Dat zou van zomergasten ook weer een leuk programma maken. In tegenstelling tot de afgelopen jaren met van die kut presentatoren.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:34 schreef One_conundrum het volgende:
Bij de Volkskrant zij ze ook altijd wel positief over em. Werd getipt als presentator van zomergasten en daar kan ik me volledig in vinden!
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:36 schreef JelleS het volgende:
Beste presentator van Nederland. Ik kijk/keek alle 3 de programma's met veel plezier.
Ik mag erg graag naar zijn manier van presenteren en interviewen kijken, maar dat Foppe de Haan met tranen in zijn ogen zat, kwam toch echt door dat filmpje. Daar had Matthijs van Nieuwkerk niet echt de hand in.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:33 schreef tong80 het volgende:
Hij was gisteren briljant. Kreeg bij een koele kikker als Foppe de Haan tranen op de wangen.
Nah, ik vind em toch nog net iets te 'Jan Mulder-achtig' voor zomergasten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:34 schreef One_conundrum het volgende:
Bij de Volkskrant zij ze ook altijd wel positief over em. Werd getipt als presentator van zomergasten en daar kan ik me volledig in vinden!
Inderdaad, ik ben blij dat je het opmerkt.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:17 schreef NoSigar het volgende:
Lekkere onpartijdige interviewer was hij weer bij Pastors. Het was een tikje genant om eerlijk te zijn.
alleen daarom al zou ik em willen zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2006 03:17 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Wedden dat ie van Sophie snoept trouwens![]()
Dat vond ik wel erg genant.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:17 schreef NoSigar het volgende:
Lekkere onpartijdige interviewer was hij weer bij Pastors. Het was een tikje genant om eerlijk te zijn.
My thoughts exactly!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:39 schreef Mereltje het volgende:
Ik vind het ook erg prettig om naar hem te luisteren en te kijken in de wereld draait door. Hij vertelt enthousiast en je merkt dat hij het ook echt leuk vind om te doen.
Dat is een hele hoop kritiek voor een compliment, vind je niet?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:57 schreef Ringo het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk is oké. Wel het type ouwe-jongens-krentenbrood, popiejopie volksjongen-intellectueel, maar dat geeft niet zo erg op televisie.
Soepele, hendige presentator. Lult makkelijk, weet veel, is alert en bereidt zich voor. Heeft een lekker TV-charisma.
Zijn interviewtechnieken vind ik soms iets te gelikt-losjes maar hij kán het.
Kortom: houdt het nog lang vol. Hopelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |