abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 maart 2006 @ 13:32:39 #51
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_35737977
quote:
Op zondag 5 maart 2006 04:07 schreef broer het volgende:
Dat is een hele hoop kritiek voor een compliment, vind je niet?
Je moet ze scherp houden, die eigengeilers van de treurbuis.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_35738556
waardeer 'm ook zeer, hoewel bepaalde maniertjes me wel eens beginnen te irriteren ("Shakespeare, wijze oude man, wat kunnen we van je leren?" dat soort vragen trek ik slecht )

maar da's een kleinigheidje verder...De wereld draait door staat hier iig elke dag aan!
pi_35741414
Hij is tof, grappig, fijne stem om naar te luisteren. IK vind m geweldig
  zondag 5 maart 2006 @ 16:02:23 #54
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_35743481
Ik ben niet zo'n fan van Matthijs, hij komt het meest tot z'n recht in programma's als pop quiz ago go, het moet niet te diepgaand zijn want anders trekt hij het niet meer. Ik kan me nog wel een aflevering van NOVA herinneren waar hij een interview had met de voorman van de AEL, onze Matthijs werd er helemaal uitgeluld door de gast van de AEL, erg genante televisie was dat.

Wat me verder opvalt is dat hij hel erg slecht luistert naar z'n gasten, hij gaat niet of nauwelijks in op de antwoorden en is het liefst zelf aan het woord, erg irritant.

Matthijs als presentator van Zomergasten? Nee, dat is veel en veel te hoog gegrepen (al zal ie zelf dat niet vinden)
schorriemorie
pi_35745867
Mijn favoriete presentator!
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
pi_36451851
quote:
Op zondag 5 maart 2006 17:09 schreef mrsj het volgende:
Mijn favoriete presentator!
pi_36667973
Matthijs van Nieuwkerk is een fantastische presentator, als je van egocentrische mannetjes houdt die totaal niet luisteren wat hun gasten te zeggen hebben. Als ik de keren dat deze vent een gast woorden in de mond wilde leggen of totaal niet luisterde wat iemand te zeggen had op één hand wilde tellen had ik meer dan duizend vingers nodig. Deze incapabele presentator is in feite niet meer dan een pedante ochtenderectie. Bovendien heeft hij totaal geen verstand van zaken en maakt hij nogal eens een flinke fout.

Bij de laatste uitzending had hij het over ene Walter Museeuw? Ligt het aan mij...of?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  Trouwste user 2022 woensdag 5 april 2006 @ 15:45:35 #58
7889 tong80
Spleenheup
pi_36676687
Ja ligt aan jou.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_36677084
Ik heb zo'n ongelofelijke grafhekel aan deze gast
Hij wil alleen maar horen wat hij wil horen, als ze iets anders zeggen laat hij zn gasten niet uitpraten.

Wat een treurige vertoning was het bv met paul witteman...
Of nog erger, met jorgen rayman (met mm Huijbregts). toen liet ie rayman alleen maar komen om over neger komieken die blanken bashen te praten. Zo gauw rayman iets normaals wou zeggen was het "maar even terug naar eddy murphy en die en die opmerking over blanken"

Ik merk ook heel vaak dat gasten zn vragen en instelling gewoon kut vinden, wat een walgelijke gast
pi_36677193
matttttthiijss

Popquiz a gogo on tour in de Melkweg was geniaal
pi_36677412
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:54 schreef Repeat het volgende:
Ik heb zo'n ongelofelijke grafhekel aan deze gast
Hij wil alleen maar horen wat hij wil horen, als ze iets anders zeggen laat hij zn gasten niet uitpraten.

Wat een treurige vertoning was het bv met paul witteman...
Of nog erger, met jorgen rayman (met mm Huijbregts). toen liet ie rayman alleen maar komen om over neger komieken die blanken bashen te praten. Zo gauw rayman iets normaals wou zeggen was het "maar even terug naar eddy murphy en die en die opmerking over blanken"

Ik merk ook heel vaak dat gasten zn vragen en instelling gewoon kut vinden, wat een walgelijke gast
Hier wil ik graag nog aantoevoegen dat ik ook zo'n ongelofelijke schurfthekel heb aan zn "leg even in 1 minuut uit waar blabla over gaat" En dan verwacht hij dat zn gast in een paar zinnen de ingewikkelste dingen kan uitleggen En hij gebruikt deze zin bij elke gast, elke show en dan vaak ook nog meerdere malen

Wat ik ook echt vernederend vind is bv die man op dat orgel. Die kan supermooi spelen, en dan gaat het zo van "laat even zien wat je kan behalve de major league tune" en dan mag hij 2,5 toets aanslaan en dan issie alweer pleite
pi_36677682
mooi gezegd repeat, helemaal mee eens
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_36692971
schop! Ik wil meer gebash zien!!!
pi_36706712
Geen gebash van mij hoor

Matthijs is een van de weinige presentatoren waar ik geen braakneigingen van krijg. Bij Holland Sport stelt hij altijd net de vragen die iedereen gesteld wil hebben, maar die Mart Smeets en co. niet 'respectvol' zouden vinden.

De wereld draait door doet hij ook heel erg leuk, ook al was hij Lange Frans gisteren wel heel erg aan het ophemelen als 'voetbalexpert'

Pop Quiz A Go Go doet hij ook leuk, lekker bijdehand en alwetend. Dat vind ik bij een quiz niet storend

Kortom: Matthijs
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_36706750
quote:
Op donderdag 6 april 2006 13:54 schreef bladibladibla het volgende:
Geen gebash van mij hoor

Matthijs is een van de weinige presentatoren waar ik geen braakneigingen van krijg. Bij Holland Sport stelt hij altijd net de vragen die iedereen gesteld wil hebben, maar die Mart Smeets en co. niet 'respectvol' zouden vinden.

De wereld draait door doet hij ook heel erg leuk, ook al was hij Lange Frans gisteren wel heel erg aan het ophemelen als 'voetbalexpert'
Pop Quiz A Go Go doet hij ook leuk, lekker bijdehand en alwetend. Dat vind ik bij een quiz niet storend
Ajaxfans onder elkaar he.

Matthijs is idd een erg goede presentator als sinds zijn debut bij het programma de tv gids.
  donderdag 6 april 2006 @ 15:48:26 #66
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_36710231
Ik begin me eerlijk gezegd steeds meer te ergeren aan dat pedante gedoe van em. Hij hangt me te vaak de zelfverklaarde expert op alle gebied uit. Dan vraagt hij een gast om zijn MENING over een bepaald muziekstuk, waarna Matthijs concludeerd: "Dat is juist!" Hoezo juist matthijs?

Maar t blijft lastig, sommige dingen doet hij geweldig goed, maar t stuk met Rayman bijvoorbeeld was inderdaad tenenkrommend
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_36711208
Hij moet oppassen dat hij door zijn snelheid niet te oppervlakkig wordt. Misschien iets minder gasten uitnodigen bij De wereld draait door? Het is nu allemaal wel heel gehaast.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 april 2006 @ 17:21:23 #68
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_36713468
goeie presentator
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_36713525
quote:
Op donderdag 6 april 2006 15:48 schreef Dandelion het volgende:
Ik begin me eerlijk gezegd steeds meer te ergeren aan dat pedante gedoe van em. Hij hangt me te vaak de zelfverklaarde expert op alle gebied uit. Dan vraagt hij een gast om zijn MENING over een bepaald muziekstuk, waarna Matthijs concludeerd: "Dat is juist!" Hoezo juist matthijs?

Maar t blijft lastig, sommige dingen doet hij geweldig goed, maar t stuk met Rayman bijvoorbeeld was inderdaad tenenkrommend
Hij moet inderdaad oppassen met dat pedante toontje
  Trouwste user 2022 donderdag 6 april 2006 @ 18:12:09 #70
7889 tong80
Spleenheup
pi_36714854
Hij hoeft helemaal niet op te letten. Hij moet zo door gaan ik geniet er altijd van. En straks weer.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_36715010
Hier nog iemand die zwaar Matthijs-fan is
live life
pi_36715042
quote:
Op donderdag 6 april 2006 18:12 schreef tong80 het volgende:
Hij hoeft helemaal niet op te letten. Hij moet zo door gaan ik geniet er altijd van. En straks weer.

Wie zitten er straks?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')