Lang voordrinken, dronken uit het home het stadion in.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
22 Maart om 21.00 voor de beker tegen Roda JC.
Als dat een normaal seizoen was geworden was die documentaire nooit zo'n succes geweest.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:36 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
wat een drama seizoen was dat. Nu ook trouwens![]()
Juist. Wat kosten die kaarten eigenlijk?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lang voordrinken, dronken uit het home het stadion in.![]()
Das ook wel weer waar. Ook dat hele keuringsproces in Afrika had toendertijd veel ophef veroorzaakt.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:43 schreef jna het volgende:
[..]
Als dat een normaal seizoen was geworden was die documentaire nooit zo'n succes geweest.
quote:
Het is inderdaad niet alleen het 1e. Het is een totale terugval alleen de A1 doet het goed. Gewoon een zwakke lichting of toch meer?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
De waarheid is hard Voreg....
Maar het is wel waar ... vroeger won Ajax de jeugdcompetitie op de sloffen en nu hangen ze ergens rond de 9e plaats....
Minder dan tegen Internazionale, gok ik. Maar er is nog niets officieel bekend.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:44 schreef Peter_Beense het volgende:
[..]
Juist. Wat kosten die kaarten eigenlijk?
Zal wel tussen de 12.50 en de 30 euro liggen.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Minder dan tegen Internazionale, gok ik. Maar er is nog niets officieel bekend.
Zal wel weer duur zijn. 17,50 voor een thuisavond wedstrijd tegen Willem II vind ik overigens ook prijzig. En nee ik ga niet in 416 zitten.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:44 schreef Peter_Beense het volgende:
[..]
Juist. Wat kosten die kaarten eigenlijk?
69e voor een halve finale van de beker tegen Roda JC, zo debiel zullen ze toch niet zijnquote:Op maandag 6 februari 2006 21:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Minder dan tegen Internazionale, gok ik. Maar er is nog niets officieel bekend.
Kan je niet met Willem II meereizen?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Zit tegenwoordig in het land van de tegenstander van overmorgen u remember
Maar heb m al gevonden denk ik... Kans is groot dat ik woensdag lekker in mn eentje naar het stadion ga...
Misschien weer een docuquote:Op maandag 6 februari 2006 21:43 schreef jna het volgende:
[..]
Als dat een normaal seizoen was geworden was die documentaire nooit zo'n succes geweest.
Brian Laudrupquote:Op maandag 6 februari 2006 21:36 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
wat een drama seizoen was dat. Nu ook trouwens![]()
En toch was het geweldig om hem in een Ajax shirt te mogen bewonderenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:16 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Kwam die even op een slecht moment....
Ik heb noch Hiddink noch Westerhof ooit horen zeggen dat Stam voor het geld heeft gekozen. Dat de supporters dat denken, is ook niet zo raar...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |