Jp blijft denk zeker nog wel een aantal jaar. Of dat alleen als speler zal zijn is de vraag!quote:
ja 4 jaar dusquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:46 schreef Druppel het volgende:
[..]
Jp blijft denk zeker nog wel een aantal jaar. Of dat alleen als speler zal zijn is de vraag!
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:27 schreef dribbel79 het volgende:
PSV wordt 1-1...
Jong of Oud maakt tegenwoordig ook niet meer zo'n verschilquote:Op maandag 6 februari 2006 21:32 schreef VoreG het volgende:
Is niet zo'n prestatie hoor van Jong Ajax winnen
Auw..quote:Op maandag 6 februari 2006 21:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jong of Oud maakt tegenwoordig ook niet meer zo'n verschilWinnen lukt toch wel
De waarheid is hard Voreg....quote:
Omdat we FC Utrecht zijn.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:22 schreef Takemenow het volgende:
Waarom, waarom?! Waarom verliezen we nu tegen fucking FC Twente??!! Fuckzooi.
Ik kan er echt niet bij, tegen die neuzen wals je eroverheen maar tegen een kneuzenclubje als Twente ga je met een 3-0 pak slag naar huis....
Utrecht ook een tijdje met 10....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:04 schreef methodmich het volgende:
Jong Ajax speelde wel een tijdje met 9 man.
Ik wel, Grandel is duidelijk beter dan Terol.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Had ik al gezegd dat morgen Grandel op het doel staat
Zijn jullie hier blij mee ? ik niet!
Waarom is opeens iedereen positief over hemquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:35 schreef dribbel79 het volgende:
Ik ook, die gast gaat vanavond alle kritiek van zich af keepen, lange Jan zal nog badend in het zweet wakker worden komende nachten...door onze zwarte poema
Ben altijd positief over grandel geweest.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Waarom is opeens iedereen positief over hem
Hij gaat denk ik weer een blunder maken vanavond van je heelahola !![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:46 schreef Druppel het volgende:
[..]
Ben altijd positief over grandel geweest.
nou ok maar als we verliezen is het jullie schuld jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:23 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Ik vind Grandel de laatste tijd niet eens zo onaardig keepen hoor, geef hem voorlopig even het voordeel van de twijfel
Terol, nu dan geblesseerd, heeft zich toch ontwikkeld tot een keeper die af en toe naast zit. Grandel zie ik meer in. Die foutjes hou ik tot nu toe maar op aanpassingsproblemen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Had ik al gezegd dat morgen Grandel op het doel staat
Zijn jullie hier blij mee ? ik niet!
In Grandel zit meer, maar die blunders moeten er uit! Gelukkig stond hij tegen PSV goed te keepenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Terol, nu dan geblesseerd, heeft zich toch ontwikkeld tot een keeper die af en toe naast zit. Grandel zie ik meer in. Die foutjes hou ik tot nu toe maar op aanpassingsproblemen.
True vooral die redding toen 2 psvers op hem af kwamen gerendquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
In Grandel zit meer, maar die blunders moeten er uit! Gelukkig stond hij tegen PSV goed te keepen
Tsja moeten maken het waren gewoon kansen zoals je die altijd hebt in een wedstrijdquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Arbitrale trio was weer om te huilen inderdaad, maar Broerse en Keller hadden de 2-1 en 3-1 moeten maken, dan hadden we nergens meer over geluld.
100% kansen allebei, moeten er in als je wilt winnen van PSV.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Tsja moeten maken het waren gewoon kansen zoals je die altijd hebt in een wedstrijd
Ja maar dit is FCU en dan heb je dat gewoon en ik vond het ook weer geen 100 % kansen ik vind dat als ze alleen zonder verdediger op de keeper aflopen ofzo.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
100% kansen allebei, moeten er in als je wilt winnen van PSV.
Die van Keller moet er zeker gewoon in hoor. Hij stond alleen voor de keeper en had de hoek voor het uitzoeken. Zonde.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja maar dit is FCU en dan heb je dat gewoon en ik vond het ook weer geen 100 % kansen ik vind dat als ze alleen zonder verdediger op de keeper aflopen ofzo.
Ik vond wel trouwens dat FCU heel dom deed vaak door niet te schieten maar toch nog ff naar een medespeler te schieten of voor eigen succes te gaan
Heb me prima vermaakt ja. Alleen balen dat zowel Broerse als Kellert het niet konden afmaken... dan had ik me nog beter vermaakt én hadden we 3 punten gehad ipv 0...quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:28 schreef zatoichi het volgende:
Maar het was wel leuk om naar te kijken niet? Ik heb me vermaakt, alleen was die 1-2 wel een domper. MEt dit voetbal moet NEC toch goed te doen zijn?
het wordt voor beide geen makkie, forzaquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:28 schreef zatoichi het volgende:
Maar het was wel leuk om naar te kijken niet?
Ik heb me vermaakt, alleen was die 1-2 wel een domper.
Met dit voetbal moet NEC toch goed te doen zijn?
NEC zal anders in de verdediging staan waardoor het er denk niet makkelijker op wordt..quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:28 schreef zatoichi het volgende:
Maar het was wel leuk om naar te kijken niet? Ik heb me vermaakt, alleen was die 1-2 wel een domper. MEt dit voetbal moet NEC toch goed te doen zijn?
PSV leunde ook alleen maar achterover.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:07 schreef Druppel het volgende:
[..]
NEC zal anders in de verdediging staan waardoor het er denk niet makkelijker op wordt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |