Dat wordt beter.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:54 schreef jimjim1983 het volgende:
heb de eerste paar afleveringen gezien, ben toen gestopt met downloaden.
wel een leuke serie inderdaadal vind ik Jaime Pressley's karakter te overdreven en absoluut niet grappig
Ik ook niet, het is echt een van de betere comedies van de laatste tijd, met een op zich origineel thema wat echt altijd geniaal uitgewerkt wordt.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:37 schreef dolle_hond het volgende:
ik snap t ook niet
Hey Earl!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:58 schreef nietzman het volgende:
Hey Crabman!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt helemaal gelijk, ik was hem even vergetenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:58 schreef Vitamine_C het volgende:
didn't pay taxes is allang geweest. Zal dus wel een herhaling zijn
Wauw, nooit verwacht dat zo'n kleine TV-serie op de Nederlandse TV zou komenquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:26 schreef Kokstra het volgende:
Vanaf 10 juli op RTL5!
jaquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:48 schreef s0k het volgende:
VetIk kijk de serie al vanaf episode 1
Best leuk, en gelukkig kan je het ook gewoon per episode kijken, gezien de verhaal nou niet echt episode overstijgend is
Maar is er al getekend voor een season 2?
Wat hij zegt.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:12 schreef Symer het volgende:
Het begint dus een week eerder dan gepland? Cool.
Ik ga ook zeker weer kijken, prachtige serie![]()
Haywire uit Prison Break zit er ook in!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zag er een reclame over volgens mij, lijkt me wel een toffee serie!
Dat mogen we op fok helaas niet bespreken...quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:21 schreef Jaytonism het volgende:
Zijn er ook Nederlandse ondertitels ergens beschikbaar?
Bij de standaardsites staan ze nog niet.
MSN-mailadres @ Profielquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat mogen we op fok helaas niet bespreken...
Je schoolmail of MSN?quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:32 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
MSN-mailadres @ Profiel
Dat in case je iets wil delen. Als je een moraalriddertje bent, sorry.
Niet echt nee, ik vind Amerikaanse promo's sowieso bijna altijd beter dan de Nederlandse.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:50 schreef Kokstra het volgende:
Nu met promo: http://www.rtl.nl/(vm=/ex(...)-07-06.avi_plain.xml
Doet de serie niet echt recht...
Je kan het ook overdrijven.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:56 schreef masser120 het volgende:
Dit echt echt geweldig! Deze serie ga ik elke keer kijken! Ongelooflijk, wat een humor!
Het wordt steeds beter, vooral omdat je de personages beter leert kennen en door de geweldige gastrollen. Haywire van Prison Break verschijnt volgende week en dat opaatje is idd ook geweldigquote:Op maandag 3 juli 2006 23:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik geef het de voordeel van de twijfel, maar echt geweldig vond ik het niet.
Ja nee en het haalt ook zeker niet de spanning van Prison Break.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:27 schreef funrider het volgende:
Hmm heb ook wat afleveringen gezien maar kon me niet genoeg boeien. De humor van Scrubs ligt mij meer.
Scrubs?quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:27 schreef funrider het volgende:
Hmm heb ook wat afleveringen gezien maar kon me niet genoeg boeien. De humor van Scrubs ligt mij meer.
quote:
Aflevering 2 komt maandag, je hebt nog niet veel gemist dus.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:49 schreef _SnoepHond het volgende:
Ik ben er weer te laat bij denk ikHoever zijn we al op de nederlandse tv?
Daarnaast, als je Aflevering 1 hebt gezien maakt het niet meer uit als je wat mist, het zijn op zichzelf staande afleveringen!quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:51 schreef Symer het volgende:
[..]
Aflevering 2 komt maandag, je hebt nog niet veel gemist dus.
Is My Name Is Earl juist niet bedoeld om het gat van Prison Break een beetje op te vullen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:28 schreef magnifor het volgende:
Is een leuke serie, maar wil me focussen op 1 serie. Dat is dus Prison Break.
21 augustus begint seizoen 2 van Prison Break. Volgens mij zijn we dan 6 afleveringen verder. Dat is een beetje te ver om af te haken. Ook al heeft de serie geen cliffhangers enzo. Vandaag aflevering 1 gezien en heb besloten om de rest op DVD te volgen. Dat gat van Prison Break vul ik eigenlijk door te werken. Want heb weinig vrije tijd de laatste/komende tijd.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:37 schreef Symer het volgende:
[..]
Is My Name Is Earl juist niet bedoeld om het gat van Prison Break een beetje op te vullen?
Ik zou gewoon nu genieten van My Name Is Earl en pas als Prison Break weer begint beslissen of ik op de dvd ga wachten, of dat ik twee series tegelijkertijd ga volgen.
My Name Is Earl heeft geen cliffhangers, dus kun je na de zomer best een stop inlassen om op de dvd te wachten.
Vanavond verschijnt Earl ook in Jay and Silent Bob Strike Back. Hij zal wel een kleine rol hebben, want ik heb die film al 3 keer gezien, maar heb geen idee welke rol hij speelt. Nog maar een keer kijken dusquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:13 schreef Geqxon het volgende:
Ik keek net naar de trailer van Clerks II, en wie zag ik daar? Earl and Randi!!
Dat dacht ik eerst ookquote:
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:16 schreef Symer het volgende:
[..]
Vanavond verschijnt Earl ook in Jay and Silent Bob Strike Back. Hij zal wel een kleine rol hebben, want ik heb die film al 3 keer gezien, maar heb geen idee welke rol hij speelt. Nog maar een keer kijken dus![]()
Ja, dat bedoelde ik, ik heb geen idee wie Banky en Brodie zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:36 schreef PDOA het volgende:
[..]
Waar staat dat?
Hebben ze het niet gewoon over Jason Lee, die de rollen van Banky en Brodie vertolkt?
Brodie is de stripfanaat uit Mallrats en Banky de 'tracer' uit Chasing Amy, beide Kevin Smith films.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:11 schreef Symer het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik, ik heb geen idee wie Banky en Brodie zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iddquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:09 schreef Hawke het volgende:
Ze zijn ook genomineerd voor Emmy's.
-Outstanding Casting For A Comedy Series.
-Outstanding Directing For A Comedy Series.
-Outstanding Single-Camera Picture Editing For A Comedy Series.
-Outstanding Supporting Actress In A Comedy Series (Jaime Pressly as Joy).
-Outstanding Writing For A Comedy Series.
bron
Er zijn idioot veel van die Emmy's valt me al wel op. Maar het zegt wel wat vind ik, zoveel nominaties.
quote:Op maandag 10 juli 2006 21:04 schreef Jaytonism het volgende:
"Hey, Say: Luke I am your father!"
quote:Op maandag 10 juli 2006 22:07 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Van mij had rtl 5 gewoon 1 uur friends mogen gehouden
Dit was de tweede aflevering.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe lang draait de serie al op rtl5?
mooi, dan heb ik dus niet veel gemist.quote:
Ik zat ook al te denken ja; bekende kop...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:59 schreef Proper_fucked het volgende:
In welke film speelde die kerel van deze aflevering ook alweer, donny jones(?) die door Earl de gevangenis in werd genaaid.. Ik dacht aan mean machine, maar vrienden vonden van niet.
Silas Weir Mitchellquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:59 schreef Proper_fucked het volgende:
In welke film speelde die kerel van deze aflevering ook alweer, donny jones(?) die door Earl de gevangenis in werd genaaid.. Ik dacht aan mean machine, maar vrienden vonden van niet.
Gister was de 1e aflevering die ik zag. Maar ik was niet echt onder de indruk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:25 schreef KansloosForEver het volgende:
hmmm, de eerste week vond ik echt geweldig, maar na gisteren denk ik niet dat ik nog veel vaker ga kijken
dat klinkt best foutquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:23 schreef Burbo het volgende:
Die gast met keelkanker is lachen!
...en is schaamteloos gejat van South Parkquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:23 schreef Burbo het volgende:
Die gast met keelkanker is lachen!
was southpark dan de eerste?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:33 schreef Pek het volgende:
[..]
...en is schaamteloos gejat van South Park![]()
Die blonde is zijn ex en die andere is een maid in het hotelquote:Op maandag 17 juli 2006 21:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Wie is dat vreselijke blonde mens? z'n ex?
en die mooie die meeging naar de wedstrijd, heeft die een vaste rol?
24 afl jammer genoegquote:Op maandag 17 juli 2006 21:37 schreef Sebasser het volgende:
Is er ook een seizoen 2 in de USA eigelijk ?
Nedquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:33 schreef Pek het volgende:
[..]
...en is schaamteloos gejat van South Park![]()
Dit was ook het enige goeie van Aflevering 14. Kijken bij 7 minuten en dan afzetten.quote:
Dus die gaat nog vaker komen dan. Tof, echt een keimooie vrouw.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:40 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Die blonde is zijn ex en die andere is een maid in de hotel
Je moest 'r eens zien dansen...quote:Op maandag 17 juli 2006 22:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dus die gaat nog vaker komen dan. Tof, echt een keimooie vrouw.
Zijn de eerste playboy pics al op internet verschenen...quote:
idd zag em net.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:48 schreef Marble het volgende:
Joy wordt elke aflevering briljanter. "What do you think, cigarettes grow on trees?"
.
en die neger die ze meeneemt naar de bankquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:48 schreef Marble het volgende:
Joy wordt elke aflevering briljanter. "What do you think, cigarettes grow on trees?"
.
nice poolquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
en die neger die ze meeneemt naar de bank
'say something black'
Wel als je Lost en Prison Break gewend bent zoals moi.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:50 schreef Chowi het volgende:
My Name Is Earl is tof!. Alleen ik vind de afleveringen altijd zo kort.
het word op maandag uitgezonden om 21:00 uurquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:49 schreef anuszwam het volgende:
Opl welke datum en zender kan ik het volgen?
Die earl lijkt ontzettend op mijn vader van vroeger trouwens.
Welke aflevering komt vanavond? 3 of 4?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:06 schreef Proper_fucked het volgende:
Reminder(ook voor mezelf) dat het vanavond weer komt
op rtl5 dus. En volgens mij is het aflevering 4(of 5 al?).quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:49 schreef anuszwam het volgende:
Opl welke datum en zender kan ik het volgen?
Die earl lijkt ontzettend op mijn vader van vroeger trouwens.
Donderdag nieuwe afleveringen van My name is Earl en The Office en woensdag Southpark, gelukkig begint het seizoen weer zeg, I\in Amerika dusquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:03 schreef PietjePuk2 het volgende:
Inmiddels heb ik Season 1 al gezien. Wanneer komt Season 2?
moeders; you should have told me!quote:Op maandag 24 juli 2006 21:31 schreef dvdfreak het volgende:
hoe Nathalie Earl terug pakte door haar dood te faken![]()
![]()
21 september begint het weer.quote:Op zondag 30 juli 2006 02:39 schreef OFfSprngr het volgende:
Leuk serie, wanneer komt seizoen 2 uit?..
Ik binnen 4 dagen.quote:Op zondag 30 juli 2006 10:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Randy is sowieso al briljant
Heb seizoen 1 er ook in een week doorheen gejaagd. Seizoen 2 zal zeker wel komen.
Ja. Té grappig.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:55 schreef Blade_NL het volgende:
Is het jullie ook al opgevallen dat Earl altijd met z'n ogen dicht op
de foto staat?![]()
![]()
Whehe ja dat viel me ook op. Wel een toffe serie!quote:Op zondag 30 juli 2006 19:55 schreef Blade_NL het volgende:
Is het jullie ook al opgevallen dat Earl altijd met z'n ogen dicht op
de foto staat?![]()
![]()
Ik was altijd al fan, maar dit is wel haar briljantste rol tot nu toe ja.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:16 schreef Pek het volgende:
Ik vond die Jaime Pressly helemaal niks, maar in deze serie is ze echt geweldig !![]()
![]()
14-09-2006quote:Op maandag 31 juli 2006 22:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Ben alweer op seizoen 2 aan het wachten.
Dat duurt te lang.quote:
Dude.quote:Op zondag 3 september 2006 20:12 schreef DrewAndrews het volgende:
Ik vind Randy echt geile man, ik wil hem in mijn kont geneukt worden
DUDE!quote:Op zondag 3 september 2006 20:12 schreef DrewAndrews het volgende:
Ik vind Randy echt geile man, ik wil hem in mijn kont geneukt worden
Nu je het zegtquote:Op zondag 3 september 2006 23:16 schreef Djeez het volgende:
Hey, komt het mrogen wel ? Guideplus geeft aan dat 20:30 Dat zal ze leren! komt, gevolgd door Hollands Next Top Modrl om 21:30!
1 2 3 4 5 6 | 1932 DHARMA & GREG 407.000 2001 EVERYBODY LOVES RAYMOND 336.000 2035 MY NAME IS EARL 298.000 2102 MY NAME IS EARL 321.000 2131 AMERICA'S NEXT TOP MODEL 701.000 |
Helaas wel, en daar ben ik zelf ook schuldig aanquote:Op woensdag 6 september 2006 23:47 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk dat internet downloads een harde impact hebben op kijkcijfers.
groetjuhs!quote:Op maandag 11 september 2006 11:31 schreef MarcPhilippine het volgende:
nog niet egt bekeken
groetjuhs,
Internet-TVquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:35 schreef Djeez het volgende:
Huh, is het weer op tv dan ? Waar en wanneer dan
Johquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:10 schreef Canisfire het volgende:
Eydie vriend van Earl dat is Haywire!!
Oeh wist niet dat ze ook naakt foto's deedquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:29 schreef athlonkmf het volgende:
interesting...
[afbeelding]
[afbeelding]
Kun je geen USA topic openen? Hier zitten ook NL kijkers namelijkquote:Op donderdag 28 september 2006 18:13 schreef Syd het volgende:
[..]
Oeh wist niet dat ze ook naakt foto's deed![]()
Maar vanvond Season 2 Episode 2 toch ? Maarja ik vond begin episode 1 toch apart, er gebeurde niks over het geld enzo waar ze in season 1 mee eindigde.
Dit ís het USA topicquote:Op donderdag 28 september 2006 18:29 schreef rena het volgende:
[..]
Kun je geen USA topic openen? Hier zitten ook NL kijkers namelijk![]()
Ohhhh ik heb nu heel seizoen 1 verklaptquote:Op donderdag 28 september 2006 18:29 schreef rena het volgende:
[..]
Eh, open jij maar een NL topic. "Wij" (USA kijkers dus) waren hier eerder.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:29 schreef rena het volgende:
[..]
De uitzendingen in NL waren toch gestopt?quote:Op donderdag 28 september 2006 18:29 schreef rena het volgende:
[..]
Ik herken haar helemaal niet..quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:29 schreef athlonkmf het volgende:
interesting...
[afbeelding]
[afbeelding]
O, hier werd het allebei besproken zie ik nuquote:
Eh, jochie, wees eens niet zo op je pik getraptquote:Op donderdag 28 september 2006 18:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Eh, open jij maar een NL topic. "Wij" (USA kijkers dus) waren hier eerder.
had je de laatste aflevering van seizoen 1 al gezien? stoer he, dat crabman in de witness protection program zit? en dat earl zijn geld kwijt had geraakt?quote:Op donderdag 28 september 2006 19:59 schreef rena het volgende:
[..]
Eh, jochie, wees eens niet zo op je pik getrapt![]()
Hey earl.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:16 schreef Erwtensoep het volgende:
wie is crabman
En hoe!quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:41 schreef Geqxon het volgende:
S02E02 is tof!
Onze poetsdame is terug
Jep!quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:44 schreef Aoristus het volgende:
I don't jump for Joy, is dat er niet een van 2 Unlimited .. ?
Ik vond Randy weer geniaal met z'n halfnaked: I'll bet it's the front half
Misschien had ze net een beugeltje.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:34 schreef bassieVL het volgende:
goede aflevering weer. praat catalina altijd al zo raar?
zo klonk het wel idd.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:02 schreef nietzman het volgende:
[..]
Misschien had ze net een beugeltje..
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:57 schreef Symer het volgende:
[..]
![]()
Bedoel je die van 13 minuten? Dan moet ik die ook maar eens kijken![]()
Dat vind ik het leuke van MNIE, de moraal achter elke aflevering.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:47 schreef Geqxon het volgende:
Enorm mooie aflevering, niet zozeer vol humor, maar ook een mooi serieus onderwerp
Jawel hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:29 schreef DuranK het volgende:
Maar hem zie je verder in geen enkele aflevering meer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |