ik heb de collectie in het echiie gezien ziet er weeer vet uit, moooie heineken bindingen, cartels, missions, jussi, SW, alllesziet er weer meesterlijk uitquote:Op maandag 13 februari 2006 10:19 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
is de collectie 06/07 van burton trouwens al op internet te zien?
flow is leuk voor beginners of voor de wat luieren en oudere snowboarders dus ik zou zeggen koop burtonquote:Op maandag 13 februari 2006 10:20 schreef Byte_Me het volgende:
Ben gisteren een dagje wezen snowboarden, en ben tot de conclusie gekomen dat ik toch echt nieuwe bindingen een schoenen nodig heb. Ik heb nog van die superouderwetse bindingen, en mijn schoenen komen ook nog uit het vorige millenium. Nu wil ik natuurlijk wel meteen iets handigs en goeds kopen, maar er zijn zoveel verschillende systemen. Op zich lijken Flow bindingen me wel iets, maar ik wilde graag weten wat de ervaringen daarmee zijn. En moet je bij Flow bindingen perse flow schoenen hebben, of komt dat niet zo nou?
ik heb nu burton bindingen, zo'n ratelsysteem, maar dan zonder die spandingen, moet het dus met de hand doen en dat duurt best lang en is onhandig in de sneeuw. bedoel jij dan juist met van die rateldingen erop?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:00 schreef B het volgende:
[..]
flow is leuk voor beginners of voor de wat luieren en oudere snowboarders dus ik zou zeggen koop burtonbindingen, missions/cartels
ze zijn mega sterk zitten goed wat wil je nog meer,als er iets kapot gaaat koop je in het kleinste plaatsje in tecjhie nog wel onderdelen voor, bijwijzevan....
en je kan met elke schoen in een flowbinding ,,,,, maaar je wilt echt geen flow schoenen hebben, hun maken zulke zlechte schoenen dasniet normaaal, bindingen zijn wel oke maaar die schoenen om te![]()
Ik zit in dezelde situatie (qua oudheid materiaal). Volgens mij hebben de Drake F60 of de Burton Missions de beste prijs/kwaliteit verhouding. Mocht je minder willen uitgeven zijn de Drake 5ifty en de Burton Custom ook prima te doen. Of je flow lekker vind is toch erg persoonlijk. Ik zou eerst even die dingen uitproberen (dagje huren of lenen) voor je eraan begint. Door de combi bindingen/boots kan het namelijk wel prijzig worden.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:20 schreef Byte_Me het volgende:
Ben gisteren een dagje wezen snowboarden, en ben tot de conclusie gekomen dat ik toch echt nieuwe bindingen een schoenen nodig heb. Ik heb nog van die superouderwetse bindingen, en mijn schoenen komen ook nog uit het vorige millenium. Nu wil ik natuurlijk wel meteen iets handigs en goeds kopen, maar er zijn zoveel verschillende systemen. Op zich lijken Flow bindingen me wel iets, maar ik wilde graag weten wat de ervaringen daarmee zijn. En moet je bij Flow bindingen perse flow schoenen hebben, of komt dat niet zo nauw?
flow-binding zijn voor beginners echt super. geen gekloei met je straps boven aan de pistes. schoen erin, klik en het zit vast.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:20 schreef Byte_Me het volgende:
Ben gisteren een dagje wezen snowboarden, en ben tot de conclusie gekomen dat ik toch echt nieuwe bindingen een schoenen nodig heb. Ik heb nog van die superouderwetse bindingen, en mijn schoenen komen ook nog uit het vorige millenium. Nu wil ik natuurlijk wel meteen iets handigs en goeds kopen, maar er zijn zoveel verschillende systemen. Op zich lijken Flow bindingen me wel iets, maar ik wilde graag weten wat de ervaringen daarmee zijn. En moet je bij Flow bindingen perse flow schoenen hebben, of komt dat niet zo nauw?
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:05 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik heb nu burton bindingen, zo'n ratelsysteem, maar dan zonder die spandingen, moet het dus met de hand doen en dat duurt best lang en is onhandig in de sneeuw. bedoel jij dan juist met van die rateldingen erop?
Ik heb precies hetzelfde gehad als jou. Burton Ruler schoenen icm Flow bindingen. Ze zaten bij mij alleen klote. Als de binding helemaal goed zat, kon ik nog me hiel nog 2-3cm optillenquote:Op maandag 13 februari 2006 11:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
flow-binding zijn voor beginners echt super. geen gekloei met je straps boven aan de pistes. schoen erin, klik en het zit vast.
ik heb zelf ook flow-binding met burton ruler schoenen. ze zijn niet echt flow schoenen, maar het gaat prima.
zit zelf te denken om straps te kopen, dus als je al gevorderd bent kan je misschien beter straps kopen.
ja klopt en die nederlandse presentator wat klinkt dat laf zeg ! en ze pakt de achterkant van het bord !quote:Op maandag 13 februari 2006 08:58 schreef GenesiZ het volgende:
Mooie acties van de snowboarders halfpipe. Zaten mooie sprongen tussen en ook een aantal lekkere wipe-outs
Jammer alleen dat ze allemaal hetzelfde burton-pak en dat andere blauwe pak aanhadden.![]()
maar nu gaan ze zo biatlon uitzenden !quote:Op maandag 13 februari 2006 11:53 schreef No-Li-Ta het volgende:
Tja NOS = geen YOZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |