quote:Op zondag 12 februari 2006 14:58 schreef Kentaro het volgende:
Mason rijdt op de nieuwe Custom met de nieuwe Cartels. Hier melden zich regelmatig 'ervaren' boarders die dat te min vinden.
Eerste 1080 landde hij niet goed.quote:
Zijn beide 07 highbacks gewoon eff switchen voor stijlquote:
ach ja en die zijn zelf te goed voor de winterspelenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:58 schreef Kentaro het volgende:
Mason rijdt op de nieuwe Custom met de nieuwe Cartels. Hier melden zich regelmatig 'ervaren' boarders die dat te min vinden.
kon beterquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/815424/5/50#34999823]zondag 12 februari 2006 15:01
edit: sommigen= shaun white
Zo hoog ging niemand.... maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:05 schreef Thermo het volgende:
jammer dat ie niet show run deed.
idd eerste run had hij btw ook behoorlijk wat hoogte.. maargoed..quote:Op zondag 12 februari 2006 15:06 schreef XL het volgende:
[..]
Zo hoog ging niemand.... maar ik snap wat je bedoelt.
Niks mis met de Custom hoor... hij is alleen zo smal...quote:Op zondag 12 februari 2006 14:58 schreef Kentaro het volgende:
Deze deed zojuist al een paar mooie draaienquote:Op zondag 12 februari 2006 15:13 schreef Kentaro het volgende:
Nu op de NOS de finale. SW kan wel eens gaan winnen met een mooie onderhandse rotatie met flikflak en achterwaartse landing
Hij gebruikt het echt als meervoudsvorm, niet eens als werkwoord.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:14 schreef XL het volgende:
[..]
Deze deed zojuist al een paar mooie draaien![]()
Hier is het wit en sneeuwt het al bijna de hele dag.quote:
Dat wordt een apart onderdeel bij de volgende winterspelenquote:Op zondag 12 februari 2006 15:21 schreef XL het volgende:
Ik zit dus net nog een keer naar Shaun White te kijken.....
maar eigenlijk vond ik dat het nogal lang duurde voor hij zijn bindingen uit had!
Hij kan hetzelfde zeggen bij wielrennen joh....quote:Op zondag 12 februari 2006 15:24 schreef beerke het volgende:
Ik hou wel van dat nuchtere, brave NOS commentaar eigenlijk.
terecht!quote:Op zondag 12 februari 2006 15:25 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Dat wordt een apart onderdeel bij de volgende winterspelen
ja en shaun white zit al met zijn hand bij de binding en neeeeeee helaas......quote:Op zondag 12 februari 2006 15:25 schreef Kentaro het volgende:
Dat wordt een apart onderdeel bij de volgende winterspelen
Dan heeft Autti wel gewoon goud!quote:Op zondag 12 februari 2006 15:27 schreef Marjan_K het volgende:
[..]
ja en shaun white zit al met zijn hand bij de binding en neeeeeee helaas......![]()
![]()
Toch hou ik wel van dat brave, nuchtere commentaar van de NOSquote:Op zondag 12 februari 2006 15:26 schreef XL het volgende:
Hij kan hetzelfde zeggen bij wielrennen joh....
Wel een overduidelijke nos-stem, maar geef mij die knakker van de BBC maar.
Ik denk dat de NOS-commentator een stuk minder chicks zijn bed in weet te lullen dan zijn britse collegaquote:Op zondag 12 februari 2006 15:29 schreef beerke het volgende:
[..]
Toch hou ik wel van dat brave, nuchtere commentaar van de NOS
*kuch* Baron *kuch*quote:Op zondag 12 februari 2006 15:09 schreef beerke het volgende:
[..]
Niks mis met de Custom hoor... hij is alleen zo smal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |