Is foto van de mannenfinale gisteren.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:18 schreef wdn het volgende:
Is dat Cheryl of een random snowbaordpic?
En ook hier verwacht ik zeer veel updates zodat ik het kan volgen
Hehe, het is een cool plaatje, who caresquote:Op maandag 13 februari 2006 09:22 schreef pfaf het volgende:
Dit is het Cheryl topic niet!Nu neemt iedereen me het ineens kwalijk dat ik geen plaatje van Cheryl in de OP heb.
Past dit niet beter in het Cheryl topic.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:22 schreef pfaf het volgende:
Dit is het Cheryl topic niet!Nu neemt iedereen me het ineens kwalijk dat ik geen plaatje van Cheryl in de OP heb.
Jij bent een mod en mag geen fouten makenquote:Op maandag 13 februari 2006 09:22 schreef pfaf het volgende:
Zij vind van wel.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:31 schreef ShaoliN het volgende:
Is ze een beetje goed?
Dit wedstrijdverslag bedoel ik uiteraard.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:33 schreef XL het volgende:
[..]
Past dit niet beter in het Cheryl topic.
Hier kun je echt de wedstrijd bespreken. Het Cheryl Maas topic is voor Ceryl en niet Kelly Clark. Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:33 schreef XL het volgende:
[..]
Past dit niet beter in het Cheryl topic.
Plaatje in de OP is trouwens Shaun White in de finale van gister, 2de run.
Clarkequote:Op maandag 13 februari 2006 09:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hier kun je echt de wedstrijd bespreken. Het Cheryl Maas topic is voor Ceryl en niet Kelly Clark. Bijvoorbeeld.
Hoezo? De Ireen Wust van de snowboardwereld?quote:Op maandag 13 februari 2006 09:38 schreef XL het volgende:
Dan juich ik vast voor Hanah Teter!![]()
![]()
![]()
Als ze maar niet pratend in beeld in komt.
Ja, you know, you know, you know, you know, it's like, wicked, you knowquote:Op maandag 13 februari 2006 09:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hoezo? De Ireen Wust van de snowboardwereld?![]()
Kans op een finaleplaats.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:48 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
nu volg ik het dames boarden niet echt, maar waar moet ik maas ongeveer inschatten? medaillekandidaat? gevaarlijke outsider of volstrek kansloos voor eremetaal?go hannah teter
burton
shaun white
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |