van wie mag dat niet?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan toen ik 6 was
Zelf gevaren met een jaartje of 12 (mocht wel niet maar ok, je bent jong enzo)
En de laatste keer in Ibiza
TLK was de 13e met 1000 posts op 1 dagquote:Op maandag 6 februari 2006 16:35 schreef Klonk het volgende:
eigenlijk erg ik weet dat bepaalde users een x aantal post's op een dag heeft gedaan, hoezo fok verslaafd
ik weet niet wat erger is, 4 jaar doen over 1000 of 1 dagquote:Op maandag 6 februari 2006 16:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
TLK was de 13e met 1000 posts op 1 dag
Ik drukte te laat op mn knopjequote:Op maandag 6 februari 2006 16:36 schreef Klonk het volgende:
en alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx doe es niet achter slotjes posten
eigenlijk allebei welquote:Op maandag 6 februari 2006 16:36 schreef vlad het volgende:
[..]
ik weet niet wat erger is, 4 jaar doen over 1000 of 1 dag![]()
ik zal thuis eens kijken of ik foto's kan vinden van mijn vrachtschipquote:Op maandag 6 februari 2006 16:37 schreef hermandeperman het volgende:
Weer een vliegtuig?
Dan ga ik nu deze pagina eens even flink verzieken met bootjes foto's!
[afbeelding]
berge stahlquote:Op maandag 6 februari 2006 16:37 schreef hermandeperman het volgende:
Weer een vliegtuig?
[afbeelding]
oe wacht ik heb laatst ook een paar mooie opgeslagenquote:Op maandag 6 februari 2006 16:37 schreef hermandeperman het volgende:
Weer een vliegtuig?
[afbeelding]
Coolquote:Op maandag 6 februari 2006 16:38 schreef vlad het volgende:
[..]
ik zal thuis eens kijken of ik foto's kan vinden van mijn vrachtschip![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
oe wacht ik heb laatst ook een paar mooie opgeslagen![]()
Ertsquote:Op maandag 6 februari 2006 16:41 schreef Klonk het volgende:
er zullen idd berge stahl in dat ding zitten
Ja die gevalletjes kunnen me ook niet bekoren, net zoals valken en die Flying Arrow, gaat mij veel te langzaamquote:Op maandag 6 februari 2006 16:41 schreef Zonda_F het volgende:
wij hebben een Flytour
[afbeelding]
zoals die, alleen dan met alu mast en een teak dek.
Maar het boeit me zeeeeeeeer weinig, wel leuk om is ff te dobberen met goed weer.
Pauperquote:Op maandag 6 februari 2006 16:41 schreef Zonda_F het volgende:
wij hebben een Flytour
[afbeelding]
zoals die, alleen dan met alu mast en een teak dek.
Maar het boeit me zeeeeeeeer weinig, wel leuk om is ff te dobberen met goed weer.
Die dingen zijn idd geinig ja, 1 van de weinige scheepstypen die nog wel eens omtyft omdat het zwaartepunt zo belachelijk hoog ligtquote:Op maandag 6 februari 2006 16:42 schreef M5 het volgende:
Dit zijn mijn favoriete scheepjes
[afbeelding]
4300-5600 auto's d'r op, over 11 dekkenof in één woord: werk
vind ze suf.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja die gevalletjes kunnen me ook niet bekoren, net zoals valken en die Flying Arrow, gaat mij veel te langzaam
daar moet je een heus diploma voor hebbenquote:Op maandag 6 februari 2006 16:36 schreef vlad het volgende:
[..]
van wie mag dat niet?![]()
ik had een eigen massief plastice roeiboot toen ik drie wasmocht ik roeien in het slootje bij de camping met mijn zwemvest aan en mijn pa aan de kant
![]()
en normaal roei je achterstevoren, maar dan zie je niets, dus ik roeide met m'n gezicht naar voren.dan kon ik tenminste zien waar ik heen ging
![]()
upload,quote:
mij nooit verteldquote:Op maandag 6 februari 2006 16:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
daar moet je een heus diploma voor hebben
amd heeft er niet meer?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
TLK was de 13e met 1000 posts op 1 dag
Dat houd het werk een beetje spannend.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die dingen zijn idd geinig ja, 1 van de weinige scheepstypen die nog wel eens omtyft omdat het zwaartepunt zo belachelijk hoog ligt
Ik ook, lekker klapperen en omslaanquote:Op maandag 6 februari 2006 16:44 schreef vlad het volgende:
[..]
vind ze suf.
mijn pa z'n boot is ook traag, maar m'n pa zeilt er dan wel weer leuk meedat de golven over de rand komen.
maar zelf heb ik liever iets snellers/wenbaarders zodat je echt moet werken![]()
Welnee manquote:Op maandag 6 februari 2006 16:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
daar moet je een heus diploma voor hebben
Die mast, waaromquote:
Zegquote:Op maandag 6 februari 2006 16:44 schreef Zonda_F het volgende:
hoog tijd dat er weer wat high res titanium en carbonfiber race technologies worden gepost hier tussen dat baggertrage drijvende spul
=quote:Op maandag 6 februari 2006 16:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
upload,
mooi weer + bootjes op de oceaan =![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:44 schreef Zonda_F het volgende:
hoog tijd dat er weer wat high res titanium en carbonfiber race technologies worden gepost hier tussen dat baggertrage drijvende spul
ook dat kanquote:Op maandag 6 februari 2006 16:44 schreef Zonda_F het volgende:
Tijdens het inladen gebeurt het idd meestal jaquote:Op maandag 6 februari 2006 16:46 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat houd het werk een beetje spannend.
't mooiste is dat de dekken zo glad zijn als een ijsvloer. handrem acties!![]()
quote:
ja maar dat drijftquote:Op maandag 6 februari 2006 16:48 schreef vlad het volgende:
[..]
[afbeelding]
alsjeblieft![]()
carbon, titanium, en race![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:49 schreef ThaFreak het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bootfapperquote:Op maandag 6 februari 2006 16:49 schreef ThaFreak het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:48 schreef vlad het volgende:
[..]
[afbeelding]
alsjeblieft![]()
carbon, titanium, en race![]()
Da's dan weer jammer. Op m'n werk hoeven we alleen maar te lossen uit die boten.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tijdens het inladen gebeurt het idd meestal ja
Minder vreten tijdens het computerenquote:Op maandag 6 februari 2006 16:51 schreef Klonk het volgende:
die golfhoogte
ik word al misselijk als ik er naar kijk
Dat geeft inderdaad mooie situaties jaquote:Op maandag 6 februari 2006 16:51 schreef M5 het volgende:
[..]
Da's dan weer jammer. Op m'n werk hoeven we alleen maar te lossen uit die boten.
Ook wel handig, als je een lekke band hebt op het schip en je denkt met je krikje uit de koffer het wiel ff te verwisselen gaat dat best wel, tot dat je het wiel er iets te hard aftrekt, dan schiet de krik onder de auto van dan (staal op staal) en staat je auto op z'n remschijf
Plasticquote:Op maandag 6 februari 2006 16:50 schreef vlad het volgende:
[..]
die drijft niet
![]()
alhoewel, al dat plastic![]()
ik ben niet zo heel zeeziekbestendig, ik word al misselijk op een veerpontje over de maasquote:Op maandag 6 februari 2006 16:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Minder vreten tijdens het computeren
Ik kroop toen ik nog niet kon lopen al over't dek, dus opzich ben ik er wel een beetje aan gewendquote:Op maandag 6 februari 2006 16:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben niet zo heel zeeziekbestendig, ik word al misselijk op een veerpontje over de maas![]()
dat is het voordeel van het kleine spul. even op het zwaard staan en je kunt weer verderquote:
da's natuurlijk een voordeelquote:Op maandag 6 februari 2006 16:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kroop toen ik nog niet kon lopen al over't dek, dus opzich ben ik er wel een beetje aan gewend
Zo heeft een maat van mij op zee gezeten tussen Engeland en Nederland tijdens die storm van een maand of 2 geledenquote:Op maandag 6 februari 2006 16:54 schreef vlad het volgende:
ik zat met een vrachtschip in een storm met windkracht 12![]()
was toen we terugkwamen uit finland. in zweden vielen doden aan de kust en wij zaten lekker op zee![]()
eik zo van: gave golvendus naar buiten op het dek. echt waaien joh
kom ik binnen, zien ze aan de receptie mij lopen, wordt er ineens omgeroepen dat het dek gesloten is en dat niemand meer naar buiten mag
![]()
en niet kunnen slapen omdat de boot zo tekeer ging dat de laden van de kasten in de cabine steeds open en dicht gingen![]()
was tof![]()
Ja dan kantelt de kielquote:Op maandag 6 februari 2006 16:55 schreef vlad het volgende:
[..]
dat is het voordeel van het kleine spul. even op het zwaard staan en je kunt weer verder![]()
hierbij iets lastiger
die drijft zeker nietquote:Op maandag 6 februari 2006 16:53 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Plastic![]()
I don't think so
[afbeelding]
hahaquote:Op maandag 6 februari 2006 16:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo heeft een maat van mij op zee gezeten tussen Engeland en Nederland tijdens die storm van een maand of 2 geleden
't lijkt mij machtig mooi, maar hij kon het niet echt waarderen
jij mazzelquote:Op maandag 6 februari 2006 16:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zat op de boot naar Vlieland tijdnes een stormEen week later is die boot kaduuk gegaan door een andere storm
Stormlooptopicquote:Op maandag 6 februari 2006 16:57 schreef ThaFreak het volgende:
[pics] Boot vs Oceaan/Storm
hoppa nieuw topic![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:57 schreef ThaFreak het volgende:
[pics] Boot vs Oceaan/Storm
hoppa nieuw topic![]()
Geen idee waar je het over hebtquote:Op maandag 6 februari 2006 16:59 schreef Zonda_F het volgende:
Ik vind net nog pics op m'n schijf die d-devil van z'n collega heeft gemaakt toen hij gaypics zit te kijken, waarna die gast is ontslagen![]()
![]()
Hij zag het hem doen, en maakte picsquote:Op maandag 6 februari 2006 17:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt
pass eens
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:05 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Hij zag het hem doen, en maakte pics
--edit mukie--
dat doen we dus niet![]()
Ik wel.. maar op doorreisquote:Op maandag 6 februari 2006 17:16 schreef Zonda_F het volgende:
Marokko
Ik zal daar echt NOOIT naar toe gaan
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra wil er even achter, en daarna begin ik met mn Boot foto's te uppenen vrijdag dan foto's van het buitengebeuren van de tentoonstelling, kom er niet meer aan toe foto's van de voorbereidingen te maken deze week.
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:05 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Hij zag het hem doen, en maakte pics
--edit mukie--
dat doen we dus niet![]()
eenschquote:Op maandag 6 februari 2006 17:16 schreef Zonda_F het volgende:
Marokko
Ik zal daar echt NOOIT naar toe gaan
Ik blijf het ook zonde vindenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:23 schreef Mukie het volgende:
Tenzo-R Aluminum Wings Silver / Black Spoiler
He jammer nouquote:Op maandag 6 februari 2006 17:23 schreef Mukie het volgende:
Tsja, kwestie van smaak, denk ikquote:Op maandag 6 februari 2006 17:23 schreef Mukie het volgende:
Wij zijn dan ook volvo's gewendquote:Op maandag 6 februari 2006 17:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik blijf het ook zonde vinden
Waarom heb je m'n post ge-edit?quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook volvo's gewendDie gaan al hard zonder of met de standaard vleugel
![]()
jammer dan, standaard heb ik al gedaanquote:Op maandag 6 februari 2006 17:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik blijf het ook zonde vinden
omdat dit de privacy schendt van die personen.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:28 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Waarom heb je m'n post ge-edit?
Voordat je hier kwam had hij ze zelf ook al gepost en hebben er ook 40 mods overheen gelezen, wat is er nu ineens aan de hand?
lees mn post drbovenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:38 schreef ThaFreak het volgende:
mukie
waarom heb je die pics ge-edit![]()
sorry maar ik zie de reden er totaal niet van![]()
Omdat je er zelf werkt gaat het je wat meer aan natuurlijk, prima hoor.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
omdat dit de privacy schendt van die personen.
Gegarandeerd als ik dit toendertijd had gezien er ook een TR over heb gemaakt.
Dit kan en mag niet.
Best logisch niet dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 17:41 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Omdat je er zelf werkt gaat het je wat meer aan natuurlijk, prima hoor.
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
jammer dan, standaard heb ik al gedaan![]()
als iemand anders ze op internet zet mogen die gerust hier geplaatst worden, anders kun je heel fok! wel opdoeken!quote:Op maandag 6 februari 2006 17:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
omdat dit de privacy schendt van die personen.
Gegarandeerd als ik dit toendertijd had gezien er ook een TR over heb gemaakt.
Dit kan en mag niet.
Lekker bezig cobyquote:Op maandag 6 februari 2006 17:45 schreef Zonda_F het volgende:
ik zal een mailen voor een unban wegens plaatsen van pics die tegen de policy zijn, gaat goed
ik wel en weet dat die 2 personen die er opstaan dat zeer zeker niet apprecierenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Het plaatsen van foto's van users is tegen de policy.
Het plaatsen van opgesteven penissen is tegen de policy
Ik zie op de foto geen fok users
ik zie geen opgesteven penissen
En ik kan uit die foto's ook niet herlijden bij wlek bedrijf ze zijn gemaakt...
heb je weer lopen beknibbelen op een degelijke frituur?quote:Op maandag 6 februari 2006 17:51 schreef Klonk het volgende:
damn onze nieuwe vetbak maakt geluiden alsof ie elk moment kan ontploffen
Tefal is toch weinig mis mee dunkt me, alles beter dan een princesssssssssquote:Op maandag 6 februari 2006 17:52 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
heb je weer lopen beknibbelen op een degelijke frituur?
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:52 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
heb je weer lopen beknibbelen op een degelijke frituur?
Tefal zou je toch van verwachten dat het okay is jaquote:Op maandag 6 februari 2006 17:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
Tefal is toch weinig mis mee dunkt me, alles beter dan een princesssssssss
dus als jij een foto van mij plaatst zonder dat ik dit weet/wil dan mag dat?quote:Op maandag 6 februari 2006 17:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als iemand anders ze op internet zet mogen die gerust hier geplaatst worden, anders kun je heel fok! wel opdoeken!
want dan kun je iedere foto verwijderen vanwege de privacy
quote:Bij het plaatsen van foto's van anderen, essentieel dat er expliciet toestemming is gegeven door degene van wie je de foto post.
Wat is het toch met ouders en RVS ?quote:Op maandag 6 februari 2006 17:55 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Tefal zou je toch van verwachten dat het okay is ja
Wij hebben een RVS philips ding die in 20 stukken moet als je klaar bent, ook geen pretje
't is wat hequote:Op maandag 6 februari 2006 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra is weer lekker bezig geweest... Zonet DVD ingeleverd biuj de videotheek, en meteen maar een nieuwe meegenomen.. alleen was ze vergeten dat we morgen naar Groningen gaan
Dat word dus even het schema omgooien.. woensdag Groningen, morgen zeedijk
Nee, want jij bent een Fok lid, niet zijnde Alberto of geqxonquote:Op maandag 6 februari 2006 17:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
dus als jij een foto van mij plaatst zonder dat ik dit weet/wil dan mag dat?
en jij weet 100% zeker dat dit geen fokleden zijn?quote:Op maandag 6 februari 2006 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, want jij bent een Fok lid, niet zijnde Alberto of geqxon
Ze zijn er echt aan verslaaaaaaaafd gewoon, te ziekquote:Op maandag 6 februari 2006 17:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat is het toch met ouders en RVS ?
Potdikkeme wat een verstandige post!quote:Op maandag 6 februari 2006 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
trouw nooit met een hippie
of een vrouw
trouw maar gewoon niet
de verantwoordelijkheid ligt dus echt bij degene die ze op internet zet en echt niet bij degene die ze plaatst, dus als jij ze op internet zet kun je er op rekenen dat ze gebruikt gaan worden!quote:Op maandag 6 februari 2006 17:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
dus als jij een foto van mij plaatst zonder dat ik dit weet/wil dan mag dat?
Dat is dus 1 van de dingen die bij US absoluut niet mag.
[..]
Same herequote:Op maandag 6 februari 2006 17:59 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Ze zijn er echt aan verslaaaaaaaafd gewoon, te ziek
ALLES is van RVS hier![]()
alle accesoires in de wc's en badkamer, keuken, woonkamer en slaapkamer.
De keukenapparatuur, de lampen enz.
hier ookquote:Op maandag 6 februari 2006 18:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Same here
Zelfs het tost-apparaat is van RVS
Als je dit al een rel noemtquote:Op maandag 6 februari 2006 18:00 schreef ook_gek het volgende:
cool een modjes rel voor de schermen ipv achter de schermen![]()
Ik heb paint gesnifft gekquote:
Hier ook, en dan al die troep van Alessi enzoquote:Op maandag 6 februari 2006 18:02 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
hier ookEn de sinaasappel pers, koffiezetmachine, enz enz
Alleen ik ben niet van RVS
Maar ik wil zwart zijnquote:Op maandag 6 februari 2006 18:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In 't vervolg de verf op de muur smeren ipv op je bovenlip
ey ey ey wat niet is kan nog komen. Ik ben altijd iemand die positief denktquote:Op maandag 6 februari 2006 18:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Eerder een meningsverschil idd
verschillende interpretatie van de policy. En op zich best logisch dat een US mod met een heel andere blik naar foto's van mensen kijkt dan een PTA mod.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Eerder een meningsverschil idd
Mja, 't is wel logisch dat Muuk't niet cool vindt dat er foto's van haar werk worden geplaatst natuurlijkquote:Op maandag 6 februari 2006 18:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
verschillende interpretatie van de policy. En op zich best logisch dat een US mod met een heel andere blik naar foto's van mensen kijkt dan een PTA mod.
Die zat er alquote:Op maandag 6 februari 2006 18:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hoopt ook een mega-leuter te ontvangen dan?
Volgens mij doet hij het nog vrij aardig...quote:Op maandag 6 februari 2006 18:09 schreef ook_gek het volgende:
zo klapt opeens mijn PC er uit zegvolgens mij heeft mijn HD het opgegeven....
Ik regel dat latijd anders.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, 't is wel logisch dat Muuk't niet cool vindt dat er foto's van haar werk worden geplaatst natuurlijk
Mja, als de desbetreffende collega op dat moment foto's zat te bekijken van wulpse mannen had hij vast niet gezegd " nou, vooruit"quote:Op maandag 6 februari 2006 18:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik regel dat latijd anders.
Loop naar collega:
"hey ik zet je op de foto hoor"
"huh waarom?"
"om je op het internet uit te lachen"
"toch geen site met veel bezoekers he?"
"mwah, t grootse forum van Nederland"
"nou , vooruit "
Hokjesdenkersquote:Op maandag 6 februari 2006 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
ow, mn bootjesfoto's staan online, ben ze nu in hokjes ana het duwen
volgens mij zit ik op mijn laptopquote:Op maandag 6 februari 2006 18:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij het nog vrij aardig...
Hij zoende mn rubberen eendquote:Op maandag 6 februari 2006 18:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, als de desbetreffende collega op dat moment foto's zat te bekijken van wulpse mannen had hij vast niet gezegd " nou, vooruit"
Heb je wel aan haar gevraagd of ze op fok mag staan?quote:Op maandag 6 februari 2006 18:15 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben ff superen en koken enzo
[afbeelding]
Ik bedoelde meer dat ik zo'n beetje het enige voorwerp hier in huis ben dat niet van RVS isquote:Op maandag 6 februari 2006 18:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hier ook, en dan al die troep van Alessi enzo
Ik ben wel van RVS, geschuurd chroom kan me ook bekoren
Maar om nou alles in carbon te maken is ook niet alles Zonda_F
quote:Op maandag 6 februari 2006 18:31 schreef Zonda_F het volgende:
vind ik net toch een foto van Fwnk
[afbeelding]
[afbeelding]
ben je zo high dat je je opmering maar inslikt?quote:
[afbeelding]
Echtniet!quote:Op maandag 6 februari 2006 18:31 schreef Zonda_F het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:31 schreef lipje het volgende:
[..]
ben je zo high dat je je opmering maar inslikt?![]()
nee helaas.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:03 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Echtniet!
Volgens mij is het je broertje
Oh joh ik zat al met die wasdroger in m'n hoofd, daarom volgde ik je al nietquote:Op maandag 6 februari 2006 20:27 schreef lipje het volgende:
U heeft een fout antwoord gegeven en gaat niet door naar de volgende ronde waar u kans maakt op de kleurenmagnetron
in RVS uitvoering?quote:Op maandag 6 februari 2006 20:29 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Oh joh ik zat al met die wasdroger in m'n hoofd, daarom volgde ik je al niet
Nee dan wordt ik misselijkquote:Op maandag 6 februari 2006 20:46 schreef lipje het volgende:
een grote, waar je zelf ook in kan zitten?
Mits tapequote:Op maandag 6 februari 2006 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Zal ik vrijdag mijn instructrice een complimentje geven voor haar mattenset?
Dude, wat denk je wel niet van mequote:
nieuwe fase in het leven van alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx: bootjesquote:Op maandag 6 februari 2006 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
en weer verder met de bootjes maar weer...
Mja ach ehquote:Op maandag 6 februari 2006 20:56 schreef Zonda_F het volgende:
Ik zat vandaag in de trein, zat er een antiliaan rustig een dikke jongo te bouwen, komt de conducteur langs voor de kaartjes, die had hij dus niet.
Rustig door draaien gewoon terwijl hij zijn gegevens op geeft voor de boete, ik wist echt niet dat de NS dat tof vind
Van mij mogen ze het verbieden hoor, veel mensen zitten echt niet op die sterk ruikende specerijen te wachtenquote:
En zo hoort hetquote:Op maandag 6 februari 2006 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dude, wat denk je wel niet van meIk heb ALTIJD een rolletje duct tape in mn tas
Gewoon ff het stuur vasttapen, zodat ie er niet af valt en klaar is kees
Nee. Jaarlijks terugkerend ritueel.... bootjes in februari, paardjes in oktoberquote:Op maandag 6 februari 2006 20:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
nieuwe fase in het leven van alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx: bootjes
Hier zitten ze altijd gewoon jongo's te roken in de metroquote:Op maandag 6 februari 2006 20:56 schreef Zonda_F het volgende:
Ik zat vandaag in de trein, zat er een antiliaan rustig een dikke jongo te bouwen, komt de conducteur langs voor de kaartjes, die had hij dus niet.
Rustig door draaien gewoon terwijl hij zijn gegevens op geeft voor de boete, ik wist echt niet dat de NS dat tof vind
quote:Op maandag 6 februari 2006 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
en weer verder met de bootjes maar weer...
paardjes bij mij het hele jaar door, als zuurvlees bij een frietje, dat dan weer welquote:Op maandag 6 februari 2006 21:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Jaarlijks terugkerend ritueel.... bootjes in februari, paardjes in oktober
verbiedenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hier zitten ze altijd gewoon jongo's te roken in de metro
Maarja, wat kun je er van zeggen...?
Blowende murken stelen nietquote:Op maandag 6 februari 2006 21:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hier zitten ze altijd gewoon jongo's te roken in de metro
Maarja, wat kun je er van zeggen...?
I smoke two joints in tha morning, I smoke two joints at the evening, I smoke two joint in tha afternoon, I smoke two joints at night, cause it makes me feeeeeeeeeeeeeel aaaaaaaaaaaaaalrightquote:Op maandag 6 februari 2006 21:03 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
verbieden
In Almere zie je ook overal al die antillianen smokenEn ook echt s'ochtends vroeg al
Verbieden jongo's te draaien? Ze zijn al blij als ze hun naam opgeven manquote:Op maandag 6 februari 2006 21:03 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
verbieden
In Almere zie je ook overal al die antillianen smokenEn ook echt s'ochtends vroeg al
Ze kunnen het ongetwijfeld ook ondertussenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Blowende murken stelen niet
pas als ze klaar zijn
Een blow in de morgen is een dag zonder zorgenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Verbieden jongo's te draaien? Ze zijn al blij als ze hun naam opgeven man
En als ik hier 's ochtends om 07h30 op't fietsje stap ruik ik idd ook al wiet ja
gewoon gas geven, scheelt weer een uitkeringquote:Op maandag 6 februari 2006 21:08 schreef PeuRac het volgende:
Vandaag nog bijna zo'n gast omver gereden, die sukkel was te druk met het draaien van z'n joint om te zien dat het verkeerslicht voor mij op groen sprong![]()
na 2 uur heb je ze weer hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 21:10 schreef lipje het volgende:
[..]
Een blow in de morgen is een dag zonder zorgen![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
gewoon gas geven, scheelt weer een uitkering![]()
tijd voor de volgende danquote:Op maandag 6 februari 2006 21:11 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
na 2 uur heb je ze weer hoor [afbeelding]
Claxon + vol gas, die gast sprong vol achteruit en liet z'n half gedraaide blow op de grond pleurenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
gewoon gas geven, scheelt weer een uitkering![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Claxon + vol gas, die gast sprong vol achteruit en liet z'n half gedraaide blow op de grond pleuren![]()
held!quote:Op maandag 6 februari 2006 21:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Claxon + vol gas, die gast sprong vol achteruit en liet z'n half gedraaide blow op de grond pleuren![]()
Hij mocht daar niet eens overstekenquote:
Ik plaag je maarquote:Op maandag 6 februari 2006 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij mocht daar niet eens oversteken![]()
bij zo'n grap ben ik al eens een keer losgegaan op de bestuurder vorig jaarquote:Op maandag 6 februari 2006 21:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:14 schreef Klonk het volgende:
ik had laatst een fietser die een 4 baans weg overstak, welk rood fietserstoplicht, ik toeteren (ik had groen), steekt ie z'n middelvinger op
zulke figuren moeten gewoon door natuurlijke selectie van de weg worden gehaald....
Ik praat herman naquote:
Geen punt, rij ik je als zijnde zelf verdediging gewoon aanquote:Op maandag 6 februari 2006 21:17 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
bij zo'n grap ben ik al eens een keer losgegaan op de bestuurder vorig jaar
Ik hoop dat je het eens bij mij doet
Hij had een goede deuk in z'n voorscherm, rechterportier, spiegel eraf en mijn handafdruk om z'n strot
Held!quote:Op maandag 6 februari 2006 21:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen punt, rij ik je als zijnde zelf verdediging gewoon aanbtw, bij zo'n BMW gaan de portieren automatisch op slot, denk je echt dat ik dan ga uitstappen?
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:17 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
bij zo'n grap ben ik al eens een keer losgegaan op de bestuurder vorig jaar
Ik hoop dat je het eens bij mij doet
Hij had een goede deuk in z'n voorscherm, rechterportier, spiegel eraf en mijn handafdruk om z'n strot
Als mensen aan m'n auto zitten, of de auto waar ik in rij, word ik een 'beetje' agressiefquote:
Zo'n fucking pussy ben je wel ja dat je niet gaat uitstappen.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen punt, rij ik je als zijnde zelf verdediging gewoon aanbtw, bij zo'n BMW gaan de portieren automatisch op slot, denk je echt dat ik dan ga uitstappen?
Herinner me dat ik op de volgende PTA meet even aan je auto zit, want dat wil ik wel eens zienquote:Op maandag 6 februari 2006 21:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als mensen aan m'n auto zitten, of de auto waar ik in rij, word ik een 'beetje' agressief
Je fietst zeker zelf nooit meer?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:20 schreef Klonk het volgende:
fietsers en voetgangers zijn gewoon teringlijers, als automobilist heb je je ook aan regels te houden, als je met je auto door rood rijdt ben je een verkeerscrimineel voor voetgangers en fietsers schijnen rode stoplichten niet te bestaan.
-2 generalisatiequote:Op maandag 6 februari 2006 21:20 schreef Klonk het volgende:
fietsers en voetgangers zijn gewoon teringlijers, als automobilist heb je je ook aan regels te houden, als je met je auto door rood rijdt ben je een verkeerscrimineel voor voetgangers en fietsers schijnen rode stoplichten niet te bestaan.
nog *kijkt op klok*quote:Op maandag 6 februari 2006 21:20 schreef Sjoewe het volgende:
Ik hoop dat Hugster binnenkort weer terug mag komen, volgens mij kunnen hij en Zonda_F goed met elkaar opschieten
Vanwaar die conclusie?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:20 schreef Sjoewe het volgende:
Ik hoop dat Hugster binnenkort weer terug mag komen, volgens mij kunnen hij en Zonda_F goed met elkaar opschieten
Wat Zonda zegtquote:Op maandag 6 februari 2006 21:20 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Zo'n fucking pussy ben je wel ja dat je niet gaat uitstappen.
Ik vind dat figuren die goed zijn met middelvingers, claxoneren en dreigen vanachter hun autoruitje ook gewoon de ballen moeten hebben om uit te stappen en even bij mij verhaal te halen.
Ik had zo'n gek gevoel in mn buikjequote:Op maandag 6 februari 2006 21:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vanwaar die conclusie?
Beetje kortzichtig me dunkt
Mag ik m'n peuk erop uitdrukken denk je?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Herinner me dat ik op de volgende PTA meet even aan je auto zit, want dat wil ik wel eens zien![]()
Gevoel...?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik had zo'n gek gevoel in mn buikje![]()
Ik kan heel gezellig zijn hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 21:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ziet het ook helemaal voor me ja![]()
![]()
niet dagelijks nee, als god had gewild dat ik vaker was gaan fietsen had ie ons de verbrandingsmotor niet uit laten vindenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je fietst zeker zelf nooit meer?
Tuurlijkquote:Op maandag 6 februari 2006 21:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mag ik m'n peuk erop uitdrukken denk je?
Ik weet hetquote:Op maandag 6 februari 2006 21:23 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Ik kan heel gezellig zijn hooroO<
Nog even en je hebt een formule 1 stuur nodig om in je auto te komenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet dagelijks nee, als god had gewild dat ik vaker was gaan fietsen had ie ons de verbrandingsmotor niet uit laten vinden![]()
zoekt smiley met middelvingerquote:Op maandag 6 februari 2006 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nog even en je hebt een formule 1 stuur nodig om in je auto te komen
Is een 155 een goede plek om je bijl in te stallen?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zal ik't op't tape doen of op z'n mattenset?
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet dagelijks nee, als god had gewild dat ik vaker was gaan fietsen had ie ons de verbrandingsmotor niet uit laten vinden![]()
Dat zeg ikquote:Op maandag 6 februari 2006 21:26 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
m'n vingertje gleed over de verkeerde toetsen
ik heb geedit
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:26 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
m'n vingertje gleed over de verkeerde toetsen
ik heb geedit
Herman achterhaalt hem welquote:
een natte zoen van Fwnkquote:Op maandag 6 februari 2006 21:26 schreef Klonk het volgende:
[..]ik wist het, ik wist het
wat krijg ik nu ?
Voor een uurtje kan dat best ja.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Is een 155 een goede plek om je bijl in te stallen?
ik moet nog slapen vannachtquote:
* Sjoewe heeft een visioen van een rood aangelopen krullenbol die schreeuwhuilend met een mattenset achter ons aan rentquote:Op maandag 6 februari 2006 21:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voor een uurtje kan dat best ja.
Neem ik m'n ploertendoder mee(toepasselijke naam ook in deze...
)
En compleet prijzenpakketquote:Op maandag 6 februari 2006 21:26 schreef Klonk het volgende:
[..]ik wist het, ik wist het
wat krijg ik nu ?
WHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 6 februari 2006 21:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
* Sjoewe heeft een visioen van een rood aangelopen krullenbol die schreeuwhuilend met een mattenset achter ons aan rent
wie heeft je verteld dat ik te kort ben voor mijn gewichtquote:Op maandag 6 februari 2006 21:29 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
En compleet prijzenpakket[afbeelding]
voor thuis
[afbeelding]
voor in de wageh
[afbeelding]
[afbeelding]
Gefeliciteerd!![]()
De FBG's lurken op BuzzyBeequote:Op maandag 6 februari 2006 21:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
wie heeft je verteld dat ik te kort ben voor mijn gewicht![]()
Test me bitchquote:Op maandag 6 februari 2006 21:30 schreef BaraCuda het volgende:
Degene die mij aanvalt omdat HIJ een fout maakt bij oversteken of whatever, waar ik dan vervolgends pissed off over ben. Rij ik morsdood als hij ook maar 1 deuk in m'n auto neigt te trappen
Niet fucken met andersmans spullenOf ik pak de wielsleutel
Doodgelikt worden door 87 labradorsquote:Op maandag 6 februari 2006 21:30 schreef BaraCuda het volgende:
Degene die mij aanvalt omdat HIJ een fout maakt bij oversteken of whatever, waar ik dan vervolgends pissed off over ben. Rij ik morsdood als hij ook maar 1 deuk in m'n auto neigt te trappen
En ze hebben geeneens bami gegetenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Doodgelikt worden door 87 labradors
wie zijn de FBG's, ik zal wel weer iets gemist hebbenquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:29 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
En compleet prijzenpakket[afbeelding]
voor thuis
[afbeelding]
voor in de wageh
[afbeelding]
[afbeelding]
Gefeliciteerd!![]()
zieke fantasiequote:Op maandag 6 februari 2006 21:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Doodgelikt worden door 87 labradors
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
wie zijn de FBG's, ik zal wel weer iets gemist hebben![]()
Mja tis Baracuda ehquote:
wielsleutelquote:Op maandag 6 februari 2006 21:30 schreef BaraCuda het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |