ook een backorder en die wisten me nog iets leuks te vertellen.quote:
Ok heb net de politie aan de lijn gehad, ik wil het immers weten.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
ook een backorder en die wisten me nog iets leuks te vertellen.
Die mag niet op de openbare weg gebruikt worden?
Maw aan de kant gehaald worden, draf halen plus boete???
met de s2000 bumper staat dat perfectquote:Op maandag 6 februari 2006 17:21 schreef ThaFreak het volgende:
mukie neee![]()
dat gaat je auto echt geen goed doen![]()
maarja, die spoilers zijn idd 9 van de 10 keer niet toegestaan op de weg aangezien ze uitsteken of uitstekende (scherpe) punten hebben!
overall plaatjequote:Op maandag 6 februari 2006 17:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
met de s2000 bumper staat dat perfect![]()
dat is idd correct als ze het 100% via de regels in dit land gaan spelen!quote:Op maandag 6 februari 2006 17:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Die eerste trut die ik aan de lijn had wist me te vertellen dat de auto ten alle tijden orgineel moet blijven, anders mag hij de weg niet op.
Zien er echt mooi uit vooral die links boven mooi voor me peugot 206 bouwjaar 1989quote:Op maandag 6 februari 2006 16:46 schreef beschuit het volgende:
Racespex heeft ook vleugels die best veel op de Tenz-R lijkt, is dat geen optie?
[afbeelding]
quote:Nieuw, op de foto zie je wel wat stof, dus dat zijn geen beschadigingen.
Ik heb er toen nog 150 euro voor betaald,
nu doe ik hem weg voor 75 euro
alles is compleet bevestings matriaal zit er nog bij etc.
quote:Op maandag 6 februari 2006 18:52 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Kijk eens, daar staat nog een mooie
Stabiliteit bij aanremmen enzo. Denk alleen niet dat ie daar voor gebruikt wordquote:Op maandag 6 februari 2006 20:11 schreef Inorbit het volgende:
[..]
![]()
nee deze geeft veel meer downforce op de wielen waar ik geen aandrijving heb
Heb wat meer research gedaan.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat is idd correct als ze het 100% via de regels in dit land gaan spelen!
veranderen van een auto is in principe het verliezen van je typegoedkeuring, waardoor de auto niet meer goedgekeurd is om op de weg te mogen! Gelukkig is het in de praktijk niet zo erg maar ik weet wel dat er meedere mensen met zo'n type spoiler van de weg zijn geplukt!
Maar ik wil een Tenzoquote:Op maandag 6 februari 2006 19:33 schreef -Muse- het volgende:
Ken nog iemand die heeft deze te koop:
[afbeelding]
[..]
Vergeet het maar, ken al een aantal gevallen die een alu-spoiler hebben moeten verwijderen en nee, die stak ook niet te ver uit...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
Heb wat meer research gedaan.
Zolang hij niet hoger dan je dak is en breder dan je kofferbak, is het geen probleem.
Erm dit kwam van de politie van mijn gemeente zelf.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Vergeet het maar, ken al een aantal gevallen die een alu-spoiler hebben moeten verwijderen en nee, die stak ook niet te ver uit...
Tja, de politie weet het zelf vaak ook niet eens :S De een zegt dat het wel mag, de ander niet...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
Erm dit kwam van de politie van mijn gemeente zelf.
zozo, ken jij hem dus wel?quote:Op maandag 6 februari 2006 19:33 schreef -Muse- het volgende:
Ken nog iemand die heeft deze te koop:
[afbeelding]
[..]
Deze heeft het dus wel opgezochtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Tja, de politie weet het zelf vaak ook niet eens :S De een zegt dat het wel mag, de ander niet...
quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:44 schreef Mukie het volgende:
Blijkbaar krijgt Tenzo-R zijn spullen niet meer binnen mbt de spoilers:
Silver Aluminum Wings Silver / Black
[afbeelding]
Silver Aluminum Wings Black / Black
[afbeelding]
Er schijnt een backorder te zijn sinds augustus 2005 en er zal voorlopig niet geleverd worden aan de shops die ze normaliter verkopen. Iemand enig idee waar ik ze verder nog kan uithalen?
Op Marktplaats, Speurders, Ebay etc tot nu toe nog geen geluk.
ps de website doet het nu ook even niet meer van Tenzo zelf
Nah. je vond me msn link ook al nixquote:
Ik heb geen supraquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:40 schreef riceboy het volgende:
[..]
Nah. je vond me msn link ook al nix![]()
waarom geen carbon?
Oh dat wist ik niet, ik heb die info van de 205gti club, maar fijn dat je het op zo'n "Fok" manier moet brengen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:09 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
zozo, ken jij hem dus wel?
Hij staat gewoon in V&A. Gewoon ff die link ernaar posten
Voor mijn motorkap heb ik al andere plannenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:50 schreef riceboy het volgende:
nah je hoef geen surpa te hebbe op mijn golf wilde ik oko zoiets maja die zit in mekaar
Nu al? Watskeburt?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:50 schreef riceboy het volgende:
nah je hoef geen surpa te hebbe op mijn golf wilde ik oko zoiets maja die zit in mekaar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dat moet toch een van de eerste prototypes zijn danquote:Op maandag 6 februari 2006 18:58 schreef master_X het volgende:
[..]
Zien er echt mooi uit vooral die links boven mooi voor me peugot 206 bouwjaar 1989![]()
Ken uw filmsquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:42 schreef Five_Aces het volgende:
2 Fast 2 Furious wel. Nog slechter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |