van wie mag dat niet?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan toen ik 6 was
Zelf gevaren met een jaartje of 12 (mocht wel niet maar ok, je bent jong enzo)
En de laatste keer in Ibiza
TLK was de 13e met 1000 posts op 1 dagquote:Op maandag 6 februari 2006 16:35 schreef Klonk het volgende:
eigenlijk erg ik weet dat bepaalde users een x aantal post's op een dag heeft gedaan, hoezo fok verslaafd
ik weet niet wat erger is, 4 jaar doen over 1000 of 1 dagquote:Op maandag 6 februari 2006 16:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
TLK was de 13e met 1000 posts op 1 dag
Ik drukte te laat op mn knopjequote:Op maandag 6 februari 2006 16:36 schreef Klonk het volgende:
en alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx doe es niet achter slotjes posten
eigenlijk allebei welquote:Op maandag 6 februari 2006 16:36 schreef vlad het volgende:
[..]
ik weet niet wat erger is, 4 jaar doen over 1000 of 1 dag![]()
ik zal thuis eens kijken of ik foto's kan vinden van mijn vrachtschipquote:Op maandag 6 februari 2006 16:37 schreef hermandeperman het volgende:
Weer een vliegtuig?
Dan ga ik nu deze pagina eens even flink verzieken met bootjes foto's!
[afbeelding]
berge stahlquote:Op maandag 6 februari 2006 16:37 schreef hermandeperman het volgende:
Weer een vliegtuig?
[afbeelding]
oe wacht ik heb laatst ook een paar mooie opgeslagenquote:Op maandag 6 februari 2006 16:37 schreef hermandeperman het volgende:
Weer een vliegtuig?
[afbeelding]
Coolquote:Op maandag 6 februari 2006 16:38 schreef vlad het volgende:
[..]
ik zal thuis eens kijken of ik foto's kan vinden van mijn vrachtschip![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
oe wacht ik heb laatst ook een paar mooie opgeslagen![]()
Ertsquote:Op maandag 6 februari 2006 16:41 schreef Klonk het volgende:
er zullen idd berge stahl in dat ding zitten
Ja die gevalletjes kunnen me ook niet bekoren, net zoals valken en die Flying Arrow, gaat mij veel te langzaamquote:Op maandag 6 februari 2006 16:41 schreef Zonda_F het volgende:
wij hebben een Flytour
[afbeelding]
zoals die, alleen dan met alu mast en een teak dek.
Maar het boeit me zeeeeeeeer weinig, wel leuk om is ff te dobberen met goed weer.
Pauperquote:Op maandag 6 februari 2006 16:41 schreef Zonda_F het volgende:
wij hebben een Flytour
[afbeelding]
zoals die, alleen dan met alu mast en een teak dek.
Maar het boeit me zeeeeeeeer weinig, wel leuk om is ff te dobberen met goed weer.
Die dingen zijn idd geinig ja, 1 van de weinige scheepstypen die nog wel eens omtyft omdat het zwaartepunt zo belachelijk hoog ligtquote:Op maandag 6 februari 2006 16:42 schreef M5 het volgende:
Dit zijn mijn favoriete scheepjes
[afbeelding]
4300-5600 auto's d'r op, over 11 dekkenof in één woord: werk
vind ze suf.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja die gevalletjes kunnen me ook niet bekoren, net zoals valken en die Flying Arrow, gaat mij veel te langzaam
daar moet je een heus diploma voor hebbenquote:Op maandag 6 februari 2006 16:36 schreef vlad het volgende:
[..]
van wie mag dat niet?![]()
ik had een eigen massief plastice roeiboot toen ik drie wasmocht ik roeien in het slootje bij de camping met mijn zwemvest aan en mijn pa aan de kant
![]()
en normaal roei je achterstevoren, maar dan zie je niets, dus ik roeide met m'n gezicht naar voren.dan kon ik tenminste zien waar ik heen ging
![]()
upload,quote:
mij nooit verteldquote:Op maandag 6 februari 2006 16:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
daar moet je een heus diploma voor hebben
amd heeft er niet meer?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
TLK was de 13e met 1000 posts op 1 dag
Dat houd het werk een beetje spannend.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die dingen zijn idd geinig ja, 1 van de weinige scheepstypen die nog wel eens omtyft omdat het zwaartepunt zo belachelijk hoog ligt
Ik ook, lekker klapperen en omslaanquote:Op maandag 6 februari 2006 16:44 schreef vlad het volgende:
[..]
vind ze suf.
mijn pa z'n boot is ook traag, maar m'n pa zeilt er dan wel weer leuk meedat de golven over de rand komen.
maar zelf heb ik liever iets snellers/wenbaarders zodat je echt moet werken![]()
Welnee manquote:Op maandag 6 februari 2006 16:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
daar moet je een heus diploma voor hebben
Die mast, waaromquote:
Zegquote:Op maandag 6 februari 2006 16:44 schreef Zonda_F het volgende:
hoog tijd dat er weer wat high res titanium en carbonfiber race technologies worden gepost hier tussen dat baggertrage drijvende spul
=quote:Op maandag 6 februari 2006 16:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
upload,
mooi weer + bootjes op de oceaan =![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:44 schreef Zonda_F het volgende:
hoog tijd dat er weer wat high res titanium en carbonfiber race technologies worden gepost hier tussen dat baggertrage drijvende spul
ook dat kanquote:Op maandag 6 februari 2006 16:44 schreef Zonda_F het volgende:
Tijdens het inladen gebeurt het idd meestal jaquote:Op maandag 6 februari 2006 16:46 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat houd het werk een beetje spannend.
't mooiste is dat de dekken zo glad zijn als een ijsvloer. handrem acties!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |