Klinkt alsof ze bij wijze van de lijnen trekt of ballen oppompt of zo, maar dat is dus de dochter van de president en een zeer belangrijk en invloedrijk figuur binnen Roma.quote:de voor AS Roma werkzame Rosella Sensi
Marco had ook gekund, vraag maar aan Romario.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
werden de wedstrijden van ADO in Italie uitgezonden dan ?
of bedoel je Claudio
Tong, jij ziet geen Serie A of Coppa Italia, jij ziet Totti alleen soms in de CL of UEFA cup en verder alleen in Interlands, en daarin is ie nog niet heel gelukkig geweest, met name dus door Frankrijk in 2000, maar Totti is een grootheid, een geniaal en begenadigd voetballer, enige minpunt is z'n temperament op sommige momenten, waardoor ie reageert op provocaties, wat hem te vaak een kaart oplevert.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:56 schreef tong80 het volgende:
Totti hoort echt niet in het rijtje Zola Baggio
jawel, maar dat heeft Materazzi nooit gezien !quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:31 schreef DIGGER het volgende:
Marco had ook gekund, vraag maar aan Romario.
quote:GROOT
Heurelho da Silva Gomes. Alles aan deze man is groots. Zijn neus, zijn oren, zijn wenkbrauwen, zijn armen en handen, zijn naam en zijn keeperkwaliteiten. Maar groots was hij afgelopen dinsdagavond voor één keer niet. Toen liet hij zijn club PSV mooi in de steek. In de 65e minuut van de Champions Leaguewedstrijd tegen Olympique Lyon verkeek hij zich lelijk op een vrije trap van zijn landgenoot Juninho, nadat hij eerdere situaties ook al verkeerd ingeschat had. De Gomes van PSV-Olympique Lyon herkenden wij niet. Daar stond geen geweldenaar in de goal, maar een doorsnee keepertje, eentje van een veel minder kaliber.
De Gomes die wij kennen, plukt de meest onmogelijke ballen uit de lucht. Maar in de wedstrijd tegen Lyon zou je op sommige momenten bijna terugverlangen naar Ronald Waterreus of wensen dat zenuwpees Zoetebier onder de lat stond. Gomes had zijn dag niet, dinsdag, om het eufemistisch te zeggen. Dat kan. De Braziliaanse keeper is ook maar een mens en dat zou je gezien zijn optreden tot aan de wedstrijd tegen Lyon bijna vergeten.
Gomes schijnt een vrolijke jongen te zijn. ,,Een beetje gek’’, omschreef hij zichzelf in een hilarisch dubbelinterview van verslaggever Sierd de Vos met landgenoot Alex, een paar maanden geleden. Toen deed hij lollig en maakte de ene grap na de andere. Zijn aanstekelijke lach deed zelfs de immer stoïcijnse Alex grijnzen. Dinsdagavond kon de Braziliaanse doelman niet lachen. Hij kon wel door de grond zakken en zijn armen leken door zijn omlaag gezakte schouders nog langer dan anders.
Met wat voor gezicht zal Gomes na afloop in de kleedkamer gezeten hebben? Alsof er een dierbare overleden was, vrees ik. Gelukkig voor hem raast de voetballerij verder en gebeurt er elke dag weer wat nieuws, waardoor de zinnen verzet kunnen worden. De flaters tegen Lyon zal hij snel vergeten zijn, want een etmaal later werd hij opgeroepen voor de vriendschappelijke interland die Brazilië op woensdag 1 maart in Moskou tegen Rusland speelt. De PSV-keeper krijgt de uitnodiging omdat eerste keus Dida van AC Milan geblesseerd is en Julio Cesar van Inter evenmin fit is.
Zo is het Jantje huilt, Jantje lacht. Gomes moet weer breeduit gelachen hebben, toen hij hoorde dat hij deel mocht gaan uitmaken van de Seleçao. Dat is toch de droom van elke Braziliaanse voetballer? Gomes is keeper en hoewel je in Brazilië, als je niet kunt voetballen, keeper wordt, moet hij die droom ook hebben gehad.
De selectie voor het Braziliaanse elftal kan voor Gomes en dus ook voor PSV niet op een beter moment komen. De neerslachtige bui van Gomes is als sneeuw voor de zon verdwenen en aanstaande zondagmiddag tegen AZ zal er weer een herkenbare doelman bij PSV in het doel staan, met uitschuifbare armen en handen als kolenschoppen. Onverstoorbaar zal hij de ene aanval na de andere pareren en het enige wat je aan hem zult merken bij de stormloop van AZ, zijn de opgetrokken wenkbrauwen. Want dat is het allermooist aan Heurelho da Silva Gomes; de gefronste buitenmodel wenkbrauwen, net nadat hij een netelige situatie geklaard heeft.
Ik mag die Gomes wel. Hij is, wat ze in België een grote meneer noemen. Letterlijk en figuurlijk.
Rosella is een voetnoot in de column.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:52 schreef DIGGER het volgende:
Ehhh Totti is zeker wel van de klasse van Baggio en Zola, zondermeer, het ontbreekt hem alleen van grote glorie op Internationaal niveau, vooral dankzij Frankrijk in 2000.
Mbt het stukje, 1 ding snap ik niet qua context:
[..]
Klinkt alsof ze bij wijze van de lijnen trekt of ballen oppompt of zo, maar dat is dus de dochter van de president en een zeer belangrijk en invloedrijk figuur binnen Roma.
Ik zie hem erg laat maar toch reactie.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit vind ikeen van de beteren van de laatste tijd, hulde. Ik wacht op de reactie van the_legend_ killer. De Materazzi fan bij uitstek hier.
Hij komt weg met geel zeg ik er expres bij.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:01 schreef Beschouw het volgende:
Ja en Nederland speelt met 10 man verder tegen op wraak beluste Brazilianen...![]()
Ik begreep dat andersquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:00 schreef the_legend_killer het volgende:
..... en dat hij daarna van het veld moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |