quote:Op maandag 6 februari 2006 17:41 schreef nachtzuster het volgende:
Moeten we weer gaan smssen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi. Goed om te horenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:21 schreef newsman het volgende:
[..]
Goed, heb gister dingen uitgesproken, met een goede vriendin, heb eindelijk een nachie lekker kunnen slapie![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:21 schreef newsman het volgende:
[..]
Goed, heb gister dingen uitgesproken, met een goede vriendin, heb eindelijk een nachie lekker kunnen slapie![]()
Ik eet ook boerenkoolquote:Op maandag 6 februari 2006 17:49 schreef newsman het volgende:
John is bezig met de boerenkool
Rookworst komt toch niet van een varkenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:53 schreef newsman het volgende:
[..]
Ikke niet, ik eet geen varkensvlees![]()
er zijn twee soorten varkens en paarderookworstquote:Op maandag 6 februari 2006 17:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Rookworst komt toch niet van een varken![]()
hoiquote:
lekkelquote:Op maandag 6 februari 2006 18:06 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
hoi![]()
Wat gaan ze nou weer voor vaags doen met stemmen vanavond![]()
Eerst ff eten![]()
smakelijk iedereen, hier is het gebakken aardappeltjes met broccoli![]()
Maar heb je je pilletjes al genomenquote:
Niet erg hoor ben er aan gewendquote:Op maandag 6 februari 2006 18:09 schreef Sjet het volgende:
[..]
Sorry.... dacht zeg ook eens wat leuks.... [afbeelding]
quote:
Moet je de tanjatopic van een paar dagen terug even doorlezenquote:Op maandag 6 februari 2006 18:12 schreef Sjet het volgende:
[..]
[afbeelding] Watskeburt? [afbeelding]
Zoiets, retteketet daar komt Sjet.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:13 schreef Sjet het volgende:
[..]
Komt vast door je naam....![]()
Maarre.... something old misschien?![]()
Dat zou wel heel vreemd zijn... betekend dus dat we er wel 1 uit kunnen stemmen nu?quote:Op maandag 6 februari 2006 17:41 schreef nachtzuster het volgende:
Moeten we weer gaan smssen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
O jeeeee.... gaan we weer?quote:
Peter, ik heb niemand nodig, maar jij blijkbaar wel. Het lijkt me goed als je op de juiste plek hulp gaat zoeken.quote:
Hm... dan ben ik op z'n minst weer een paar dagen onder de pannen met doorlezen..... ik zal een poging wagenquote:Op maandag 6 februari 2006 18:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet je de tanjatopic van een paar dagen terug even doorlezen
Mooie zonnebril Viool, daar is alles ook mee gezegdquote:Op maandag 6 februari 2006 18:19 schreef Foreverblue het volgende:
Ik heb deze ook in het ieder pondje topic gezet
[afbeelding]
Daar gaan we weerquote:
Sjet bespaar je de moeite, de doodsverwensingen van Peter6000 naar mij toe zijn inmiddels weggehaald.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:22 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hm... dan ben ik op z'n minst weer een paar dagen onder de pannen met doorlezen..... ik zal een poging wagen![]()
Thanks voor de link anywayzzz![]()
En ben weer weg ook. Ga eerst even eten...quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 18:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En ben weer weg ook. Ga eerst even eten...![]()
Maar dit was gewoon ronduit TE belachelijk voor woorden, moest gewoon even reageren toen ik het las![]()
Er stond er nog eentje in een citaat in een post van jouquote:Op maandag 6 februari 2006 18:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Sjet bespaar je de moeite, de doodsverwensingen van Peter6000 naar mij toe zijn inmiddels weggehaald.
Tsja... sommige weten helaas blijkbaar niet van ophouden. Eet smakelijkquote:Op maandag 6 februari 2006 18:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En ben weer weg ook. Ga eerst even eten...![]()
Maar dit was gewoon ronduit TE belachelijk voor woorden, moest gewoon even reageren toen ik het las![]()
Het is maar goed dat Cuall geen Deense spotprent van Peter heeft gemaakt... anders waren helemaal de rapen gaar geweestquote:Op maandag 6 februari 2006 18:32 schreef Sjet het volgende:
[..]
Er stond er nog eentje in een citaat in een post van jou![]()
Wat een toestand![]()
Peter doe even normaal en volwassen.quote:
zucht kreun vind ik wel een hele erge sadistische opmerking.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet je de tanjatopic van een paar dagen terug even doorlezen
Weet wel een leuk plaatsje Weblog van Awickquote:Op maandag 6 februari 2006 18:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Cuall geen Deense spotprent van Peter heeft gemaakt... anders waren helemaal de rapen gaar geweest![]()
Denk dat wij ons er maar even niet mee moeten bemoeien. Dit lijkt me iets tussen Peter, Cuall en Flugeltje.....quote:Op maandag 6 februari 2006 18:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Cuall geen Deense spotprent van Peter heeft gemaakt... anders waren helemaal de rapen gaar geweest![]()
Wat is de link daarnaartoe ook al weer?quote:Op maandag 6 februari 2006 18:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Weet wel een leuk plaatsje Weblog van Awick
daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk dat wij ons er maar even niet mee moeten bemoeien. Dit lijkt me iets tussen Peter, Cuall en Flugeltje.....
http://www.at5blog.nl/awickquote:Op maandag 6 februari 2006 18:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat is de link daarnaartoe ook al weer?
Mijn god waar haalt die hersenlose Chiel de lef verdaan omdat tegen Monique te zeggen.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:43 schreef Sjet het volgende:
Chiel je bent een eikel![]()
Wel waar iedereen bij is roepen dat Monique niks doet of afmaakt...... en dan weer zeggen dat 'ie het verder wel met haar onder 4 ogen bespreekt.... looser!
Ik vind dat Monique goed heeft doorgezet! Laat hij inderdaad maar opkomen met zijn idee hierover. A zeggen dan ook B!![]()
Hij zet Monique echt voor lul.
Dat hij niet alles weet komt ook nog eens een keer omdat hij er heel vaak niet is. Sodemieter op zak! Doe's niet zo onredelijk![]()
Wat is dit nu weer?quote:
En die Holt zit in het rookhol alleen maar Chiel te verdedigen..... en waarom? Geen ideequote:Op maandag 6 februari 2006 18:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Mijn god waar haalt die hersenlose Chiel de lef verdaan omdat tegen Monique te zeggen.
Als er zich één de klere werkt dan is het Monique.
Chiel is er nooit, hij kan beter tegen het vreetmonster Holt zeggen die doet helemaal niks.
Oke alleen maar vreten.
Chiel je bent een eikel
Ik zou het ook niet weten.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:50 schreef Sjet het volgende:
[..]
En die Holt zit in het rookhol alleen maar Chiel te verdedigen..... en waarom? Geen idee![]()
de foto's van Cuall zijn gewoon prachtig.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:50 schreef newsman het volgende:
Die weblog van Frank Pickwick is echt lachen.
Vind ik ook... we zitten niet op gezeur te wachten hier.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk dat wij ons er maar even niet mee moeten bemoeien. Dit lijkt me iets tussen Peter, Cuall en Flugeltje.....
Ahhhhhhhhhhhhhhh hoe dat zo? Waren ze niet tevreden over je vertaalkunsten?quote:Op maandag 6 februari 2006 18:53 schreef Manu82 het volgende:
gvd dikke teringzooi
ik ben weer koos werkloos
Dat is niet zo mooiquote:Op maandag 6 februari 2006 18:53 schreef Manu82 het volgende:
gvd dikke teringzooi
ik ben weer koos werkloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |