Weet wel een leuk plaatsje Weblog van Awickquote:Op maandag 6 februari 2006 18:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Cuall geen Deense spotprent van Peter heeft gemaakt... anders waren helemaal de rapen gaar geweest![]()
Denk dat wij ons er maar even niet mee moeten bemoeien. Dit lijkt me iets tussen Peter, Cuall en Flugeltje.....quote:Op maandag 6 februari 2006 18:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Cuall geen Deense spotprent van Peter heeft gemaakt... anders waren helemaal de rapen gaar geweest![]()
Wat is de link daarnaartoe ook al weer?quote:Op maandag 6 februari 2006 18:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Weet wel een leuk plaatsje Weblog van Awick
daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk dat wij ons er maar even niet mee moeten bemoeien. Dit lijkt me iets tussen Peter, Cuall en Flugeltje.....
http://www.at5blog.nl/awickquote:Op maandag 6 februari 2006 18:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat is de link daarnaartoe ook al weer?
Mijn god waar haalt die hersenlose Chiel de lef verdaan omdat tegen Monique te zeggen.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:43 schreef Sjet het volgende:
Chiel je bent een eikel![]()
Wel waar iedereen bij is roepen dat Monique niks doet of afmaakt...... en dan weer zeggen dat 'ie het verder wel met haar onder 4 ogen bespreekt.... looser!
Ik vind dat Monique goed heeft doorgezet! Laat hij inderdaad maar opkomen met zijn idee hierover. A zeggen dan ook B!![]()
Hij zet Monique echt voor lul.
Dat hij niet alles weet komt ook nog eens een keer omdat hij er heel vaak niet is. Sodemieter op zak! Doe's niet zo onredelijk![]()
Wat is dit nu weer?quote:
En die Holt zit in het rookhol alleen maar Chiel te verdedigen..... en waarom? Geen ideequote:Op maandag 6 februari 2006 18:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Mijn god waar haalt die hersenlose Chiel de lef verdaan omdat tegen Monique te zeggen.
Als er zich één de klere werkt dan is het Monique.
Chiel is er nooit, hij kan beter tegen het vreetmonster Holt zeggen die doet helemaal niks.
Oke alleen maar vreten.
Chiel je bent een eikel
Ik zou het ook niet weten.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:50 schreef Sjet het volgende:
[..]
En die Holt zit in het rookhol alleen maar Chiel te verdedigen..... en waarom? Geen idee![]()
de foto's van Cuall zijn gewoon prachtig.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:50 schreef newsman het volgende:
Die weblog van Frank Pickwick is echt lachen.
Vind ik ook... we zitten niet op gezeur te wachten hier.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk dat wij ons er maar even niet mee moeten bemoeien. Dit lijkt me iets tussen Peter, Cuall en Flugeltje.....
Ahhhhhhhhhhhhhhh hoe dat zo? Waren ze niet tevreden over je vertaalkunsten?quote:Op maandag 6 februari 2006 18:53 schreef Manu82 het volgende:
gvd dikke teringzooi
ik ben weer koos werkloos
Dat is niet zo mooiquote:Op maandag 6 februari 2006 18:53 schreef Manu82 het volgende:
gvd dikke teringzooi
Nee, ze waren wel tevreden en ik had het allemaal goed gedaan enzo, maar AMEX heeft de stekker eruit getrokken, stelletje homo'squote:Op maandag 6 februari 2006 18:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhhhhhh hoe dat zo? Waren ze niet tevreden over je vertaalkunsten?
Klote zegquote:Op maandag 6 februari 2006 18:53 schreef Manu82 het volgende:
gvd dikke teringzooi
zeker weten het begin toontje van Chielquote:Op maandag 6 februari 2006 18:54 schreef Sjet het volgende:
Wat een arogante klootzak is die Chiel eigenlijk zeg...![]()
Woei Manu82 whats upquote:Op maandag 6 februari 2006 18:53 schreef Manu82 het volgende:
gvd dikke teringzooi
Dat is wel dikke pechquote:Op maandag 6 februari 2006 18:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, ze waren wel tevreden en ik had het allemaal goed gedaan enzo, maar AMEX heeft de stekker eruit getrokken, stelletje homo's
Ja te erg toch?quote:Op maandag 6 februari 2006 18:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
zeker weten het begin toontje van Chiel![]()
![]()
![]()
![]()
eigenlijk vind ik het wel prima chiel is slecht voor mijn bloeddruk.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:56 schreef bunnyma het volgende:
We mogen het gesprek tussen Chiel en Monique dus niet horen![]()
Ik vond het al heel wat dat we het begin konden horen...... misschien mochten we het over de KPN niet horen?quote:Op maandag 6 februari 2006 18:56 schreef bunnyma het volgende:
We mogen het gesprek tussen Chiel en Monique dus niet horen![]()
Wat nu heeft Viool heimwee ??quote:Op maandag 6 februari 2006 18:57 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik vond het al heel wat dat we het begin konden horen...... misschien mochten we het over de KPN niet horen?![]()
Dan maar weer naar Holt luisteren.................. die haar best doet om Chiel in de kont te kruipen![]()
Die kruipt in de kont van elke manager die komt.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:57 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik vond het al heel wat dat we het begin konden horen...... misschien mochten we het over de KPN niet horen?![]()
Dan maar weer naar Holt luisteren.................. die haar best doet om Chiel in de kont te kruipen![]()
Als hij dat tegen Viola had gezegd dan had ik er geen probleem mee gehad.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:56 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja te erg toch?Alsof is Monique een kleuter zeg
![]()
Leukquote:Op maandag 6 februari 2006 18:59 schreef Manu82 het volgende:
Monique weet toch al dat ik haar lief vind dus haar week kan niet meer stuk![]()
![]()
![]()
![]()
lintwormquote:Op maandag 6 februari 2006 18:59 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Die kruipt in de kont van elke manager die komt.![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 18:59 schreef Manu82 het volgende:
Monique weet toch al dat ik haar lief vind dus haar week kan niet meer stuk![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 18:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:03 schreef newsman het volgende:
John zingt een nummer van Supertramp bloody well right
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |