abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34804549
Het is nu helemaal te gek voor woorden. Een moslim was net op tv die de doodstraf eist voor de spotprent tekenaar.

Word tijd dat er met al die radicale lui eens flink oorlog gevoerd gaat worden. Even onze westerse spierballen laten zien
  maandag 6 februari 2006 @ 19:38:46 #227
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34804558
Blaat.... even over jullie historische kennis gesproken, Nederland is met Engeland in oorlog gegaan naar aanleiding van spotprenten. Maar dit even geheel terzijde
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
  maandag 6 februari 2006 @ 19:39:24 #228
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_34804581
En je hoort bar weinig van de gematigden. Lijkt me dat je het niet zo leuk vindt als hordes fanatici je geloof zo belachelijk maken. Of maakt dat niet uit als men tegen de eeuwige agressor, het westen, ageert?
pi_34804609
quote:
Op maandag 6 februari 2006 19:38 schreef stukovich het volgende:
Blaat.... even over jullie historische kennis gesproken, Nederland is met Engeland in oorlog gegaan naar aanleiding van spotprenten. Maar dit even geheel terzijde
Goh wat weet jij er veel van....dit was 5 seconden geleden op het nieuws
pi_34804630
quote:
Op maandag 6 februari 2006 19:32 schreef Jalu het volgende:

[..]

Dat was mijn vraag niet. Mijn vraag was of je als Nederlander zou eisen dat de dader gestraft wordt. Lijkt me namelijk een hele logische reactie als dat niet zou gebeurden.
Nee.

Sterker nog de meeste Nederlanders zouden dat niet doen. Sterker nog als in Thailand een Nederlander ter door wordt veroordeeld roept iedereen hier moord en brand. Daar is ook een simpele verklaring voor. De Nederlander behoort tot onze groep. Mensen zijn groepsdieren zo werkt dat nou eenmaal. Dat zegt verder niks over hoe Nederlanders denken over drugsmokkel.
  maandag 6 februari 2006 @ 19:41:06 #231
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34804639
quote:
Op maandag 6 februari 2006 19:39 schreef Blood_Money het volgende:
En je hoort bar weinig van de gematigden. Lijkt me dat je het niet zo leuk vindt als hordes fanatici je geloof zo belachelijk maken. Of maakt dat niet uit als men tegen de eeuwige agressor, het westen, ageert?
Of ik nou tegen de muur praat of tegen jullie. Ik heb al talloze keren het geweld verworpen, maar je ziet dat we nu al in topic #16 zitten, en zo te horen hebben jullie nog genoeg silo's met vuiligheid over dus 'bring it on'
  maandag 6 februari 2006 @ 19:42:14 #232
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34804677
quote:
Op maandag 6 februari 2006 19:40 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Goh wat weet jij er veel van....dit was 5 seconden geleden op het nieuws
Ontkennen is zinloos.... ---> feit. Jij wilt feitelijk debatteren, breng dan ook het fatsoen op om er inhoudelijk op te reageren.
  maandag 6 februari 2006 @ 19:42:39 #233
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_34804691
quote:
Op maandag 6 februari 2006 19:41 schreef stukovich het volgende:

[..]

Of ik nou tegen de muur praat of tegen jullie. Ik heb al talloze keren het geweld verworpen, maar je ziet dat we nu al in topic #16 zitten, en zo te horen hebben jullie nog genoeg silo's met vuiligheid over dus 'bring it on'
Heheh. Sorry ik werd een beetje melig (wat betreft de formulering). Ik heb het trouwens ook niet over jou. Of spreek jij voor allen?
  maandag 6 februari 2006 @ 19:42:42 #234
92279 N.icka
Windforce 11
pi_34804693
quote:

[..]

Ik denk dat er bedeolt wordt , in het openbaar , op het nieuws , in de krantem enz enz , niet een eenzame roeper op Fok
pi_34804700
quote:

[..]

Dit topic staat in "Nieuws". De reden dat dit topic nog steeds loopt is omdat dit onderwerp nog steeds nieuws is, kijk maar op tv, lees de krant of kijk op een nieuwssite.
pi_34804717
quote:
Het zijn vaak incidenten wanneer een oorlog begint. Meestal gaat er wel een maandenlang/jarenlang proces aan vooraf van polarisatie en demonisering van de tegenpartij. Vaak wordt dan ook nog god erbij gehaald.
pi_34804728
quote:
Op maandag 6 februari 2006 19:40 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

Nee.

Sterker nog de meeste Nederlanders zouden dat niet doen. Sterker nog als in Thailand een Nederlander ter door wordt veroordeeld roept iedereen hier moord en brand. Daar is ook een simpele verklaring voor. De Nederlander behoort tot onze groep. Mensen zijn groepsdieren zo werkt dat nou eenmaal. Dat zegt verder niks over hoe Nederlanders denken over drugsmokkel.
Als een Nederlander in een buitenland 1000 mensen vermoord en hij keert terug en wordt niet bestraft, op zo'n moment zal ik me schamen dat ik Nederlander ben en zeker eisen dat hij bestraft wordt. Lijkt me ook heel normaal.
pi_34804743
quote:
Ja bijna 400 jaar geleden. Wat zegt dit over een aantal moslims die hetzelfde doen?
pi_34804744
quote:
Op maandag 6 februari 2006 19:35 schreef N.icka het volgende:

[..]

Het was net op het nieuws , oproepen tot de doodstraf en moord en geweld
Dat doen ze al jaren hoor...
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_34804767
quote:
Op maandag 6 februari 2006 19:42 schreef stukovich het volgende:

[..]

Ontkennen is zinloos.... ---> feit. Jij wilt feitelijk debatteren, breng dan ook het fatsoen op om er inhoudelijk op te reageren.
Jij bracht het op een manier alsof onze historische kennis lager was dan de jouwe, ik citeer: "even over jullie historische kennis gesproken". Nou, ik durf te wedden dat jij 5 minuten geleden ook niet wist dat de spotprents één van de vele redenen was waarom NL oorlog had met Engeland. Dus ga niet zeuren over "onze historische kennis".
pi_34804779
Geert wilders geilt ook enorm op aandacht, gaat ie die malle tekeningen op zijn website plaatsen, wat voor fucking zin heeft dat in vredesnaam?? schiet je weer geen reet mee op!! wat een sneu figuur is dat zeg die Wilders, oproerstoker

http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=381&Itemid=74
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_34804842
quote:
Op maandag 6 februari 2006 19:45 schreef venomsnake het volgende:
Geert wilders geilt ook enorm op aandacht, gaat ie die malle tekeningen op zijn website plaatsen, wat voor fucking zin heeft dat in vredesnaam?? schiet je weer geen reet mee op!! wat een sneu figuur is dat zeg die Wilders, oproerstoker

http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=381&Itemid=74
De (linkse) Volkskrant doet precies hetzelfde anders, net als vele andere kranten, tv-zenders en websites. Wat vind je daar van?
  maandag 6 februari 2006 @ 19:48:52 #243
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34804890
quote:
Op maandag 6 februari 2006 19:42 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Dit topic staat in "Nieuws". De reden dat dit topic nog steeds loopt is omdat dit onderwerp nog steeds nieuws is, kijk maar op tv, lees de krant of kijk op een nieuwssite.
Tja, we kunnen tot 100 doorgaan. Jullie argumenten/meningen zijn nu wel duidelijk:

- Moslims zijn barbaren
- Wij doen te weinig
- Wij zijn begonnen
- Wij zijn zandhazen
- Wij leven in zandbakken
- Wij zijn ongeschoold
- Wij zijn uit op totale mayhem
- Altijd weer het Midden-Oosten
- Wij weten niet wat vrijheid van meningsuiting is
- Wij doen dit al jaren
- Wij kunnen niet tegen humor
Wij wij wij wij wij
pi_34804955
quote:
Op maandag 6 februari 2006 19:45 schreef venomsnake het volgende:

Van mij mogen ze overal in heel NL in bushokjes posters ophangen van die tekeningen. Die moslims moeten maar eens leren ergens mee om te kunnen gaan.

Ik wacht tot het eerste bedrijf met een ludieke actie komt om WC papier met Koran teksten op de markt te brengen. Wedden dat geert die aanprijst op zijn site.
  maandag 6 februari 2006 @ 19:51:37 #245
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34804980
quote:
Op maandag 6 februari 2006 19:50 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Van mij mogen ze overal in heel NL in bushokjes posters ophangen van die tekeningen. Die moslims moeten maar eens leren ergens mee om te kunnen gaan.

Ik wacht tot het eerste bedrijf met een ludieke actie komt om WC papier met Koran teksten op de markt te brengen. Wedden dat geert die aanprijst op zijn site.
Stel jij jezelf eens voor newbie
pi_34804982
quote:
Op maandag 6 februari 2006 19:47 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

De (linkse) Volkskrant doet precies hetzelfde anders, net als vele andere kranten, tv-zenders en websites. Wat vind je daar van?
dat een krant ze laat zien (links of rechts) maakt me geen drol uit, dat zijn geen politieke partijen, dit mannetje doet het om er politiek een slaatje uit te slaan, zoveel mogelijk bange hollanders hun stemmetje winnen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 6 februari 2006 @ 19:51:51 #247
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_34804989
Alleen kleine kinderen of zwakbegaafde volwassenen blijven trouwens aankomen met "hij begon". En in dit geval dat nog steeds roepen terwijl je gebouwen en mensen kapotmaakt, als reactie op een paar prentjes. Werkelijk absurd dat die lui verwachten nog serieus genomen te worden. (overigens zijn uitdrukkingen als "actie=reactie" en "agressie tegen agressor" gewoon synoniem voor "hij begon"). Altijd met gelijke munt terugbetalen...en dan respect eisen (respect moet je per definitie verdienen, als je het afdwingt, heet dat niet respect wat je krijgt).
pi_34805012
quote:
Op maandag 6 februari 2006 19:48 schreef stukovich het volgende:

[..]

Tja, we kunnen tot 100 doorgaan. Jullie argumenten/meningen zijn nu wel duidelijk:

- Moslims zijn barbaren
- Wij doen te weinig
- Wij zijn begonnen
- Wij zijn zandhazen
- Wij leven in zandbakken
- Wij zijn ongeschoold
- Wij zijn uit op totale mayhem
- Altijd weer het Midden-Oosten
- Wij weten niet wat vrijheid van meningsuiting is
- Wij doen dit al jaren
- Wij kunnen niet tegen humor
Wij wij wij wij wij
Als WIJ als mensen allemaal die achterlijke religies zouden droppen zou het allemaal veel gezelliger worden. En dan is er geen WIJ en ZIJ meer.

Achterlijke middeleeuwste figuren met al die kut religies allemaal.
Religies is so 1950.
  maandag 6 februari 2006 @ 19:53:23 #249
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34805047
Trouwens wil ik nog maar eens benadrukken dat ik met 'jullie', de voorstanders noem en met wij 'de tegenstanders'.

Wij blijven natuurlijk ten alle tijden Nederlands, alhoewel sommige users daar geen vrede mee hebben.
pi_34805062
quote:
Op maandag 6 februari 2006 19:51 schreef stukovich het volgende:

[..]

Stel jij jezelf eens voor newbie

Ga jij je eens realiseren dat we in 2006 leven met je sprookjes verhalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')