Het zijn helemaal geen harde feiten. Het is de versie van Rita en die is in het verleden niet echt betrouwbaar gebleken bij dit soort dingen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:25 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je niet in discussie wilt gaan met iemand die jou met de neus op de harde feiten drukt. Begrijpelijk, maar bepaald niet realistisch. Jammer, SCH.
Het lijkt erop alsof jij mij het ware verhaal kan geven. Waarzo?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:25 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je niet in discussie wilt gaan met iemand die jou met de neus op de harde feiten drukt. Begrijpelijk, maar bepaald niet realistisch. Jammer, SCH.
Alsof het verhaal van een vluchtelinge die geroken heeft aan de Nederlandse welvaart wel geloofwaardig isquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zijn helemaal geen harde feiten. Het is de versie van Rita en die is in het verleden niet echt betrouwbaar gebleken bij dit soort dingen.
Nee, vluchtelingen liegen allemaal joh. Het zijn barbaarse criminelen die op onze centen willen teren. Tegen de muur ermee.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:27 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Alsof het verhaal van een vluchtelinge die geroken heeft aan de Nederlandse welvaart wel geloofwaardig is.
Nee, helemaal niet! Jij moet mij geen woorden in de mond leggen, SCH! Ik vind het geen barbaarse criminelen. Sterker nog, ik kan het mij goed voorstellen. Maar onjuist is onjuist en dat moet worden bestraft met uitzetting en wel per direct.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, vluchtelingen liegen allemaal joh. Het zijn barbaarse criminelen die op onze centen willen teren. Tegen de muur ermee.
Okay, dan niet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:26 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Het lijkt erop alsof jij mij het ware verhaal kan geven. Waarzo?
Daar gaat de rechter gelukkig nog altijd over en niet opgewonden standjes met een meninkje.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:29 schreef FuifDuif het volgende:
Maar onjuist is onjuist en dat moet worden bestraft met uitzetting en wel per direct.
En als de rechter zou hebben besloten om haar toch uit te zetten, zou je er dan nog steeds gelukkig mee zijn? Of is het dan opeens niet rechtvaardig meer?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar gaat de rechter gelukkig nog altijd over en niet opgewonden standjes met een meninkje.
Dan zou ik er niet gelukkig mee zijn maar dan is het niet anders.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:31 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
En als de rechter zou hebben besloten om haar toch uit te zetten, zou je er dan nog steeds gelukkig mee zijn? Of is het dan opeens niet rechtvaardig meer?
Goed, maar laat ik het dan eens aan jou vragen: waarom hou jij zo van dat meisje? Wat is de reden dat je door dik en dun haar wilt steunen? Hoop je misschien op een avondje ruige seks met haar?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan zou ik er niet gelukkig mee zijn maar dan is het niet anders.
Laat ik het anders zeggen. Waarom heeft iedereen zo'n hekel aan een meisje wat even haar opleiding wil afmaken hier.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:33 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Goed, maar laat ik het dan eens aan jou vragen: waarom hou jij zo van dat meisje? Wat is de reden dat je door dik en dun haar wilt steunen? Hoop je misschien op een avondje ruige seks met haar?
Ja, dat is veel minder geloofwaardig dan de versie waarin ze gewoon die 4 maandjes nog wil meepikken en dan met wat bagage "terug"kan. (Ze wonen immer niet meer in Kosovo).quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:27 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Alsof het verhaal van een vluchtelinge die geroken heeft aan de Nederlandse welvaart wel geloofwaardig is.
Ik vind het prima dat ze hier haar VWO af wil maken, maar dan moet ze niet vrijwillig weggaan met 7000 euro daarna om daarna terug te komen op een inmiddels verlopen frans visum waarbij je absoluut geen onderwijs mag volgen of mag werken, en om op een ander adres te verblijven dan waar ze staat ingeschreven, zodat ze lastiger op te sporen is.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:52 schreef Ultrawuft het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen. Waarom heeft iedereen zo'n hekel aan een meisje wat even haar opleiding wil afmaken hier.
De universiteiten trekken duizenden buitenlandse studenten aan in de hoop dat er een enkele daarvan gaat promoveren (omdat de gemiddelde NL student lekker het bedrijfsleven ingaat) en dan zou 1 vwo meisje opeens niet kunnen.....
Tja, dat zal ze ook wel proberen te bereiken dmv frauderenquote:Op donderdag 9 februari 2006 08:06 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, dat is veel minder geloofwaardig dan de versie waarin ze gewoon die 4 maandjes nog wil meepikken en dan met wat bagage "terug"kan. (Ze wonen immer niet meer in Kosovo).
Of misschien wil ze hier nog wel verder studeren. Schande!
1) ze is weggegaan als uitgeprocedeerde asielzoeker terwijl ze minderjarig wasquote:Op donderdag 9 februari 2006 08:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat ze hier haar VWO af wil maken, maar dan moet ze niet vrijwillig weggaan met 7000 euro daarna om daarna terug te komen op een inmiddels verlopen frans visum waarbij je absoluut geen onderwijs mag volgen of mag werken, en om op een ander adres te verblijven dan waar ze staat ingeschreven, zodat ze lastiger op te sporen is.
Ze hefet zich dus dusdanig aan de regels gehouden, dat de rechter haar arrest onwettig verklaarde.quote:Ook zij moet zich houden aan de regels, net zoals alle andere Nederlanders. Doet ze dat niet, dan riskeert ze uitzetting, wat in mijn ogen in dit geval helemaal 100% de juiste maatregel is.
Als homo heb ik heel andere fantasieen hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:33 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Goed, maar laat ik het dan eens aan jou vragen: waarom hou jij zo van dat meisje? Wat is de reden dat je door dik en dun haar wilt steunen? Hoop je misschien op een avondje ruige seks met haar?
als we iedereen het land uit mikken die dat doet dan wordt het lekker rustig hierquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:23 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, en ze bevuilt de media met haar onjuist verhaal.
Bhahaha, dat hij dat nu juist bij jou probeertquote:Op donderdag 9 februari 2006 08:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Als homo heb ik heel andere fantasieen hoor![]()
Ik vind ons beleid vaak rigide en onmenselijk en weinig humaan, dat wil zeggen: weinig inspelen op individuele gevallen waardoor er veel schade wordt toegebracht aan mensen. En dit vind ik daar nou een uitgelezen voorbeeld van.
Nou, heel druk juist. Want dan mag Verdonk fijn haar Congo-verhaal achterna.quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
als we iedereen het land uit mikken die dat doet dan wordt het lekker rustig hier
Ik begin nu echt nieuwsgierig te worden...quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat ze hier haar VWO af wil maken, maar dan moet ze niet vrijwillig weggaan met 7000 euro daarna om daarna terug te komen op een inmiddels verlopen frans visum waarbij je absoluut geen onderwijs mag volgen of mag werken, en om op een ander adres te verblijven dan waar ze staat ingeschreven, zodat ze lastiger op te sporen is.
Ook zij moet zich houden aan de regels, net zoals alle andere Nederlanders. Doet ze dat niet, dan riskeert ze uitzetting, wat in mijn ogen in dit geval helemaal 100% de juiste maatregel is.
Fuifje.....quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Bhahaha, dat hij dat nu juist bij jou probeert![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
als we iedereen het land uit mikken die dat doet dan wordt het lekker rustig hier
Absoluut! Gaat mij een hoop premies schelen!quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Iedereen die iets onterecht opgeeft aan de verzekeringen om mee te beginnen?
Wanneer kan dat geregeld wordenquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Iedereen die iets onterecht opgeeft aan de verzekeringen om mee te beginnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |