abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34882559
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:25 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat je niet in discussie wilt gaan met iemand die jou met de neus op de harde feiten drukt. Begrijpelijk, maar bepaald niet realistisch. Jammer, SCH.
Het zijn helemaal geen harde feiten. Het is de versie van Rita en die is in het verleden niet echt betrouwbaar gebleken bij dit soort dingen.
  woensdag 8 februari 2006 @ 22:26:56 #127
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34882585
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:25 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat je niet in discussie wilt gaan met iemand die jou met de neus op de harde feiten drukt. Begrijpelijk, maar bepaald niet realistisch. Jammer, SCH.
Het lijkt erop alsof jij mij het ware verhaal kan geven. Waarzo?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_34882603
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Het zijn helemaal geen harde feiten. Het is de versie van Rita en die is in het verleden niet echt betrouwbaar gebleken bij dit soort dingen.
Alsof het verhaal van een vluchtelinge die geroken heeft aan de Nederlandse welvaart wel geloofwaardig is .
pi_34882645
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:27 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Alsof het verhaal van een vluchtelinge die geroken heeft aan de Nederlandse welvaart wel geloofwaardig is .
Nee, vluchtelingen liegen allemaal joh. Het zijn barbaarse criminelen die op onze centen willen teren. Tegen de muur ermee.
pi_34882727
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, vluchtelingen liegen allemaal joh. Het zijn barbaarse criminelen die op onze centen willen teren. Tegen de muur ermee.
Nee, helemaal niet! Jij moet mij geen woorden in de mond leggen, SCH! Ik vind het geen barbaarse criminelen. Sterker nog, ik kan het mij goed voorstellen. Maar onjuist is onjuist en dat moet worden bestraft met uitzetting en wel per direct.
  woensdag 8 februari 2006 @ 22:30:17 #131
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34882795
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:26 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Het lijkt erop alsof jij mij het ware verhaal kan geven. Waarzo?
Okay, dan niet.
pi_34882800
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:29 schreef FuifDuif het volgende:
Maar onjuist is onjuist en dat moet worden bestraft met uitzetting en wel per direct.
Daar gaat de rechter gelukkig nog altijd over en niet opgewonden standjes met een meninkje.
pi_34882877
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Daar gaat de rechter gelukkig nog altijd over en niet opgewonden standjes met een meninkje.
En als de rechter zou hebben besloten om haar toch uit te zetten, zou je er dan nog steeds gelukkig mee zijn? Of is het dan opeens niet rechtvaardig meer?
pi_34882927
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:31 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

En als de rechter zou hebben besloten om haar toch uit te zetten, zou je er dan nog steeds gelukkig mee zijn? Of is het dan opeens niet rechtvaardig meer?
Dan zou ik er niet gelukkig mee zijn maar dan is het niet anders.
pi_34883013
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan zou ik er niet gelukkig mee zijn maar dan is het niet anders.
Goed, maar laat ik het dan eens aan jou vragen: waarom hou jij zo van dat meisje? Wat is de reden dat je door dik en dun haar wilt steunen? Hoop je misschien op een avondje ruige seks met haar?
  woensdag 8 februari 2006 @ 23:52:20 #136
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_34886432
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:33 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Goed, maar laat ik het dan eens aan jou vragen: waarom hou jij zo van dat meisje? Wat is de reden dat je door dik en dun haar wilt steunen? Hoop je misschien op een avondje ruige seks met haar?
Laat ik het anders zeggen. Waarom heeft iedereen zo'n hekel aan een meisje wat even haar opleiding wil afmaken hier.

De universiteiten trekken duizenden buitenlandse studenten aan in de hoop dat er een enkele daarvan gaat promoveren (omdat de gemiddelde NL student lekker het bedrijfsleven ingaat) en dan zou 1 vwo meisje opeens niet kunnen.....
pi_34890657
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:27 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ja, dat is veel minder geloofwaardig dan de versie waarin ze gewoon die 4 maandjes nog wil meepikken en dan met wat bagage "terug"kan. (Ze wonen immer niet meer in Kosovo).
Of misschien wil ze hier nog wel verder studeren. Schande!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_34890959
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:52 schreef Ultrawuft het volgende:

[..]

Laat ik het anders zeggen. Waarom heeft iedereen zo'n hekel aan een meisje wat even haar opleiding wil afmaken hier.

De universiteiten trekken duizenden buitenlandse studenten aan in de hoop dat er een enkele daarvan gaat promoveren (omdat de gemiddelde NL student lekker het bedrijfsleven ingaat) en dan zou 1 vwo meisje opeens niet kunnen.....
Ik vind het prima dat ze hier haar VWO af wil maken, maar dan moet ze niet vrijwillig weggaan met 7000 euro daarna om daarna terug te komen op een inmiddels verlopen frans visum waarbij je absoluut geen onderwijs mag volgen of mag werken, en om op een ander adres te verblijven dan waar ze staat ingeschreven, zodat ze lastiger op te sporen is.

Ook zij moet zich houden aan de regels, net zoals alle andere Nederlanders. Doet ze dat niet, dan riskeert ze uitzetting, wat in mijn ogen in dit geval helemaal 100% de juiste maatregel is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2006 08:39:30 ]
pi_34890989
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 08:06 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ja, dat is veel minder geloofwaardig dan de versie waarin ze gewoon die 4 maandjes nog wil meepikken en dan met wat bagage "terug"kan. (Ze wonen immer niet meer in Kosovo).
Of misschien wil ze hier nog wel verder studeren. Schande!
Tja, dat zal ze ook wel proberen te bereiken dmv frauderen
pi_34891053
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 08:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik vind het prima dat ze hier haar VWO af wil maken, maar dan moet ze niet vrijwillig weggaan met 7000 euro daarna om daarna terug te komen op een inmiddels verlopen frans visum waarbij je absoluut geen onderwijs mag volgen of mag werken, en om op een ander adres te verblijven dan waar ze staat ingeschreven, zodat ze lastiger op te sporen is.
1) ze is weggegaan als uitgeprocedeerde asielzoeker terwijl ze minderjarig was
2) vervolgens heeft ze een aanvraag voor een reguliere tijdelijke verblijfsvergunning gedaan
3) zodra ze via het Franse visum aanvraag deed maakt het niet meer uit of dat visum inmiddels verlopen is en is ze hier legaal in afwachting van de finale beschikking
4) het is legaal hier via Frankrijk te komen
5) het is legaal om hier onderwijs te volgen in afwachting van de beschikking op haar aanvraag, dit doet ze dus niet op dit Franse toeristenvisum, je haalt dingen door elkaar
6) ze is ingeschreven in Haarlem waar haar werkelijke verblijfplaats vanaf dag 1 bekend en genoteerd was; dit gebeurt regelmatig en wordt toegestaan
quote:
Ook zij moet zich houden aan de regels, net zoals alle andere Nederlanders. Doet ze dat niet, dan riskeert ze uitzetting, wat in mijn ogen in dit geval helemaal 100% de juiste maatregel is.
Ze hefet zich dus dusdanig aan de regels gehouden, dat de rechter haar arrest onwettig verklaarde.
Over aan regels houden gesproken.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_34891088
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:33 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Als homo heb ik heel andere fantasieen hoor

Ik vind ons beleid vaak rigide en onmenselijk en weinig humaan, dat wil zeggen: weinig inspelen op individuele gevallen waardoor er veel schade wordt toegebracht aan mensen. En dit vind ik daar nou een uitgelezen voorbeeld van.
  donderdag 9 februari 2006 @ 08:56:16 #142
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_34891117
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:23 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ja, en ze bevuilt de media met haar onjuist verhaal.
als we iedereen het land uit mikken die dat doet dan wordt het lekker rustig hier
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_34891124
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 08:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Als homo heb ik heel andere fantasieen hoor

Ik vind ons beleid vaak rigide en onmenselijk en weinig humaan, dat wil zeggen: weinig inspelen op individuele gevallen waardoor er veel schade wordt toegebracht aan mensen. En dit vind ik daar nou een uitgelezen voorbeeld van.
Bhahaha, dat hij dat nu juist bij jou probeert
pi_34891155
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 08:56 schreef Againzender het volgende:

[..]

als we iedereen het land uit mikken die dat doet dan wordt het lekker rustig hier
Nou, heel druk juist. Want dan mag Verdonk fijn haar Congo-verhaal achterna.
  donderdag 9 februari 2006 @ 09:04:16 #145
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34891203
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 08:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik begin nu echt nieuwsgierig te worden...

Bron?
  donderdag 9 februari 2006 @ 09:05:03 #146
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_34891209
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 08:56 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Bhahaha, dat hij dat nu juist bij jou probeert
Fuifje.....

tjeeseus zeg !

Ze heeft wrs iets gedaan dat niet mag, so what ? Ze is jong en vecht voor haar toekomst. Dat verdiend respect !

Ik ben bepaald niet zo'n asielzoekerknuffelaar , integendeel
Maar om je dan zo vreselijk te ergeren gaan aan iets wat eik alleen maar begrip en medeleven op zou moeten roepen.........

Zeldzaam onchristelijk en spiritueel ook niet in de haak.

[ Bericht 41% gewijzigd door deedeetee op 09-02-2006 09:11:40 ]
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_34891259
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 08:56 schreef Againzender het volgende:

[..]

Iedereen die iets onterecht opgeeft aan de verzekeringen om mee te beginnen?
  donderdag 9 februari 2006 @ 09:11:29 #148
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_34891288
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 09:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Absoluut! Gaat mij een hoop premies schelen!
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  donderdag 9 februari 2006 @ 09:12:55 #149
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_34891311
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 09:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Wanneer kan dat geregeld worden
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_34893714
Eruit met die dief.

Verdonk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')