Nou ja, de afgelopen jaren is het vrij verwaarloosd. Het geld was nou niet in miljoenen aanwezig, dus alles moest wel weer opnieuw worden opgebouwd. Daarmee zijn ze nu bezig, en dat gaat de goede kant op. Alleen promotie is misschien net iets teveel van het goeie. Hoe en waarom zul je moeten vragen aan Ronald Lubbers, dat snap ik verder ook niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:47 schreef MaxMark het volgende:
Vind ik toch een beetje raar..wel een WK kunnen hosten als de beste, maar de eredivisie is te ingewikkeld ofzo?
Natuurlijk heeft de BVO niet veel met het WK te maken, maar de mogelijkheden zijn er wel, lijkt me.
v.d. Berg van Omniworldquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:14 schreef kikoooooo het volgende:
Wie kreeg rood? Valt die radio emmen verbinding weg
Als he..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:28 schreef Zwansen het volgende:
Idd, als we die inhaal winnen staan we gedeeld 2e. En VVV en Excelsior draaien ook niet al te best. Als we thuis toen hadden gewonnen van Excelsior...
Rot op zeg. Dat zeiden ze 10 jaar geleden al elke jaar toen we paar keer 2e en 3e werden.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:23 schreef kikoooooo het volgende:
En toch hoop ik niet dat emmen zal promoveren, iig dit seizoen nog niet... Ik denk dat t beter is voor de club dat ze nog een seizoennetje lekker bovenaan mee voetballen.
Iemand die er anders over denkt?
Ik heb liever een seizoen met winst en sfeer in t stadion, dan week in week uit verliezen...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Rot op zeg. Dat zeiden ze 10 jaar geleden al elke jaar toen we paar keer 2e en 3e werden.
Ja optyfen, ik wil wel eens stunten tegen Ajax thuis ipv kouwkleumen in een novemberwedstrijd tegen Haarlem
Elk jaar wordt er in Emmen gezegd, ja het is vast beter als we niet promoveren. Godverdomme, hef dan gelijk de hele club op.
Ik hoop het ook, maar dan moet er wel fiks worden aangekocht in de zomer. Nummer 18 in de Eredivisie is ook niks...quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop echt dat Emmen het eens flikt, leuke club.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:54 schreef MaxMark het volgende:
Ja, ik zat dr aan te denken om heen te gaan...maar ik wil alleen heen als ik zeker ben dat we winnen
Het is nog bezig.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:57 schreef MaxMark het volgende:
Oh gemist...komt het nog eens?
Hoopt de KNVB ook.quote:Op zondag 26 februari 2006 06:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Haarlem - Willem II
FC Den Bosch - VVV Venlo
FC Volendam - FC Emmen
FC Zwolle - ADO Den Haag
Willem II - FC Den Bosch
FC Emmen - ADO Den Haag
FC Den Bosch en ADO Den Haag in de Eredivisie.
Laten we hopen van niet.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:18 schreef pekel het volgende:
Keepersproblemen, niet alleen bij Emmen av maar nu ook bij FC Emmen..
Volgens de radiouitzending waar ik naar geluisterd heb was het inderdaad knap beroerd maar dan eerder de andere kant op. Zo was jullie eerste goal bijvoorbeeld buitenspel. En zat die eigen goal overduidelijk.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:00 schreef ILCILA het volgende:
braamhaaar wist de uitslag al..... domme wat een arbitale blunders zeg
"Radioverslag"quote:Op maandag 13 maart 2006 23:16 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Volgens de radiouitzending waar ik naar geluisterd heb was het inderdaad knap beroerd maar dan eerder de andere kant op. Zo was jullie eerste goal bijvoorbeeld buitenspel. En zat die eigen goal overduidelijk.
Sukkeltje, alsof je geen echte supporter bent als je een uitwedstrijd in Emmen mist op een maandagavond. Niet iedereen heeft die mogelijkheden.quote:
Wel ff linkje naar hele bericht doen, sporteikel (sorry hequote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:07 schreef pekel het volgende:
Iemand een vraag aan de heer Jan van Dijk stellen? Mail je vraag voor volgende week donderdag naar andre@emmeren.nl en dan hopen dat je bij de top 10 zit..
Wat was de echte reden dat Jan niet meer voor Oranje werd geselecteerd?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:07 schreef pekel het volgende:
Iemand een vraag aan de heer Jan van Dijk stellen? Mail je vraag voor volgende week donderdag naar andre@emmeren.nl en dan hopen dat je bij de top 10 zit..
midden in de nacht rickquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:07 schreef MaxMark het volgende:
Fragment van de NSB-er van 538 die de politie heeft gebeld, waarna ze voor niks zijn uitgerukt
http://www.maxmark.nl/misc/veendam-mm_politie.mp3
![]()
Das ramaker!quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:07 schreef MaxMark het volgende:
Fragment van de NSB-er van 538 die de politie heeft gebeld, waarna ze voor niks zijn uitgerukt
http://www.maxmark.nl/misc/veendam-mm_politie.mp3
![]()
Is het geen openbaar topic?quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:40 schreef TheVotary het volgende:
![]()
![]()
(sorry, maar als Emmen supporters GODVERDOMME gaan schreeuwen in ons topic....)
Jezus wat heb je dan een slechte boekhouder, 800 euro verliesquote:
Stadion Emmen draait verlies 24-5-2006
EMMEN - FC Emmen heeft in de eerste helft van 2005 242.000 euro winst geboekt, de STADION bv heeft in die periode 800 euro verlies geleden.
Dat blijkt uit de jaarcijfers. Dit jaar kan dat verlies verder oplopen omdat het stadion van de Raad van State geen evenementen meer mag organiseren. De belangstelling voor evenementen in het stadion valt tegen. Wethouder Kuper ziet daarin wel een rol voor de gemeente weggelegd.
http://www.emmeren.nl/?p=62quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:16 schreef rubbereend het volgende:
bagger seizoenkaarten?
quote:
Een kleintje dan he.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:36 schreef pekel het volgende:
Oja, die ontwerper van de seizoenkaart mag een nekschotje krijgen.
Lijkt me wel, hij speelde iig vanmiddag niet mee tegen Groningen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:02 schreef F1Bas het volgende:
Taylor wordt zeker bankzitter?
Wat bedoel je?Met het zelf de bovenkant vd kaart veranderen kan men de toegang tot het stadion weigeren (ja, ik geloof het eik ook niequote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:06 schreef PLAE@ het volgende:
wat kost dat drukken per kaart?
zamel een paar eurootjes in en t kan zo![]()
Ach, gelukkig sponsort mijn school FC Emmen, waardoor ik elke week gratis heen kan.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:26 schreef Yeahinho het volgende:
Wtf doen ze... gaan ze het echt niet aanpassen?!Ik moet er niet aan denken om een heel jaar met een foto van TOP Oss-supporters (
) in m'n portemonnee rond te lopen
.
Mmm...ik vind het hele stadion op de een of andere manier maar niks. Komt vooral door die grote trappen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Wordt een van de mooiste eerstedivisie stadions nog mooier, goede zaak!
Dichtmaken met tribunes of met kantoren (de MVV / Den Bosch variant)quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:00 schreef pekel het volgende:
Ik hoorde dat Emmen plannen heeft om 2 van de 4 hoeken dicht te maken. Het zo gaan om de hoek naast het uitvak en tussen Noord/Hoofdtribune.
Dat is dus schuin tegenover elkaar. Is dat niet butt-lelijk?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:00 schreef pekel het volgende:
Ik hoorde dat Emmen plannen heeft om 2 van de 4 hoeken dicht te maken. Het zo gaan om de hoek naast het uitvak en tussen Noord/Hoofdtribune.
Opgetieft.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:47 schreef HeyFreak het volgende:
ik snap het probleem niet zo met die seizoenskaart van jullie
Daar kan hij niet op antwoorden als hij moet optiefen hequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:06 schreef pekel het volgende:
[..]
Opgetieft.
Hoe staat het ervoor in Veendam? Iedereen al druk voorbereid op volgende week? En kom je vooraf nog gezellig naar het centrum?
We hebben vanavond de generale repetitie, ben benieuwd wat daar van terecht komt. Kan er zelf niet bij zijn, maar volgende week zit ik weer op m'n eigen vertrouwde plekjequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:06 schreef pekel het volgende:
[..]
Opgetieft.
Hoe staat het ervoor in Veendam? Iedereen al druk voorbereid op volgende week? En kom je vooraf nog gezellig naar het centrum?
Niet meer posten in dit topic, dát zal ze lerenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:53 schreef pekel het volgende:
Neuh, zo lang het dramatisch is houden we ons rustig.
Wanneer is Omniworldquote:
Schijnt al een paar weken te borrelen. Veel spelers zijn het niet eens met zijn beleid.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Jan van Dijk in een lastige positie las ik. Hoe is dat zo gekomen?
Gecondoleerd??quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:10 schreef MaxMark het volgende:
Pekel en ik zijn zo'n beetje de enige 'diehard' fans van de FC hier
quote:
quote:Sterkte??
Wat moet een fan van wat dan ook überhaupt wensen?quote:Wat moet een FC Emmen fan nu wensen eigenlijk?
Winst, goeie resultaten, financieel gezonde club, betrokkenheid etc etcquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:49 schreef MaxMark het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
Wat moet een fan van wat dan ook überhaupt wensen?
Preciesquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Winst, goeie resultaten, financieel gezonde club, betrokkenheid etc etc
Mwa, zoveel uitpubliek is er meestal niet bij. En je kunt me niet vertellen dat je het thuispubliek níet hoortquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:23 schreef VlaDje het volgende:
Op vrijdagavond als ik mijn raam open heb staan hoor ik altijd de supporters van de tegenstander juichen bij een doelpunt![]()
Vorig jaar hadden wij 250+ man...quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mwa, zoveel uitpubliek is er meestal niet bij. En je kunt me niet vertellen dat je het thuispubliek níet hoort
Ja, gelukkig zijn er nog wel clubs met een grote aanhang die bereid is mee te gaan. Ik vind het zelf ook leuker als het uitvak vol is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden wij 250+ man...
Als ze een keer zouden scoren en winnen welquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mwa, zoveel uitpubliek is er meestal niet bij. En je kunt me niet vertellen dat je het thuispubliek níet hoort
Die grap zag ik al aankomen bij je eerste reactiequote:Op woensdag 14 februari 2007 14:30 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Als ze een keer zouden scoren en winnen wel![]()
ooh, vandaar ben ik geen stand-up comedian gewordenquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Die grap zag ik al aankomen bij je eerste reactie
Wooooquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:56 schreef Rekkie het volgende:
Emmen stelt Van Dijk op non-actief
Daag meneer Van Dijk
Jij bent toch niet die 'mm' hequote:Op donderdag 15 februari 2007 16:06 schreef pekel het volgende:
Laten we gaan lobbyen voor Willem van Hanegem
mm?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Jij bent toch niet die 'mm' he
Want emmen tv is ook altijd zo lekker actueelquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:59 schreef PLAE@ het volgende:
ik heb net nog emmen tv zitten kijkendaar zei men niks over v Dijk
Woon jij daar, hahaquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:10 schreef PLAE@ het volgende:
Daar heb ik geen digitale tv voor nodig hoor
Is ook maandag opgenomen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:59 schreef PLAE@ het volgende:
ik heb net nog emmen tv zitten kijkendaar zei men niks over v Dijk
Emmen is toch dood? Het enige wat daar de laatste jaren te beleven is geweest is het jeugd EK.quote:
Wat hebben ze in Den bosch dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat nog meer dan? Karbid schiet'n
Idd, party till you drop jwtquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan ben jij nog nooit in de Boogie Bar geweest!
ik doe mn raam wel weer op een kiertjequote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:48 schreef MaxMark het volgende:
Om maar even in de FC-sfeer te blijven, wie van de posters hier gaan vanavond naar FC Emmen?
De echte supportersquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:21 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ik doe mn raam wel weer op een kiertje![]()
quote:
Ik ga nooit en blijf daar zeer consequent inquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:48 schreef MaxMark het volgende:
Om maar even in de FC-sfeer te blijven, wie van de posters hier gaan vanavond naar FC Emmen?
Maar je post hier zo vaakquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ga nooit en blijf daar zeer consequent in
Heb het gelezen. Erg sneu dat FC Emmen Media (zoals ze zich dan noemenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Die fotos zijn wel ubertriest zeg, stonden vandaag ook in De Pers.
Wat heeft die gast überhaupt met Radio Emmen te maken, iets met RTV Emmen ofzo?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:27 schreef pekel het volgende:
[..]
Trouwens, FC Emmen Media, is dat niet een andere omschrijving van fotograaf Bennie Wolbers? De man die een rol speelde in het Radio Emmen-conflict?![]()
Wie? (Naam)quote:En nog een leuk detail: vanavond een 1ste jaars A-junior (klasgenoot van me) op de bank![]()
Jan van Dijk heeft voornamelijjk een groot deel aan zich zelf te danken Pekel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:27 schreef pekel het volgende:
[..]
Heb het gelezen. Erg sneu dat FC Emmen Media (zoals ze zich dan noemen) zulke foto's moet maken. Jan van Dijk is totaal beschadigd. Dankzij de FC Emmen-directie en anderen binnen de club, en dankzij Dagblad van het Noorden.
Henk Eising mag binnenkort z'n koffers ook wel gaan pakken. Arrogante kwal..
Trouwens, FC Emmen Media, is dat niet een andere omschrijving van fotograaf Bennie Wolbers? De man die een rol speelde in het Radio Emmen-conflict?![]()
En nog een leuk detail: vanavond een 1ste jaars A-junior (klasgenoot van me) op de bank![]()
Foto's, organisator Sportfestijn, (nu dus ex-)interviewer voor en na wedstrijden FC Emmen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wat heeft die gast überhaupt met Radio Emmen te maken, iets met RTV Emmen ofzo?
[..]
Wie? (Naam)
En punt 2? Dan ga ik straks even in het programmaboekje kijkenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:28 schreef pekel het volgende:
[..]
Foto's, organisator Sportfestijn, (nu dus ex-)interviewer voor en na wedstrijden FC Emmen.
Kevin Gortz. Verdediger, talentje uit A1.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:29 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En punt 2? Dan ga ik straks even in het programmaboekje kijken
Vroegah...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:34 schreef pekel het volgende:
[..]
Kevin Gortz. Verdediger, talentje uit A1..
Die programmaboekjes worden trouwens volgens mij al vrij vroeg in de week gemaakt...kans is klein dattie erin staat..
*Badadum ching*quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:36 schreef pekel het volgende:
Gehoord: We hebben geen Arts nodig, maar een Wonderdokter!
Was jij een van die gasten met zo'n kaars?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:47 schreef Trevor het volgende:
Pekel, mag ik na dit seizoen je seizoenskaart hebben? Ik schijn er zelf op te staan...
Hij komt in mijn collectie van foute seizoenkaartenquote:Op zondag 18 februari 2007 15:32 schreef Trevor het volgende:
Nee, ik hield geen kaars vast toen. Volgens mij is dat bij Emmen verboden, ik geloof zelfs dat er enkele Emmenaren boetes ofzo gekregen omdat ze kaarsen aanstaken. Maareh, Pekel, mag het?
Het is ook verboden, maar zoals je op de kaart kunt zien, werd het wel 'getolereerd' door de stewards. Dat terwijl enkele weken later een Emmenaar wél uit het stadion werd verwijderd voor hetzelfde.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:32 schreef Trevor het volgende:
Nee, ik hield geen kaars vast toen. Volgens mij is dat bij Emmen verboden, ik geloof zelfs dat er enkele Emmenaren boetes ofzo gekregen omdat ze kaarsen aanstaken. Maareh, Pekel, mag het?
Des te beter is de grap... Ik had het zelf niet kunnen bedenken.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:14 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het is ook verboden, maar zoals je op de kaart kunt zien, werd het wel 'getolereerd' door de stewards. Dat terwijl enkele weken later een Emmenaar wél uit het stadion werd verwijderd voor hetzelfde.
Mja, een goedkope optie dusquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:30 schreef pekel het volgende:
Gerry Hamstra is een zeer talentvolle trainer, momenteel van SC Genemuiden. Ik denk wel een goede keus voor FC Emmen, een fris gezicht.
Kunnen ze niet betalenquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:02 schreef VlaDje het volgende:
Kunnen wij niet zo'n expiriment gaan doen met een orang oetang als trainer ofzo?
Meen je niet?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:34 schreef pekel het volgende:
[..]
Kevin Gortz. Verdediger, talentje uit A1..
Die programmaboekjes worden trouwens volgens mij al vrij vroeg in de week gemaakt...kans is klein dattie erin staat..
Wel iemand die zijn team knetterhard laat spelen. Regent kaarten bij die club.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:30 schreef pekel het volgende:
Gerry Hamstra is een zeer talentvolle trainer, momenteel van SC Genemuiden. Ik denk wel een goede keus voor FC Emmen, een fris gezicht.
Geen probleem, felheid heb ik hier al lang niet meer gezien.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wel iemand die zijn team knetterhard laat spelen. Regent kaarten bij die club.
Ook al is het laag het blijft 'een' niveau natuurlijk....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:42 schreef pekel het volgende:
Niveau? Waar?
Sja, zit ook weinig perspectief in op dit moment. De tijd zal het uitwijzen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:18 schreef TerroRobbie het volgende:
En als ie dan opgerot is gebeurd er niks... zie Feyenoord en vd Herik.
Eigen schuldquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:07 schreef MaxMark het volgende:
Net terug van de wedstrijd. Ik word er schijt- en schijtziek van.
Nee want dat zijn de verstandige mensen!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:19 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik ben tenminste niet zo iemand die nooit heen gaat, maar wel altijd commentaar levert.
Hij doet het.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:21 schreef hayder het volgende:
test
Goh, ben jij hier ook weerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zo te zien zou ik daar niet al te rouwig om zijn als ik jou was_!
Zodra er iets positiefs over de FC is zal ik zeker niet weg blijven.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:19 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat je hier zo graag komt om negatieve dingen mee te delen.
Ooh. Zeg dat danquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zodra er iets positiefs over de FC is zal ik zeker niet weg blijven.
Momenteel is het kommer en kwel bij Emmen.
En aangezien ik zo'n 4 jaar een seizoenskaart heb gehad en zelfs naar reisbare uitwedstrijden ben geweest, vind ik wel dat ik er een mening over mag hebben, zelfs al is die momenteel negatief.
Begrijp me niet verkeerd, want ook ik hoop op een ouderwetse top 5 notering in de toekomst
Arrrghhh Michel van Oostrum.... dat is wel de laatste die ik mis... qua persoonlijkheid.... en qua voetbal eigenlijk ook... alleen de goals mis ikquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
de tijden met Michel van Oostrum en toen het univé stadion nog gewoon Sportpark Meerdijk was, wat mis ik die
ik kan nog wel altijd horen of emmen gescoord heeft
hij mog danwel verrot zijn,goals kon mij maken boh gekquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Arrrghhh Michel van Oostrum.... dat is wel de laatste die ik mis... qua persoonlijkheid.... en qua voetbal eigenlijk ook... alleen de goals mis ik
Ik kan er helaas niet bij zijn, moet werkenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:23 schreef jd1982 het volgende:
Hmmm ben vorige thuiswedstrijd voor het eerst vrijwillig niet geweest sinds 11 jaar seizoenskaart... vanavond verwacht ik toch wel weer wat hoor, anders is voor mij het seizoen over!
Dis Guus niet hequote:Op donderdag 29 maart 2007 23:01 schreef Rekkie het volgende:
Guust en Sandur_!
Dat voorspelt veel bier en vertier
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:28 schreef MartinoGilieam het volgende:
haha klopt... en het voorprogramma is nog mooier
Het was niet dramatisch slecht toch?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:38 schreef MaxMark het volgende:
Ohja. 1-2. Kut.
Okequote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:44 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik hoor van mn wannabee broertje dat volgende week zaterdag Veendam kapot gaat?Dat kan niet pikkies!
Aardig van ons hequote:Op zaterdag 31 maart 2007 05:05 schreef TheVotary het volgende:
Groetjes!Hadden jullie het bijna verpest.
![]()
Gelukkig konden julllie de scheids meer betalenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 05:05 schreef TheVotary het volgende:
Groetjes!Hadden jullie het bijna verpest.
![]()
That's a matter of opinionquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:24 schreef pekel het volgende:
Ik schrok me rot vandaag, zowaar een positief stuk in het DvhN.. Helaas, De Graafschap is iets slimmer in het omkopen van een scheidsrechter. Heb iig meer vertrouwen in komende vrijdag, want afslacht worden door Veendam is niet bepaald fijn.
Gezien het feit dat dit een FC Emmen topic is, lijkt me dit een algemene mening hier van de 'vaste' usersquote:
Nou jullie hadden de grens toch meer betaald dan ons hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:24 schreef pekel het volgende:
Ik schrok me rot vandaag, zowaar een positief stuk in het DvhN.. Helaas, De Graafschap is iets slimmer in het omkopen van een scheidsrechter. Heb iig meer vertrouwen in komende vrijdag, want afslacht worden door Veendam is niet bepaald fijn.
Jammer dat die niet eindverantwoordelijk is voor onsquote:Op zondag 1 april 2007 11:34 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Nou jullie hadden de grens toch meer betaald dan ons hoor![]()
Tot ziens in 2008/2009quote:Op zondag 1 april 2007 16:19 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Wat een gejank hier![]()
Kampioenen!!!![]()
Nee daarom zien wel elkaar ook weer in dat seizoenquote:Op zondag 1 april 2007 23:04 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Jullie promoveren echt niet hoor..
Oh bedoelde je dat...quote:Op zondag 1 april 2007 23:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee daarom zien wel elkaar ook weer in dat seizoen
1 2 3 4 5 6 | [sub]VORIGE TOPICS[/sub] [topic=757974] [topic=815282][/center] [/center] |
Wij hebben altijd vertrouwen *kuch*quote:Op maandag 2 april 2007 08:44 schreef jd1982 het volgende:
Hebben we al een beetje vertrouwen in vrijdag?
Ach joh, staan toch smileys achter. En verder wordt er gewoon een krantenbericht (dat uiteraard een 1 april grap was) aangehaald. Niks aan het handje hier hoorquote:Op maandag 2 april 2007 11:57 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Dat gejank over de scheidsrechter.
quote:Op maandag 2 april 2007 11:57 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Dat gejank over de scheidsrechter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |