'Right' said Fred.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig geen grimmig sfeertje meer.
Onnie! Come on Emmen!quote:
16.30 uur: TUSSENSTANDquote:
Nait bestquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
16.30 uur: TUSSENSTAND
FC Emmen 0 NAC Breda 2
Sinclair Bisschopquote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:39 schreef Kanaroe het volgende:
Hoi vbl-ers, kan iemand mij vertellen hoe die man net naast Hans Kraaij Jr. heet?
Victor Reinierquote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:39 schreef Kanaroe het volgende:
Hoi vbl-ers, kan iemand mij vertellen hoe die man net naast Hans Kraaij Jr. heet?
Je moet er niet aan denken dat Emmen door de nacompetitie gerold zou zijn richting de ED. Beter zo.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 19:51 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zo, dat was nog even spannend
Wat een k*twedstrijd was dit
Ach, dan had er weer een compleet ander team gestaan.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:54 schreef quo_ het volgende:
[..]
Je moet er niet aan denken dat Emmen door de nacompetitie gerold zou zijn richting de ED. Beter zo.
Het was niet erg sprankelend inderdaad. In de voorbereiding leek het allemaal heel behoorlijk vond ik. Wellicht dat het met een paar aanpassingen ook wel beter gaat draaien. Rhein wat meer richting de aanval bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:12 schreef Knutknuttsson het volgende:
Pfff….het is dit seizoen nog niet echt genieten. Uitschietertje tegen Cambuur was heel lekker, maar vandaag leek het weer helemaal nergens op.
Mis met 43 Duitsers in de selectie wel een beetje die Duitse onverzettelijkheid. En goals in blessuretijd, maar gar nichts von das alles
't was niet best zullen we maar zeggen. Kleurloos seizoen, die wat dat betreft passend is afgesloten.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:02 schreef Knutknuttsson het volgende:
Teleurstellend seizoen. Bezem door de selectie en volgend jaar hopelijk beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |