Arrrghhh Michel van Oostrum.... dat is wel de laatste die ik mis... qua persoonlijkheid.... en qua voetbal eigenlijk ook... alleen de goals mis ikquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
de tijden met Michel van Oostrum en toen het univé stadion nog gewoon Sportpark Meerdijk was, wat mis ik die
ik kan nog wel altijd horen of emmen gescoord heeft
hij mog danwel verrot zijn,goals kon mij maken boh gekquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Arrrghhh Michel van Oostrum.... dat is wel de laatste die ik mis... qua persoonlijkheid.... en qua voetbal eigenlijk ook... alleen de goals mis ik
Ik kan er helaas niet bij zijn, moet werkenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:23 schreef jd1982 het volgende:
Hmmm ben vorige thuiswedstrijd voor het eerst vrijwillig niet geweest sinds 11 jaar seizoenskaart... vanavond verwacht ik toch wel weer wat hoor, anders is voor mij het seizoen over!
Dis Guus niet hequote:Op donderdag 29 maart 2007 23:01 schreef Rekkie het volgende:
Guust en Sandur_!
Dat voorspelt veel bier en vertier
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:28 schreef MartinoGilieam het volgende:
haha klopt... en het voorprogramma is nog mooier
Het was niet dramatisch slecht toch?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:38 schreef MaxMark het volgende:
Ohja. 1-2. Kut.
Okequote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:44 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik hoor van mn wannabee broertje dat volgende week zaterdag Veendam kapot gaat?Dat kan niet pikkies!
Aardig van ons hequote:Op zaterdag 31 maart 2007 05:05 schreef TheVotary het volgende:
Groetjes!Hadden jullie het bijna verpest.
![]()
Gelukkig konden julllie de scheids meer betalenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 05:05 schreef TheVotary het volgende:
Groetjes!Hadden jullie het bijna verpest.
![]()
That's a matter of opinionquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:24 schreef pekel het volgende:
Ik schrok me rot vandaag, zowaar een positief stuk in het DvhN.. Helaas, De Graafschap is iets slimmer in het omkopen van een scheidsrechter. Heb iig meer vertrouwen in komende vrijdag, want afslacht worden door Veendam is niet bepaald fijn.
Gezien het feit dat dit een FC Emmen topic is, lijkt me dit een algemene mening hier van de 'vaste' usersquote:
Nou jullie hadden de grens toch meer betaald dan ons hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:24 schreef pekel het volgende:
Ik schrok me rot vandaag, zowaar een positief stuk in het DvhN.. Helaas, De Graafschap is iets slimmer in het omkopen van een scheidsrechter. Heb iig meer vertrouwen in komende vrijdag, want afslacht worden door Veendam is niet bepaald fijn.
Jammer dat die niet eindverantwoordelijk is voor onsquote:Op zondag 1 april 2007 11:34 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Nou jullie hadden de grens toch meer betaald dan ons hoor![]()
Tot ziens in 2008/2009quote:Op zondag 1 april 2007 16:19 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Wat een gejank hier![]()
Kampioenen!!!![]()
Nee daarom zien wel elkaar ook weer in dat seizoenquote:Op zondag 1 april 2007 23:04 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Jullie promoveren echt niet hoor..
Oh bedoelde je dat...quote:Op zondag 1 april 2007 23:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee daarom zien wel elkaar ook weer in dat seizoen
| 1 2 3 4 5 6 | [sub]VORIGE TOPICS[/sub] [topic=757974] [topic=815282][/center] [/center] |
Wij hebben altijd vertrouwen *kuch*quote:Op maandag 2 april 2007 08:44 schreef jd1982 het volgende:
Hebben we al een beetje vertrouwen in vrijdag?
Ach joh, staan toch smileys achter. En verder wordt er gewoon een krantenbericht (dat uiteraard een 1 april grap was) aangehaald. Niks aan het handje hier hoorquote:Op maandag 2 april 2007 11:57 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Dat gejank over de scheidsrechter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |