Jij bent toch niet die 'mm' hequote:Op donderdag 15 februari 2007 16:06 schreef pekel het volgende:
Laten we gaan lobbyen voor Willem van Hanegem
mm?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Jij bent toch niet die 'mm' he
Want emmen tv is ook altijd zo lekker actueelquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:59 schreef PLAE@ het volgende:
ik heb net nog emmen tv zitten kijkendaar zei men niks over v Dijk
Woon jij daar, hahaquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:10 schreef PLAE@ het volgende:
Daar heb ik geen digitale tv voor nodig hoor
Is ook maandag opgenomen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:59 schreef PLAE@ het volgende:
ik heb net nog emmen tv zitten kijkendaar zei men niks over v Dijk
Emmen is toch dood? Het enige wat daar de laatste jaren te beleven is geweest is het jeugd EK.quote:
Wat hebben ze in Den bosch dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat nog meer dan? Karbid schiet'n
Idd, party till you drop jwtquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan ben jij nog nooit in de Boogie Bar geweest!
ik doe mn raam wel weer op een kiertjequote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:48 schreef MaxMark het volgende:
Om maar even in de FC-sfeer te blijven, wie van de posters hier gaan vanavond naar FC Emmen?
De echte supportersquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:21 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ik doe mn raam wel weer op een kiertje![]()
quote:
Ik ga nooit en blijf daar zeer consequent inquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:48 schreef MaxMark het volgende:
Om maar even in de FC-sfeer te blijven, wie van de posters hier gaan vanavond naar FC Emmen?
Maar je post hier zo vaakquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ga nooit en blijf daar zeer consequent in
Heb het gelezen. Erg sneu dat FC Emmen Media (zoals ze zich dan noemenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Die fotos zijn wel ubertriest zeg, stonden vandaag ook in De Pers.
Wat heeft die gast überhaupt met Radio Emmen te maken, iets met RTV Emmen ofzo?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:27 schreef pekel het volgende:
[..]
Trouwens, FC Emmen Media, is dat niet een andere omschrijving van fotograaf Bennie Wolbers? De man die een rol speelde in het Radio Emmen-conflict?![]()
Wie? (Naam)quote:En nog een leuk detail: vanavond een 1ste jaars A-junior (klasgenoot van me) op de bank![]()
Jan van Dijk heeft voornamelijjk een groot deel aan zich zelf te danken Pekel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:27 schreef pekel het volgende:
[..]
Heb het gelezen. Erg sneu dat FC Emmen Media (zoals ze zich dan noemen) zulke foto's moet maken. Jan van Dijk is totaal beschadigd. Dankzij de FC Emmen-directie en anderen binnen de club, en dankzij Dagblad van het Noorden.
Henk Eising mag binnenkort z'n koffers ook wel gaan pakken. Arrogante kwal..
Trouwens, FC Emmen Media, is dat niet een andere omschrijving van fotograaf Bennie Wolbers? De man die een rol speelde in het Radio Emmen-conflict?![]()
En nog een leuk detail: vanavond een 1ste jaars A-junior (klasgenoot van me) op de bank![]()
Foto's, organisator Sportfestijn, (nu dus ex-)interviewer voor en na wedstrijden FC Emmen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wat heeft die gast überhaupt met Radio Emmen te maken, iets met RTV Emmen ofzo?
[..]
Wie? (Naam)
En punt 2? Dan ga ik straks even in het programmaboekje kijkenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:28 schreef pekel het volgende:
[..]
Foto's, organisator Sportfestijn, (nu dus ex-)interviewer voor en na wedstrijden FC Emmen.
Kevin Gortz. Verdediger, talentje uit A1.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:29 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En punt 2? Dan ga ik straks even in het programmaboekje kijken
Vroegah...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:34 schreef pekel het volgende:
[..]
Kevin Gortz. Verdediger, talentje uit A1..
Die programmaboekjes worden trouwens volgens mij al vrij vroeg in de week gemaakt...kans is klein dattie erin staat..
*Badadum ching*quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:36 schreef pekel het volgende:
Gehoord: We hebben geen Arts nodig, maar een Wonderdokter!
Was jij een van die gasten met zo'n kaars?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:47 schreef Trevor het volgende:
Pekel, mag ik na dit seizoen je seizoenskaart hebben? Ik schijn er zelf op te staan...
Hij komt in mijn collectie van foute seizoenkaartenquote:Op zondag 18 februari 2007 15:32 schreef Trevor het volgende:
Nee, ik hield geen kaars vast toen. Volgens mij is dat bij Emmen verboden, ik geloof zelfs dat er enkele Emmenaren boetes ofzo gekregen omdat ze kaarsen aanstaken. Maareh, Pekel, mag het?
Het is ook verboden, maar zoals je op de kaart kunt zien, werd het wel 'getolereerd' door de stewards. Dat terwijl enkele weken later een Emmenaar wél uit het stadion werd verwijderd voor hetzelfde.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:32 schreef Trevor het volgende:
Nee, ik hield geen kaars vast toen. Volgens mij is dat bij Emmen verboden, ik geloof zelfs dat er enkele Emmenaren boetes ofzo gekregen omdat ze kaarsen aanstaken. Maareh, Pekel, mag het?
Des te beter is de grap... Ik had het zelf niet kunnen bedenken.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:14 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het is ook verboden, maar zoals je op de kaart kunt zien, werd het wel 'getolereerd' door de stewards. Dat terwijl enkele weken later een Emmenaar wél uit het stadion werd verwijderd voor hetzelfde.
Mja, een goedkope optie dusquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:30 schreef pekel het volgende:
Gerry Hamstra is een zeer talentvolle trainer, momenteel van SC Genemuiden. Ik denk wel een goede keus voor FC Emmen, een fris gezicht.
Kunnen ze niet betalenquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:02 schreef VlaDje het volgende:
Kunnen wij niet zo'n expiriment gaan doen met een orang oetang als trainer ofzo?
Meen je niet?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:34 schreef pekel het volgende:
[..]
Kevin Gortz. Verdediger, talentje uit A1..
Die programmaboekjes worden trouwens volgens mij al vrij vroeg in de week gemaakt...kans is klein dattie erin staat..
Wel iemand die zijn team knetterhard laat spelen. Regent kaarten bij die club.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:30 schreef pekel het volgende:
Gerry Hamstra is een zeer talentvolle trainer, momenteel van SC Genemuiden. Ik denk wel een goede keus voor FC Emmen, een fris gezicht.
Geen probleem, felheid heb ik hier al lang niet meer gezien.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wel iemand die zijn team knetterhard laat spelen. Regent kaarten bij die club.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |