Ik vind het ook. Hij komt zo trouw elke dag, dus als hij het niet is, dan is ie een leuke oomquote:Op zondag 26 maart 2006 23:04 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik vind dat hij het moet zijn, van hem heb heb ik al uitgevogeld hoe eventuele kittens eruit kunnen zien.
Kijk, dan kunnen we alsnog verhaal gaan halenquote:Als de kittens er heel anders uitzien kan ik wel helpen een profiel op te stellen van de eventuele "dader"![]()
Ze staat hier ook wel heel erg dik opquote:
Ze is een beetje knorrig de laatste dagen. Als haar broer alleen al langsloopt, begint ze tegen hem te mopperen (schrikt hij zich een ongeluk, wat dan weer heel grappig is om te zien). Ik kijk echt uit naar de kleine stuiterballetjesquote:Ze kijkt wel heel zwanger...die van mij had die weken ook een kop als een donderwolk
Ohhh wat zul je het leuk krijgen straks...allemaal van die piepende fluffies in je huis![]()
flap flap flapquote:Op maandag 27 maart 2006 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
Pootjes eraf soepen en je hebt een alleraardigst zeehondenbabietje!![]()
Tuluk kom jij op kraamvisite; had niet anders verwachtquote:Ik wil wel een keertje op kraamvisite komen hoor!
Als dat klopt, dan betekent dat dus dat ze krols was in de laatste week van januari ongeveer. Pak 'm beet de week van 23 januari. Als ik terugtel, is ze dan nu in haar 9e week. Nou ja, het kan ook zomaar de 8e zijn!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:08 schreef ElisaB het volgende:
ze is een keer ontsnapt toen ze twee weken geleden krols was. Maar wat ze nu doen is erg schattig en volgens mij onschuldig.
Vooralsnog lijkt het erop dat ze van plan is op mijn schoot te gaan bevallenquote:Op maandag 27 maart 2006 18:49 schreef deedeetee het volgende:
Ha kittens !!![]()
![]()
Ben benieuwd waar ze besluit ze te krijgen, je bed of de bank....![]()
Ze wil je gewoon in de buurt hebbenquote:Op maandag 27 maart 2006 18:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vooralsnog lijkt het erop dat ze van plan is op mijn schoot te gaan bevallen
Doet ze niet hoor, maar ik zou wel trots zijn
Gevonden (beetje lekken uit FC, maar vooruit):quote:Op maandag 27 maart 2006 18:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ja zie je wel... toen jij vorige week zei dat je niet meer wist wanneer ze krols was toen herinnerde ik me dat ik daar wel iets over had gezien/gehoord.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:34 schreef ElisaB het volgende:
Onze Pluim is weer krols, dus wie weet hebben wij er binnenkort 3 + X
Het is wel een moederskindje (en ze heeft ooit eens bedacht dat ik haar mamma ben geloof ik).quote:
quote:
quote:
Ik kon vannacht niet slapen en had dit dus de uitgelezen nacht voor Pluim gevonden om er werk van te maken. Maar zij vond van niet; ze heeft heerlijk liggen knorren. Wel wordt ze nu echt met de dag boller. Ze stijgt nog net niet op, maar veel scheelt het nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:23 schreef CartWOman het volgende:
![]()
Spannend, Elies...ik ben zo benieuwd!![]()
Zeker niet verkopen! Er staan al wat vrienden te trappelen om er eentje te komen uitzoeken. Dat vinden we op zich prima. Het zal er ook een beetje vanaf hangen hoeveel het er worden. Het lijkt me namelijk erg gezellig er zelf ook één of twee te houden. En als er meer overblijven (in het onwaarschijnlijke geval dat ze een nestje van meer dan 6 produceert bijvoorbeeld), dan houden we die gewoon ookquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:15 schreef coolbabe het volgende:
Achgos
Wat ga je met de kittens doen? Verkopen. weggeven, zelf houden?
Ze is echt compleet total loss. En dat snap ik wel; kleine poesjes maken is best veel werkquote:
Ervaring?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:34 schreef ElisaB het volgende:
En dat snap ik wel; kleine poesjes maken is best veel werk
Nee, niet echt eigenlijkquote:
Kom lekker naast ons op de eerste rij zitten danquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:44 schreef Rewimo het volgende:
Warme Voeten TerugvindpostDit móet ik volgen! Poessies op komst
Ik denk dat het tijd wordt voor een weekendregeling; jij, BE, bloes... om de beurt een weekendje oppassen hier (krijgen jullie er twee kinderen bij, maar dat is niet zo erg toch?!)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:50 schreef Rewimo het volgende:
Eh nou eh, dan wil ik er vast eentje HEBBUH! Ik kan ze niet weerstaan
Kijk, opgelostquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:54 schreef Rewimo het volgende:
Neuh, met 1 kind en 2 poezenkinderen is het al gezellig, twee erbij verhoogt alleen maar de feestvreugde
Je moet golfer eerdaags nog maar even bewerken voor een zus of broer voor Xenaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:51 schreef ElisaB het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt voor een weekendregeling; jij, BE, bloes... om de beurt een weekendje oppassen hier (krijgen jullie er twee kinderen bij, maar dat is niet zo erg toch?!)
Ik zal 'm eens bij zijn [piep] grijpenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:55 schreef Bluezz het volgende:
Je moet golfer eerdaags nog maar even bewerken voor een zus of broer voor Xena
I love it when a plan comes togetherquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:55 schreef Bluezz het volgende:
Oh, en ik ben erachter gekomen dat Rewimo hier om de hoek woont, dus daar kunnen we eventueel een gedeeld ouderschap, of hoe heette dat ook alweer, mee opzetten
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:55 schreef Bluezz het volgende:
Oh, en ik ben erachter gekomen dat Rewimo hier om de hoek woont, dus daar kunnen we eventueel een gedeeld ouderschap, of hoe heette dat ook alweer, mee opzetten
Dat bekje, zo aandoenlijk...quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:48 schreef Rewimo het volgende:Buuv
Christan zit in Bloemendaal op school
Nee, de BSVquote:
Aha okquote:
OMG, hadden ze wel helmpjes opquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:57 schreef ElisaB het volgende:
Zou zomaar kunnen Bluezz. Ze doet namelijk echt raar: ze blaast, piept, zeurt en zemelt sinds een paar uurtjes en dat doet ze anders nooit. Zojuist is ze ook nog met het hele gezin van het aanrecht afgevallen
Ik zal het je nog sterker vertellen: als er iets gebeurt, bel ik eerst mamma-ElisaB en daarna post ik hier!quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:07 schreef coolbabe het volgende:
Je hebt meldplicht vanaf nu hoorElke ochtend willen we verslag
Jij hebt andere barensnood gehad dan ikquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:51 schreef Bluezz het volgende:
Een echte dame in barensnood, zeer herkenbaar![]()
Ik kan me nog behoorlijk goed vermaken met het rare gedrag van Pluim. Vind het wel vertederend en daardoor vermakelijk. Een beetje zielig voor Dikkertje Dap zelf, maar het zal er wel bijhoren.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:52 schreef Brighteyes het volgende:
En ik hoop trouwens niet dat het nog een paar dagen duurt, dan hebben we hier allemaal geen nagels meer.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:52 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom zie ik nou weer een Bluezz die omvergelopen word.
Het eerste topic wat ik check deze dagenquote:Ik ben zo benieuwd. En ik hoop trouwens niet dat het nog een paar dagen duurt, dan hebben we hier allemaal geen nagels meer.
Idem. Het is ook zo'n mooi poessie en Elisa vertelt er zo lief over, plus die leuke papa-foto.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:29 schreef Bluezz het volgende:
Het eerste topic wat ik check deze dagen
Ik ook niet eigenlijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:29 schreef Miss_B het volgende:
Oeh het komt nu toch steeds dichterbijIk ben benieuwd!! Kan niet wachten op de kittenfoto's
quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:26 schreef ElisaB het volgende:
Een update
Pluim lijkt er weer vrede mee te hebben dat het eind van de zwangerschap nadert. Nadat ze ons vannacht heeft wakkergehouden met haar geschoffel, is ze sinds vanmiddag weer de rust zelve. En ze is lief! Iedereen mag weer in de buurt komen; Plumeau is weer blij!
Het schoppen wordt frequenter en harder. Daarnet lag Pluim weer even op haar rug bij mij op schoot en de kleine van rechtsvoor vond dat nix. Ik voelde dat deze mini-Pluim gepassioneerd zijn / haar best deed het plekje voor het raam weer te bemachtigen. Wat een mal gevoel is dat
Ergo, om kort te gaan: nog geen mini-Pluimen in huize ElisaB & Co
Je zal het maar hebben: heb je je net in het donker naar een lekker plekje gefrummeld, gaat de gastvrouw *hup* op het andere kantje. Kan je weer van voorafaan beginnenquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:52 schreef coolbabe het volgende:
Zouden katten ook ananashart en tonic lusten?
Bij de laatste controle woog ze 2,6 kg (het is meer haar dan poes namelijk). Hoeveel ze nu weegt, zou ik niet weten.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:50 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Wat ik me afvraag, weet je toevallig hoeveel ze woog voor ze zwanger werd ? Ik las pas op internet dat een fokster zei dat haar uit ervaring gebleken was dat ieder kitten + vruchtwater, placenta etc, meestal 250 gram woog. De poes waarbij ze dat zei was 1,5 kilo aangekomen en kreeg naderhand inderdaad 6 kittens.
Misschien vind je morgenochtend wel een piepend nest op de bank.quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:02 schreef ElisaB het volgende:
d'r uit jullie
(het zit er niet in hoor; moeders ligt heerlijk te knorren in mijn printer)
Het zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 30 maart 2006 01:05 schreef sleepflower het volgende:
Misschien vind je morgenochtend wel een piepend nest op de bank.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:45 schreef Rewimo het volgende:
Je moet pas alert worden als ze keukenkastjes gaat uitsoppen en erop staat dat jij de ramen lapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |