Ik kon vannacht niet slapen en had dit dus de uitgelezen nacht voor Pluim gevonden om er werk van te maken. Maar zij vond van niet; ze heeft heerlijk liggen knorren. Wel wordt ze nu echt met de dag boller. Ze stijgt nog net niet op, maar veel scheelt het nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:23 schreef CartWOman het volgende:
![]()
Spannend, Elies...ik ben zo benieuwd!![]()
Zeker niet verkopen! Er staan al wat vrienden te trappelen om er eentje te komen uitzoeken. Dat vinden we op zich prima. Het zal er ook een beetje vanaf hangen hoeveel het er worden. Het lijkt me namelijk erg gezellig er zelf ook één of twee te houden. En als er meer overblijven (in het onwaarschijnlijke geval dat ze een nestje van meer dan 6 produceert bijvoorbeeld), dan houden we die gewoon ookquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:15 schreef coolbabe het volgende:
Achgos
Wat ga je met de kittens doen? Verkopen. weggeven, zelf houden?
Ze is echt compleet total loss. En dat snap ik wel; kleine poesjes maken is best veel werkquote:
Ervaring?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:34 schreef ElisaB het volgende:
En dat snap ik wel; kleine poesjes maken is best veel werk
Nee, niet echt eigenlijkquote:
Kom lekker naast ons op de eerste rij zitten danquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:44 schreef Rewimo het volgende:
Warme Voeten TerugvindpostDit móet ik volgen! Poessies op komst
Ik denk dat het tijd wordt voor een weekendregeling; jij, BE, bloes... om de beurt een weekendje oppassen hier (krijgen jullie er twee kinderen bij, maar dat is niet zo erg toch?!)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:50 schreef Rewimo het volgende:
Eh nou eh, dan wil ik er vast eentje HEBBUH! Ik kan ze niet weerstaan
Kijk, opgelostquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:54 schreef Rewimo het volgende:
Neuh, met 1 kind en 2 poezenkinderen is het al gezellig, twee erbij verhoogt alleen maar de feestvreugde
Je moet golfer eerdaags nog maar even bewerken voor een zus of broer voor Xenaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:51 schreef ElisaB het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt voor een weekendregeling; jij, BE, bloes... om de beurt een weekendje oppassen hier (krijgen jullie er twee kinderen bij, maar dat is niet zo erg toch?!)
Ik zal 'm eens bij zijn [piep] grijpenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:55 schreef Bluezz het volgende:
Je moet golfer eerdaags nog maar even bewerken voor een zus of broer voor Xena
I love it when a plan comes togetherquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:55 schreef Bluezz het volgende:
Oh, en ik ben erachter gekomen dat Rewimo hier om de hoek woont, dus daar kunnen we eventueel een gedeeld ouderschap, of hoe heette dat ook alweer, mee opzetten
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:55 schreef Bluezz het volgende:
Oh, en ik ben erachter gekomen dat Rewimo hier om de hoek woont, dus daar kunnen we eventueel een gedeeld ouderschap, of hoe heette dat ook alweer, mee opzetten
Dat bekje, zo aandoenlijk...quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:48 schreef Rewimo het volgende:Buuv
Christan zit in Bloemendaal op school
Nee, de BSVquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |