abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 6 februari 2006 @ 12:54:07 #201
8781 crew  Frutsel
pi_34791399
quote:
Op maandag 6 februari 2006 09:35 schreef MYND het volgende:
Kut Denen en alle kut mongolen die hun steunen krijg de kolere.
Moslim bashing op zijn best. Spotten met iemands geloof noemen ze vrijheid van meningsuiting. Ach donder toch op man. Het enige wat jullie willen is mensen beledigen, en dat laat zien wat voor gore lafaardan Europeanen eigenlijk zijn. En dan wordt er van moslims verwacht dat ze het maar accepteren.
En dit kan dan wel weer MOD-jes?

Wees blij dat de "niet europeanen" (want je generaliseert nu ons Europeanen ook over 1 kamp) mogen demonstreren in Londen of andere Europese Steden en dat jullie daar je onvrede mogen uiten over de 'grappen' van een Deense Krant

-Dat jullie het je zo zwaar aantrekken dat je niet tegen een geintje kunt, is jullie probleem
-Dat de spotprents in september 2005 ook al waren afgedrukt...is je zeker ontgaan en de rest van de 'niet-europeanen'
-Hebben de Europeanen geklaagd over de haat-prents uit de Saoedische kranten van dec'2005? NEE!

Wij als 'europeanen' zijnde, zouden eens moeten gaan demonstreren in Saoedi Arabie, Jordanie, Iran of Syrie zoals jullie hier mogen... denk niet dat we dat overleven

Jullie maken gebruik van het democratisch recht van demonstreren
Wij maken gebruik van het democratisch recht van vrijheids van meningsuiting of persvrijheid

Maar ja... we hebben gezien hoe het zit... prima

PS: We hebben notabene de WK-bal aangepast voor de WK-2006 om de Moslims niet tegen het zere been te schoppen omdat ze anders tegen 'allah' zouden aanschoppen omdat die op de bal stond voor Saudi Arabie...
pi_34791405
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

In hoeverre kan je Sharia raadplegen zonder commissie van geleerden/kalifaat bestuur?
Niet.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 6 februari 2006 @ 12:54:28 #203
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_34791410
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:52 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De koningin mocht geen bezit hebben of handelen, ze was onbekwaam zonder haar mans handtekening.. De koningin...Laat staan normale volk
Hier zullen we het denk ik niet over eens worden, babe.
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
pi_34791420
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

In hoeverre kan je Sharia raadplegen zonder commissie van geleerden/kalifaat bestuur?
Ik dacht idd dat het via 'geleerden' moest/ging...
  maandag 6 februari 2006 @ 12:55:15 #205
3542 Gia
User under construction
pi_34791432
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:53 schreef Mikrosoft het volgende:
Waar ik nog geen antwoord op heb gezien is: Wat zouden zelfmoordterroristen vinden van een prent met een bom op Mohammed zijn hoofd? De martelaren doen tenslotten iets goeds in hun eigen ogen en gaan rechtstreeks naar het paradijs. En die Londense extremistische demonstranten dan, zij verheerlijken toch ook 9/11 en Bin Laden? Ik vind het tegenstrijdig om dan te vallen over een prent van Mohammed met een bom op zijn hoofd.
Gaat volgens mij ook niet over wat een plaatje voorstelt, maar gewoon om het feit dat Mohammed is afgebeeld. Het afbeelden van de profeet is in de Islam al strafbaar. En dit dan toch opzettelijk doen is dan een belediging.
pi_34791438
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:54 schreef Poncho het volgende:

[..]

Gr8 comeback
pi_34791440
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:52 schreef YuckFou het volgende:

[..]

sterk punt! mensen weigeren inderdaad zaken los van elkaar te zien, zo was het een Deense Krant en niet Denemarken, niet Europa en niet gelijk 'de mening van de westerse wereld' die de prenten afbeelde, maar ja, zaken los van elkaar zien, da's moeilijk....
Dat klopt, maar het gaat nogal moeilijk als je in een land leeft waarbij de overheid de kranten en TV in handen heeft en er geen onafhankelijke media is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_34791444
quote:

[..]

De koningin mocht geen bezit hebben of handelen, ze was onbekwaam zonder haar mans handtekening.. De koningin...Laat staan normale volk
Als je de vergelijking wilt trekken tussen de vrouwenrechten van het Nederland van vroeger en de islamitische wereld van vroeger dan kun je natuurlijk ook doorgaan en kijken naar de verschillen vandaag de dag. Het is inderdaad zo dat vrouwen in de islamtisiche wereld vroeger meer rechten hadden dan de christelijke vrouwen hier in het Westen, helemaal gelijk. Maar dat is in monstervaart veranderd en op een dusdanige manier dat de huidige Westerse bevolking de achtergestelde positie van de vrouw in islam onmogelijk kan begrijpen.
eeeh
pi_34791445
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Niet.
Dus uitoefenen van Sharia wetten is dus ook niet toegestaan, zonder Islamitisch staat, right?
pi_34791454
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:54 schreef Poncho het volgende:

[..]

Nou poepie, ik heb verhalen gehoord van oude hollandse oma'tjes. Die zijn niet voor de poes!
Allah Al Watan Al Malik
pi_34791457
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:55 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dus uitoefenen van Sharia wetten is dus ook niet toegestaan, zonder Islamitisch staat, right?
Dat klopt, tenminste zo heb ik het ook gehoord ja.
Allah Al Watan Al Malik
pi_34791458
quote:

[..]

Dat is volgensmij al ruim honderd jaar geleden, toen het Staatshoofd geen koningin was, maar de koningin vrouw van het Staatshoofd (de koning) was. Anders zou het vreemd zijn dat de wetten al meer dan honderd jaar ondertekend worden door oa de koningin, en niet door haar man (Hendrik, Bernhard of Claus).
  maandag 6 februari 2006 @ 12:56:29 #213
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_34791461
quote:

[..]

Gr8 comeback
Ja, meer kan ik er echt niet over zeggen.
Ik blijf bij mijn standpunt dat je het niet kunt vergelijken en ik heb geen tijd voor nog een discussie. Moet namelijk zo werken.
pi_34791468
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:54 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Ik dacht idd dat het via 'geleerden' moest/ging...
dat bedoel ik dus, dat betreffende landen Sharia toepassen waar ze zelf een dictatuur leiden alleen om volk te misleiden geeft niets weg van de (ware) Sharia
pi_34791473
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Niet.
Kan natuurlijk wel maar de rechtsgeleerden achten dat niet legitiem.
eeeh
pi_34791476
quote:

[..]

Ik weet niet hoe Maleisië zich kwalificeerd, maar daar wordt (een vorm van) shar'ia toegepast
Zelfde voor Aceh (Noord-west Indonesië). Er is geen khalifaat, maar er wordt wel recht gesproken via de shar'ia.
  maandag 6 februari 2006 @ 12:57:25 #217
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_34791483
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nou poepie, ik heb verhalen gehoord van oude hollandse oma'tjes. Die zijn niet voor de poes!
Ga jij dat maar lekker vergelijken met vrouwenbesnijdenis en steniging.
Heel goed Meki de tweede.
pi_34791488
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:56 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Dat is volgensmij al ruim honderd jaar geleden, toen het Staatshoofd geen koningin was, maar de koningin vrouw van het Staatshoofd (de koning) was. Anders zou het vreemd zijn dat de wetten al meer dan honderd jaar ondertekend wordt door oa de koningin, en niet door haar man (Hendrik, Bernhard of Claus).
nie zo lang
pi_34791494
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

dat bedoel ik dus, dat betreffende landen Sharia toepassen waar ze zelf een dictatuur leiden alleen om volk te misleiden geeft niets weg van de (ware) Sharia
aah, op die fiets.. Nee, dat lijkt me dus duidelijk niet de ware Shar'ia inderdaad.
pi_34791495
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Iedere gelovige is van mening dat zijn interpretatie de juiste is. Nogal naief om te denken dat jij het wel begrijpt maar je Wahabitische buurman niet..
eeeh
pi_34791503
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:56 schreef Poncho het volgende:

[..]

Ja, meer kan ik er echt niet over zeggen.
Ik blijf bij mijn standpunt dat je het niet kunt vergelijken en ik heb geen tijd voor nog een discussie. Moet namelijk zo werken.
Jammer en het werd net zo gezellig met je
Werk ze
  maandag 6 februari 2006 @ 12:58:41 #222
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_34791519
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jammer en het werd net zo gezellig met je
Werk ze
Dankjewel. Tot vanavond. Veel plezier nog.
pi_34791522
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:57 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Iedere gelovige is van mening dat zijn interpretatie de juiste is. Nogal naief om te denken dat jij het wel begrijpt maar je Wahabitische buurman niet..
Ieder gelovige raadpleegt de sahaba, de extremisten opvallend genoeg niet.
pi_34791534
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:55 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Als je de vergelijking wilt trekken tussen de vrouwenrechten van het Nederland van vroeger en de islamitische wereld van vroeger dan kun je natuurlijk ook doorgaan en kijken naar de verschillen vandaag de dag. Het is inderdaad zo dat vrouwen in de islamtisiche wereld vroeger meer rechten hadden dan de christelijke vrouwen hier in het Westen, helemaal gelijk. Maar dat is in monstervaart veranderd en op een dusdanige manier dat de huidige Westerse bevolking de achtergestelde positie van de vrouw in islam onmogelijk kan begrijpen.
Ik denk dat je de positie van de vrouwen in Marokko bijvoorbeeld (neem dit als voorbeeld omdat ik dat land goed ken natuurlijk) te vergelijken is met de positie van vrouwen in Nederland 30 tot 40 jaar geleden. In die zin maken de vrouwen weldegelijk een soortgelijke trend mee, weliswaar op een ander tijdstip.
Allah Al Watan Al Malik
pi_34791554
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:57 schreef Poncho het volgende:

[..]

Ga jij dat maar lekker vergelijken met vrouwenbesnijdenis en steniging.
Heel goed Meki de tweede.
Allah Al Watan Al Malik
pi_34791562
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:55 schreef Gia het volgende:

[..]

Gaat volgens mij ook niet over wat een plaatje voorstelt, maar gewoon om het feit dat Mohammed is afgebeeld. Het afbeelden van de profeet is in de Islam al strafbaar. En dit dan toch opzettelijk doen is dan een belediging.
Laat moslims zich dan aan de islam houden en Mohammed niet tekenen. Niet-moslims staat het wat mij betreft vrij gebruik te maken van potlood en papier zoals zij dat willen.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_34791567
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:57 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe Maleisië zich kwalificeerd, maar daar wordt (een vorm van) shar'ia toegepast
Zelfde voor Aceh (Noord-west Indonesië). Er is geen khalifaat, maar er wordt wel recht gesproken via de shar'ia.
Malesie laat zich toch leiden door een democratisch stelsel? 4-jaren kabinet?
Een sharia strafwet is ten strengste verboden dan
pi_34791586
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:57 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

aah, op die fiets.. Nee, dat lijkt me dus duidelijk niet de ware Shar'ia inderdaad.
Kalifaat van Cordoba is een van mooiste voorbeelden van ware sharia
pi_34791601
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Malesie laat zich toch leiden door een democratisch stelsel? 4-jaren kabinet?
Een sharia strafwet is ten strengste verboden dan
Ik weet dus niet precies wat ze hanteren qua shar'ia. Ze hebben een democratie inderdaad, net als Indonesië.

Dat is dus het gekke waar ik zonet ineens op kwam
pi_34791620
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

nie zo lang
Wat is niet zo lang? Al 116 jaar een vrouwelijk staatshoofd vind ik best lang Is Nederland daarmee niet recordhouder? Ik kan geen ander land opnoemen die dat heeft.
pi_34791624
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Kalifaat van Cordoba is een van mooiste voorbeelden van ware sharia
ik moest me er eens in verdiepen. Ik weet er verder te weinig van helaas.
pi_34791633
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:02 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Wat is niet zo lang? Al 116 jaar een vrouwelijk staatshoofd vind ik best lang Is Nederland daarmee niet recordhouder? Ik kan geen ander land opnoemen die dat heeft.
Was Pakistan niet het eerste land met een vrouwelijke president ?
Allah Al Watan Al Malik
pi_34791639
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik denk dat je de positie van de vrouwen in Marokko bijvoorbeeld (neem dit als voorbeeld omdat ik dat land goed ken natuurlijk) te vergelijken is met de positie van vrouwen in Nederland 30 tot 40 jaar geleden. In die zin maken de vrouwen weldegelijk een soortgelijke trend mee, weliswaar op een ander tijdstip.
Dat denk ik ook wel. Marokko is dan ook geen toonbeeld van een land dat onderdrukking van vrouwen hoog in het vaandel heeft, zoals een SA dat bijvoorbeeld wel is. De tijd zal het leren. Ongetwijfeld zullen de Marokkaanse mensen die in Europa wonen een positieve invloed hebben op de ontwikkeling van de rechten van de vrouw wanneer zij hun vaderland bezoeken en de Marokkaanse cultuur verrijken met hetgeen ze vanuit Europa meekrijgen.
eeeh
pi_34791647
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:01 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Ik weet dus niet precies wat ze hanteren qua shar'ia. Ze hebben een democratie inderdaad, net als Indonesië.

Dat is dus het gekke waar ik zonet ineens op kwam
Vaag bestuur daar
pi_34791669
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:02 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

dat vrouwen rechten zich in NL naar ontwikkeling over gingen,
pi_34791670
Ga ik bijna Jehova's Getuigen tof vinden, zeg

Hen is afbeeldingen maken of hebben van God of Jezus ook niet toegestaan, geen enkel symbool wat tot verafgoding zou kunnen leiden, maar ook geen verjaardagsviering (heidens), geen kerstboom, hetgeen in hun ogen enkel (nog steeds) een heidens symbool is.
In een wereld die vergeven is van de kerstbomen, crucifixen, mariabeeldjes, verjaardagstaarten op werk, houden JG-en zich dapper staande
Ze hebben namelijk een oplossing gevonden voor deze blasfemie, let op, het is werkelijk opzienbarend en wonderlijk inventief : ze negeren het!

Het is me wat, hè!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_34791694
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:02 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

ik moest me er eens in verdiepen. Ik weet er verder te weinig van helaas.
linkje voor je bij pakken?
pi_34791706
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:03 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Was Pakistan niet het eerste land met een vrouwelijke president ?
Indonesie toch
pi_34791708
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:04 schreef milagro het volgende:
Ga ik bijna Jehova's Getuigen tof vinden, zeg

Hen is afbeeldingen maken of hebben van God of Jezus ook niet toegestaan, geen enkel symbool wat tot verafgoding zou kunnen leiden, maar ook geen verjaardagsviering (heidens), geen kerstboom, hetgeen in hun ogen enkel (nog steeds) een heidens symbool is.
In een wereld die vergeven is van de kerstbomen, crucifixen, mariabeeldjes, verjaardagstaarten op werk, houden JG-en zich dapper staande
Ze hebben namelijk een oplossing gevonden voor deze blasfemie, let op, het is werkelijk opzienbarend en wonderlijk inventief : ze negeren het!

Het is me wat, hè!
Die hebben geen toegang tot massa-media dacht ik. Dat is toch ook verboden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_34791709
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

linkje voor je bij pakken?
als je hebt, mag altijd.. ik lees graag wat bij in de weekeinden
pi_34791730
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Indonesie toch
23 juli 2001 werd Megawati gekozen, of ze de eerste was weet ik niet...
pi_34791733
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:05 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

als je hebt, mag altijd.. ik lees graag wat bij in de weekeinden
enjoy, wel wikipedia
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kalifaat_van_C%C3%B3rdoba
pi_34791741
twee doden gevallen bij rellen in afghanistan om die spotprenten.
mensen, waar gaat dit heen
dit gaat toch nergens over... t zijn verdomme gewoon TEKENINGEN!
pi_34791745
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:06 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

23 juli 2001 werd Megawati gekozen, of ze de eerste was weet ik niet...
haar bedoelde ik thnx
pi_34791758
In Pakistan was dat mens veel eerder dacht ik, kan het alleen nergens vinden
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 6 februari 2006 @ 13:07:56 #247
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34791764
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:06 schreef Verbal_Kint het volgende:
van welke zijde?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_34791774
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:04 schreef milagro het volgende:

Het is me wat, hè!
Ja maar dat is niet leuk

Met vuur spelen en rellen is veel cooler
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
  maandag 6 februari 2006 @ 13:08:19 #250
92279 N.icka
Windforce 11
pi_34791775
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:06 schreef Verbal_Kint het volgende:
Die gasten zijn volslagen gek daar , je ziet ook geen enkel vrouw

Mannen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')