tot voor kort was het in NL niet zo veel anders hoor. Vrouwen rechten waren ver 8ergesteldquote:Op maandag 6 februari 2006 12:48 schreef Poncho het volgende:
[..]
Vrouwenonderdrukking is een culturele traditie? Ben ik een blij dat ik in Nederland woon.
Maar dat gaat andersom net zo op. Of wordt er door de demonstranten niet gegeneraliseerd door zo ongeveer te protesteren tegen alles wat westers is vanwege de publicatie van die prentjes in willekeurige kranten?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk als er in een debat gegeneraliseerd wordt.
Je keurt iets goed of je keurt iets af. Je keurt iets niet goed omdat.....(etc.) Zou mooie boel worden. "Ik ben tegen mensen doodschieten, maar als je op mijn stoep schijt schiet ik je dood". Daarnaast is brandstichten (niet brandstichtingen, die bestaan niet, misschien wel een idee trouwens voor in het midden oosten, stichtingen die brandenstichten) bij de wet verboden, en beledigen niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:36 schreef Meki het volgende:
[..]
als jullie beledigen goedkeuren dan keur ik brandstichtingen goed als protest
hetgeen wat niets met Sharia te maken heeftquote:Op maandag 6 februari 2006 12:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Shar'ia is niet verplicht in veel landen, maar in een aantal landen wordt deze wel als eerste geraadpleegd.
En dus?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Shar'ia is niet verplicht in veel landen, maar in een aantal landen wordt deze wel als eerste geraadpleegd.
Je wilt me toch niet zeggen dat dit je nu pas ter ore komt?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:48 schreef Poncho het volgende:
[..]
Vrouwenonderdrukking is een culturele traditie? Ben ik een blij dat ik in Nederland woon.
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hetgeen wat niets met Sharia te maken heeft
Toch vind ik dat je dat niet met elkaar kan vergelijken. In Nederland was het lang niet zo erg als in Afrika of het MO.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
tot voor kort was het in NL niet zo veel anders hoor. Vrouwen rechten waren ver 8ergesteld
Sharia raadplegen is haramquote:Op maandag 6 februari 2006 12:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aanvulling op je tekst dat Shar'ia niet verplicht is.
Ik zag het gewoon nooit als culturele traditie. That's it.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:50 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Je wilt me toch niet zeggen dat dit je nu pas ter ore komt?
Ik denk dat je gewoon een beetje raar overkwam op ons beiden kennelijkquote:
De koningin mocht geen bezit hebben of handelen, ze was onbekwaam zonder haar mans handtekening.. De koningin...Laat staan normale volkquote:Op maandag 6 februari 2006 12:51 schreef Poncho het volgende:
[..]
Toch vind ik dat je dat niet met elkaar kan vergelijken. In Nederland was het lang niet zo erg als in Afrika of het MO.
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat de demonstraties best wel normaal zijn, ze mogen best demonstreren en protesteren. Dat recht hebben ze, ze uitten dan ook slechts hun mening over de zaken. Wat niet kan is mensen doden of gebouwen in de fik steken. Mensen weigeren echter deze groepen van elkaar af te scheiden. Nee het zijn per defenitie achterlijken, etc etc.
In hoeverre kan je Sharia raadplegen zonder commissie van geleerden/kalifaat bestuur?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon een beetje raar overkwam op ons beiden kennelijk![]()
ook primaquote:Op maandag 6 februari 2006 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon een beetje raar overkwam op ons beiden kennelijk![]()
Ja dat klopt, maar ik blijf van mening dat dat dus een slecht iets is en het debat daarmee gewoon eerder een soort strijd wordt in plaats van een echte discussie.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:49 schreef Jalu het volgende:
[..]
Maar dat gaat andersom net zo op. Of wordt er door de demonstranten niet gegeneraliseerd door zo ongeveer te protesteren tegen alles wat westers is vanwege de publicatie van die prentjes in willekeurige kranten?
linkCentraal Ophef over 'EU' Spotprenten #14quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |