abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34792301
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:26 schreef stukovich het volgende:

[..]

En dat baseer jij op........
De borden die ze vol trots ten toon stelden misschien? Okee, ze voelden zich tot op het bot beledigd door tekeningen in een buitenlandse krant. Aanleiding om met borden zoals "Europe is the cancer islam is the answer" rond te lopen? Nope..
eeeh
  Donald Duck held maandag 6 februari 2006 @ 13:29:03 #277
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_34792322
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:26 schreef stukovich het volgende:
En dat baseer jij op........
de beelden en foto's spreken voor zich. Het is gewoon puur tuig, de teksten op die borden zijn bedreigingen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_34792372
Zo trouwens op radio 1 stand.nl over de cartoons...
eeeh
pi_34792412
wordt dat nog ergens gestreamd?

Edit ok radio1.nl
  maandag 6 februari 2006 @ 13:32:23 #280
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34792416
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:29 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

de beelden en foto's spreken voor zich. Het is gewoon puur tuig, de teksten op die borden zijn bedreigingen.
Als ik Lonsdalers zie moet ik ook heel het Westen over één kam scheren
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
  maandag 6 februari 2006 @ 13:33:06 #281
125291 1603
Op z'n Wiegels
  Donald Duck held maandag 6 februari 2006 @ 13:33:23 #282
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_34792438
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:32 schreef stukovich het volgende:
Ik had het niet over alle moslims, maar over degenen met de borden. Die moeten opgepakt worden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_34792441
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:32 schreef stukovich het volgende:

[..]

Als de Lonsdalers met borden rond gaan lopen waarop bijvoorbeeld staat "stop alle moslims in de gaskamer" oid dan zou de vergelijking misschien nog ergens over gaan...
eeeh
  maandag 6 februari 2006 @ 13:34:47 #284
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34792473
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:33 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Als de Lonsdalers met borden rond gaan lopen waarop bijvoorbeeld staat "stop alle moslims in de gaskamer" oid dan zou de vergelijking misschien nog ergens over gaan...
Nederlandse Alliantie of weet ik veel hoe die gasten heten, die gast met die Hitler-snor en bij hun 'demonstraties' standaard de hitlergroet uitbrengen.

Waarom hoor ik jullie daar niet over piepen, zij worden niet vervolgd of iets dergelijks...................
pi_34792478
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:27 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Ik weet het, het is politiek correct, maar besef wel dat het om een deel van de moslims gaat.
Maar wel een groot deel, en ik hoor niks van de moslims die wel redelijk zijn en kunnen relativeren.
  maandag 6 februari 2006 @ 13:35:31 #286
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_34792501
Overigens lijkt het me wel duidelijk dat de zaak met name in Syrië en bij de Libanese moslims (die een traditionele band hebben met Syrië) misbruikt is voor interne politieke doeleinden.
quote:
Libanon biedt Denemarken excuses aan

BEIROET - Libanon heeft Denemarken zijn excuses aangeboden voor het in brand steken van de Deense ambassade in Beiroet door demonstranten. Minister van informatie Ghazi Aridi zei dat het geweld de beschaafde reputatie van Libanon heeft bezoedeld en het ,,edele doel'' van de demonstratie geen recht heeft gedaan.

Bij de rellen, die uitbraken tijdens een demonstratie tegen de omstreden spotprenten van de profeet Mohammed, vielen zeker een dode en dertig gewonden, van wie de helft politieagenten. Ongeveer tweehonderd mensen zijn gearresteerd, onder wie volgens premier Fuad Saniora 76 Syriërs en 35 Palestijnen. Minister van binnenlandse zaken Hassan Sabei bood zondag zijn ontslag aan naar aanleiding van de rellen, maar de regering had zijn ontslag maandag nog niet geaccepteerd.
Laat mooi zien dat het alleszins niet de Libanese regering is bij wie het hoofd op hol is geslagen. Dat maakt het extra verdacht dat uitgerekend in buurland Syrië een paar ambassades in de fik gingen. Na de moord op Hariri en de min of meer verplichte terugtrekking uit Libanon zinnen de Syriërs en de Libanese moslims blijkbaar op wraak. De situatie in Libanon wordt zelfs alweer vergeleken met die aan die bij het begin van de burgeroorlog:
quote:
Ook christenen nemen wapens op in Beiroet

In de Libanese hoofdstad Beiroet zijn betogende moslims de christelijke wijken ingetrokken. De christenen zelf bewapenen zich ook. De oproer doet denken aan het begin van de burgeroorlog in de jaren zeventig. De Libanese minister van Binnenlandse Zaken is intussen afgetreden.

In Libanon laait de vrees op voor sektarisch geweld nadat een gewelddadige islamitische menigte het christelijke deel van Beiroet is ingetrokken.

Duizenden mensen namen deel aan de demonstratie in Beiroet, die was gericht tegen de omstreden spotprenten, die ruim vier maanden geleden voor het eerst verschenen in de Deense krant Jyllands-Posten. Een maronitisch-katholieke kerk in de buurt van de ambassade werd door demonstranten met stenen bekogeld en ook andere gebouwen in de christelijke wijk Ashrafieh werden bestormd.

Uit heel Libanon waren mensen met bussen naar Beiroet gekomen om te demonstreren. Er werden ook brandweerauto’s in brand gestoken en Deense vlaggen verbrand. Gezegd werd dat demonstranten ook het ministerie van buitenlandse zaken hadden aangevallen, maar dit bericht kon niet direct worden bevestigd.
Zie ook dit interessante artikel in de Volkskrant:

http://www.volkskrant.nl/buitenland/article210446.ece

Waarin o.a. scherp wordt opgemerkt dat terwijl de ambassades van "kleine" landjes in Syrië in de fik gingen, de ambassade van Frankrijk, die vlakbij stond, perfect werd beveiligd.
En moslims wereldwijd maar denken dat dit daadwerkelijk nog om die spotprenten gaat, denk ik dan.
---verdwijnt---
pi_34792518
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:29 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

goed, opzich hebben zij die spotprenten als belediging opgevat (hun goed recht) en nu beledigen ze de denen terug (ook hun goed recht).
ik denk dat rouvoet ook moord en brand zou hebben geschreeuwd bij een vergelijkbare spotprent van jezus. alleen die zie ik dan niet meteen protesteren op het binnenhof. de hele relatie tussen het westen en de moslims is zoo gespannen dat dit nu escaleert. dat komt door de hele vergeldingsacties van vs, terroristen, israel, palestina... wat een kansloze situatie is het toch geworden in de wereld wat dat betreft
pi_34792533
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:34 schreef stukovich het volgende:

[..]

Nederlandse Alliantie of weet ik veel hoe die gasten heten, die gast met die Hitler-snor en bij hun 'demonstraties' standaard de hitlergroet uitbrengen.

Waarom hoor ik jullie daar niet over piepen, zij worden niet vervolgd of iets dergelijks...................
Waarom zou ik het daar nu in hemelsnaam over willen hebben? Niet dat ik de NA wil verdedigen ofzo, maar we hebben het hier over de cartoons en de gevolgen daarvan. Geen irrelevante vergelijkingen erbij halen zou ik zeggen..
eeeh
pi_34792560
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:08 schreef Meki het volgende:

[..]

omdat Denemarken er niks wou aan gaan doen daarom is ie naar de M-O gegaan
en dat betreur ik
Waarom betreur je dat? Ik hoop dat hij in het MO blijft.
pi_34792563
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:34 schreef stukovich het volgende:

[..]

Je bedoelt Constant Kusters (of Stefan Wijkamp) van de NVU, ja dat is ook een appart figuur, maar daar gaat het nu niet over.
pi_34792578
Iemand die weet wie deze trieste chick is die bij stand.nl zit?
eeeh
  maandag 6 februari 2006 @ 13:38:43 #292
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34792596
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:37 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Je bedoelt Constant Kusters van de NVU, ja dat is ook een appart figuur, maar daar gaat het nu niet over.
Nee tuurlijk gaan jullie niet kijken in jullie eigen 'closet'.
pi_34792599
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:35 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Maar wel een groot deel, en ik hoor niks van de moslims die wel redelijk zijn en kunnen relativeren.
dat is idd een groot probleem, het onvermogen tot relativering. in streng islamitische landen is er helaas weinig plaats voor ironie, sarcasme en zelfreflectie
pi_34792630
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:38 schreef DaveHarris het volgende:
Iemand die weet wie deze trieste chick is die bij stand.nl zit?
De standaard linkse pluis toch
pi_34792636
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:38 schreef stukovich het volgende:

[..]

Nee... Neo-nazi`s hebben hier vrij baan. Sterker nog, ze krijgen subsidie`s... Man o man, had je wel wat hoger ingeschat.
eeeh
pi_34792648
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:39 schreef FreedonNadd het volgende:

[..]

De standaard linkse pluis toch
Maar wie? Ikke niet weten..
eeeh
pi_34792652
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:27 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Ik weet het, het is politiek correct, maar besef wel dat het om een deel van de moslims gaat.
een deel die daadwerkelijk tot geweld overgaat , ja, maar een aanzienlijk deel vindt echter deze volkomen van God losse reactie te begrijpen of iig te verwachten.

en dat laatste maakt het dus zo eng, dat je dus zou moeten verwachten dat er duizenden en duizenden zijn die de boel kort en klein staan zodra ze zich beledigd voelen in hun geloofsovertuiging.

heel eng, heel eng, als volkomen doorgeslagen hysterische godsdienstwaanzin dergelijke omvang aanneemt, dat mensen voor hun leven moeten vrezen en dus beter maar kunnen inbinden.
we hebben immers niet te maken dan met een enkele gek, maar duizenden fanatieke idioten en nog veel meer die er wel begrip voor hebben "had je maar niet, moet je maar niet"
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_34792656
ah een christenhond van het CDA
pi_34792657
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:38 schreef stukovich het volgende:

[..]

idd zeg, ik ga mijn nazi vriendjes niet verraden
pi_34792701
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:40 schreef milagro het volgende:

[..]

een deel die daadwerkelijk tot geweld overgaat , ja, maar een aanzienlijk deel vindt echter deze volkomen van God losse reactie te begrijpen of iig te verwachten.

en dat laatste maakt het dus zo eng, dat je dus zou moeten verwachten dat er duizenden en duizenden zijn die de boel kort en klein staan zodra ze zich beledigd voelen in hun geloofsovertuiging.

heel eng, heel eng, als volkomen doorgeslagen hysterische godsdienstwaanzin dergelijke omvang aanneemt, dat mensen voor hun leven moeten vrezen en dus beter maar kunnen inbinden.
we hebben immers niet te maken dan met een enkele gek, maar duizenden fanatieke idioten en nog veel meer die er wel begrip voor hebben "had je maar niet, moet je maar niet"
idd... dat is zeker eng...
"had je maar niet moeten doen" , is dan hetzelfde als censuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')