quote:Op maandag 6 februari 2006 13:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jaaha.. die had ik natuurlijk al gevonden
Nee, hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 13:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die hebben geen toegang tot massa-media dacht ik. Dat is toch ook verboden.
wel irritant als haar naam oppuntje van je tong isquote:Op maandag 6 februari 2006 13:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat is kennis die vrij nutteloos is meestal..![]()
laten we het hopen.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:09 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
nou ja, ik neem aan gewoon relschoppers zelf, verdrukt ofzo, ik hoor t net op t 3fm nieuws
Bhutto werd in '88 premier van Pakistan, Peron in '74 president van Argentinië.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:07 schreef Mutant01 het volgende:
In Pakistan was dat mens veel eerder dacht ik, kan het alleen nergens vinden
Ah ja Argentinie, helemaal vergeten natuurlijk.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Bhutto werd in '88 premier van Pakistan, Peron in '74 president van Argentinië.
1995 turkijequote:Op maandag 6 februari 2006 13:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah ja Argentinie, helemaal vergeten natuurlijk.
fijn hequote:Op maandag 6 februari 2006 13:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wel irritant als haar naam oppuntje van je tong is
beetje laat denk ik. ze waren niet herkenbaar of worden in de krochten van londen, waar dit soort leeft toch nooit aangegeven.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:15 schreef DaveHarris het volgende:
In Engeland schijnt nu de discussie op gang te komen om een aantal van de demonstranten te arresteren. Dat is wel een interessante discussie lijkt mij zo. Vrijheid van meningsuiting, jah. Roepen dat tegenstanders van islam onthoofd moeten worden is hier al strafbaar en valt wat mij betreft niet onder de vrijheid van meningsuitng en ik zou het raar vinden als dit in Engeland wel mag.
Yep. Er was zelfs een demonstrant die zich had verkleed als zelfmoordterrorist...quote:Op maandag 6 februari 2006 13:15 schreef DaveHarris het volgende:
In Engeland schijnt nu de discussie op gang te komen om een aantal van de demonstranten te arresteren. Dat is wel een interessante discussie lijkt mij zo. Vrijheid van meningsuiting, jah. Roepen dat tegenstanders van islam onthoofd moeten worden is hier al strafbaar en valt wat mij betreft niet onder de vrijheid van meningsuitng en ik zou het raar vinden als dit in Engeland wel mag.
En laten we Cleopatra niet vergeten, al was dat natuurlijk niet echt democratischquote:Op maandag 6 februari 2006 13:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Bhutto werd in '88 premier van Pakistan, Peron in '74 president van Argentinië.
Dan zijn het bijna geen spotprenten meer maar tekeningen die de waarheid laten zien .quote:Op maandag 6 februari 2006 13:16 schreef Jalu het volgende:
[..]
Yep. Er was zelfs een demonstrant die zich had verkleed als zelfmoordterrorist...
Zelfs dat valt onder vrijheid van meningsuiting. Roept hij er leuzen bij die oproepen tot het volgen van zijn voorbeeld, maar dan met echte explosieven en temidden van Joden, dan pas gaat het loos met die wet.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:16 schreef Jalu het volgende:
[..]
Yep. Er was zelfs een demonstrant die zich had verkleed als zelfmoordterrorist...
En dat baseer jij op........quote:Op maandag 6 februari 2006 13:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze zouden die relschoppers met de schokkende borden allemaal moeten oppakken en hun hele achtergrond napluizen. Want daar zit heel wat gevaarlijk spul tussen.
Ik weet het, het is politiek correct, maar besef wel dat het om een deel van de moslims gaat.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:23 schreef Evil_Jur het volgende:
Waar gaat die discussie nog over, de moslims zijn hier fout bezig, of het nou is vanwege de slachtofferrol of gewoon herrie schoppen. Niemand anders maakt hier een probleem. Molsims willen gewoon niet accepteren dat de rest van de wereld zich niet constant aan hen zal aanpassen.
u kijkt geen nieuws?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |