De positieve benadering: ik had jouw wonderschone verschijning in gedachten gecombineerd met zo'n übergeil Limburgs-zachte-G accent...quote:Op maandag 6 februari 2006 10:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
juk limburg!
ik weet dat ik dom over kom, maar zo dom?
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De positieve benadering: ik had jouw wonderschone verschijning in gedachten gecombineerd met zo'n übergeil Limburgs-zachte-G accent...![]()
![]()
gelukkig heb k totaaaaaal geen brabants accentquote:Op maandag 6 februari 2006 10:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De positieve benadering: ik had jou wonderschone verschijning in gedachten gecombineerd met zo'n übergeil Limburgs-zachte-G accent...![]()
![]()
How are you doin'?quote:
Ook met de harde gggrrrrrrr?quote:Op maandag 6 februari 2006 10:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
gelukkig heb k totaaaaaal geen brabants accent
echt niet! praat heel nederlands
kan het alleen niet spellen maja
Dat heb ik van meer Tilburgse dames gehoord...quote:Op maandag 6 februari 2006 10:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Daar hebben we niets van gemerktquote:Op maandag 6 februari 2006 10:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dan reserveer ik er ook alvast één voor aankomende vrijdag...quote:Op maandag 6 februari 2006 10:48 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Weer een naamtopic?
neej geen harde gquote:Op maandag 6 februari 2006 10:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ook met de harde gggrrrrrrr?
, afknapper.
Nu nog Nederlands leren spellen en je kunt tevreden zijn.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:46 schreef liefie_ het volgende:
Deze:quote:Op maandag 6 februari 2006 10:29 schreef Pheno het volgende:
Deze (1):
[afbeelding]
of deze (2):
[afbeelding]
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:50 schreef melismay het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties en bedankt voor het verjaardagstopic Liefie_
Gefeliciteerd Melis.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:50 schreef melismay het volgende:
graag gedaan!quote:Op maandag 6 februari 2006 10:50 schreef melismay het volgende:
quote:
Wellusquote:Op maandag 6 februari 2006 10:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
goedquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:54 schreef PhaE het volgende:
[..]
Wellus
Inclusief zachte G, en een lief stemmetje
Dat wilde ik horen!quote:Op maandag 6 februari 2006 10:54 schreef PhaE het volgende:
[..]
Wellus
Hahah, jij ook gefeliciteerdquote:Op maandag 6 februari 2006 10:51 schreef Herkauwer het volgende:
[..]Gefeliciteerd, wat een mooie dag om jarig te zijn
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
goed
ik heb je gemist in het weekend
ik weet niet wie jij zien hebt vrijdag, maar ik was t niet blijkbaar!quote:Op maandag 6 februari 2006 10:54 schreef PhaE het volgende:
[..]
Wellus
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik weet niet wie jij zien hebt vrijdag, maar ik was t niet blijkbaar!
want ik praat nederlands! met een normale g!
Dat denken alle Brabanders.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:56 schreef liefie_ het volgende:
want ik praat nederlands! met een normale g!
Zo'n theemuts zou ik wel willen hebbenquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Dat leven buiten Fok, weet je wel...Vrijdag nog wel geprobeerd op IRC te komen, buiten de netwerkbeheerder om, maar dat was wat lastig. Maar ik heb jou ook gemist hoor...
![]()
quote:
Hoe durf je te beweren dat ik Brabander ben.quote:
brabanders zijn erg leukquote:
Dat ik jouw maandag ooit nog es tot een goede kon maken...quote:
Ik zeg ook niet dat ze niet leuk zijn, maar een zachte G hebben ze wel.quote:
En hoe valt dat om één van de weinigen te zijn die er wel es naast zit?quote:Op maandag 6 februari 2006 10:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
brabanders zijn erg leuk
en hebben ook verdacht vaak gelijk!
dat beweer ik helemaal nietquote:Op maandag 6 februari 2006 10:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe durf je te beweren dat ik Brabander ben.![]()
Ja, zo'n mooie Deense vlag bijvoorbeeld.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:58 schreef Ynske het volgende:
heey liefie_ als ik t goed begrepen heb kun jij nu ook gebruik maken van de usericonmanager
hup ga eens voor een ava zorgen
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ik jouw maandag ooit nog es tot een goede kon maken...![]()
* MissMSX mompelt iets over een Italiaanse hoerquote:Op maandag 6 februari 2006 10:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Dat leven buiten Fok, weet je wel...Vrijdag nog wel geprobeerd op IRC te komen, buiten de netwerkbeheerder om, maar dat was wat lastig. Maar ik heb jou ook gemist hoor...
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, zo'n mooie Deense vlag bijvoorbeeld.![]()
quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX mompelt iets over een Italiaanse hoer
neequote:Op maandag 6 februari 2006 10:59 schreef Frezer het volgende:
[..]bergijp ik dit goed mbt Plato's afkomst?
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX mompelt iets over een Italiaanse hoer
Dat kloptquote:
Verhip! Jij ook gefeliciteerd dan!quote:
Die kan er voor zorgen dat de netwerkbeheerder geen obstakel meer is om te irc'enquote:
Wat heb jij met Deense vlaggen tegenwoordig?quote:Op maandag 6 februari 2006 10:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, zo'n mooie Deense vlag bijvoorbeeld.![]()
maar waarom een italiaanse hoer?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die kan er voor zorgen dat de netwerkbeheerder geen obstakel meer is om te irc'en
Dank, het is ook wat om al die verjaardagen goed bij te houdenquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat heb jij met Deense vlaggen tegenwoordig?
Ik doe gewoon mee aan de "Support-Denmark-actie".quote:Op maandag 6 februari 2006 11:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat heb jij met Deense vlaggen tegenwoordig?
diegene valt op italiaanse hoeren, denk ik.....quote:
Omdat ik dat vind!!!quote:
Nee, maar om nu overal met deense vlaggen te gaan wapperen vind ik nu ook weer zoietsquote:Op maandag 6 februari 2006 11:07 schreef Frezer het volgende:
[..]je bent afgelopen week compleet afgesloten geweest van enige nieuwsvoorziening?
Het is ook echt weer voor een mega kort rokje......quote:Op maandag 6 februari 2006 11:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Omdat ik dat vind!!!
@Pheno: de oude!
Collega's die op de dag dat ze een mega kort rokje aan hebben per ongeluk hun string in tweeën trekken...![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:08 schreef Mokster het volgende:
Collega's die op de dag dat ze een mega kort rokje aan hebben per ongeluk hun string in tweeën trekken...![]()
Het is beter dan de Syrische ambassade in brand te gaan steken.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar om nu overal met deense vlaggen te gaan wapperen vind ik nu ook weer zoiets
liplezen voor beginnersquote:Op maandag 6 februari 2006 11:11 schreef Frezer het volgende:
[..], wat voor activiteiten ontplooien jullie daar bij de immigratiedienst?
Niets bijzonders... Op dit moment zit ie weer met nietjes aan elkaar. Soort van...quote:Op maandag 6 februari 2006 11:11 schreef Frezer het volgende:
[..], wat voor activiteiten ontplooien jullie daar bij de immigratiedienst?
hoe krijg je het voor mekaarquote:Op maandag 6 februari 2006 11:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Omdat ik dat vind!!!
@Pheno: de oude!
Oog om oog, tand om tandquote:Op maandag 6 februari 2006 11:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is beter dan de Syrische ambassade in brand te gaan steken.
lijkt me krabbenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Niets bijzonders... Op dit moment zit ie weer met nietjes aan elkaar. Soort van...
Omdat iemand zei dat de naam van het progje dat kan helpen klinkt als een italiaanse hoerquote:
Een string met nietjesquote:Op maandag 6 februari 2006 11:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Niets bijzonders... Op dit moment zit ie weer met nietjes aan elkaar. Soort van...
OK, ga je mee naar Den Haag vanavond?quote:
Iemand zei ook dat het klonk als een golfterm. Ik weet niet hoeveel vertrouwen ik in iemanden zou steken in deze.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat iemand zei dat de naam van het progje dat kan helpen klinkt als een italiaanse hoer
nieuwe kuisheidsgordel?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jij hier?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een string met nietjes.
Gefeliciteerd mm.
Kinky!quote:
Even mm feliciteren en ik ben weer weg, maak je geen zorgenquote:
Haha, dat is waar ja. Maar die 'iemand' kan bij mij wel een potje brekenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iemand zei ook dat het klonk als een golfterm. Ik weet niet hoeveel vertrouwen ik in iemanden zou steken in deze.
De Italiaanse hoer klonk gewoon stukken aannemelijker dan de golfterm!quote:Op maandag 6 februari 2006 11:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iemand zei ook dat het klonk als een golfterm. Ik weet niet hoeveel vertrouwen ik in iemanden zou steken in deze.
Ik begon me idd al zorgen te maken. Dacht dat je ziek bent ofzo. Gelukkig nietquote:Op maandag 6 februari 2006 11:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Even mm feliciteren en ik ben weer weg, maak je geen zorgen.
Ik voel me in enen stukken minder schuldig dat ik het eten dat op de grond viel alsnog op je bord gedeponeerd heb...quote:Op maandag 6 februari 2006 11:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
* MissMSX potje thee maakt voor _Cara_quote:Op maandag 6 februari 2006 11:17 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen..
zegt een limburgs meisje met een redelijk zachte G...kan er ook nix aan doen![]()
@Pheno-- de oude
@Herkauwer-- Ook jij proficiat.
Heeft iemand en kopje thee voor een beetje ziekige meid?
Met een zachte G erbij wil ik zelfs wel een sinaasappeltje voor je persen!quote:Op maandag 6 februari 2006 11:17 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen..
zegt een limburgs meisje met een redelijk zachte G...kan er ook nix aan doen![]()
Heeft iemand en kopje thee voor een beetje ziekige meid?
Bovendien leuker,quote:Op maandag 6 februari 2006 11:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
De Italiaanse hoer klonk gewoon stukken aannemelijker dan de golfterm!![]()
Is goed, dat zal ze leren!quote:Op maandag 6 februari 2006 11:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
OK, ga je mee naar Den Haag vanavond?![]()
het heeft niks met geloof te maken, maar met cultuur majaquote:Op maandag 6 februari 2006 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is goed, dat zal ze leren!
Mening over dat gedoe allemaal:
moslims zijn agressieve gasten die meteen naar wapens grijpen als iets ze niet zint. Dit laat alleen maar zien dat niet alleen die fanatieke terroristen zo zijn, maar "there are more....."
Laten die twee zaken in het Midden-Oosten (en hier trouwens ook) nou net nauw met elkaar verbonden zijn...quote:Op maandag 6 februari 2006 11:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het heeft niks met geloof te maken, maar met cultuur maja
Ik zeg nergens dat het met geloof te maken heeftquote:Op maandag 6 februari 2006 11:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het heeft niks met geloof te maken, maar met cultuur maja
jawel je zegt moslims zijn agresiefquote:Op maandag 6 februari 2006 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het met geloof te maken heeft
Nogmaals: religie en cultuur kun je niet los van elkaar zien.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jawel je zegt moslims zijn agresief
dus dan verbind je het direct aan het geloof en niet aan de cultuur
in sommige landen is het idd nauw aan elkaar verbondenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Laten die twee zaken in het Midden-Oosten (en hier trouwens ook) nou net nauw met elkaar verbonden zijn...
Ik geloof in Platoquote:Op maandag 6 februari 2006 11:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nogmaals: religie en cultuur kun je niet los van elkaar zien.
We kunnen moeilijk voortaan alles laten wat hen niet zint.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
moslims zijn agressieve gasten die meteen naar wapens grijpen als iets ze niet zint. Dit laat alleen maar zien dat niet alleen die fanatieke terroristen zo zijn, maar "there are more....."
Ach, als zij het verschil tussen de Deense staat en een Deense rant niet erkennen hoeven wij ook niet zo secuur te formuleren.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
in sommige landen is het idd nauw aan elkaar verbonden
betekend niet dat je het maar op een hoop mag gooien
tuurlijk welquote:Op maandag 6 februari 2006 11:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nogmaals: religie en cultuur kun je niet los van elkaar zien.
Beetje naiefquote:Op maandag 6 februari 2006 11:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
in sommige landen is het idd nauw aan elkaar verbonden
betekend niet dat je het maar op een hoop mag gooien
Dat weet ik niet, maar een Syrische ambassade waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:34 schreef Thisbe het volgende:
Ja het zou inderdaad wel een vreemd gezicht zijn als wij nu precies hetzelfde zouden doen:
vlaggen in de fik steken, en de Ambassades van Iran en Syrie in brand zouden steken![]()
Hebben we uberhaupt een Iraanse ambassade?
Moslim zijn is een andere cultuur dan hier. Dus zoals Plato zegt, niet los te koppelen.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jawel je zegt moslims zijn agresief
dus dan verbind je het direct aan het geloof en niet aan de cultuur
Nou ja, er loopt ook hier van dat volk rond. Er zijn ook Islamitische scholen in de fik gegaan na de moord op van Gogh.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:34 schreef Thisbe het volgende:
Ja het zou inderdaad wel een vreemd gezicht zijn als wij nu precies hetzelfde zouden doen:
vlaggen in de fik steken, en de Ambassades van Iran en Syrie in brand zouden steken![]()
Ook daar plegen ze inderdaad aanslagenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
tuurlijk wel
moslims in azie zijn anders dan moslims in noord afrika
moslims die zich bekeerd hebben zijn ook weer anders
net als dat mensen die hier geboren zijn maar wel moslim zijn ook anders zijn
Sinds ik bij de IND werk, merk ik pas echt hoe bepaalde verhalen verdraaid in de media naar voren worden gebracht. Ik kan me zo voorstellen dat dat wel met meerdere onderwerpen gebeurt. Dus: net zoals ons beeld over moslims wordt gevormd door wat wij hier in de media voorgeschoteld krijgen, zal het beeld in het Midden-Oosten over ons westerlingen ook gekleurd worden gebracht (en gezien de omstandigheid dat er in die landen veelal niet zoiets bestaat als vrijheid van meningsuiting, zal het daar waarschijnlijk nog erger zijn dan hier). Derhalve is het voor bepaalde fanatici in die regionen volgens mij niet moeilijk om hele massa's mensen achter zich te krijgen om zulke idiote dingen te doen. Net zoals wij hier nu met zn allen roepen dat alle moslims een stel idioten zijn.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar in staten waar zij al 1000 jaar de dominante religie zijn is die religie met de cultuur vergroeid. Net zoals dat hier met het christendom het geval, zonder dat dit betekent dat een orthodoxe Griek er dezelfde leefwijze op nahoudt als een Urkse protestant.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
tuurlijk wel
moslims in azie zijn anders dan moslims in noord afrika
moslims die zich bekeerd hebben zijn ook weer anders
net als dat mensen die hier geboren zijn maar wel moslim zijn ook anders zijn
Moeten wij nu ook een geluids/videoband maken van een man met baard om te zeggen dat ze geen ambassades in de fik moeten zetten. Anders volgen er westerse aanslagenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:35 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nou ja, er loopt ook hier van dat volk rond. Er zijn ook Islamitische scholen in de fik gegaan na de moord op van Gogh.
Die dreigbrieven zijn verstuurd omdat hij die cartoons op z'n website geplaatst heeft, maar het blijft natuurlijk ridicuul.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:37 schreef Thisbe het volgende:
Ja het zou lachwekkend zijn, als het niet verschrikkelijk treurig was. Dreigbrieven naar Wilders omdat een Deense krant spotprenten heeft afgedrukt.
Twee mensen in Nederland hebben al jaren geen leven meer door deze waanzin![]()
ja in sommige staten jaquote:Op maandag 6 februari 2006 11:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar in staten waar zij al 1000 jaar de dominante religie zijn is die religie met de cultuur vergroeid. Net zoals dat hier met het christendom het geval, zonder dat dit betekent dat een orthodoxe Griek er dezelfde leefwijze op nahoudt als een Urkse protestant.
In Den Haagquote:Op maandag 6 februari 2006 11:34 schreef Thisbe het volgende:
Ik zag dat er daar in een demonstratie ergens een spandoek werd meegedragen met de tekst "Remember 9/11". Misschien kunnen wij als antwoord een spandoek met de tekst "Remember Hiroshima" maken.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moeten wij nu ook een geluids/videoband maken van een man met baard om te zeggen dat ze geen ambassades in de fik moeten zetten. Anders volgen er westerse aanslagen
Weet je zeker dat dit een reactie op de geciteerde post was?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja in sommige staten ja
betekend toch nog niet dat je het op een hoop mag gooien?
er zijn genoeg moslims die daar niet wonen
Feit blijft dat ze meteen naar de wapens grijpen om een paar fucking plaatjes. Zelf gooien ze de Joden door het slijk, dus hun gezanik over "van het geloof afblijven" is bull.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
Sinds ik bij de IND werk, merk ik pas echt hoe bepaalde verhalen verdraaid in de media naar voren worden gebracht. Ik kan me zo voorstellen dat dat wel met meerdere onderwerpen gebeurt. Dus: net zoals ons beeld over moslims wordt gevormd door wat wij hier in de media voorgeschoteld krijgen, zal het beeld in het Midden-Oosten over ons westerlingen ook gekleurd worden gebracht (en gezien de omstandigheid dat er in die landen veelal niet zoiets bestaat als vrijheid van meningsuiting, zal het daar waarschijnlijk nog erger zijn dan hier). Derhalve is het voor bepaalde fanatici in die regionen volgens mij niet moeilijk om hele massa's mensen achter zich te krijgen om zulke idiote dingen te doen. Net zoals wij hier nu met zn allen roepen dat alle moslims een stel idioten zijn.
Neemt niet weg dat ik de reactie op de spotprenten echt alle perken te buiten vind gaan. Maar gezien de vreemde geweldsspiraal waarin we op dit moment in deze wereld terecht zijn gekomen ook niet echt meer verbazingwekkend.
Zoals ik al aangaf, er zullen ook hier best wel simple geesten te vinden zijn die daar op in gaan. Echter is de groep die zo simpel denk hier gelukkig (nog) klein.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moeten wij nu ook een geluids/videoband maken van een man met baard om te zeggen dat ze geen ambassades in de fik moeten zetten. Anders volgen er westerse aanslagen
Nou molotovje naarbinnen dan maar?quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:42 schreef Godlike02 het volgende:
[afbeelding]
Een Dolfijn voor de vrede![]()
Er werd anders genoeg gefeest met 9/11, ook in Nederland. Mijn ouders waren toendertijd in Turkije op vakantie, waar die turkse mensen ook juichend de straat op gingen. Sorry, dan maar een vertekend beeld, maar ik vindt ze enorm agressief uit de hoek komen. R.E.S.P.E.C.T. enzo gillen ze hier in nederland ook, maar tonen richting anderen.....quote:Op maandag 6 februari 2006 11:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja in sommige staten ja
betekend toch nog niet dat je het op een hoop mag gooien?
er zijn genoeg moslims die daar niet wonen
dat is toch altijd zo geweestquote:Op maandag 6 februari 2006 11:40 schreef Thisbe het volgende:
Ik ben het met Moks eens. De media berengen alles zo heftig mogelijk naar buiten.
Toch is het natuurlijk zo dat we in het westen (ik doel even niet op Amerika) minder geneigd zijn tot geweld tegen moslims dan andersom. En dat vind ik angstaanjagend
Dat komt omdat de fanatieke moslims heel anders tegen de dood aankijken dan wij. Voor hen is er geen hoger doel bereikbaar dan het sterven als martelaar in de strijd tegen de ongelovigen. Er is dus werkelijk niets dat zij niet zouden doen om hun doelen te bereiken. En dat is ook een heel eng idee...quote:Op maandag 6 februari 2006 11:40 schreef Thisbe het volgende:
Ik ben het met Moks eens. De media berengen alles zo heftig mogelijk naar buiten.
Toch is het natuurlijk zo dat we in het westen (ik doel even niet op Amerika) minder geneigd zijn tot geweld tegen moslims dan andersom. En dat vind ik angstaanjagend
Dat was in eerste instantie ook gebeurd, die dingen zijn een half jaar oud! Het ligt puur aan het feit dat er nu in de Islamitische wereld aandacht aan wordt besteed, en dat kunnen we van uit het westen niet tegen houden.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:42 schreef Ynske het volgende:
over dat van die spotprenten
ik weet t niet maar, als ze het toch gewoon hadden laten gebeuren, niet te veel aandacht aan besteden dan waait dat toch gewoon over. nu door die ophef te maken vestig je alleen maar meer de aandachte erop.
Inderdaad, het woord respect is door dat soort gastjes tot een holle term verworden.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er werd anders genoeg gefeest met 9/11, ook in Nederland. Mijn ouders waren toendertijd in Turkije op vakantie, waar die turkse mensen ook juichend de straat op gingen. Sorry, dan maar een vertekend beeld, maar ik vindt ze enorm agressief uit de hoek komen. R.E.S.P.E.C.T. enzo gillen ze hier in nederland ook, maar tonen richting anderen.....
Maar we kunnen wel onze rug rechthouden door in ieder geval geen excuses aan te bieden.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:45 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat was in eerste instantie ook gebeurd, die dingen zijn een half jaar oud! Het ligt puur aan het feit dat er nu in de Islamitische wereld aandacht aan wordt besteed, en dat kunnen we van uit het westen niet tegen houden.
Dolfijntjes zijn liev...quote:Op maandag 6 februari 2006 11:42 schreef Godlike02 het volgende:
[afbeelding]
Een Dolfijn voor de vrede![]()
Zou liefie daar meer vanaf weten?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:44 schreef Thisbe het volgende:
En de Koran is ook nog eens verschrikkelijk slecht geschreven![]()
ik snap idd niet waarom ze dat nu gaan doenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar we kunnen wel onze rug rechthouden door in ieder geval geen excuses aan te bieden.
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik snap idd niet waarom ze dat nu gaan doen
net of als de situatie andersom was, zij hun excuses zouden aanbieden enzo
Ik vind dat ook nergens voor nodig neequote:Op maandag 6 februari 2006 11:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar we kunnen wel onze rug rechthouden door in ieder geval geen excuses aan te bieden.
Nou provoceert Verdonk natuurlijk volop. maar inderdaad, de mensen die zich nu druk maken over Taida hebben zelf waarschijnlijk vier jaar geleden op Fortuyn gestemd vanwege de "buitenlanders".quote:Op maandag 6 februari 2006 11:47 schreef Thisbe het volgende:
Ik zie het ook met de berichtgeving over rechtszaken. Heel dom Nederland denkt dat je als je een inbreker slaat jij opgepakt wordt en de inbreker vrijuit gaat![]()
Ook de zaak over Taida is volkomen uit het verband gerukt. Ik krijg steeds meer medelijden met Verdonk, wat een ondankbare baan heeft zij![]()
In die tijd had je nog geen spellingcheck,quote:Op maandag 6 februari 2006 11:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zou liefie daar meer vanaf weten?![]()
hoe bedoel je uit het verband gerukt?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:47 schreef Thisbe het volgende:
Ik zie het ook met de berichtgeving over rechtszaken. Heel dom Nederland denkt dat je als je een inbreker slaat jij opgepakt wordt en de inbreker vrijuit gaat![]()
Ook de zaak over Taida is volkomen uit het verband gerukt. Ik krijg steeds meer medelijden met Verdonk, wat een ondankbare baan heeft zij![]()
In die zaak ging het er helemaal niet om of ze onrechtmatig is uitgezet, maar of die beslissing voldoende gemotiveerd was. Verdonk kon dus niet naar voren brengen dat deze dame op een visum was teruggekomen, dat was simpelweg niet het geschil. Maar omdat heel Nederland nu denkt dat ze onterecht wordt uitgezet moet Verdonk haar beleid wel gaan verdedigen.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou provoceert Verdonk natuurlijk volop. maar inderdaad, de mensen die zich nu druk maken over Taida hebben zelf waarschijnlijk vier jaar geleden op Fortuyn gestemd vanwege de "buitenlanders".
Ik weet niet precies hoe deze zaak in elkaar zit, maar feit is dat Verdonk zich een bepaald image aangemeten heeft waardoor ze ongeloofwaardig geworden is in dit soort zaken. Zelfs als ze het gelijk geheel aan haar zijde heeft.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:51 schreef Thisbe het volgende:
[..]
In die zaak ging het er helemaal niet om of ze onrechtmatig is uitgezet, maar of die beslissing voldoende gemotiveerd was. Verdonk kon dus niet naar voren brengen dat deze dame op een visum was teruggekomen, dat was simpelweg niet het geschil. Maar omdat heel Nederland nu denkt dat ze onterecht wordt uitgezet moet Verdonk haar beleid wel gaan verdedigen.
Hoezo is ze ongeloofwaardig? Ze voert beleid uit, waar al jaren over gepraat wordt.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe deze zaak in elkaar zit, maar feit is dat Verdonk zich een bepaald image aangemeten heeft waardoor ze ongeloofwaardig geworden is in dit soort zaken. Zelfs als ze het gelijk geheel aan haar zijde heeft.
ja daar weet ik idd meer vanafquote:Op maandag 6 februari 2006 11:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zou liefie daar meer vanaf weten?![]()
Ja, maar ze probeert een imago van de ijzeren dame op te bouwen, waardoor het lijkt alsof ze persoonlijk al die arme vluchtelingetjes het land uit wil schoppen. Dat is leuk als je campagne wilt voeren, maar een minister behoort zich daar verre van te houden.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:54 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Hoezo is ze ongeloofwaardig? Ze voert beleid uit, waar al jaren over gepraat wordt.
Je hebt gelijk, ik roep maar wat terwijl ik me nog nooit in politiek verdiept heb.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:54 schreef liefie_ het volgende:
dat ik blond ben wil niet zeggen dat ik me niet verdiep in de dingen waar ik een mening over wil spuien zoals sommige
wie zegt dat ik t over jou heb?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik roep maar wat terwijl ik me nog nooit in politiek verdiept heb.![]()
Wat een flauwekul! Als een man zijn rug rechthoudt is het een man met karakter. Als een vrouw haar rug rechthoudt is ze een Iron Ladyquote:Op maandag 6 februari 2006 11:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar ze probeert een imago van de ijzeren dame op te bouwen, waardoor het lijkt alsof ze persoonlijk al die arem vkuchtelingetjes het land uit wil schoppen. Dat is leuk als je campagne wilt voeren, maar een minister behoort zich daar verre van te houden.
Precies, vrouwen komen nu eenmaal anders over dan mannen. Maar ik denk dus dat zij het bewust doet, ik heb altijd het idee dat zij een rol speelt.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:57 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Wat een flauwekul! Als een man zijn rug rechthoudt is het een man met karakter. Als een vrouw haar rug rechthoudt is ze een Iron Lady![]()
Verkiezingen win je op imago niet op inhoud.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:57 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Wat een flauwekul! Als een man zijn rug rechthoudt is het een man met karakter. Als een vrouw haar rug rechthoudt is ze een Iron Lady![]()
Zou het? Ik denk het niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, vrouwen komen nu eenmaal anders over dan mannen. Maar ik denk dus dat zij het bewust doet, ik heb altijd het idee dat zij een rol speelt.
Punt is echter dat een harde opstelling bij vrouwen anders overkomt dan bij mannen. Bij mannen wordt dat door de gemiddelde kiezer als standvastig en betrouwbaar gezien, terwijl een vrouw dan al snel het imago van de gevoelloze ijzeren dame met het stenen hart krijgt.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:01 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Zou het? Ik denk het niet.
Mij word ook vaak verweten dat ik keihard kan zijn. Maar ik denk dat het in sommige zaken nodig is.
Het gaat ook veelal niet zozeer om wát je schrijft, maar om hóe je het schrijft.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja daar weet ik idd meer vanaf
dat ik blond ben wil niet zeggen dat ik me niet verdiep in de dingen waar ik een mening over wil spuien zoals sommige
maja ik moet naar school dus heb geen tijd om t jullie allemaal te gaan leren
denk zelf maar een keer na
En dat is dus belachelijk. In feite zou Verdonk dus gewoon een man moeten zijn.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Punt is echter dat een harde opstelling bij vrouwen anders overkomt dan bij mannen. Bij mannen wordt dat door de gemiddelde kiezer als standvastig en betrouwbaar gezien, terwijl een vrouw dan al snel het imago van de gevoelloze ijzeren dame met het stenen hart krijgt.
Wederom eens. Wil je mijn woordvoerster worden? Is het niet klote-werk daar bij de IND?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het gaat ook veelal niet zozeer om wát je schrijft, maar om hóe je het schrijft.
Je kunt nog zulke goeie ideeën hebben, op het moment dat deze worden overgebracht in een soort van josti-schrijfstijl (no offence) komt dat gewoon niet altijd even geloofwaardig over.
En ik weet dat je lui bent etc. etc. Maar zo nu en dan kun je daar gewoon een reactie op verwachten... Sorry.
Waarom moet ze noou weer een man zijn?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:04 schreef Thisbe het volgende:
[..]
En dat is dus belachelijk. In feite zou Verdonk dus gewoon een man moeten zijn.
Donner is net zo onverbiddelijk, en wat dacht je van Kamp met zijn missie naar Afganistan? Hem wordt niet verweten keihard te zijn
Rot op...quote:Op maandag 6 februari 2006 12:07 schreef Thisbe het volgende:
Zullen we het dan over schoenen hebben?
En?quote:
Dat is dus wat ik zeg: als Verdonk een man was geweest dan zou er een ander beeld van haar bestaan.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:04 schreef Thisbe het volgende:
[..]
En dat is dus belachelijk. In feite zou Verdonk dus gewoon een man moeten zijn.
Donner is net zo onverbiddelijk, en wat dacht je van Kamp met zijn missie naar Afganistan? Hem wordt niet verweten keihard te zijn
Jupzvannacht... En ze hield dr laarzen aanquote:
Ik vind wel dat het op een gegeven moment een beetje flauw wordt, het is niet verplicht haar posts te lezen. Er is dus weinig noodzaak je er aan te ergeren lijkt me.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het gaat ook veelal niet zozeer om wát je schrijft, maar om hóe je het schrijft.
Je kunt nog zulke goeie ideeën hebben, op het moment dat deze worden overgebracht in een soort van josti-schrijfstijl (no offence) komt dat gewoon niet altijd even geloofwaardig over.
En ik weet dat je lui bent etc. etc. Maar zo nu en dan kun je daar gewoon een reactie op verwachten... Sorry.
Was dat?quote:
Niet altijd even dankbaar, maar wel mega-interessant!quote:Op maandag 6 februari 2006 12:06 schreef Thisbe het volgende:
Wederom eens. Wil je mijn woordvoerster worden? Is het niet klote-werk daar bij de IND?
En waarom hok jij nog niet met Plato??quote:
Tis geen probleem voor liefie...quote:Op maandag 6 februari 2006 12:15 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik vind wel dat het op een gegeven moment een beetje flauw wordt, het is niet verplicht haar posts te lezen. Er is dus weinig noodzaak je er aan te ergeren lijkt me.
Klopt, maar juist in een serieuze discussie komt ze niet erg geloofwaardig over. Zelfs als ze het inhoudelijk bij het rechte eind zou hebben.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:15 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik vind wel dat het op een gegeven moment een beetje flauw wordt, het is niet verplicht haar posts te lezen. Er is dus weinig noodzaak je er aan te ergeren lijkt me.
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tis geen probleem voor liefie...
Ze heeft grote jopen
Maar het blijft maar een forum he, geen officieel manuscript.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klopt, maar juist in een serieuze discussie komt ze niet erg geloofwaardig over. Zelfs als ze het inhoudelijk bij het rechte eind zou hebben.
Dat maakt enorm veel goed ja.quote:
Zeker, maar het lijkt me vrij lastig voor haar als niemand haar posts leest omdat ze onbegrijpelijk zijn.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maar het blijft maar een forum he, geen officieel manuscript.
Wat heeft een Anglicisme en hokken met Plato met elkaar te maken?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:16 schreef Frezer het volgende:
[..]
En waarom hok jij nog niet met Plato??
Onbegrijpelijk zijn ze niet. Simpel wel. Maar onbegrijpelijk, nah..quote:Op maandag 6 februari 2006 12:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zeker, maar het lijkt me vrij lastig voor haar als niemand haar posts leest omdat ze onbegrijpelijk zijn.
Dat is in de eerste plaats haar probleemquote:Op maandag 6 februari 2006 12:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zeker, maar het lijkt me vrij lastig voor haar als niemand haar posts leest omdat ze onbegrijpelijk zijn.
Yup, zonder laarzen overigens!quote:Op maandag 6 februari 2006 12:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jupzvannacht... En ze hield dr laarzen aan![]()
Jij?
Iedereen boven de 15 zou foutloos moeten kunnen schrijven zonder hulp van een spellingscheckquote:Op maandag 6 februari 2006 12:22 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat is in de eerste plaats haar probleem.
Ik kan me echter wel voorstellen dat ze het niet de moeite vind haar posts door de spellingscheck te gooien.
Plato deelt jouw visie, ik zie dus een match.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:21 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Wat heeft een Anglicisme en hokken met Plato met elkaar te maken?
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 6 februari 2006 12:23 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Iedereen boven de 15 zou foutloos moeten kunnen schrijven zonder hulp van een spellingscheck![]()
Ik moet haar posts regelmatig drie keer lezen voordat ik begrijp wat ze wil zeggen.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:22 schreef nozem het volgende:
Onbegrijpelijk zijn ze niet. Simpel wel. Maar onbegrijpelijk, nah..
Ik heb 'em toch echt hard nodig,quote:Op maandag 6 februari 2006 12:23 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Iedereen boven de 15 zou foutloos moeten kunnen schrijven zonder hulp van een spellingscheck![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:21 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Wat heeft een Anglicisme en hokken met Plato met elkaar te maken?
@Joey: een Anglicisme is een Engels woord dat vernederlandst is. Het is dus seks, en geen sex.
Net zoals het mondialisering en geen globalisering is![]()
Heb je vaste relatie of vaste scharrel?quote:
Dat denk ik ook. Slecht Nederlands ontcijfer ik vaak ook wel. Niet van harte, maar het gaat.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik moet haar posts regelmatig drie keer lezen voordat ik begrijp wat ze wil zeggen.
Maar dat zou inderdaad aan mij kunnen liggen.![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:23 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Mbt interpunctie deel ik je mening.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:25 schreef GF het volgende:
Spellingscheck heb je toch helemaal niet nodig om redelijk te kunnen typen? Zelfde voor interpunctie.
van liefie?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik moet haar posts regelmatig drie keer lezen voordat ik begrijp wat ze wil zeggen.
Maar dat zou inderdaad aan mij kunnen liggen.![]()
quote:
Hem heb ik ook al lang niet meer gezien,quote:
Nu je het zegt: die heb ik hier al een tijd niet gezien.quote:
jij was toch degene met de grote koffie'leuter'quote:Op maandag 6 februari 2006 12:28 schreef Frezer het volgende:
[..]daarom gebruik ik dus wel regelmatig de spellingcheck, ik mis zo'n compensatiefactor.
![]()
Ik heb een Word-plugin voor m'n postsquote:Op maandag 6 februari 2006 12:29 schreef nozem het volgende:
Er zijn hier toch geen mensen die hun posts op FOK! door de spellingscheck gooien he?
Jawel. Niet elke post, maar wel regelmatig.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:29 schreef nozem het volgende:
Er zijn hier toch geen mensen die hun posts op FOK! door de spellingscheck gooien he?
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
jij was toch degene met de grote koffie'leuter'![]()
nau ijgenleik doe ik dad wel aventoequote:Op maandag 6 februari 2006 12:29 schreef nozem het volgende:
gewoon dr uit laten hangen... Prop hm anders ff in thisbe's bek... Saaie gelul hieroquote:Op maandag 6 februari 2006 12:31 schreef Frezer het volgende:
[..]
, maar dat is net wat minder opvallend he.
Jullie zijn wat betreft politieke voorkeur allebei wel erg fel, weer een match.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:31 schreef Thisbe het volgende:
@ Frezer: Plato stemt PvdAIk denk niet dat we lang met elkaar zouden uithouden
![]()
En waarschijnlijk heb je geen rijke vent?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:32 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb geen grote tieten![]()
Maar gelukkig spel ik vrijwel foutloos![]()
PvdAquote:Op maandag 6 februari 2006 12:31 schreef Thisbe het volgende:
@ Frezer: Plato stemt PvdAIk denk niet dat we lang met elkaar zouden uithouden
![]()
@ Nozem: haai pop![]()
ik ben zelf rijk, telt dat ook?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En waarschijnlijk heb je geen rijke vent?
Waarom zou je in godsnaam? Je bent verdorie toch geen wetenschappelijk artikel aan het schrijven? Dat enkele spelfoutje dat ik maak, neem ik hier echt voor lief.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jawel. Niet elke post, maar wel regelmatig.
Nee, ik zit niet te wachten op aanbidding van door de gehele vrouwelijke bevolking.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
gewoon dr uit laten hangen... Prop hm anders ff in thisbe's bek... Saaie gelul hiero
Zolang je niet werkt wel...quote:
Dan kunnen jullie blijven verbeteren,quote:Op maandag 6 februari 2006 12:37 schreef nozem het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam? Je bent verdorie toch geen wetenschappelijk artikel aan het schrijven? Dat enkele spelfoutje dat ik maak, neem ik hier echt voor lief.
Ik ben op de universiteit trouwens wel eens complete stukken tekst vergeten te checken. Gelukkig pakte het goed uit.
Checken, ook al zo'n mooi anglicisme.Dat woord mag best zonder hoofdletter trouwens.
Maar het wordt een probleem zodra posts er onbegrijpelijk, of in ieder geval moeilijk leesbaar, door worden. Dat is bij jou niet het geval.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie blijven verbeteren,. Ik weet van mezelf dat ik beroerd ben in spelling, en ik heb geen zin daat telkens tekst en uitleg bij te geven, vandaar dat ik mijn posts nog eens overlees en de spellingscontrole ( zo beter?
) er overheen gooi.
Die zoeken we op.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:40 schreef Thisbe het volgende:
Waitangi Day
Och, het gaat ook om het eindresultaat. Wat daar aan vooraf is gegaan doet eigenlijk niet terzake. Wij zien jouw geploeter niet, wij zien alleen die briljante en van spelfouten gespeende posts van je.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie blijven verbeteren,. Ik weet van mezelf dat ik beroerd ben in spelling, en ik heb geen zin daat telkens tekst en uitleg bij te geven, vandaar dat ik mijn posts nog eens overlees en de spellingscontrole ( zo beter?
) er overheen gooi.
Ah, dat is dus Waitangi Day. Boeiend om te weten op deze druilerige maandag. Ik denk dat ik vandaag ook maar Waitangi Day ga vieren. Biertje in de hand. Nieuw-Zeelands muziekjewat dat ook mag zijn d'rbij. Komt goed.quote:
Doe er je voordeel mee bij het eerstvolgende potje Triviant dat je speelt!quote:Op maandag 6 februari 2006 12:49 schreef nozem het volgende:
[..]
Ah, dat is dus Waitangi Day. Boeiend om te weten op deze druilerige maandag. Ik denk dat ik vandaag ook maar Waitangi Day ga vieren. Biertje in de hand. Nieuw-Zeelands muziekjewat dat ook mag zijn d'rbij. Komt goed.
Colleges.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:50 schreef Frezer het volgende:
Nou dank u allen,.
Ik ga maar eens een college volgen. Echter geen college Nederlands,.
ach t is binnen, is t niet?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:52 schreef nozem het volgende:
Ik heb vannacht trouwens gedroomd dat ik een 6.5 voor mijn scriptie had. Daar doe ik het verdomme niet voor.
Nee. Ik streef toch echt naar minimaal een 7.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:55 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee. Ik streef toch echt naar minimaal een 7.
Ik zou absoluut niet met een 6,5 voor mijn scriptie willen afstuderen.quote:
Gelukkig. Ik was al bang dat je echt op de hoogte was van het reilen en zeilen van deze feestdag.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:54 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb zo'n agenda waarin de meest debiele feestdagen staan.
Doet het altijd goed: gelukkige Waitangi Day!
Bij scripties wordt toch niet gewerkt met halve cijfers? Zou je gewoon een zeven krijgen in dit geval!quote:Op maandag 6 februari 2006 12:55 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee. Ik streef toch echt naar minimaal een 7.
Dat worden mijn dromen nooit. Anders had ik hier in de eerste plaats al niet eens meer zitten te typen.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan maar hopen dat je droom geen waarheid wordt
Jawel hoor, halve punten worden gewoon toegekend.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij scripties wordt toch niet gewerkt met halve cijfers? Zou je gewoon een zeven krijgen in dit geval!![]()
Nou bij ons niet hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 12:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jawel hoor, halve punten worden gewoon toegekend.![]()
Dat riekt naar een kloon!quote:Op maandag 6 februari 2006 12:58 schreef Mokster het volgende:
Ik heb behoorlijke tieten, ik ben blond, ik kan redelijk posten zonder spellingscontrole, ik werk en ik ben dol op seks... Raar...![]()
yepz bij scripties welquote:Op maandag 6 februari 2006 12:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jawel hoor, halve punten worden gewoon toegekend.![]()
Ja steek mij maar weer de ogen uit hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 12:58 schreef Mokster het volgende:
Ik heb behoorlijke tieten, ik ben blond, ik kan redelijk posten zonder spellingscontrole, ik werk en ik ben dol op seks... Raar...![]()
Nee. Ik zou zeggen: ideaal!quote:Op maandag 6 februari 2006 12:58 schreef Mokster het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:53 schreef Ynske het volgende:
de ander maakt zinnen die je tig keer moet overlezen
checkquote:Op maandag 6 februari 2006 12:58 schreef Mokster het volgende:
Ik heb behoorlijke tieten,
donkerblondquote:ik ben blond,
checkquote:ik kan redelijk posten zonder spellingscontrole wanneer ik niet gezopen heb,
checkquote:ik werk
checkquote:en ik ben dol op seks...
quote:Raar...![]()
ik begin je steeds minder sympathiek te vindenquote:Op maandag 6 februari 2006 13:00 schreef Mokster het volgende:
Ik had een 9 voor mn vorige scriptie. Ben benieuwd wat ik uiteindelijk voor de volgende ga halen (als ik binnenkort weer eens wat tentamens ga halen)...![]()
Och, dikke tieten moeten bij je passen. Bij jou horen nu eenmaal leuke, kleine tietjes.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:59 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja steek mij maar weer de ogen uit hoor![]()
joeyquote:
Ik heb het afgelopen jaar mn studie enorm laten versloffen. Haalde de eerste twee jaar alleen maar achten en negens. Voor het laatste gehaalde tentamen had ik een 6, en de allerlaatste heb ik niet eens gehaald. Nog even afgezien van het feit dat ik inmiddels zo'n 5 tentamens achterloop.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:01 schreef Thisbe het volgende:
ik begin je steeds minder sympathiek te vinden![]()
Moksterquote:Op maandag 6 februari 2006 13:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
check
[..]
donkerblond
[..]
check
[..]
check
[..]
check
[..]
Bij ons ook, maar bij hullie niet dus.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:04 schreef Godlike02 het volgende:
Wat is er nou weer mis met de posts van OS?
Ik Zie de problemen niet zo.
Iedereen mag toch posten hoe het hem schikt?
Inhoud is belangrijker en daar zijn wel beperkingen.
Maar er zijn geen regels tegen wat smileys in een post
Bij mij gaat het juist steeds beter naarmate ik verder kom in mijn studie.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen jaar mn studie enorm laten versloffen. Haalde de eerste twee jaar alleen maar achten en negens. Voor het laatste gehaalde tentamen had ik een 6, en de allerlaatste heb ik niet eens gehaald. Nog even afgezien van het feit dat ik inmiddels zo'n 5 tentamens achterloop.
Zijn we nu weer vriendjes?
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:06 schreef Mokster het volgende:
Gelukkig weet jij dat ik helemaal echt ben
quote:Ik heb behoorlijke tieten
quote:ik ben blond
quote:ik kan redelijk posten zonder spellingscontrole
quote:ik werk
quote:en ik ben dol op seks
Plaats nu eens een nieuwe avatar man.quote:
Als dubbel D niet behoorlijk is, wat is het dan wel vraag ik me af...quote:Op maandag 6 februari 2006 13:08 schreef AirwiN het volgende:
Mwah, toch score 3 uit 5. Voldoende om om helemaal echt te zijn!
hmmm is dat door de crash? ik heb hem nog wel ergens staan.. maar zo eerst squashen... beetje de brakheid uit mijn hoofd werkenquote:Op maandag 6 februari 2006 13:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Plaats nu eens een nieuwe avatar man.![]()
dubbel D is lekker om mee te spelen?quote:Op maandag 6 februari 2006 13:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als dubbel D niet behoorlijk is, wat is het dan wel vraag ik me af...
En ok... Mn blond komt deels bij de kapper vandaan, maar is wel blond!
Ik had 'm voor mezelf ingevuld...quote:Op maandag 6 februari 2006 13:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als dubbel D niet behoorlijk is, wat is het dan wel vraag ik me af...
En ok... Mn blond komt deels bij de kapper vandaan, maar is wel blond!
J, dat is door de crash.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
hmmm is dat door de crash? ik heb hem nog wel ergens staan.. maar zo eerst squashen... beetje de brakheid uit mijn hoofd werken
Maar gelukkig kon je nog wel gewoon typen... Dus zo erg was het nou ook weer niet met jequote:Op maandag 6 februari 2006 13:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
hmmm is dat door de crash? ik heb hem nog wel ergens staan.. maar zo eerst squashen... beetje de brakheid uit mijn hoofd werken
nou.. later gingen we ook nog wat port drinken..quote:Op maandag 6 februari 2006 13:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar gelukkig kon je nog wel gewoon typen... Dus zo erg was het nou ook weer niet met je
Sounds like Groundhog Dayquote:Op maandag 6 februari 2006 12:54 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb zo'n agenda waarin de meest debiele feestdagen staan.
Doet het altijd goed: gelukkige Waitangi Day!
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:19 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Gaat mijn oude U-ico nog terug komen denk je?
Weet ik veel, als je m zelf plaatst wel.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:19 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Gaat mijn oude U-ico nog terug komen denk je?
nationale feestdag in new zeeland. Ik was er 2 jaar geledenquote:
heey daar heb ik een film over gezienquote:
Ik heb de wiki al gelezenquote:Op maandag 6 februari 2006 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
nationale feestdag in new zeeland. Ik was er 2 jaar geleden
De nationale feestdag in Nieuw-Zeeland is Waitangiday. Dat weet toch iedereen.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
nationale feestdag in new zeeland. Ik was er 2 jaar geleden
Met Bill Murrayquote:Op maandag 6 februari 2006 13:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
heey daar heb ik een film over gezien
PPS moet maar een nieuwe maken dan..quote:Op maandag 6 februari 2006 13:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Weet ik veel, als je m zelf plaatst wel.![]()
wie nietquote:Op maandag 6 februari 2006 13:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
Pff..viel teveel in de herhaling..quote:Op maandag 6 februari 2006 13:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
Daar is die feestdag toch ook naar vernoemd?quote:Op maandag 6 februari 2006 13:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
Bill Murrayquote:Op maandag 6 februari 2006 13:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
Bill is goedquote:
Daar plan je vakanties voorquote:Op maandag 6 februari 2006 13:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb de wiki al gelezen
Ik had vorig jaar een nationale feestadag in Cambodja. Grappig wel om zulke dingen mee te maken.
zeg ik van niet dan. Hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |