De positieve benadering: ik had jouw wonderschone verschijning in gedachten gecombineerd met zo'n übergeil Limburgs-zachte-G accent...quote:Op maandag 6 februari 2006 10:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
juk limburg!
ik weet dat ik dom over kom, maar zo dom?
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De positieve benadering: ik had jouw wonderschone verschijning in gedachten gecombineerd met zo'n übergeil Limburgs-zachte-G accent...![]()
![]()
gelukkig heb k totaaaaaal geen brabants accentquote:Op maandag 6 februari 2006 10:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De positieve benadering: ik had jou wonderschone verschijning in gedachten gecombineerd met zo'n übergeil Limburgs-zachte-G accent...![]()
![]()
How are you doin'?quote:
Ook met de harde gggrrrrrrr?quote:Op maandag 6 februari 2006 10:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
gelukkig heb k totaaaaaal geen brabants accent
echt niet! praat heel nederlands
kan het alleen niet spellen maja
Dat heb ik van meer Tilburgse dames gehoord...quote:Op maandag 6 februari 2006 10:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Daar hebben we niets van gemerktquote:Op maandag 6 februari 2006 10:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dan reserveer ik er ook alvast één voor aankomende vrijdag...quote:Op maandag 6 februari 2006 10:48 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Weer een naamtopic?
neej geen harde gquote:Op maandag 6 februari 2006 10:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ook met de harde gggrrrrrrr?
, afknapper.
Nu nog Nederlands leren spellen en je kunt tevreden zijn.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:46 schreef liefie_ het volgende:
Deze:quote:Op maandag 6 februari 2006 10:29 schreef Pheno het volgende:
Deze (1):
[afbeelding]
of deze (2):
[afbeelding]
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:50 schreef melismay het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties en bedankt voor het verjaardagstopic Liefie_
Gefeliciteerd Melis.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:50 schreef melismay het volgende:
graag gedaan!quote:Op maandag 6 februari 2006 10:50 schreef melismay het volgende:
quote:
Wellusquote:Op maandag 6 februari 2006 10:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
goedquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:54 schreef PhaE het volgende:
[..]
Wellus
Inclusief zachte G, en een lief stemmetje
Dat wilde ik horen!quote:Op maandag 6 februari 2006 10:54 schreef PhaE het volgende:
[..]
Wellus
Hahah, jij ook gefeliciteerdquote:Op maandag 6 februari 2006 10:51 schreef Herkauwer het volgende:
[..]Gefeliciteerd, wat een mooie dag om jarig te zijn
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
goed
ik heb je gemist in het weekend
ik weet niet wie jij zien hebt vrijdag, maar ik was t niet blijkbaar!quote:Op maandag 6 februari 2006 10:54 schreef PhaE het volgende:
[..]
Wellus
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik weet niet wie jij zien hebt vrijdag, maar ik was t niet blijkbaar!
want ik praat nederlands! met een normale g!
Dat denken alle Brabanders.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:56 schreef liefie_ het volgende:
want ik praat nederlands! met een normale g!
Zo'n theemuts zou ik wel willen hebbenquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Dat leven buiten Fok, weet je wel...Vrijdag nog wel geprobeerd op IRC te komen, buiten de netwerkbeheerder om, maar dat was wat lastig. Maar ik heb jou ook gemist hoor...
![]()
quote:
Hoe durf je te beweren dat ik Brabander ben.quote:
brabanders zijn erg leukquote:
Dat ik jouw maandag ooit nog es tot een goede kon maken...quote:
Ik zeg ook niet dat ze niet leuk zijn, maar een zachte G hebben ze wel.quote:
En hoe valt dat om één van de weinigen te zijn die er wel es naast zit?quote:Op maandag 6 februari 2006 10:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
brabanders zijn erg leuk
en hebben ook verdacht vaak gelijk!
dat beweer ik helemaal nietquote:Op maandag 6 februari 2006 10:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe durf je te beweren dat ik Brabander ben.![]()
Ja, zo'n mooie Deense vlag bijvoorbeeld.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:58 schreef Ynske het volgende:
heey liefie_ als ik t goed begrepen heb kun jij nu ook gebruik maken van de usericonmanager
hup ga eens voor een ava zorgen
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ik jouw maandag ooit nog es tot een goede kon maken...![]()
* MissMSX mompelt iets over een Italiaanse hoerquote:Op maandag 6 februari 2006 10:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Dat leven buiten Fok, weet je wel...Vrijdag nog wel geprobeerd op IRC te komen, buiten de netwerkbeheerder om, maar dat was wat lastig. Maar ik heb jou ook gemist hoor...
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, zo'n mooie Deense vlag bijvoorbeeld.![]()
quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX mompelt iets over een Italiaanse hoer
neequote:Op maandag 6 februari 2006 10:59 schreef Frezer het volgende:
[..]bergijp ik dit goed mbt Plato's afkomst?
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX mompelt iets over een Italiaanse hoer
Dat kloptquote:
Verhip! Jij ook gefeliciteerd dan!quote:
Die kan er voor zorgen dat de netwerkbeheerder geen obstakel meer is om te irc'enquote:
Wat heb jij met Deense vlaggen tegenwoordig?quote:Op maandag 6 februari 2006 10:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, zo'n mooie Deense vlag bijvoorbeeld.![]()
maar waarom een italiaanse hoer?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die kan er voor zorgen dat de netwerkbeheerder geen obstakel meer is om te irc'en
Dank, het is ook wat om al die verjaardagen goed bij te houdenquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat heb jij met Deense vlaggen tegenwoordig?
Ik doe gewoon mee aan de "Support-Denmark-actie".quote:Op maandag 6 februari 2006 11:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat heb jij met Deense vlaggen tegenwoordig?
diegene valt op italiaanse hoeren, denk ik.....quote:
Omdat ik dat vind!!!quote:
Nee, maar om nu overal met deense vlaggen te gaan wapperen vind ik nu ook weer zoietsquote:Op maandag 6 februari 2006 11:07 schreef Frezer het volgende:
[..]je bent afgelopen week compleet afgesloten geweest van enige nieuwsvoorziening?
Het is ook echt weer voor een mega kort rokje......quote:Op maandag 6 februari 2006 11:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Omdat ik dat vind!!!
@Pheno: de oude!
Collega's die op de dag dat ze een mega kort rokje aan hebben per ongeluk hun string in tweeën trekken...![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:08 schreef Mokster het volgende:
Collega's die op de dag dat ze een mega kort rokje aan hebben per ongeluk hun string in tweeën trekken...![]()
Het is beter dan de Syrische ambassade in brand te gaan steken.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar om nu overal met deense vlaggen te gaan wapperen vind ik nu ook weer zoiets
liplezen voor beginnersquote:Op maandag 6 februari 2006 11:11 schreef Frezer het volgende:
[..], wat voor activiteiten ontplooien jullie daar bij de immigratiedienst?
Niets bijzonders... Op dit moment zit ie weer met nietjes aan elkaar. Soort van...quote:Op maandag 6 februari 2006 11:11 schreef Frezer het volgende:
[..], wat voor activiteiten ontplooien jullie daar bij de immigratiedienst?
hoe krijg je het voor mekaarquote:Op maandag 6 februari 2006 11:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Omdat ik dat vind!!!
@Pheno: de oude!
Oog om oog, tand om tandquote:Op maandag 6 februari 2006 11:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is beter dan de Syrische ambassade in brand te gaan steken.
lijkt me krabbenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Niets bijzonders... Op dit moment zit ie weer met nietjes aan elkaar. Soort van...
Omdat iemand zei dat de naam van het progje dat kan helpen klinkt als een italiaanse hoerquote:
Een string met nietjesquote:Op maandag 6 februari 2006 11:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Niets bijzonders... Op dit moment zit ie weer met nietjes aan elkaar. Soort van...
OK, ga je mee naar Den Haag vanavond?quote:
Iemand zei ook dat het klonk als een golfterm. Ik weet niet hoeveel vertrouwen ik in iemanden zou steken in deze.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat iemand zei dat de naam van het progje dat kan helpen klinkt als een italiaanse hoer
nieuwe kuisheidsgordel?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jij hier?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een string met nietjes.
Gefeliciteerd mm.
Kinky!quote:
Even mm feliciteren en ik ben weer weg, maak je geen zorgenquote:
Haha, dat is waar ja. Maar die 'iemand' kan bij mij wel een potje brekenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iemand zei ook dat het klonk als een golfterm. Ik weet niet hoeveel vertrouwen ik in iemanden zou steken in deze.
De Italiaanse hoer klonk gewoon stukken aannemelijker dan de golfterm!quote:Op maandag 6 februari 2006 11:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iemand zei ook dat het klonk als een golfterm. Ik weet niet hoeveel vertrouwen ik in iemanden zou steken in deze.
Ik begon me idd al zorgen te maken. Dacht dat je ziek bent ofzo. Gelukkig nietquote:Op maandag 6 februari 2006 11:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Even mm feliciteren en ik ben weer weg, maak je geen zorgen.
Ik voel me in enen stukken minder schuldig dat ik het eten dat op de grond viel alsnog op je bord gedeponeerd heb...quote:Op maandag 6 februari 2006 11:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
* MissMSX potje thee maakt voor _Cara_quote:Op maandag 6 februari 2006 11:17 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen..
zegt een limburgs meisje met een redelijk zachte G...kan er ook nix aan doen![]()
@Pheno-- de oude
@Herkauwer-- Ook jij proficiat.
Heeft iemand en kopje thee voor een beetje ziekige meid?
Met een zachte G erbij wil ik zelfs wel een sinaasappeltje voor je persen!quote:Op maandag 6 februari 2006 11:17 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen..
zegt een limburgs meisje met een redelijk zachte G...kan er ook nix aan doen![]()
Heeft iemand en kopje thee voor een beetje ziekige meid?
Bovendien leuker,quote:Op maandag 6 februari 2006 11:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
De Italiaanse hoer klonk gewoon stukken aannemelijker dan de golfterm!![]()
Is goed, dat zal ze leren!quote:Op maandag 6 februari 2006 11:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
OK, ga je mee naar Den Haag vanavond?![]()
het heeft niks met geloof te maken, maar met cultuur majaquote:Op maandag 6 februari 2006 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is goed, dat zal ze leren!
Mening over dat gedoe allemaal:
moslims zijn agressieve gasten die meteen naar wapens grijpen als iets ze niet zint. Dit laat alleen maar zien dat niet alleen die fanatieke terroristen zo zijn, maar "there are more....."
Laten die twee zaken in het Midden-Oosten (en hier trouwens ook) nou net nauw met elkaar verbonden zijn...quote:Op maandag 6 februari 2006 11:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het heeft niks met geloof te maken, maar met cultuur maja
Ik zeg nergens dat het met geloof te maken heeftquote:Op maandag 6 februari 2006 11:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het heeft niks met geloof te maken, maar met cultuur maja
jawel je zegt moslims zijn agresiefquote:Op maandag 6 februari 2006 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het met geloof te maken heeft
Nogmaals: religie en cultuur kun je niet los van elkaar zien.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jawel je zegt moslims zijn agresief
dus dan verbind je het direct aan het geloof en niet aan de cultuur
in sommige landen is het idd nauw aan elkaar verbondenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Laten die twee zaken in het Midden-Oosten (en hier trouwens ook) nou net nauw met elkaar verbonden zijn...
Ik geloof in Platoquote:Op maandag 6 februari 2006 11:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nogmaals: religie en cultuur kun je niet los van elkaar zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |