3 gitaristen en dan nog steeds van die slaapverwekkende minimale honkytonk muziek... dát moet een wereldprestatie hetenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:22 schreef LedZep het volgende:
[..]
Vergeet niet dat "Dire straits" niet alleen Mark Knopfler betekent. Ze hadden indertijd 3 gitaristen. Wat die andere 2 deden weet ik overigens niet.
Ik ga hier maar geen direct antwoord op geven denk ik. Bespaart me een hoge bloeddruk.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:57 schreef kamagurka het volgende:
[..]
3 gitaristen en dan nog steeds van die slaapverwekkende minimale honkytonk muziek... dát moet een wereldprestatie heten![]()
en reply's over Brian Mayquote:Op zondag 19 februari 2006 22:10 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik ga hier maar geen direct antwoord op geven denk ik. Bespaart me een hoge bloeddruk.
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:57 schreef kamagurka het volgende:
[..]
3 gitaristen en dan nog steeds van die slaapverwekkende minimale honkytonk muziek... dát moet een wereldprestatie heten![]()
Zeg dat maar niet te hard tegen Robert Fripp. Voor je het weet kijkt hij je nooit meer aanquote:Op zondag 19 februari 2006 10:53 schreef funkmaster het volgende:
[..]
met het juiste budget kan ik m'n gitaar laten klinken als een Zuid-Afrikaanse Orangoetang![]()
gitaar laten klinken als orgel is echt totaal geen prestatie, pak dan gewoon een orgel....je laat je orgel toch ook niet klinken als een drumstel?![]()
Tijd terug bij muziekles op school, op barok, had ik "barok 'n roll" bedacht, kom ik er nu achter dat iemand mijn idee gejat heeft!quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:53 schreef GlennDesign het volgende:
Yngwie Malmsteen - baroque & roll
oja..
Steve Vai - You here
is ook mooi
Dan hoor ik liever Bad Love van Eric Clapton.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:56 schreef Aurelium het volgende:
Eric Clapton - Old LoveWat een meester is die held.
PER!!!!! MIJN HELD.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:51 schreef DuranK het volgende:
Wat bedoel je met anti-gitaar solo's?
Want bijvoorbeeld
Roxette - Listen to your heart
Zit lekkere solo in
dat einde is zo fantastischquote:Op zondag 19 februari 2006 21:06 schreef LedZep het volgende:
Dream Theater - Hell's Kitchen is inderdaad een godsgruwelijk mooi nummer.
Dream Theaterquote:
OMG JA!! Dat is čcht, maar dan ook čcht de allerbeste gitaarsolo ooit!!!quote:Op maandag 6 februari 2006 12:10 schreef Ill-Skillz het volgende:
Lynyrd Skynyrd - Free Bird.
Geniaal!!quote:Op zondag 19 maart 2006 14:58 schreef Jaal het volgende:
Aerosmith - Walk This Way
Allman Brothers - Blue Sky
Allman Brothers Band - Jessica
Beatles - And Your Bird Can Sing
Jethro Tull - Aqualung
Jimi Hendrix - Purple Haze
Phish - Stash
Yngwie Malmsteen - Black Star
Yes - Starship Trooper
Leuk he, merken dat je zelf smaak hebt en de rest om je heen wansmaak!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:21 schreef SilverRocket het volgende:
God, hoe vertederend, allemaal kiezen voor gitaristen die technisch goed zijn maar nog geen fatsoenlijk stukje muziek kunnen schrijven al krijgen ze er een leven lang voor.....met uitzondering van Brian May natuurlijk.
Mensen die vinden dat ze de juiste smaak hebbenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:06 schreef Viper2k1 het volgende:
[..]
Leuk he, merken dat je zelf smaak hebt en de rest om je heen wansmaak!![]()
![]()
![]()
bedankt voor deze 100% onzin....brian mayquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:21 schreef SilverRocket het volgende:
God, hoe vertederend, allemaal kiezen voor gitaristen die technisch goed zijn maar nog geen fatsoenlijk stukje muziek kunnen schrijven al krijgen ze er een leven lang voor.....met uitzondering van Brian May natuurlijk.
leg eens uit waarom hij dan niet in het rijtje hoort volgens jou?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:19 schreef funkmaster het volgende:
[..]
bedankt voor deze 100% onzin....brian may![]()
brian may en "hele technische gitarist" zijn toch echt 2 totaaaaaal verschillende dingen in mijn ogen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
leg eens uit waarom hij dan niet in het rijtje hoort volgens jou?
Vai, Satriani en Petrucci zijn ook van een andere orde als May. Wat ik uniek vind aan May is zijn 'eigen' stijl. Zijn solo in the Invisible Man vind ik persoonlijk (ik wil niet zeggen technisch, maar zo klinkt het wel) een hoogstandje. Brian vind ik live qua improviseren wat minder. Ik heb de indruk dat het hem vroeger wat makkelijker af ging dan "nu". Begin carriere Queen tot half/eind jaren 80 bedoel ik met 'nu'.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:54 schreef funkmaster het volgende:
[..]
brian may en "hele technische gitarist" zijn toch echt 2 totaaaaaal verschillende dingen in mijn ogen.
met alle respect, maar brian may is nou niet bepaald heel technisch ofzo.
Steve Vai, Joe Satriani, John Petrucci spelen hem (technisch gezien) totaal lam![]()
Ze spelen helemaal niet met 3 gitaristen, heb ik zelf nooit gezien .quote:Op zondag 19 februari 2006 21:57 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |