3 gitaristen en dan nog steeds van die slaapverwekkende minimale honkytonk muziek... dát moet een wereldprestatie hetenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:22 schreef LedZep het volgende:
[..]
Vergeet niet dat "Dire straits" niet alleen Mark Knopfler betekent. Ze hadden indertijd 3 gitaristen. Wat die andere 2 deden weet ik overigens niet.
Ik ga hier maar geen direct antwoord op geven denk ik. Bespaart me een hoge bloeddruk.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:57 schreef kamagurka het volgende:
[..]
3 gitaristen en dan nog steeds van die slaapverwekkende minimale honkytonk muziek... dát moet een wereldprestatie heten![]()
en reply's over Brian Mayquote:Op zondag 19 februari 2006 22:10 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik ga hier maar geen direct antwoord op geven denk ik. Bespaart me een hoge bloeddruk.
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:57 schreef kamagurka het volgende:
[..]
3 gitaristen en dan nog steeds van die slaapverwekkende minimale honkytonk muziek... dát moet een wereldprestatie heten![]()
Zeg dat maar niet te hard tegen Robert Fripp. Voor je het weet kijkt hij je nooit meer aanquote:Op zondag 19 februari 2006 10:53 schreef funkmaster het volgende:
[..]
met het juiste budget kan ik m'n gitaar laten klinken als een Zuid-Afrikaanse Orangoetang![]()
gitaar laten klinken als orgel is echt totaal geen prestatie, pak dan gewoon een orgel....je laat je orgel toch ook niet klinken als een drumstel?![]()
Tijd terug bij muziekles op school, op barok, had ik "barok 'n roll" bedacht, kom ik er nu achter dat iemand mijn idee gejat heeft!quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:53 schreef GlennDesign het volgende:
Yngwie Malmsteen - baroque & roll
oja..
Steve Vai - You here
is ook mooi
Dan hoor ik liever Bad Love van Eric Clapton.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:56 schreef Aurelium het volgende:
Eric Clapton - Old LoveWat een meester is die held.
PER!!!!! MIJN HELD.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:51 schreef DuranK het volgende:
Wat bedoel je met anti-gitaar solo's?
Want bijvoorbeeld
Roxette - Listen to your heart
Zit lekkere solo in
dat einde is zo fantastischquote:Op zondag 19 februari 2006 21:06 schreef LedZep het volgende:
Dream Theater - Hell's Kitchen is inderdaad een godsgruwelijk mooi nummer.
Dream Theaterquote:
OMG JA!! Dat is čcht, maar dan ook čcht de allerbeste gitaarsolo ooit!!!quote:Op maandag 6 februari 2006 12:10 schreef Ill-Skillz het volgende:
Lynyrd Skynyrd - Free Bird.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |