besef wel ff dat dit de '70's waren he. geen digitale shit, geen computers waarbij je alles lekker kan invullen etc. en budget? dat was er niet, alleen studiotijdquote:Op zondag 19 februari 2006 10:53 schreef funkmaster het volgende:
[..]
met het juiste budget kan ik m'n gitaar laten klinken als een Zuid-Afrikaanse Orangoetang![]()
je gitaar laten huilen is ook geen kunst, zet dan een echt kind op het podium en sla dat verrotquote:gitaar laten klinken als orgel is echt totaal geen prestatie, pak dan gewoon een orgel....je laat je orgel toch ook niet klinken als een drumstel?![]()
goed onderbouwdquote:kortom, ik blijf erbij....Brian May suck donkeyballs
dat laatste was al duidelijk hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 11:31 schreef funkmaster het volgende:
Dire Straits is van dezelfde tijd als Queen, en vind de gitaarpartijen van Mark Knopfler wel een stuk inginieuzer moet ik zeggen....maar dat is mijn mening.
Ben sowieso meer een Dire Straits fan, dan Queen....
Dire Straits is net zo vaak genoemdquote:Op zondag 19 februari 2006 11:29 schreef funkmaster het volgende:
wist niet dat het topic "beste gitaarsolo's van Queen" heette![]()
Naast hetgeen wat al eerder is genoemd (over het algemeen heel mooie solo's!) zijn er nog andere solo's die mij zeer aanspreken:quote:Op maandag 6 februari 2006 09:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hey mensen!
Wat vinden jullie nou \'t liedje met de beste gitaarsolo ooit?![]()
kon geen topic vinden met deze vraag
ik zal beginnen: ik vind de solo van Van Halen in Beat It toch wel erg mooi![]()
Ook de solo in Iron Maiden\'s Blood Brothers vind ik geweldig![]()
Donder dan op naar het dire straits topic, en laat dit topic aan mensen die wél van muziek houdenquote:Op zondag 19 februari 2006 11:31 schreef funkmaster het volgende:
Dire Straits is van dezelfde tijd als Queen, en vind de gitaarpartijen van Mark Knopfler wel een stuk inginieuzer moet ik zeggen....maar dat is mijn mening.
....en sterfquote:Op zondag 19 februari 2006 15:46 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Donder dan op naar het dire straits topic, en laat dit topic aan mensen die wél van muziek houden
Mark Knopfler is een topper, maar ik word zo moe van het luisteren naar de Dire Straits. Muzikaal is het geniaal, maar die vent moet gewoon zijn mond houden. Niet om aan te horen.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:31 schreef funkmaster het volgende:
'Dire Straits' betekent ook niet voor niets 'arme sloebers'quote:Op zondag 19 februari 2006 19:07 schreef DuranK het volgende:
Mark Knopfler had geen geld voor een plectrum, Brian May tenminste welDie heeft die volgens mij uit een penny laten slijpen.
Brian gebruikt gewoon een muntje, iets wat de Dire straits ook wel een keer gehad moeten hebbenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:07 schreef DuranK het volgende:
Mark Knopfler had geen geld voor een plectrum, Brian May tenminste welDie heeft die volgens mij uit een penny laten slijpen.
Vergeet niet dat "Dire straits" niet alleen Mark Knopfler betekent. Ze hadden indertijd 3 gitaristen. Wat die andere 2 deden weet ik overigens niet.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
Brian gebruikt gewoon een muntje, iets wat de Dire straits ook wel een keer gehad moeten hebben
hij heeft wel jaren later nog een aantal six pence muntjes laten maken ja
ik ben geen Dire Straits fan, dus dat weet ik nietquote:Op zondag 19 februari 2006 19:22 schreef LedZep het volgende:
[..]
Vergeet niet dat "Dire straits" niet alleen Mark Knopfler betekent. Ze hadden indertijd 3 gitaristen. Wat die andere 2 deden weet ik overigens niet.
Ik probeer het wel eens met een muntje, maar ik vind t niksquote:Op zondag 19 februari 2006 19:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ben geen Dire Straits fan, dus dat weet ik niet
Maar ik neem aan dat een van die gitaristen of andere bandleden toch ooit wel een keer een muntje gehad moeten hebben
Brian gebruikte altijd een sixpence als plectrum, en heeft jaren later, toen ze geen betaalmiddel meer waren, er nog een zooi na laten maken bij de Britse Munt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |