Zorg nou maar eerst dat je plaatje het weer doet...quote:Op maandag 6 februari 2006 09:50 schreef Againzender het volgende:
Doe maar koffie dan....
He, ik zie het nu pas, kennelijk zat 'ie in m'n cache.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:52 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Zorg nou maar eerst dat je plaatje het weer doet...
Zo herkan ik je niet
* lionheaad Koffie geeft aan Az'er....quote:Op maandag 6 februari 2006 09:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
He, ik zie het nu pas, kennelijk zat 'ie in m'n cache.
Even zoeken......
Pas op he? We zijn net moslimsquote:Op maandag 6 februari 2006 11:40 schreef SCH het volgende:
Zullen we spotprenten van de modjes gaan maken?
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:45 schreef DeTolk het volgende:
Zal ik de Deense vlag in de OP zetten?
Leuk, Deense week in Hools!quote:Op maandag 6 februari 2006 11:45 schreef DeTolk het volgende:
Cool! Eindelijk gratis verwarmingquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:45 schreef DeTolk het volgende:
vol verwachting klopt mijn hartquote:Op maandag 6 februari 2006 11:40 schreef SCH het volgende:
Zullen we spotprenten van de modjes gaan maken?
Da's de enige leuke iddquote:Op maandag 6 februari 2006 13:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Van al die prentjes enzo vind ik deze nog steeds de tofste:
[afbeelding]
in het vorige deel heeft Yeahinho die van DS en Sandman weer opgeduikeld en van nog wat anderen maarja als niemand ze gaat gebruiken....quote:Op maandag 6 februari 2006 13:26 schreef Againzender het volgende:
Over prentjes gesproken: een hoop avatars doen het niet
Vorige Hools?quote:Op maandag 6 februari 2006 13:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in het vorige deel heeft Yeahinho die van DS en Sandman weer opgeduikeld en van nog wat anderen maarja als niemand ze gaat gebruiken....
Aha, goede actie natuurlijkquote:Op maandag 6 februari 2006 13:38 schreef rubbereend het volgende:
[HOOLS] HET VBL café # 1074: Met de Klassieker! daar Sandman en dan lager de rest
kun je op vrouwenjachtquote:Op maandag 6 februari 2006 13:42 schreef DarkShine het volgende:
Woensdag Roda, komend weekend geen Roda en ook geen KVM voor mij
Nee, alles gaat uitgepraat worden dit weekend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |