- Volgens mij mogen ze maar 1/2 challenges per game doen, misschien wouden ze hem bewaren voor later. Was nog erg vroeg in het spel.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Eerste helft met wat huisgenoten gekeken, tweede helft zo maar op mn eigen kamer, tis toch al laatWe hadden alleen wat vraagjes:
- Die eerste (afgekeurde) TD van de Seahawks, mocht die gechallenged worden en waarom gebeurde dit dan evt. niet?
- Waarom werd die TD van de Steelers nou goedgekeurd?
Ik hoor het wel
1 Die TD mocht niet gechallenged worden, had iets met de hulpscheidsrechter te maken geloof ik.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Eerste helft met wat huisgenoten gekeken, tweede helft zo maar op mn eigen kamer, tis toch al laatWe hadden alleen wat vraagjes:
- Die eerste (afgekeurde) TD van de Seahawks, mocht die gechallenged worden en waarom gebeurde dit dan evt. niet?
- Waarom werd die TD van de Steelers nou goedgekeurd?
Ik hoor het wel
Whehe, hoe droog idd.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:05 schreef Merkie het volgende:
"Is this something you always wanted to do?" "Not really."!
Tis geen Madden team op rookie niveau waar je tegen speelt natuurlijk.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:04 schreef At_Fundum het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom de Steelers kozen om de laatste 2 seonden van de eerste helft uit te laten lopen en niet een mooie big play probeerden om een touchdown te scoren? De kans op fumble of interceprion-return lijkt mij ook niet erg groot.
Mij lukt dat bij Madden namelijk wel regelmatig :')
2 challenges per game, tenzij je ze allebei wint dan krijg je 1 extra challenge.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:04 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
- Volgens mij mogen ze maar 1/2 challenges per game doen, misschien wouden ze hem bewaren voor later. Was nog erg vroeg in het spel.
- De punt van de bal moet de witte lijn passeren, een klein stukje de bal in het wit is dus genoeg. Blijk baar vond de ref dat hij in de lucht er voorbij was gegaan en de witte lijn had gebroken.
Betwijfel het, de bal raakte de lijn wel toen de speler in de lucht hing.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Challenge van de Seahawks mocht niet, want het was een judgement call van de ref.
TD Steelers werd goedgekeurd omdat er geen onomstotelijk bewijs was om de call te reversen. Was ie geen TD op het veld gecalld, dan was die call volgens mij ook blijven staan.
Kans is erg klein... en waarom zou je iets riskeren (blessure bijvoorbeeld? of een fumble)quote:Op maandag 6 februari 2006 02:04 schreef At_Fundum het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom de Steelers kozen om de laatste 2 seonden van de eerste helft uit te laten lopen en niet een mooie big play probeerden om een touchdown te scoren? De kans op fumble of interceprion-return lijkt mij ook niet erg groot.
Mij lukt dat bij Madden namelijk wel regelmatig
Very 'Sum of all Fears'!quote:Op maandag 6 februari 2006 02:08 schreef jna het volgende:
Zou voor al-qaida goed moment zijn om een aanslag te plegen, iets amerikaanser dan de sb halftimeshow bestaat niet. En die britten doen ook mee
Dus is het een TD...quote:Op maandag 6 februari 2006 02:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Betwijfel het, de bal raakte de lijn wel toen de speler in de lucht hing.
Waarom die TD van de Seahawks werd gecancelled was wat discutabeler..
Ik kan mij inmiddels niet meer druk maken om de resultaten van m'n club..Volgend seizoen weer. :').quote:Op maandag 6 februari 2006 02:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zijn we het toch nog ergens over eens, na een heugelijke dag.
TD Steelers werd goedgekeurd omdat er geen onomstotelijk bewijs was om de call te reversen. Was ie geen TD op het veld gecalld, dan was die call volgens mij ook blijven staan.quote:
Lachwekkend idd. De ref stond er gewoon 2 meter achter en nog smijt ie z'n eigen 'Terrible Towell'.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waarom die TD van de Seahawks werd gecancelled was wat discutabeler..
De Hail Mary.Echt zo'n play die alleen bij Madden (vaak) lukt...quote:Op maandag 6 februari 2006 02:04 schreef At_Fundum het volgende:
Mij lukt dat bij Madden namelijk wel regelmatig
Ja, en als dat door de ref niet werd gecalled denk ik dat ze dat alsnog hadden gedaan als ze de beelden terug hadden gezien.quote:
pfft op rookie niveau doet de cpu player geen prevent defense dus soms is een simpele running play al voldoende voor score.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:10 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
De Hail Mary.Echt zo'n play die alleen bij Madden (vaak) lukt...![]()
Dan hadden de Steelers de play gechallenged omdat zij denken dat 't wčl 'n TD is....quote:Op maandag 6 februari 2006 02:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, en als dat door de ref niet werd gecalled denk ik dat ze dat alsnog hadden gedaan als ze de beelden terug hadden gezien.
Mja, denk ook wel dat het door de reactie van die speler van de Steelers kwam.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:10 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Lachwekkend idd. De ref stond er gewoon 2 meter achter en nog smijt ie z'n eigen 'Terrible Towell'.
Die play kon toch niet gechallenged worden?quote:Op maandag 6 februari 2006 02:12 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Dan hadden de Steelers de play gechallenged omdat zij denken dat \'t wčl \'n TD is....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |