'quote:Op maandag 6 februari 2006 01:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Alleen in het Nederlands klinkt het gewoon niet.
Geen LB op SBS.quote:
Viel me ook op dat ze vrijwel geen reclame er voor gemaakt hebben. Als ze twee weken van te voren al met de reclames waren begonnen hadden ze vast meer kijkers.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Alleen in het Nederlands klinkt het gewoon niet.
het valt mee, maar toch nog domme dingen van Hubert, die challenge van de TD, ja dit komt van de coach......oh nee blijkbaar mag je niet challengen in de laatste twee minuten, dus komt het van de booth....quote:Op maandag 6 februari 2006 01:56 schreef Bendoverp het volgende:
Valt toch wel mee op SBS. Die Leo houdt z;n bakkes, weinig reclame dus veel beeld en replays Hubert zegt zinvollere dingen.
Inderdaad prettig dat de Admirals het programma sponsoren en daardoor in plaats van reclames er wat beelden van de NFLE langskomen.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:56 schreef Bendoverp het volgende:
Valt toch wel mee op SBS. Die Leo houdt z;n bakkes, weinig reclame dus veel beeld en replays Hubert zegt zinvollere dingen.
Het valt mij juist erg mee moet ik zeggen.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:58 schreef Unstoppable het volgende:
En aan al die users die het te traag vinden, teveel dode spel momenten etc: Ga lekker slapen![]()
SBS koopt pas heel laat de rechten op de SB, omdat het dan goedkoper is, en zolang ze de rechten niet hebben maken ze geen reclame vandaarquote:Op maandag 6 februari 2006 01:58 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Viel me ook op dat ze vrijwel geen reclame er voor gemaakt hebben. Als ze twee weken van te voren al met de reclames waren begonnen hadden ze vast meer kijkers.
En aan al die users die het te traag vinden, teveel dode spel momenten etc: Ga lekker slapen![]()
Dat is wel een fout. Maar eentje die wel begrijpelijk is.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:58 schreef Guard het volgende:
[..]
het valt mee, maar toch nog domme dingen van Hubert, die challenge van de TD, ja dit komt van de coach......oh nee blijkbaar mag je niet challengen in de laatste twee minuten, dus komt het van de booth....
Ook vreemd dat ze blijkbaar het draftsysteem alleen vanuit het ijshockey kenden en dat dus niet als eerste reden opgaven op de vraag waarom er vaak andere teams in de Superbowl strijdenquote:Op maandag 6 februari 2006 01:58 schreef Guard het volgende:
[..]
het valt mee, maar toch nog domme dingen van Hubert, die challenge van de TD, ja dit komt van de coach......oh nee blijkbaar mag je niet challengen in de laatste twee minuten, dus komt het van de booth....
Indeed!quote:Op maandag 6 februari 2006 01:58 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
'
Kwestie van smaak.
Maar heel belangrijk is: Leo houdt z'n mond en en er is weinig reclame.
a idd, beter dan de vergulde hand elke 5 minuten. :')quote:Op maandag 6 februari 2006 01:59 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Inderdaad prettig dat de Admirals het programma sponsoren en daardoor in plaats van reclames er wat beelden van de NFLE langskomen.
haha, dat blijft ook mijn superbowlherinnering van de afgelopen jarenquote:Op maandag 6 februari 2006 02:01 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
[..]
a idd, beter dan de vergulde hand elke 5 minuten. :\')
Shame on you Hubert...quote:Op maandag 6 februari 2006 01:58 schreef Guard het volgende:
[..]
niet als je al jaren commetaar geeft tijdens de SB, en ook in de tijd van FOX games becommetarieerde!!quote:Op maandag 6 februari 2006 02:00 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
Dat is wel een fout. Maar eentje die wel begrijpelijk is.
hij corrigeert zichzelf tenminstequote:Op maandag 6 februari 2006 01:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee, komen zometeen!quote:Op maandag 6 februari 2006 02:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn de Stones al geweest?
lol met als gevolg dat ik nu steeds aan de superbowl moet denken als ik het in de winkel zie liggen.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:02 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
haha, dat blijft ook mijn superbowlherinnering van de afgelopen jaren![]()
Challenge van de Seahawks mocht niet, want het was een judgement call van de ref.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Eerste helft met wat huisgenoten gekeken, tweede helft zo maar op mn eigen kamer, tis toch al laatWe hadden alleen wat vraagjes:
- Die eerste (afgekeurde) TD van de Seahawks, mocht die gechallenged worden en waarom gebeurde dit dan evt. niet?
- Waarom werd die TD van de Steelers nou goedgekeurd?
Ik hoor het wel
pass interference is niet challengable.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Eerste helft met wat huisgenoten gekeken, tweede helft zo maar op mn eigen kamer, tis toch al laatWe hadden alleen wat vraagjes:
- Die eerste (afgekeurde) TD van de Seahawks, mocht die gechallenged worden en waarom gebeurde dit dan evt. niet?
- Waarom werd die TD van de Steelers nou goedgekeurd?
Ik hoor het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |