Stomme vraag achteraf ja, er gebeurt teveel wat ik niet ken waardoor dat me niet echt is opgevallenquote:Op maandag 6 februari 2006 01:50 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ieder kwart wisselen ze...
Tja je moet de tijd niet te letterlijk nemen dat is het. Zie het meer als een percentagequote:Op maandag 6 februari 2006 01:50 schreef Merkie het volgende:
Sja, ik ben dan ook geen geoefende American Football kijker, dus ik zal de charme er wel niet van in zin. Maar als het gewoon eens wat sneller gaat is het volgens mij een stuk leuker.
Dat was na die trap pasquote:Op maandag 6 februari 2006 01:52 schreef Merkie het volgende:
Wel één vraagje; net bij die touchdown van Pittsburgh was het eerst 3-6, en nadat het goedgekeurd was stond het ineens 3-7. Hoezo is dat?
Belgische scheidsrechterquote:Op maandag 6 februari 2006 01:52 schreef Merkie het volgende:
Wel één vraagje; net bij die touchdown van Pittsburgh was het eerst 3-6, en nadat het goedgekeurd was stond het ineens 3-7. Hoezo is dat?
Fieldgoal na de TD, hoe heet zo'n kreng ?quote:Op maandag 6 februari 2006 01:52 schreef Merkie het volgende:
Point after touchdown, die gratis fieldgoal zeg maarquote:Op maandag 6 februari 2006 01:52 schreef Merkie het volgende:
Ow, dan had ik dat gemistquote:Op maandag 6 februari 2006 01:53 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Fieldgoal na de TD, hoe heet zo'n kreng ?Conversion geloof ik
Na een touchdown mag de ploeg nog een poging doen om punten te scoren dmv van een kick (1 punt) of een play (2 punten). Normaal wordt altijd een voor ene kick gekozen.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:52 schreef Merkie het volgende:
Tja tweede helft zal wat meer moeten gebeuren, Pittsburgh als eerste in de aanval als ze scoren zal Holmgren wat meer risico moeten nemen, dan wordt het nog wel wat...quote:Op maandag 6 februari 2006 01:54 schreef ScienceFriction het volgende:
Nou.... het is nog geen geweldige wedstrijd...
Morgen vrij genomen.Tja,het is de SB en de Steelers staan er ook nog 'ns in!quote:Op maandag 6 februari 2006 01:55 schreef jna het volgende:
hmmm, morgen 8 uur op
Alleen in het Nederlands klinkt het gewoon niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:56 schreef Bendoverp het volgende:
Valt toch wel mee op SBS. Die Leo houdt z;n bakkes, weinig reclame dus veel beeld en replays Hubert zegt zinvollere dingen.
nee, idd, Seahawks zpelen veel beter, maar veel pech en laatste drive was knullig.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:56 schreef zjroentje het volgende:
Stand geeft niet echt de verhoudingen weer vind ik.
'quote:Op maandag 6 februari 2006 01:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Alleen in het Nederlands klinkt het gewoon niet.
Geen LB op SBS.quote:
Viel me ook op dat ze vrijwel geen reclame er voor gemaakt hebben. Als ze twee weken van te voren al met de reclames waren begonnen hadden ze vast meer kijkers.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Alleen in het Nederlands klinkt het gewoon niet.
het valt mee, maar toch nog domme dingen van Hubert, die challenge van de TD, ja dit komt van de coach......oh nee blijkbaar mag je niet challengen in de laatste twee minuten, dus komt het van de booth....quote:Op maandag 6 februari 2006 01:56 schreef Bendoverp het volgende:
Valt toch wel mee op SBS. Die Leo houdt z;n bakkes, weinig reclame dus veel beeld en replays Hubert zegt zinvollere dingen.
Inderdaad prettig dat de Admirals het programma sponsoren en daardoor in plaats van reclames er wat beelden van de NFLE langskomen.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:56 schreef Bendoverp het volgende:
Het valt mij juist erg mee moet ik zeggen.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:58 schreef Unstoppable het volgende:
En aan al die users die het te traag vinden, teveel dode spel momenten etc: Ga lekker slapen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |