Fieldgoal na de TD, hoe heet zo'n kreng ?quote:Op maandag 6 februari 2006 01:52 schreef Merkie het volgende:
Wel één vraagje; net bij die touchdown van Pittsburgh was het eerst 3-6, en nadat het goedgekeurd was stond het ineens 3-7. Hoezo is dat?
Point after touchdown, die gratis fieldgoal zeg maarquote:Op maandag 6 februari 2006 01:52 schreef Merkie het volgende:
Wel één vraagje; net bij die touchdown van Pittsburgh was het eerst 3-6, en nadat het goedgekeurd was stond het ineens 3-7. Hoezo is dat?
Ow, dan had ik dat gemistquote:Op maandag 6 februari 2006 01:53 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Fieldgoal na de TD, hoe heet zo'n kreng ?Conversion geloof ik
Na een touchdown mag de ploeg nog een poging doen om punten te scoren dmv van een kick (1 punt) of een play (2 punten). Normaal wordt altijd een voor ene kick gekozen.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:52 schreef Merkie het volgende:
Tja tweede helft zal wat meer moeten gebeuren, Pittsburgh als eerste in de aanval als ze scoren zal Holmgren wat meer risico moeten nemen, dan wordt het nog wel wat...quote:Op maandag 6 februari 2006 01:54 schreef ScienceFriction het volgende:
Nou.... het is nog geen geweldige wedstrijd...
Morgen vrij genomen.Tja,het is de SB en de Steelers staan er ook nog 'ns in!quote:Op maandag 6 februari 2006 01:55 schreef jna het volgende:
hmmm, morgen 8 uur op
Alleen in het Nederlands klinkt het gewoon niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:56 schreef Bendoverp het volgende:
Valt toch wel mee op SBS. Die Leo houdt z;n bakkes, weinig reclame dus veel beeld en replays Hubert zegt zinvollere dingen.
nee, idd, Seahawks zpelen veel beter, maar veel pech en laatste drive was knullig.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:56 schreef zjroentje het volgende:
Stand geeft niet echt de verhoudingen weer vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |