Yummie.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Gewoon, met een vinger over en rond het gaatje wrijven zeg maar. Zitten veel zenuwuiteinden daar.
bij mannen gaat dat hetzelfdequote:Op maandag 13 februari 2006 02:05 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Als er iemand van de vrouwen ooit een soa-test heeft laten doen, weet die dat je echt niks in dat gaatje wil hebben: dan gaat er nl. een soort mini wattenstaafje in, stelt dus niet zoveel voor: zeg maar ongeveer 3 of 4 mm doorsnee ofzo; en dat doet PIJN! En ook al ben je net naar de wc geweest, je krijgt dan ZO'N aandrang om te plassen
! Het is echt Vreselijk, en niet geil of weet ik wat om daar ook maar iets in te hebben.... Om maar ff iedereen uit die droom te helpen
![]()
Het kan dus vast wel als mensen er ervaring mee hebben ofzo, maar het is idd echt niet normaal en vooral NIET PRETTIG!!!Ik denk eigenlijk dat je het onder SM kunt scharen dus
![]()
Bij vrouwen doen ze toch alleen een spateltje door de baarmoeder juistquote:Op maandag 13 februari 2006 02:05 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Als er iemand van de vrouwen ooit een soa-test heeft laten doen, weet die dat je echt niks in dat gaatje wil hebben: dan gaat er nl. een soort mini wattenstaafje in, stelt dus niet zoveel voor: zeg maar ongeveer 3 of 4 mm doorsnee ofzo; en dat doet PIJN! En ook al ben je net naar de wc geweest, je krijgt dan ZO'N aandrang om te plassen
! Het is echt Vreselijk, en niet geil of weet ik wat om daar ook maar iets in te hebben.... Om maar ff iedereen uit die droom te helpen
![]()
Het kan dus vast wel als mensen er ervaring mee hebben ofzo, maar het is idd echt niet normaal en vooral NIET PRETTIG!!!Ik denk eigenlijk dat je het onder SM kunt scharen dus
![]()
en hou oud waren ze?12?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:57 schreef Lu_uK het volgende:
ik sprak laatst twee meisjes achter elkaar die allebij dachten dat mannen elke nacht klaar kwamen. elke nacht een natte droom dachten ze.
Vrouwen weten ook niet veel van mannen hoor
(dus niet door het zelf te doen, om even die opmerkingen voor te zijn)
Omgquote:Op maandag 13 februari 2006 13:25 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Bij vrouwen doen ze toch alleen een spateltje door de baarmoeder juist
Een uitstrijkje wordt gemaakt door met een miniborsteltje door de baarmoedermond te gaan. De baarmoedermond ligt achteraan in de vagina. Het is het uiteinde van de baarmoeder en heeft een doorgang van milimeters.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:25 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Bij vrouwen doen ze toch alleen een spateltje door de baarmoeder juist
jij liever dan ikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:21 schreef zesje het volgende:
[..]
Een uitstrijkje wordt gemaakt door met een miniborsteltje door de baarmoedermond te gaan. De baarmoedermond ligt achteraan in de vagina. Het is het uiteinde van de baarmoeder en heeft een doorgang van milimeters.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:11 schreef jpg97 het volgende:
Volgens mij heeft TS zwakzinnige vriendjes gehad
En lukt het niet (goed) dan hebben we nog de plastuit.quote:Op zondag 19 februari 2006 03:20 schreef RiDo78 het volgende:
Kijk dat een man niet alles weet van het vrouwelijke lichaam vind ik nog tot daar aan toe. Ookal is het misschien al in groep 7/8 behandeld.
Wat ik erger vind is dat de meeste vrouwen nieteens weten dat ze ook staand kunnen plassen.
Ja dat doen ze in Egypte.quote:Op zondag 19 februari 2006 03:20 schreef RiDo78 het volgende:
Kijk dat een man niet alles weet van het vrouwelijke lichaam vind ik nog tot daar aan toe. Ookal is het misschien al in groep 7/8 behandeld.
Wat ik erger vind is dat de meeste vrouwen nieteens weten dat ze ook staand kunnen plassen.
ieuwquote:Op zondag 19 februari 2006 10:56 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ja dat doen ze in Egypte.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |