juist wel!! tot vanavondquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:58 schreef Shirley het volgende:
Hoezo mag Bart je niet dan?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:01 schreef Shirley het volgende:
Ach, hij was de eerste BB'er ter wereld die live lag te krikken. What's the difference?
Welk resultaat dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eerder een overeenkomst, het begin, en het resultaat![]()
ghe.....een love baby met APKquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:11 schreef Coos het volgende:
Effe zonder gezeik...., als Tann echt Tanja is, dan is het toch leuk?? Iemand die in de schijnwerpers heeft gestaan en nu gewoon al je vragen beantwoord. Ik heb nog geen ontkenningen (zelfs over de " hoer spelen") of verdraaiingen gezien.
Maar Tann..... we hebben het er al eerder over gehad, je moet als je toch wil werken munt uit die relatieve bekendheid slaan. "lek" voor mijn Part in de Privé dat je met APK een "love baby" gaat maken. Jij weer in zoveel praatshows a raison de ....?.... en APK is er ook mee geholpen want die heeft nog pakhuizen vol met "kunst" waar weleens wat aandacht aan geschonken mag worden.
every one is a winner!!
![]()
yep, speciaal voor jou APK'tje, pizza........zelf gemaakte....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Dan kan ze het later vandaag nog wel vertellen.![]()
Echt niet!! BOEIEquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:59 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Wat krijgen we nou???????
Kom op zeg, leuk als ze net als jij en ik toch gewoon meekletst?
Alleen maar gezellig!!!!
Kom op hoor Tan! Laat je nie kisten hoor: BOEIE!![]()
spruitjes gesmoord in hamkaas saus, karbo en aardappels iddquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:10 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit schiet niet op, de aardappels voor vanavond liggen al zowat weer in de pan.![]()
Zou Peter6000 meelezen trouwens, ondanks dat ie niet mag posten?![]()
ksnap niet waarom in een zwakkere positie zaten dan....maar laat maar....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:00 schreef mazaru het volgende:
Ik geloof niet dat het zo is dat Bart jou niet mag.
Hij vond het feit dat jij zwanger was in het huis, en daar als eerste BB'er ter wereld live zou gaan bevallen, niet eerlijk ten opzichte van de andere bewoners, die daardoor in een zwakkere positie stonden.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:44 schreef tann het volgende:
[..]
spruitjes gesmoord in hamkaas saus, karbo en aardappels idd![]()
uhm..tja...als iemand mij niet mag betekend dat niet voor mij die persoon daarom ook maar niet te mogen...snappie?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:05 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja jij hem wel, maar hij jou niet zei je.. Ach.. boeie!
Aaaaaaaaah.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:37 schreef tann het volgende:
yep, speciaal voor jou APK'tje, pizza........zelf gemaakte....![]()
Zo bedoelde ik het ook niet hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:48 schreef tann het volgende:
[..]
uhm..tja...als iemand mij niet mag betekend dat niet voor mij die persoon daarom ook maar niet te mogen...snappie?![]()
BTW waarom ligt Peter eruit dan? Heeft toch nx te maken met die foto van Cuall van mij achter de labtop? Kvond em juist super lachu!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:10 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit schiet niet op, de aardappels voor vanavond liggen al zowat weer in de pan.![]()
Zou Peter6000 meelezen trouwens, ondanks dat ie niet mag posten?![]()
die usericon toestand doet et steeds niet, maar zal zo weer ff kijke! thnxquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:44 schreef mazaru het volgende:
Als je langer dan een week op FOK zit, is het toch echt verplicht een avatar te nemen![]()
2x doodsverwensingen in 1 week is een beetje teveel.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:51 schreef tann het volgende:
[..]
BTW waarom ligt Peter eruit dan? Heeft toch nx te maken met die foto van Cuall van mij achter de labtop? Kvond em juist super lachu!![]()
maar toch niet om die toffe fotoo van Cuall?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:52 schreef Anitra het volgende:
[..]
2x doodsverwensingen in 1 week is een beetje teveel.
overigens vond ik hem ook geweldig, maar Cuall kan mooie dingen maken met al die avatars
Omdat het een unieke situatie was.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:46 schreef tann het volgende:
[..]
ksnap niet waarom in een zwakkere positie zaten dan....maar laat maar....![]()
Ja, mee eens! Nog nooit zo'n stille bevalling gezien!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
En nu we het daar toch over hebben.....
Respect!!
Wat heb jij je geweldig goed gehouden tijdens de bevalling.
Ik heb letterlijk met je mee zitten puffen![]()
Prachtige beelden.
![]()
Ik geloof het wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:54 schreef tann het volgende:
[..]
maar toch niet om die toffe fotoo van Cuall?
Dat vindt ie helemaal lekkerquote:
kheb et erg andersom ervaren, voelde me meer een aanhangseltje, kon met nx mee doen en zeker toen ik daar nog de puf voor had was dat erg frustrerend,maar bedankt voor et mee puffen!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat het een unieke situatie was.
Zelfs in Amerika werd er over in de krant geschreven.
Dus eigenlijk waren de andere bewoners een soort van figuranten, in ieder geval tot na jouw bevalling.
Iedereen wilde die 'live' bevalling zien.
En nu we het daar toch over hebben.....
Respect!!
Wat heb jij je geweldig goed gehouden tijdens de bevalling.
Ik heb letterlijk met je mee zitten puffen![]()
Prachtige beelden.
![]()
emile ratelband methode, adem in......pfffffff adem uit...........tjakkaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, mee eens! Nog nooit zo'n stille bevalling gezien!
ghe he..I love kermis de kikker......en winniquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:10 schreef kukeleku het volgende:
Hee Tann...leuke usericon....(eindelijk)gelukt dus![]()
Whehehe...wees maar blij dat hij er niet met z'n snufferd bovenop stondquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:18 schreef tann het volgende:
[..]
emile ratelband methode, adem in......pfffffff adem uit...........tjakka![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:54 schreef tann het volgende:
[..]
maar toch niet om die toffe fotoo van Cuall?
vooral mezelf......quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:19 schreef MandyD1985 het volgende:
tanja ik vraag me toch af wie mocht je nu het meest in het huis.....Nu buiten het huis is het Menno maar was het in het huis ook al zo(julle konden wel goed met elkaar opschieten altijd heb ik gezien)
groetjes
he gedver dat nou ook weer niet, maar hij is goed in uitleggen jezelf te beheersen en pijn aankunnen...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:20 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whehehe...wees maar blij dat hij er niet met z'n snufferd bovenop stond
Het is nooit leuk om in een uitzonderingspositie te zitten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:17 schreef tann het volgende:
[..]
kheb et erg andersom ervaren, voelde me meer een aanhangseltje, kon met nx mee doen en zeker toen ik daar nog de puf voor had was dat erg frustrerend,
Ik kon het tenminste rokend doen!quote:maar bedankt voor et mee puffen!!![]()
Ik heb ook minder nette fakes van je gemaakt hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:26 schreef tann het volgende:
[..]
kheb me rot gelachen, hou wel van die dingen...![]()
alst aan mij lag had ik de bevalling ook rokend gedaan, nee hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is nooit leuk om in een uitzonderingspositie te zitten.![]()
Ik begrijp best dat het voor jou ook frustrerend moet zijn geweest.
Alleen al het eten terwijl de rest van de bewoners op rantsoen staat, lijkt me vreselijk.
En dan nog een lading hormonen die volledig op hol zijn geslagen![]()
Maar er was absoluut geen kans dat je er uit gestemd zou worden.
Genomineerd worden is weer een andere zaak, maar de kijkers hadden je nooit weggestemd.
Iedereen wilde die bevalling zien.
Ik zat op amerikaanse fora te lezen hoe daar de Nederlandse streams gevolgd werden, alleen maar om te zien wat er zou gebeuren als de weeen zouden beginnen.
Ze begrepen geen hol van wat er allemaal gezegd werd, maar hadden toch full time de streams aan staan.![]()
Dat wist Hummie ook![]()
[..]
Ik kon het tenminste rokend doen!![]()
Lief he, en dat zijn alweer oude pics, ik hoop donderdag nieuwe fotoos te laten zetten op de andere site www.joscelynsavanna.nlquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:29 schreef MandyD1985 het volgende:
ik heb trouwens op je sites gekeken tann en wat leuke fotos van joss..ze ziet er goed uit hoor:D
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat vindt ie helemaal lekker![]()
tot vannacht allemaal.
kzal voorlopig ook niet meer zwanger worden, maar als je die andere pics bedoelt (ik met een varkensneus, baby met nicotinegauwgom in mn beuk, ik met piercing en opengescheurde buik enz enz.) heb ik ook erg om moeten lachen, die humor heb ik wel, twas ook niet goed en ja, kheb een varkensneus gheehequote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb ook minder nette fakes van je gemaakt hoor, maar dat was in je BB-periode, en ja toen was je een beetje publiek eigendom.
Toen was ik echt niet altijd erg gecharmeerd van je optreden, en dat heb ik in mijn fakes proberen duidelijk te maken.
Ik zie nu een Tanja die ik beter kan pruimen![]()
Man, wat ben jij vervelend als je zwanger bent![]()
Ik vind dat ook een fout van Hummie, ze heeft jou daardoor in een positie gebracht die voor grote ongelijkheid zorgde. De ergernissen daarover, waren hier op het forum, dan ook niet van de lucht.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is nooit leuk om in een uitzonderingspositie te zitten.![]()
Ik begrijp best dat het voor jou ook frustrerend moet zijn geweest.
Alleen al het eten terwijl de rest van de bewoners op rantsoen staat, lijkt me vreselijk.
En dan nog een lading hormonen die volledig op hol zijn geslagen![]()
<knip>
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:37 schreef Shirley het volgende:
Ik neem aan dat je Joost ook geen waardige winnaar vindt of wel? ( Ik dus niet, dat is duidelijk) Ik kan me nog die keer herinneren dat je geen patat met hem wilde etenGeweldig... Je mocht hem echt niet hé?
ik zal de site zeker in de gaten houden want ik vind het een popje....ze is echt een mooie meid...kan je trots op zijn mara dat ben je ook en terecht:Dquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:35 schreef tann het volgende:
[..]
Lief he, en dat zijn alweer oude pics, ik hoop donderdag nieuwe fotoos te laten zetten op de andere site www.joscelynsavanna.nl![]()
heeejquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:38 schreef Manu82 het volgende:
hey Tann wat heb je vandaag gegeten?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:38 schreef Manu82 het volgende:
hey Tann wat heb je vandaag gegeten?
ja, ik zit een beetje te zwerven tussen de SC, deze SC en de telefoonquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:40 schreef tann het volgende:
[..]
heeejmanu, heb ik al gezegd...gheheh, je was zeker weer in je souterrain...
![]()
ghe, laten we het daar maar niet over hebben, kan er inmiddels een boek overschrijven, en ja arme Lies, kwou dat ik dingen met haar anders had gedaan, echt spijt van dat ik in het begin zo tegen haar deed.....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een fout van Hummie, ze heeft jou daardoor in een positie gebracht die voor grote ongelijkheid zorgde. De ergernissen daarover, waren hier op het forum, dan ook niet van de lucht.
De enige die dat durfde te benoemen was Lieske, maar zij werd snel overruled door de anderen en hield daarna haar mond.
Net zo goed als het voor de anderen een lastige situatie was, zal dat voor jou precies hetzelfde zijn geweest, denk ik.
eeeeeech wel, ben VET verliefd!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:40 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
ik zal de site zeker in de gaten houden want ik vind het een popje....ze is echt een mooie meid...kan je trots op zijn mara dat ben je ook en terecht:D
gr
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whaha...dat zegt meer dan genoeg!:D
hoe krijg ik die dynabite? Golfer heeft et ook al geprobeerd, bij 58 pixels gaf fok toch nog aan dat het 62 waren.....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:43 schreef Dynabite het volgende:
Deze is wat scherper Tann.
[afbeelding]
Deze is 60X58...gewoon eerst opslaan op je computer en dan uploaden bij je instellingen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:45 schreef tann het volgende:
[..]
hoe krijg ik die dynabite? Golfer heeft et ook al geprobeerd, bij 58 pixels gaf fok toch nog aan dat het 62 waren.....
Tof dat je het zo oppaktquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:38 schreef tann het volgende:
[..]
kzal voorlopig ook niet meer zwanger worden, maar als je die andere pics bedoelt (ik met een varkensneus, baby met nicotinegauwgom in mn beuk, ik met piercing en opengescheurde buik enz enz.) heb ik ook erg om moeten lachen, die humor heb ik wel, twas ook niet goed en ja, kheb een varkensneus gheehe
Ja, soms lopen de dingen zo, als we alles van te voren wistenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:42 schreef tann het volgende:
[..]
ghe, laten we het daar maar niet over hebben, kan er inmiddels een boek overschrijven, en ja arme Lies, kwou dat ik dingen met haar anders had gedaan, echt spijt van dat ik in het begin zo tegen haar deed.....![]()
Heb jij de kritiek op Bart niet gehoord tijdens BB1?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:34 schreef tann het volgende:
[..]
alst aan mij lag had ik de bevalling ook rokend gedaan, nee hoorwel gaaf dat van Amerika,wist ik niet, ik had juist et idee dat ik er wel voor de bevalling uit zou worden gestemt ivm al dat kritiek, maar sowieso na de bevalling...
quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb jij de kritiek op Bart niet gehoord tijdens BB1?
Die gozer stond geloof ik iedere week genomineerd, maar werd er echt niet uitgestuurd.
Juist omdat die zo vervelend was, en natuurlijk omdat er sex in de lucht hing![]()
Niet alleen Amerika keek hoor,![]()
Rusland: http://newsfromrussia.com/society/2005/08/29/61912.html
Israel: http://www.jewishworldreview.com/0905/dickson090605.php3
Engeland: http://www.nzherald.co.nz/location/story.cfm?l_id=69&ObjectID=10342843
Duitsland: http://www.n-tv.de/592000.html
http://www.bonnaparte.de/story.php3?articleid=6579
http://www.berlinonline.d(...)mischtes/492861.html
Amerika: http://bigbrother.fok.nl/blog/200
http://www.tv.com/story/story.html&story_id=2033
![]()
kheb em opgeslagen, als ik weer contact met haar heb zal ik deze haar toe doen, ik vind em mooi, ik denk zij ook wel, ik ben geen lesbieene ofzo maar ik vind dat ze een pracht lichaam heeft, en kdenk dat Roel het daar mee eens isquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Tof dat je het zo oppaktMisschien hebben we wel een beetje hetzelfde gevoel voor humor
![]()
ik heb altijd fakes gemaakt, tijdens BB's, maar er nooit een reactie van de bewoners zelf over gehad, toch leuk om dat te horen.
Ik zou wel eens willen weten wat Dido van deze fake vond![]()
edit - Ik was vergeten dat ik van Gert-Jan een keer een mailtje heb gekregen waarin hij aangaf dat hij mijn fakes leuk vond
Dat waren alleen nog maar de eerste linkjesquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:00 schreef cuall het volgende:
[..]
zo zeg dat je dat maar zo kan ophoesten
ik bedoel maar!! en ze zat bij de laatste 3, hoezo respect!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, soms lopen de dingen zo, als we alles van te voren wisten, nou dan waren we allebei vast héél rijk geweest
![]()
Lieske was gewoon héél onzeker, al had ik véél bewondering hoe ze omging met al haar nominaties, daar konden de anderen nog heel wat van leren.![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb jij de kritiek op Bart niet gehoord tijdens BB1?
Die gozer stond geloof ik iedere week genomineerd, maar werd er echt niet uitgestuurd.
Juist omdat die zo vervelend was, en natuurlijk omdat er sex in de lucht hing![]()
Niet alleen Amerika keek hoor,![]()
Rusland: http://newsfromrussia.com/society/2005/08/29/61912.html
Israel: http://www.jewishworldreview.com/0905/dickson090605.php3
Engeland: http://www.nzherald.co.nz/location/story.cfm?l_id=69&ObjectID=10342843
Duitsland: http://www.n-tv.de/592000.html
http://www.bonnaparte.de/story.php3?articleid=6579
http://www.berlinonline.d(...)mischtes/492861.html
Amerika: http://bigbrother.fok.nl/blog/200
http://www.tv.com/story/story.html&story_id=2033
![]()
ghehe, ja zag et zelf net ook dat je dat ook anders op kon vatten, om bepaalde dingen maar voor te zijn heb ik het snel ff veranderd....quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:07 schreef tann het volgende:
[..]
ghehe, ja zag et zelf net ook dat je dat ook anders op kon vatten, om bepaalde dingen maar voor te zijn heb ik het snel ff veranderd....![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:07 schreef tann het volgende:
[..]
ghehe, ja zag et zelf net ook dat je dat ook anders op kon vatten, om bepaalde dingen maar voor te zijn heb ik het snel ff veranderd....![]()
Ja, Dido had zeker een heel mooi lijf. Ik zou willen dat ik zulke lange benen hadquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:02 schreef tann het volgende:
[..]
kheb em opgeslagen, als ik weer contact met haar heb zal ik deze haar toe doen, ik vind em mooi, ik denk zij ook wel, ik ben geen lesbieene ofzo maar ik vind dat ze een pracht lichaam heeft, en kdenk dat Roel het daar mee eens is![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:09 schreef tann het volgende:
Maaruuh,ik ga afsluiten, wil vandaag voor 12en in mn bedje ligg, truste iedereen!
kheb nog wel wat gipsplaten hahaha, maar kan me er nx bij voorstellen! En nu ga ik slapen, bedankt voor de link Ricaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:16 schreef Anitra het volgende:
Ik vond dat een van je mooiste Cuall
Maar Cuall kan toveren met de pc!!
Tan dat verliefd zijn hoort erbij, dat word vanzelf minder als ze de tien naderen
Momenteel ben ik aan het sparen voor een nieuw behangetje op de kamer van mijn dochter, om haar erachter te plakken dus moet een stevige zijn
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:16 schreef Anitra het volgende:
Ik vond dat een van je mooiste Cuall
Maar Cuall kan toveren met de pc!!
Tan dat verliefd zijn hoort erbij, dat word vanzelf minder als ze de tien naderen
Momenteel ben ik aan het sparen voor een nieuw behangetje op de kamer van mijn dochter, om haar erachter te plakken dus moet een stevige zijn
We konden het niet altijd vinden in SC, maar je werk is super en dus zeg ik dat ookquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:27 schreef cuall het volgende:
[..]
word er verlegen van.
Bij mij zijn de kids inmiddels volwassen en soms wil ik ze ook achter dat behang van jou plakken hoorWil ik boodschappen doen en is mijn auto weg
![]()
........maar elke leeftijd heeft zo zijn ergernissen maar ook zijn charmes![]()
Morgen mag je weer.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
sorry, wist niet dat het al gevraagd was![]()
Pak je toch gewoon je motor?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:27 schreef cuall het volgende:
Bij mij zijn de kids inmiddels volwassen en soms wil ik ze ook achter dat behang van jou plakken hoorWil ik boodschappen doen en is mijn auto weg
![]()
........maar elke leeftijd heeft zo zijn ergernissen maar ook zijn charmes![]()
quote:
Ik heb niets bijgedragen aan de avatar hoor, alleen maar gezegd dat het tijd werd dat ze er 1 namquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:02 schreef mamapan het volgende:
Ontzettend leuk dat Tanja hier zoveel is en dat iedereen zo aardig, lief en vriendelijk voor haar is en dat Miss J, Golfer, Lekker Simpel, Mazaru en Dynabyte ervoor gezorgd hebben dat Tanja nu zo'n mooie avatar heeft.![]()
Zelf heb ik maanden zitten klooien en is het resultaat nog niet om aan te zien.
'k wou dat ik óók bekend was![]()
![]()
je hebt gelijk, maar ik heb máánden BB gevolgd zonder avatar, en niemand heeft daar ooit een opmerking over gemaakt, dus viel het me op dat er wel wat over gezegd werd bij ons aller Tanjaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:44 schreef mazaru het volgende:
Als je langer dan een week op FOK zit, is het toch echt verplicht een avatar te nemen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |