Ik geloof het wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:54 schreef tann het volgende:
[..]
maar toch niet om die toffe fotoo van Cuall?
Dat vindt ie helemaal lekkerquote:
kheb et erg andersom ervaren, voelde me meer een aanhangseltje, kon met nx mee doen en zeker toen ik daar nog de puf voor had was dat erg frustrerend,maar bedankt voor et mee puffen!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat het een unieke situatie was.
Zelfs in Amerika werd er over in de krant geschreven.
Dus eigenlijk waren de andere bewoners een soort van figuranten, in ieder geval tot na jouw bevalling.
Iedereen wilde die 'live' bevalling zien.
En nu we het daar toch over hebben.....
Respect!!
Wat heb jij je geweldig goed gehouden tijdens de bevalling.
Ik heb letterlijk met je mee zitten puffen![]()
Prachtige beelden.
![]()
emile ratelband methode, adem in......pfffffff adem uit...........tjakkaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, mee eens! Nog nooit zo'n stille bevalling gezien!
ghe he..I love kermis de kikker......en winniquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:10 schreef kukeleku het volgende:
Hee Tann...leuke usericon....(eindelijk)gelukt dus![]()
Whehehe...wees maar blij dat hij er niet met z'n snufferd bovenop stondquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:18 schreef tann het volgende:
[..]
emile ratelband methode, adem in......pfffffff adem uit...........tjakka![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:54 schreef tann het volgende:
[..]
maar toch niet om die toffe fotoo van Cuall?
vooral mezelf......quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:19 schreef MandyD1985 het volgende:
tanja ik vraag me toch af wie mocht je nu het meest in het huis.....Nu buiten het huis is het Menno maar was het in het huis ook al zo(julle konden wel goed met elkaar opschieten altijd heb ik gezien)
groetjes
he gedver dat nou ook weer niet, maar hij is goed in uitleggen jezelf te beheersen en pijn aankunnen...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:20 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whehehe...wees maar blij dat hij er niet met z'n snufferd bovenop stond
Het is nooit leuk om in een uitzonderingspositie te zitten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:17 schreef tann het volgende:
[..]
kheb et erg andersom ervaren, voelde me meer een aanhangseltje, kon met nx mee doen en zeker toen ik daar nog de puf voor had was dat erg frustrerend,
Ik kon het tenminste rokend doen!quote:maar bedankt voor et mee puffen!!![]()
Ik heb ook minder nette fakes van je gemaakt hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:26 schreef tann het volgende:
[..]
kheb me rot gelachen, hou wel van die dingen...![]()
alst aan mij lag had ik de bevalling ook rokend gedaan, nee hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is nooit leuk om in een uitzonderingspositie te zitten.![]()
Ik begrijp best dat het voor jou ook frustrerend moet zijn geweest.
Alleen al het eten terwijl de rest van de bewoners op rantsoen staat, lijkt me vreselijk.
En dan nog een lading hormonen die volledig op hol zijn geslagen![]()
Maar er was absoluut geen kans dat je er uit gestemd zou worden.
Genomineerd worden is weer een andere zaak, maar de kijkers hadden je nooit weggestemd.
Iedereen wilde die bevalling zien.
Ik zat op amerikaanse fora te lezen hoe daar de Nederlandse streams gevolgd werden, alleen maar om te zien wat er zou gebeuren als de weeen zouden beginnen.
Ze begrepen geen hol van wat er allemaal gezegd werd, maar hadden toch full time de streams aan staan.![]()
Dat wist Hummie ook![]()
[..]
Ik kon het tenminste rokend doen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |