juist wel!! tot vanavondquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:58 schreef Shirley het volgende:
Hoezo mag Bart je niet dan?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:01 schreef Shirley het volgende:
Ach, hij was de eerste BB'er ter wereld die live lag te krikken. What's the difference?
Welk resultaat dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eerder een overeenkomst, het begin, en het resultaat![]()
ghe.....een love baby met APKquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:11 schreef Coos het volgende:
Effe zonder gezeik...., als Tann echt Tanja is, dan is het toch leuk?? Iemand die in de schijnwerpers heeft gestaan en nu gewoon al je vragen beantwoord. Ik heb nog geen ontkenningen (zelfs over de " hoer spelen") of verdraaiingen gezien.
Maar Tann..... we hebben het er al eerder over gehad, je moet als je toch wil werken munt uit die relatieve bekendheid slaan. "lek" voor mijn Part in de Privé dat je met APK een "love baby" gaat maken. Jij weer in zoveel praatshows a raison de ....?.... en APK is er ook mee geholpen want die heeft nog pakhuizen vol met "kunst" waar weleens wat aandacht aan geschonken mag worden.
every one is a winner!!
![]()
yep, speciaal voor jou APK'tje, pizza........zelf gemaakte....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Dan kan ze het later vandaag nog wel vertellen.![]()
Echt niet!! BOEIEquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:59 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Wat krijgen we nou???????
Kom op zeg, leuk als ze net als jij en ik toch gewoon meekletst?
Alleen maar gezellig!!!!
Kom op hoor Tan! Laat je nie kisten hoor: BOEIE!![]()
spruitjes gesmoord in hamkaas saus, karbo en aardappels iddquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:10 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit schiet niet op, de aardappels voor vanavond liggen al zowat weer in de pan.![]()
Zou Peter6000 meelezen trouwens, ondanks dat ie niet mag posten?![]()
ksnap niet waarom in een zwakkere positie zaten dan....maar laat maar....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:00 schreef mazaru het volgende:
Ik geloof niet dat het zo is dat Bart jou niet mag.
Hij vond het feit dat jij zwanger was in het huis, en daar als eerste BB'er ter wereld live zou gaan bevallen, niet eerlijk ten opzichte van de andere bewoners, die daardoor in een zwakkere positie stonden.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:44 schreef tann het volgende:
[..]
spruitjes gesmoord in hamkaas saus, karbo en aardappels idd![]()
uhm..tja...als iemand mij niet mag betekend dat niet voor mij die persoon daarom ook maar niet te mogen...snappie?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:05 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja jij hem wel, maar hij jou niet zei je.. Ach.. boeie!
Aaaaaaaaah.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:37 schreef tann het volgende:
yep, speciaal voor jou APK'tje, pizza........zelf gemaakte....![]()
Zo bedoelde ik het ook niet hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:48 schreef tann het volgende:
[..]
uhm..tja...als iemand mij niet mag betekend dat niet voor mij die persoon daarom ook maar niet te mogen...snappie?![]()
BTW waarom ligt Peter eruit dan? Heeft toch nx te maken met die foto van Cuall van mij achter de labtop? Kvond em juist super lachu!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:10 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit schiet niet op, de aardappels voor vanavond liggen al zowat weer in de pan.![]()
Zou Peter6000 meelezen trouwens, ondanks dat ie niet mag posten?![]()
die usericon toestand doet et steeds niet, maar zal zo weer ff kijke! thnxquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:44 schreef mazaru het volgende:
Als je langer dan een week op FOK zit, is het toch echt verplicht een avatar te nemen![]()
2x doodsverwensingen in 1 week is een beetje teveel.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:51 schreef tann het volgende:
[..]
BTW waarom ligt Peter eruit dan? Heeft toch nx te maken met die foto van Cuall van mij achter de labtop? Kvond em juist super lachu!![]()
maar toch niet om die toffe fotoo van Cuall?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:52 schreef Anitra het volgende:
[..]
2x doodsverwensingen in 1 week is een beetje teveel.
overigens vond ik hem ook geweldig, maar Cuall kan mooie dingen maken met al die avatars
Omdat het een unieke situatie was.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:46 schreef tann het volgende:
[..]
ksnap niet waarom in een zwakkere positie zaten dan....maar laat maar....![]()
Ja, mee eens! Nog nooit zo'n stille bevalling gezien!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
En nu we het daar toch over hebben.....
Respect!!
Wat heb jij je geweldig goed gehouden tijdens de bevalling.
Ik heb letterlijk met je mee zitten puffen![]()
Prachtige beelden.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |