Ik durfde het niet aan om al die linkjes erin te gooien, dat zorgt nogal voor wat kapotte topics...quote:
Bonjourquote:Op zondag 5 februari 2006 22:03 schreef PeRi het volgende:
HOI!
Ik maak me nergens druk om.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:03 schreef Dada het volgende:
Precies joh Buup, maar eh: waar maak je je druk om? Als ik jou was zou ik een slaappil nemen en lekker naar bed gaan
Uberhaupt....quote:
Houden zoquote:Op zondag 5 februari 2006 22:06 schreef Bupatih het volgende:
Ik maak me nergens druk om.
spaghettiquote:
Eeeen kom er maar in pberends :')quote:Op zondag 5 februari 2006 22:08 schreef Messenga het volgende:
Jack Black :\')
School of Rock :\')
Talpa
Ben jij nou echt zo dom of speel je het?quote:
quote:
Indien jij denkt dat Messenga pberends is, vind ik je dom.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:11 schreef Dada het volgende:
[..]
Ben jij nou echt zo dom of speel je het?
Vergelijk mij eens niet met je moeder.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:13 schreef rena het volgende:
[..]
Worden we grofrare kanariepiet dat je er bent oO<
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
Vergelijk mij eens niet met je moeder.![]()
Daar kan ik je niet ongelijk in geven.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:14 schreef rena het volgende:
[..]
Dat deed ik niet, ik had het over die van jou
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:15 schreef Messenga het volgende:
[..]
Daar kan ik je niet geen ongelijk in geven.
quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Indien jij denkt dat Messenga pberends is, vind ik je dom.
Indien jij met je reactie wilde suggeren dat Messenga als pberends postte, vind ik het niet grappig.
[afbeelding]
Jezus Buup.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Indien jij denkt dat Messenga pberends is, vind ik je dom.
Indien jij met je reactie wilde suggeren dat Messenga als pberends postte, vind ik het niet grappig.
[afbeelding]
M'nquote:Op zondag 5 februari 2006 22:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jezus Buup.. Pberends kotst ook altijd op Talpa, vandaar dat Dada het zo zei.
.
quote:
Ja, het was gezellig vandaag bij mn vriendin.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:17 schreef rena het volgende:
[..]
Hoe wild was je weekend dan, dat je er typfouten van gaat maken?
Whehe zie je zelfs Sven snapt hem :')quote:Op zondag 5 februari 2006 22:17 schreef Svensational het volgende:
Jezus Buup. :'). Pberends kotst ook altijd op Talpa, vandaar dat Dada het zo zei. :').
Ik moet toch wat doen, om er nog een leuk eind aan te maken voor er weer een week staat te wachtenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:16 schreef rena het volgende:
[..]
Hoezo zo vrolijk op deze sombere zondagavond?![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik moet toch wat doen, om er nog een leuk eind aan te maken voor er weer een week staat te wachten :').
Dus postte Messenga toch als pb?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jezus Buup. :\'). Pberends kotst ook altijd op Talpa, vandaar dat Dada het zo zei. :\').
Ga slapen joh.quote:
Wel in quotesquote:
quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:03 schreef Dada het volgende:
Precies joh Buup, maar eh: waar maak je je druk om? Als ik jou was zou ik een slaappil nemen en lekker naar bed gaan
Ik heb geen slaap nodig.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:23 schreef Messenga het volgende:
[..]
Als ik jou was hé Bupi, dan zou ik gaan slapen. Echt waar. oO<
Ja en? Je bent ongelovelijk aan het doorzeiken over iets wat dus nergens op slaat. Bij elke andere user had je het genegeerd, bij niksan had je er zelfs om gelachen. Maar omdat het Dada is, ga je op dequote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ieder mens heeft zijn slaap nodig heer Bupjee.
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:25 schreef PeRi het volgende:
Ik heb niets gemist. Is Buup nog steeds sjaggo?
Ik zeiken? Ik postte een smiley, hij zegt dat ik dom ben en ik 'vraag' hoe het zit.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja en? Je bent ongelovelijk aan het doorzeiken over iets wat dus nergens op slaat. Bij elke andere user had je het genegeerd, bij niksan had je er zelfs om gelachen. Maar omdat het Dada is, ga je op de-tour.
Euh. Nee. Denk ik. Ik snap het niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:25 schreef PeRi het volgende:
Ik heb iets gemist. Is Buup sjaggo?
Het is nu toch avondquote:Op zondag 5 februari 2006 22:26 schreef Paltos het volgende:
[..]
Euh, echt wel..
Zij slapen overdag. In een doodskist.![]()
Ja, maar jij lijkt het van 'm over te nemenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zeiken? Ik postte een smiley, hij zegt dat ik dom ben en ik 'vraag' hoe het zit.
En diegene die normaal altijd op de-tour gaat, is Dada.
Het was best grappig hoor, en áls niksan zoiets zou posten, zou je wel lachenquote:En niksan zou zoiets niet eens posten, want die heeft tenminste nog wél humor, in tegenstelling totDada
.
Dat weet ik niet.quote:Waar sloeg die hele "waar maak je je druk om, neem een slaappil en ga naar bed"-opmerking op?
Eén keer zo\'n PI is niet overnemen.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:29 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar jij lijkt het van \'m over te nemen
Nou, haha. Net zo grappig als Dada die bij elke nieuwkomer denkt dat het een kutkloon is van mij!quote:Het was best grappig hoor, en áls niksan zoiets zou posten, zou je wel lachen :\').
Nou, dan ben ik niet de enige.quote:Dat weet ik niet.
Nou, nee. Maar hem negeren is ook maar zo-zo.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:32 schreef Svensational het volgende:
Maar je wilt zijn humor dus wel begrijpen, aangezien je altijd om opheldering vraagt?
quote:
quote:
quote:
quote:
Ja, maar ik ben ook heul moe.quote:
Je hebt je weer goed uit de nesten gewerkt. Jij kut dat je bentquote:Op zondag 5 februari 2006 22:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]Jij was niet bij die hele Dada/Bupa/Sven discussie betrokken!
![]()
Bovendien is "Dizer + " zo vanzelfsprekend dat ik het niet hoef te posten natuurlijk.
![]()
![]()
Ik heb dan al iets tofs gepland met een groep vrienden.quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben ook heul moe.
Afgelopen nacht lag ik pas om 8 uur in bed. Nog steeds best gaar.![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:42 schreef Dizer het volgende:
Maaruh ik denk niet dat ik naar Ido meet ga..![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je hebt je weer goed uit de nesten gewerkt. Jij kut dat je bent![]()
Zo dacht ik er ook over...quote:Op zondag 5 februari 2006 22:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Ik zou ook alleen gaan als jij en/of MB gingen.![]()
Want jullie ken ik al.![]()
Anders is het eng.![]()
Nee hoor, om 12 uur wakker om de trein naar A'dam te nemen. :')quote:Op zondag 5 februari 2006 22:43 schreef rena het volgende:
[..]
En dat noem je nacht? Hoe laat was je wakker dan? Net?
![]()
Hihi!quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee hoor, om 12 uur wakker om de trein naar A\'dam te nemen. :\')
Maar nu begint mijn slaaptekort mij toch wel parten te spelen. En morgen werken...![]()
quote:
Slaap zequote:Op zondag 5 februari 2006 22:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]school
![]()
Sterkte daarmee!![]()
Nou, nu ga ik echt slapen.!
quote:
Ga je dit keer echt of ga je het weer op het laatste moment afzeggen? Ik ga niet denk ik. Vind het echt erg als ik op TV zou komen of zoquote:
FUCK YOU. Dan ga ik wel in een hoekje met Sven en Tom neuken alleen. Stel nepmeetwhores.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:42 schreef Dizer het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]school
![]()
Sterkte daarmee!![]()
Nou, nu ga ik echt slapen.!
Meld je dan even af in dat topic, dan kan iemand anders in jouw plek.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ga je dit keer echt of ga je het weer op het laatste moment afzeggen? Ik ga niet denk ik. Vind het echt erg als ik op TV zou komen of zo
nepmeetwhores? Ik heb toch al eerder een meet gehad?! En wie kwam er toen niet opdagen??quote:Op zondag 5 februari 2006 22:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
FUCK YOU. Dan ga ik wel in een hoekje met Sven en Tom neuken alleen. Stel nepmeetwhores.
Ik zeg toch, ik weet het nog niet zeker. Ik ga nog eerst even navragenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Meld je dan even af in dat topic, dan kan iemand anders in jouw plek.
Jullie kozen zomaar een dag, zonder overleg en dergelijke.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
nepmeetwhores? Ik heb toch al eerder een meet gehad?! En wie kwam er toen niet opdagen??
Ik pak de laatste trein en ga waaarsch lopen naar huis want de metro rijdt niet meer danquote:Op zondag 5 februari 2006 22:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zeg toch, ik weet het nog niet zeker. Ik ga nog eerst even navragen
Ik ben afhankelijk van het openbaar vervoer. Dus als ik met iemand kan gaan die een auto heeft, dan wil ik wel
Je kan om 23:45 de laatste trein terugnemen, dat red je makkelijk.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zeg toch, ik weet het nog niet zeker. Ik ga nog eerst even navragen
Ik ben afhankelijk van het openbaar vervoer. Dus als ik met iemand kan gaan die een auto heeft, dan wil ik wel
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:55 schreef Svensational het volgende:
Wat ga je navragen :')?
edit: editslet
Wat al maanden lang stond en opeens 90% afzegde op het laatste moment jah :'(quote:Op zondag 5 februari 2006 22:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jullie kozen zomaar een dag, zonder overleg en dergelijke..
Ja naar Amsterdam jah. Alleen vanauit Amsterdam red ik het niet met de Bus ben ik bangquote:Op zondag 5 februari 2006 22:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik pak de laatste trein en ga waaarsch lopen naar huis want de metro rijdt niet meer dan.,
Hebben we het beide over de 28 dec meet?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:59 schreef Dizer het volgende:
Wat al maanden lang stond en opeens 90% afzegde op het laatste moment jah :\'(
Ik heb het daarover jah..quote:Op zondag 5 februari 2006 22:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hebben we het beide over de 28 dec meet?
ja, station Hilversum Noord.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:00 schreef Dizer het volgende:
Het is toch in Hilversum?
Ja, je moet toch naar Purmerend?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:00 schreef Dizer het volgende:
Het is toch in Hilversum?
Jij was rijkquote:
quote:
Volgens 9292OV moet het makkelijk kunnenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, je moet toch naar Purmerend?
Ik kwart voor twee.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Volgens 9292OV moet het makkelijk kunnenAlleen ben ik rond half twee thuis
quote:
tournaSlet~!quote:Op maandag 6 februari 2006 09:43 schreef BVO het volgende:
Ik ben weer weg.
Alle IDO\'ers: Stem eens in het tournament uit m\'n sig.
Hij was 5 minuten te laat, misterquote:
quote:
Ik vind dat we als speciale regel moeten invoeren dat de éérste die 's ochtends (dus niet 's nachts) post per definitie eenquote:Op maandag 6 februari 2006 10:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij was 5 minuten te laat, mister
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
moet ik nou weer over die zeekoeien beginnen....
Wat een loserregelquote:Op maandag 6 februari 2006 10:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind dat we als speciale regel moeten invoeren dat de éérste die 's ochtends (dus niet 's nachts) post per definitie eenvroegie
is!
![]()
ik moest 'm vier keer lezen voor ik 'm doorhadquote:Op maandag 6 februari 2006 11:08 schreef Svensational het volgende:
loserregel
Ik ookquote:Op maandag 6 februari 2006 11:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik moest 'm vier keer lezen voor ik 'm doorhad
Loser egel?quote:
ja was helemaal superquote:Op maandag 6 februari 2006 11:14 schreef mark_03 het volgende:
Hey Babs, hoe was De Dijk ?
ik zie twee erren.quote:
ik zag twee ss'en: losse regelquote:Op maandag 6 februari 2006 11:25 schreef Svensational het volgende:
ik zie twee erren.
Porcupines zijn stekelvarkens. Jij met je nep egels.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Porcupines zijn stekelvarkens. Jij met je nep egels.
Was een overzicht van de afgelopen 25 jaar neem ik aan... zijn er DVD opnames gemaakt?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja was helemaal super
we hadden helaas geen Arenaplaatsen, dus ik kon niet alles zien
[als je op de ring niet vooraan staat, zie je dus gewoon NIKS]
maar 't concert was helemaal goed: fantastische playlist en 't dak er [weer] af
yep, alle klassiekers kwamen langsquote:Op maandag 6 februari 2006 11:53 schreef mark_03 het volgende:
Was een overzicht van de afgelopen 25 jaar neem ik aan...
er werd gefilmd, ja.... weer nu al dat een must-have dvd wordtquote:zijn er DVD opnames gemaakt?
Ja, ga 'm ook zeker kopenquote:Op maandag 6 februari 2006 12:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep, alle klassiekers kwamen langs
[..]
er werd gefilmd, ja.... weer nu al dat een must-have dvd wordt
lichtshow en videoscherm [zwart wit] enzo waren ook echt
![]()
dan heb je dit waarschijnlijk ook al gezien:quote:Op maandag 6 februari 2006 12:04 schreef mark_03 het volgende:
Ja, ga 'm ook zeker kopen. Zag net ff de sfeerimpressie op de site, dat videoscherm
.
ik zou bijna ouderwets met een cassettebandje gaan opnemenquote:Radio 2 (10 febr)
Was je er niet bij? Of wil je het nog eens terug horen? Vrijdag 10 februari zendt radio 2 een groot gedeelte van het concert uit vanaf 21:00.
Ik heb minidiscquote:Op maandag 6 februari 2006 12:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan heb je dit waarschijnlijk ook al gezien:
[..]
ik zou bijna ouderwets met een cassettebandje gaan opnemen
Hedgehog.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]Echt?!
Altijd gedacht dat "porcupine" gewoon egel was.![]()
Wat is dan een egel in het Engels?!?!?
Wat denk je zelfquote:Op maandag 6 februari 2006 12:20 schreef babette21 het volgende:
hebben jullie vanmorgen nog GMNL gezien?? er was iemand heel mooi aan het zingen
Uitermate goed spul om moslims te provoceren op je werkquote:
Wat is het nut van die bloemen? Erg handig hoor.quote:
Voor de sier.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat is het nut van die bloemen? Erg handig hoor.
Keppeltje, flesje wijn, een mok en een Amerikaanse vlag kunnen geen humor zijn?quote:
Nu wordt ik des te nieuwsgieriger, maar des te bevreesder dat ik het niet op het werk moet bekijken... Ik wacht wel tot ik vanmiddag thuis ben.quote:
Het is best bekijkbaar hoor.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nu wordt ik des te nieuwsgieriger, maar des te bevreesder dat ik het niet op het werk moet bekijken... Ik wacht wel tot ik vanmiddag thuis ben.![]()
quote:
niks grappigs aan....quote:
niet spottend, en dequote:
en ik dan??quote:Ga je niet naar idols?Jij was een van de personen die het me wel leuk leuk om te ontmoeten.
![]()
![]()
![]()
Het is wel live.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:32 schreef rena het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die sites joh![]()
![]()
Wat een actie & spanning![]()
![]()
En volgens mij is het helemaal niet live, want dat schaap staat nu al een paar minuten stil![]()
edit:
Nu is het weg![]()
![]()
edit:
Ah, daar is het weer. Ik word gek![]()
quote:Live Image - watch closely for a few minutes. The patchy sheep is called Sheba, the plain one is called Mavis!
Hipquote:Op maandag 6 februari 2006 14:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is wel live.Het beeld ververst na 10 seconden.
[..]
Ik zag het ook net ... wat een actiequote:Op maandag 6 februari 2006 14:38 schreef rena het volgende:
[..]
Hip![]()
Lieve schaapjes, ze moeten het eerder Schaapcam noemen
natuurlijk ben ik er niet.... denk je dat CDP míj zou uitnodigen?!??quote:Op maandag 6 februari 2006 14:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou ja, als je er toch bent...
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:28 schreef alwaysthebest het volgende:
ben hier blijkbaar de enige die idols wel leuk vind.![]()
CDP was niet de enige die besliste hoor.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
natuurlijk ben ik er niet.... denk je dat CDP míj zou uitnodigen?!??![]()
Idols meetquote:Op maandag 6 februari 2006 14:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar daar gaat het niet om, het ging om jouw wanna-meet-lijstje.....
BVO mocht ook komen.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dat snap ik.quote:maar daar gaat het niet om, het ging om jouw wanna-meet-lijstje.....
Hier als in: in mijn echte leefomgeving.quote:
oh. wou je zeggen dat er een hele commissie bij betrokken is?!quote:Op maandag 6 februari 2006 14:48 schreef Svensational het volgende:
CDP was niet de enige die besliste hoor.
mja maar die heeft dan ook geenquote:Op maandag 6 februari 2006 14:50 schreef alwaysthebest het volgende:
BVO mocht ook komen.
échte leefomgeving??? vertel ons alles!!quote:Hier als in: in mijn echte leefomgeving.
quote:
Nou, dat was echt keispannend. Vandaag maakte iemand een grapje, dus ik helemaal met mijn hand op de tafel slaan "quote:Op maandag 6 februari 2006 14:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
échte leefomgeving??? vertel ons alles!!![]()
heulemaal niet slecht, ik vind het erg helderquote:
Kijk naar een random opmerking van mij en je hebt 'die leuke grap van Bupa'.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
heulemaal niet slecht, ik vind het erg helder
ligt het aan mij of is over fok! vertellen vergelijkbaar met de "daar had je bij moeten zijn"-verhalen![]()
edit: alleen die leuke grappen van Bupa.... die kan ik even niet plaatsen
Ik ben ook mega leuk!quote:Op maandag 6 februari 2006 14:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ga je niet naar idols?Jij was een van de personen die het me wel leuk leuk om te ontmoeten.
![]()
![]()
![]()
quote:
ooooooooh daar hadden ze echt een vet mooie uitvoering van gemaakt...quote:Op maandag 6 februari 2006 15:24 schreef mark_03 het volgende:. Ik heb toevallig "Onderuit" aanstaan
.
Mark van Idols heeft het geregeld.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh. wou je zeggen dat er een hele commissie bij betrokken is?!
Nee, maar zag 'm zonet wel op marktplaats voor ¤ 3,- .quote:Op maandag 6 februari 2006 15:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
ooooooooh daar hadden ze echt een vet mooie uitvoering van gemaakt...
toppunt van blues, dat nummer.....
ik zat net op de verkoopsite.... ik heb al tig cd's, maar "zevende hemel" nog niet... heb jij die??
Wat moet je daarmee?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:23 schreef Zhenar het volgende:
Al moet je dan ook de matige aanwezigheid vanDizer
en
MissBliss
![]()
en cdp loopt ermee te pimpen?!?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:36 schreef Svensational het volgende:
Mark van Idols heeft het geregeld.
Niet dat ik die 3 euro niet kan missen ... maar cd's van marktplaats ben ik niet zo kapot van ... beschadigde hoesjes, boekje die naar rook stinkenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:36 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nee, maar zag 'm zonet wel op marktplaats voor ¤ 3,- .. Maar vind het ook niet echt het beste album (laat 't lekker bij m'n mp3 versie).
Denk dat ik die nieuwe (Zullen we dansen) wel ga halen... toch wel een mooi overzicht.
oh 3 euro is wel heel weinig!!quote:Op maandag 6 februari 2006 15:36 schreef mark_03 het volgende:
Nee, maar zag 'm zonet wel op marktplaats voor ¤ 3,- . Maar vind het ook niet echt het beste album (laat 't lekker bij m'n mp3 versie).
mja die nummers heb ik dus al bijna allemaal... zeker als ik straks ook die dvd hebquote:Denk dat ik die nieuwe (Zullen we dansen) wel ga halen... toch wel een mooi overzicht.
dat heb ik dus ook... uitzondering: betrouwbare fokkersquote:Op maandag 6 februari 2006 15:39 schreef mark_03 het volgende:
Dus koop ze liever netjes gesealed in de winkel.
Mark is de uitvoerend producent, en die heeft alles geregeld. CDP pimpt nergens mee, hij zorgt alleen voor het doorgeven van de mailadressen.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
en cdp loopt ermee te pimpen?!?
werkt Mark daar??
Net nog een cd van Frank Boeijen van een (hopelijk) betrouwbare Fok!ker overgenomenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook... uitzondering: betrouwbare fokkers
ik heb 'm besteldquote:Op maandag 6 februari 2006 15:39 schreef babette21 het volgende:
mja die nummers heb ik dus al bijna allemaal... zeker als ik straks ook die dvd heb
[maar ik ken mezelf, als ik 'm in de winkel zie liggen.....]
oh, dan heb ik me vergist...quote:Op maandag 6 februari 2006 15:45 schreef Svensational het volgende:
Mark is de uitvoerend producent, en die heeft alles geregeld. CDP pimpt nergens mee, hij zorgt alleen voor het doorgeven van de mailadressen.
Trouwens... die dvd van Door, wat is dat precies. Al die nummers staan toch al op de vorige cd's?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb 'm besteld
keek even uitvoerig naar de tracklist en begon spontaan te kwijlen![]()
+ dvd erbij + limited edition.... genoeg reden dus![]()
geen idee, misschien een studio registratie??quote:Op maandag 6 februari 2006 15:56 schreef mark_03 het volgende:
Trouwens... die dvd van Door, wat is dat precies. Al die nummers staan toch al op de vorige cd's?
Kan er verder ook niks over vinden...
verdragenquote:
ik kan niet stoppen met kwijlenquote:CD1
1. Bloedend hart (oorspr versie) 3:47
2. Elke keer 2:45
3. Binnen zonder kloppen 4:46
4. Wakker in een vreemde wereld 3:06
5. Mag het licht uit 4:20
6. Ik kan het niet alleen 3:59
7. Niemand in de stad 4:51
8. Wat een vrouw 3:11
9. Nergens goed voor 4:22
10. Lovesong 100.001 3:26
11. Hou me vast 4:51
12. Mooi 2:57
13. Leg me neer 3:48
14. Als ze er niet is 3:31
15. De vonk 5:25
16. Vroeger laat 4:32
17. Heb je het hart 4:21
18. Laat het vanavond gebeuren 4:23
19. Groot hart 5:01
CD2
1. Onderuit 7:01
2. Als het golft 3:35
3. Dat zou mooi zijn 3:19
4. Ga in mijn schoenen staan 5:07
5. Zevende hemel 4:41
6. Wil je altijd van me houden 4:43
7. Was dat maar waar 3:30
8. Muzikanten dansen niet 4:53
9. Later is nu 3:43
10. We beginnen pas 4:30
11. Zullen we dansen 4:01
12. Recht in de ogen 5:21
13. Wat heb ik al die tijd gedaan 5:27
14. Dansen op de vulkaan 5:27
15. Zoveel ik kan 3:31
16. Bloedend hart (live versie) 5:15
Al gezien bij bol.com ... maand van de Nederlandse popmuziekquote:Op maandag 6 februari 2006 16:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kan niet stoppen met kwijlen![]()
![]()
en als ze zich aan hun "zodra de betaling binnen is wordt de bestelling verstuurd" houden,
kan k 'm morgen al verwachten....creditcards
o kut o kut o kut.... da's geen geldquote:Op maandag 6 februari 2006 16:08 schreef mark_03 het volgende:
Al gezien bij bol.com ... maand van de Nederlandse popmuziekMuzikanten dansen niet en Zevende hemel samen voor ¤ 15,-
.
quote:
Wie is Huub nou weer?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
rot 's op met die rotkop.... je verpest mijn Huub-gekwijl
Ik ken echt geen Huub hoor.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:24 schreef pberends het volgende:
Wie is Huub nou weer?
Zoals nog nooit staat er niet opquote:Op maandag 6 februari 2006 16:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kan niet stoppen met kwijlen![]()
![]()
en als ze zich aan hun "zodra de betaling binnen is wordt de bestelling verstuurd" houden,
kan k 'm morgen al verwachten....creditcards
Ow die Engerd. Echt een zeiksnol.quote:
Besteldquote:Op maandag 6 februari 2006 16:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
die ken ik geloof ik niet
goeie reden voor nóg een cd![]()
Alleen een Huib van Groeningen.quote:
Ik moest dat wel neerzetten. Ik zat in de les te FOK!en er zat ene moslim naast me en ik was toevallig net aan het laten zien hoe leuk FOK isquote:
Zit ie nog naast jequote:Op maandag 6 februari 2006 17:47 schreef Svensational het volgende:
Dizer, je gaat toch niet met moslims om he![]()
.
Natuurlijk ga ik met Moslims omquote:
En ik jou! Dus blijf van Sven afquote:Op maandag 6 februari 2006 17:48 schreef Messenga het volgende:
Ik ga Sven pesten.
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik moest dat wel neerzetten. Ik zat in de les te FOK!en er zat ene moslim naast me en ik was toevallig net aan het laten zien hoe leuk FOK is
Moet je je wel eerst bekerenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]Je bent gewoon aan het radicaliseren!!!
![]()
ik heb die van Concordia nog gekochtquote:Op maandag 6 februari 2006 16:34 schreef mark_03 het volgende:
Besteld
- Zullen we dansen (3cd)
2 voor ¤ 15
- Muzikanten dansen niet
- Van Dik Hout - Een hand vol zonlicht (+ bonus DVD)
Ja, die van 1994-2001... die heb ik ook. Maar dit is allemaalquote:Op maandag 6 februari 2006 17:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb die van Concordia nog gekocht![]()
![]()
![]()
"Een hand vol zonlicht" is wel oké, maar ik heb die andere verzamelaar al, en dat zijn vrijwel dezelfde nummers
Komt vandaag de onthulling?quote:
allemaal live?!?!?!? kut, dan wil ik die ook nogquote:Op maandag 6 februari 2006 17:51 schreef mark_03 het volgende:
Ja, die van 1994-2001... die heb ik ook. Maar dit is allemaallive
. En die dvd die erbij zat maakte de keuze wat makkelijker
.
Weet je het nou nog nietquote:
Daarom zijn ze ook:quote:
Nou kom op, hebben we dat ook meteen gehadquote:Op maandag 6 februari 2006 17:55 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Jullie willen het weten, ik weet het al.
Nee, ik wil het in een nieuwe topic vertellenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou kom op, hebben we dat ook meteen gehad
Nou ga je Bupa nadoenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:57 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Nee, ik wil het in een nieuwe topic vertellen.
Nee ik ben Bupa nietquote:
Ik denk nog steeds dat het Dizer is.quote:
Dit vind ik bijvoorbeeld een typische Dizer zin.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:59 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Nee ik ben Bupa niet. Oh wacht, moet het natuurlijk anders spelen. Ik kan Bupa zijn inderdaad
.
Ik ga zo hard lachen wanneer je ziet dat ik het niet benquote:Op maandag 6 februari 2006 18:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het Dizer is.
Maar dat wil ik wel even bevestigd zien.![]()
Oh, hoezo dat?quote:Op maandag 6 februari 2006 18:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dit vind ik bijvoorbeeld een typische Dizer zin.![]()
![]()
![]()
En ik ga zo hard lachen wanneer iedereen ziet dat jij het bentquote:Op maandag 6 februari 2006 18:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga zo hard lachen wanneer je ziet dat ik het niet ben!
quote:Op maandag 6 februari 2006 18:03 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
En ik ga zo hard lachen wanneer iedereen ziet dat jij het bent.
Ik ben geen moslimquote:Op maandag 6 februari 2006 18:06 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Is dat alles wat je te zeggen hebt? Moslims ook altijd.
Ik hoef je kusjes nietquote:Op maandag 6 februari 2006 18:08 schreef PeRi het volgende:
Kusjes van mij aan jullie.
Hey, doe netjes tegen mijn lush-objectquote:Op maandag 6 februari 2006 18:09 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Ik hoef je kusjes niet! ga eerst je mond schoonmaken met lush zeep, dan pas
.
Je mag ze wel geven, maar eerst je mond wassen met lush zeep. Smaakt dna nog lekkerderquote:Op maandag 6 februari 2006 18:10 schreef PeRi het volgende:
Kusjes van mij, behalve aan Dizzle.
quote:Op maandag 6 februari 2006 18:10 schreef PeRi het volgende:
Kusjes van mij, behalve aan Dizzle.
Als je het bekend maakt wie jij bent. Stop je er dan ook gewoon mee?quote:
Misschienquote:Op maandag 6 februari 2006 18:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je het bekend maakt wie jij bent. Stop je er dan ook gewoon mee?
Fuckquote:Op maandag 6 februari 2006 18:19 schreef Dizer het volgende:
ShowChat #637: :r Shallow Hal :r -> 92
ShowChat #637: :r Shallow Hal :r -> 93het bewijs dat ik het niet ben
Toch apart dat het wel precies dezelfde reactie is.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:19 schreef Dizer het volgende:
ShowChat #637: :r Shallow Hal :r -> 92
ShowChat #637: :r Shallow Hal :r -> 93het bewijs dat ik het niet ben
Ik kan toch niet met twee vensters met twe everschillende users posten? Ik heb het al eerder geprobeerd met Mohammed_Bin_Salah_Abdullah of zoquote:Op maandag 6 februari 2006 18:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Toch apart dat het wel precies dezelfde reactie is.![]()
En je kunt best beide teksten klaarzetten, klaarstaan met de muiswijzer, heel snel die toetscombinatie doen, klikken naar het andere venster en weer de toetscombinatie doen en dan heb je ook twee berichten super rap achter elkaar.![]()
En dat DIZZLE zo gemakkelijk "fuck " zegt vind ik ook verdacht.
Volgens mij ga je pas toegeven dat je het bent als iedereen denkt dat dat niet zo is!![]()
![]()
rr!111!!
![]()
![]()
Was jij dat?quote:Op maandag 6 februari 2006 18:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kan toch niet met twee vensters met twe everschillende users posten? Ik heb het al eerder geprobeerd met Mohammed_Bin_Salah_Abdullah of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |