quote:
Meestal niet hoorquote:
Nou, zeg dat welquote:Op zondag 5 februari 2006 20:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Zal nu wel wat rustiger zijn op je forum denk ik
Echt veel is er niet te beleven nu in het hotel neequote:
het zijn kinderenquote:Op zondag 5 februari 2006 20:17 schreef Bergie88 het volgende:
Die John laat z\'n kinder expres winnen, hebben die dat niet door ofzo
yepquote:Op zondag 5 februari 2006 20:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Zal nu wel wat rustiger zijn op je forum denk ik
Hmm...net geen last van? Ik heb hier nog geen problemen althansquote:Op zondag 5 februari 2006 20:20 schreef Bergie88 het volgende:
Ik heb echt iets heel raars nou met de streams, zit op de garnier streams en iedere keer moet hij weer gaan herladen, en gaat hij een halve seconde terug
hoe oud zijn die kinders?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:19 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet echt bijdehand dan
O, kijk heb ff de streams van de topic van flugel erbij gepakt. Talpa streams, die doen het wel goed.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...net geen last van? Ik heb hier nog geen problemen althans
Daarom ook mijn TTquote:Op zondag 5 februari 2006 20:22 schreef White_Pearl het volgende:
saaie boel in het hotel, de enige die je weer overal bovenuit hoort is Viool![]()
Geen hazenslaapje??quote:Op zondag 5 februari 2006 20:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daarom ook mijn TT
Dus straks ga ik maar Reportage kijken en optijd een berenslaapje doen![]()
op stream 1en2 is de jacuzzi met frank en monique te zien, ze praten alleen heel weinigquote:Op zondag 5 februari 2006 20:22 schreef White_Pearl het volgende:
saaie boel in het hotel, de enige die je weer overal bovenuit hoort is Viool![]()
Die had ik al dit weekend gehad (ging veel te laat slapenquote:
Ja ik zie het, zitten echt lekker even te relaxenquote:Op zondag 5 februari 2006 20:24 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
op stream 1en2 is de jacuzzi met frank en monique te zien, ze praten alleen heel weinig
Is wel eens lekker hoor een keertje op tijd slapen ik hoop dat het een heerlijke lange berenslaap wordtquote:Op zondag 5 februari 2006 20:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die had ik al dit weekend gehad (ging veel te laat slapen) dus nee, doe maar een lief berenslaapje
![]()
Yup, ik ben wel een beetje jaloers, wil ook wel een jacuzzi in mijn tuintje.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:25 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja ik zie het, zitten echt lekker even te relaxen
Lief hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 20:27 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Is wel eens lekker hoor een keertje op tijd slapen ik hoop dat het een heerlijke lange berenslaap wordt![]()
![]()
Dag Bergie veel plezier met de film en nog een leuke avond!quote:Op zondag 5 februari 2006 20:27 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Yup, ik ben wel een beetje jaloers, wil ook wel een jacuzzi in mijn tuintje.
Ben weer weg, ff lekker een filmpje kijken:W
Prettige avond allemaal !!!
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lief hoor![]()
Dat moet zeker lukken als jij me dat toewenst![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:29 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
zou je denken? ik hoop het maar
![]()
hello Deminsquote:Op zondag 5 februari 2006 20:29 schreef demins het volgende:
Zo, ben weer thuis! Hoe laat begint het leedvermaak om Viola, is de schatting? Of heb ik alles al gemist?
![]()
hallo Demins, geloof dat we niet veel leedvermaak krijgen ze zouden het er geloof ik niet meer over hebben, dus het wordt niet zo lachen als gisterquote:Op zondag 5 februari 2006 20:29 schreef demins het volgende:
Zo, ben weer thuis! Hoe laat begint het leedvermaak om Viola, is de schatting? Of heb ik alles al gemist?
![]()
Hey Deminsquote:Op zondag 5 februari 2006 20:29 schreef demins het volgende:
![]()
Even trekken...quote:Op zondag 5 februari 2006 20:17 schreef newsman het volgende:
Frank Pickwick zit in het warme water.
Kikkerbilletjes?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:32 schreef newsman het volgende:
Viola krijgt weer een lekker hapje van John
Dat heb ik gemist, jammer ik probeer alles te cappen wat ze in haar mond stoptquote:Op zondag 5 februari 2006 20:32 schreef newsman het volgende:
Viola krijgt weer een lekker hapje van John
jaaa en plonste toen weer terug het water in, handdoekje schoot wat omhoog, en ze lachte heel hard er riep.............quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:52 schreef Manu82 het volgende:
Monique is lieffffffffffff
voor Manuquote:Op zondag 5 februari 2006 20:52 schreef Manu82 het volgende:
Monique is lieffffffffffff
Het is maar goed dat we weten wie er bij haar in de sauna zitquote:
Ik zou best willen ruilen met Frank op zo\'n moment.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:57 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Het is maar goed dat we weten wie er bij haar in de sauna zit![]()
Hejquote:
Hoi Talithaquote:
Ik doelde meer op de plaatjesquote:Op zondag 5 februari 2006 21:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi Talitha
Laatste keer dat ik keek was ik nog geen mannetje iig dus feest even niet actief mee![]()
Daarom feest ik ook niet actief meequote:
quote:
En we kunnen zien waar je geweest bent!quote:
Hé MienJungquote:
quote:
Heb jij een adres van die zeug dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb hem ook maar even naar viola gemaild![]()
![]()
Die mailbox ontploft binnenkort van onze mails.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb hem naar bewoners@endemol.nl gemaild![]()
Whahahahaha welk topic ben jij dan geweest, stuur je deze ook naar Frank??quote:
Het is hard werken hoor, om zo'n lijf te onderhoudenquote:Op zondag 5 februari 2006 21:19 schreef newsman het volgende:
Viola denkt nog steeds dat eten slank maakt
Hoi hoiquote:Op zondag 5 februari 2006 21:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb hem ook maar even naar viola gemaild![]()
![]()
blijft leuk tochquote:Op zondag 5 februari 2006 21:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Kukeltje![]()
Het is hier weer een waar zwaaifestijn![]()
ligt op bedquote:Op zondag 5 februari 2006 21:21 schreef frizti het volgende:
Waar is onze kliko eigenlijk?
OK ik zet wel een linkje op Frank zijn sitequote:Op zondag 5 februari 2006 21:20 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hoi hoi![]()
![]()
![]()
HIj is echt top!!![]()
![]()
Gewoon overal heen mailen, zal vast wel weer reactie opkomen
Die heeft Viola leeg gevretenquote:Op zondag 5 februari 2006 21:21 schreef frizti het volgende:
Waar is onze kliko eigenlijk?
Zeker moe van het (vr)eten.quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:22 schreef cuall het volgende:
[..]
OK ik zet wel een linkje op Frank zijn site![]()
Ferry heeft het gedaan, maar ze had gelijk haar grote mond al weer openquote:Op zondag 5 februari 2006 21:26 schreef kukeleku het volgende:
Viool moet worden gewekt maar niemand durft het aan![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:26 schreef kukeleku het volgende:
Viool moet worden gewekt maar niemand durft het aan![]()
Viool tegen Ferry: je mag wel mijn naam roepen om me te wekken, maar me niet aanraken...quote:Op zondag 5 februari 2006 21:28 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ferry heeft het gedaan, maar ze had gelijk haar grote mond al weer open![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:31 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Viool tegen Ferry: je mag wel mijn naam roepen om me te wekken, maar me niet aanraken...
![]()
Ja dat hoorde ik ook, ze verbeeld zichzelf nogal wat :')quote:Op zondag 5 februari 2006 21:31 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Viool tegen Ferry: je mag wel mijn naam roepen om me te wekken, maar me niet aanraken...
![]()
Nou ik zou gepaste afstand houdenquote:Op zondag 5 februari 2006 21:32 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik zou heel hard in haar oor geschreeuwd hebben Violaaaaaaaaa!!!
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:32 schreef newsman het volgende:
Viola wil niet lezen, dat ze eruit ziet als een kruising tussen Miss piggy en een varken.
Viool gaat nachtmerries krijgen van cuall.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:35 schreef cuall het volgende:
[..]
top idee voor een fake
.........krijg gelijk inspiratie
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:34 schreef frizti het volgende:
John deed het vandeweek met een bezemsteel.
Pardonquote:Op zondag 5 februari 2006 21:34 schreef frizti het volgende:
Voor het wakker maken van Viola moet je ook niet op mij rekenen! Voor het laten inslapen, dat is andere koek!quote:
Whaaaaaaaaquote:Op zondag 5 februari 2006 21:34 schreef frizti het volgende:
En hoe zou je dat dan aanpakken ?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:36 schreef demins het volgende:
[..]
Voor het wakker maken van Viola moet je ook niet op mij rekenen! Voor het laten inslapen, dat is andere koek!![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:36 schreef demins het volgende:
[..]
Voor het wakker maken van Viola moet je ook niet op mij rekenen! Voor het laten inslapen, dat is andere koek!![]()
Wat vond die bezemsteel daarvan?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:34 schreef frizti het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:35 schreef frizti het volgende:
[..]
Viool gaat nachtmerries krijgen van cuall.![]()
![]()
Leef je uit meidquote:Op zondag 5 februari 2006 21:37 schreef cuall het volgende:
[..]
ben al druk aan het googlen naar mooie plaatjes
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:36 schreef demins het volgende:
[..]
Kan de bezemsteel het weer opknappenquote:Op zondag 5 februari 2006 21:37 schreef frizti het volgende:
Met die bezemsteel Viool op afstand wakker porren.
Waar naar toe dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:38 schreef frizti het volgende:
Kan LekkerSimpel die cap ook niet linken op de site van Frank?
Ook dat nog!quote:Op zondag 5 februari 2006 21:37 schreef frizti het volgende:
Met die bezemsteel Viool op afstand wakker porren.
ben nu al benieuwd naar het resultaatquote:Op zondag 5 februari 2006 21:37 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Bang dat ik je eigen recept tegen je zal gebruikenquote:Op zondag 5 februari 2006 21:38 schreef demins het volgende:
[..]
Jij bent wel de laatste aan wie ik mijn recept kwijt wil!![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:37 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Je hebt aan een half woord voldoende!quote:Op zondag 5 februari 2006 21:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bang dat ik je eigen recept tegen je zal gebruiken![]()
Die cap van die half naaktie Viool. Ik heb die zelf niet.quote:
Miss Piggy is eigenlijk iets te skinny om goed te kunnen gebruiken!quote:
Viool doet de naam hotel BIG brother alle eer aan.quote:
(ik tel 12 woorden en een smileyquote:Op zondag 5 februari 2006 21:43 schreef demins het volgende:
[..]
Je hebt aan een half woord voldoende!![]()
Heb je een pretsigaret gerookt?quote:
edz!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwartjes vallen soms jaren later!
Hmmm, ik zal maar niet vragen naar de rest dan.quote:
Oh, dan kijk je toch even welk adres het heeft en stuur je die gewoon doorquote:Op zondag 5 februari 2006 21:44 schreef frizti het volgende:
[..]
Die cap van die half naaktie Viool. Ik heb die zelf niet.
Nee, voorpret, hij is nog aan het draaien :')quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:53 schreef demins het volgende:
[..]
edz!beetje dubbelop die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een éénlingweg voert door mijn land
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, voorpret, hij is nog aan het draaien :\')
[afbeelding]
Ben helemaal geen hijquote:Op zondag 5 februari 2006 21:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, voorpret, hij is nog aan het draaien :\\\')
[afbeelding]
Cuall, kun jij smilies maken?quote:
Hoi wormpjequote:Op zondag 5 februari 2006 22:04 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
goedeavond
Viola in the house.![]()
Heeft ze nog iets vertelt over stringgate?![]()
quote:
hoi wormquote:Op zondag 5 februari 2006 22:04 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
goedeavond
Viola in the house.![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:06 schreef newsman het volgende:
Viola is eingelijk vet cool
Shit dat is jammer wordt tijd voor een bingoavondquote:Op zondag 5 februari 2006 22:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi wormpjeVolgens mij is het in de doofpot gestopt.
Misschien heb je aan deze iets??quote:Op zondag 5 februari 2006 21:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Die is zeker goed, ik wil hem iets groter als het kan, ga ff zoeken![]()
Willen we Viola wel zo bloot zienquote:Op zondag 5 februari 2006 22:07 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Misschien heb je aan deze iets??
miss piggy
Hmmm, dan ga ik je misschien binnenkort iets vragen...quote:Op zondag 5 februari 2006 22:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Deze heb ik van internet, maar opzich kan ik dat wel ja![]()
Is het nu al.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:08 schreef newsman het volgende:
Kan nog een heel spektakel worden met Voila
of een disco-avondquote:Op zondag 5 februari 2006 22:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Shit dat is jammer wordt tijd voor een bingoavond
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:10 schreef newsman het volgende:
Hollandse avond , Viola gaat 14 kilo boerenkool met worst eten.
Dáár heb ik wel 60 euro voor over!quote:Op zondag 5 februari 2006 22:10 schreef newsman het volgende:
Hollandse avond , Viola gaat 14 kilo boerenkool met worst eten.
Ik heb al een paar opties van Miss Piggy, morgen ga ik zoeken naar een geschikte foto van Viola om er een mooie fake van te makenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:07 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Misschien heb je aan deze iets??
miss piggy
Misschien denkt ze dan dat Jensen erachter zit.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is het nu al.
Fok-kers pesten Viola HBB uit![]()
![]()
Het valt mee maar het is wel gek dat de prijs verdubbeld wordt.quote:
Dan zing ik het welquote:Op zondag 5 februari 2006 22:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat de gasten een spreekverbod gaan krijgen over stringgate.
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hmmm, dan ga ik je misschien binnenkort iets vragen...
Waarschuwing, NIET KLIKKEN !!!quote:Op zondag 5 februari 2006 22:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb al een paar opties van Miss Piggy, morgen ga ik zoeken naar een geschikte foto van Viola om er een mooie fake van te maken![]()
![]()
zoals bij die arme ganzen gebeurt.....Hop,trechter erin en stouwen maarquote:Op zondag 5 februari 2006 22:11 schreef demins het volgende:
[..]
Dáár heb ik wel 60 euro voor over!![]()
En dan wil ik nog wel helpen om het er in te storten ook!
Okeeeeeeeequote:Op zondag 5 februari 2006 22:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb al een paar opties van Miss Piggy, morgen ga ik zoeken naar een geschikte foto van Viola om er een mooie fake van te maken![]()
![]()
Volgens mij zit er ene Frizti achter, één van die 40 idioten die naar streams kijkt.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:12 schreef frizti het volgende:
[..]
Misschien denkt ze dan dat Jensen erachter zit.
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij zit er ene Frizti achter, één van die 40 idioten die naar streams kijkt.
Oei, da's niet zo makkelijk.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:16 schreef cuall het volgende:
[..]
, moet er ééntje zonder zonnebril zijn
![]()
Heb hem opgeslagen hoor A-en-Mquote:Op zondag 5 februari 2006 22:15 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Okeeeeeeee
Op die link die ik net gaf staat ook nog een hele leuke Miss piggy
[afbeelding]
[..]
Volgens mij zit er ene Frizti achter, één van die 40 idioten die naar streams kijkt.
Ik heb inmiddels aardig wat op mijn hd staan hoor, elke keer als er een cap voorbij komt met een duidelijke gezichtsuitdrukking, sla ik die altijd opquote:
ikkequote:Op zondag 5 februari 2006 22:20 schreef Ines.B het volgende:
Wie heeft voor mij de url van de weblog van Frank?
[..]
http://www.at5blog.nl/awickquote:Op zondag 5 februari 2006 22:20 schreef Ines.B het volgende:
Wie heeft voor mij de url van de weblog van Frank?
Ben je niet bang voor computerschade met al die Viola-caps ?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels aardig wat op mijn hd staan hoor, elke keer als er een cap voorbij komt met een duidelijke gezichtsuitdrukking, sla ik die altijd op![]()
......van BB5 had ik 3 gig aan afbeeldingen op mijn HD staan![]()
Hey Wormpjequote:Op zondag 5 februari 2006 22:04 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
goedeavond
Viola in the house.![]()
Ter compensatie staan er ook véél John capsquote:Op zondag 5 februari 2006 22:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben je niet bang voor computerschade met al die Viola-caps ?![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:25 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hallo allemaal BEW
quote:
wb.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:25 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hallo allemaal BEW
FBquote:Op zondag 5 februari 2006 22:25 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hallo allemaal BEW
Hello FBquote:Op zondag 5 februari 2006 22:25 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hallo allemaal BEW
quote:
quote:
quote:
Hallo allemaal... wat een warm welkom weer zegquote:
Ik ben blond, dus ik snap het niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:29 schreef demins het volgende:
[..]
Member 2 kan registratie niet bevestigen!
Heej! lieverdquote:Op zondag 5 februari 2006 22:25 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hallo allemaal BEW
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:29 schreef demins het volgende:
[..]
Member 2 kan registratie niet bevestigen!
Ik ben er... en waar zijjn de andere 39 idioten?quote:
Hey Lieverdquote:Op zondag 5 februari 2006 22:30 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal... wat een warm welkom weer zeg![]()
![]()
Hé Beertjequote:
Waar héb je het over?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:31 schreef cuall het volgende:
[..]
ik kan alles zien hoor, ook alle linkjes
![]()
Zeg dan meteen dat je mijn eigen domein bedoelt.quote:
Hey Talithaquote:Op zondag 5 februari 2006 22:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hé Beertje![]()
ben blijven hangen bij hut 5, morgen weer verder
Ik wou het stil houden omdat het nog in aanbouw is, dacht ik...quote:Op zondag 5 februari 2006 22:34 schreef frizti het volgende:
[..]
Zeg dan meteen dat je mijn eigen domein bedoelt.
Slaap lekker Bongquote:Op zondag 5 februari 2006 22:36 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
Ik was even aan het gamen maar ik ga nu HvN kijken en dan Reportage dus even wat rustiger dan anders
Was niet zoveel aanwezig vanavond maar dat komt morgen wel weer goed
Ik ga daarna nl.Dus dit is alvast een welterustbericht
Bye bye![]()
Slaap lekker lieverdquote:Op zondag 5 februari 2006 22:36 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
Ik was even aan het gamen maar ik ga nu HvN kijken en dan Reportage dus even wat rustiger dan anders
Bye bye![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:36 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
Bye bye![]()
Slaap lekker Bongquote:Op zondag 5 februari 2006 22:36 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
Bye bye![]()
Nah, is niet in aanbouw... is gewoon oude shit en eigenlijk nauwelijk in gebruik.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:35 schreef demins het volgende:
[..]
Ik wou het stil houden omdat het nog in aanbouw is, dacht ik...![]()
Slaap lekker straks Bongetjequote:Op zondag 5 februari 2006 22:36 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
Bye bye![]()
Ben jij zo wanhopigquote:Op zondag 5 februari 2006 22:38 schreef regenworm het volgende:
Viola in bad kom op regie laat maar eens wat zien.
Dus ik was bijna lid van een baggerforum?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:38 schreef frizti het volgende:
[..]
Nah, is niet in aanbouw... is gewoon oude shit en eigenlijk nauwelijk in gebruik.
Wou een eigen blog beginnen maar mis eigenlijk inspiratie.
Forum was alleen een testje voor een kennis.
Ja, dus wie is er nu blond?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:40 schreef demins het volgende:
[..]
Dus ik was bijna lid van een baggerforum?![]()
Dan moet je ff naar dat huis gaan en het heel hard schreeuwen dat je Viool in der string hebt gezienquote:Op zondag 5 februari 2006 22:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee helemaal niet maar ik heb zin om te rellen.
En niemand wilde er naar kijken..quote:Op zondag 5 februari 2006 22:43 schreef newsman het volgende:
Ik zie in de toekomst een eenzame rol in een prono film voor Viola, geen enkele andere acteur, wilde eronder liggen.
Innig zoenen met een andere vrouwquote:Op zondag 5 februari 2006 22:36 schreef Foreverblue het volgende:
Ik begrijp het verhaal van Ferrie ff niet helemaal...
Iets over dat Viola Mervin King zag zoenen met een vrouw... wat niet zijn vrouw was maar de beste vriendin van zijn vrouw
En Viola op feestjes maar opsnijen dat haar filmcarriere zo lekker loopt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |