quote:
Meestal niet hoorquote:
Nou, zeg dat welquote:Op zondag 5 februari 2006 20:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Zal nu wel wat rustiger zijn op je forum denk ik
Echt veel is er niet te beleven nu in het hotel neequote:
het zijn kinderenquote:Op zondag 5 februari 2006 20:17 schreef Bergie88 het volgende:
Die John laat z\'n kinder expres winnen, hebben die dat niet door ofzo
yepquote:Op zondag 5 februari 2006 20:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Zal nu wel wat rustiger zijn op je forum denk ik
Hmm...net geen last van? Ik heb hier nog geen problemen althansquote:Op zondag 5 februari 2006 20:20 schreef Bergie88 het volgende:
Ik heb echt iets heel raars nou met de streams, zit op de garnier streams en iedere keer moet hij weer gaan herladen, en gaat hij een halve seconde terug
hoe oud zijn die kinders?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:19 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet echt bijdehand dan
O, kijk heb ff de streams van de topic van flugel erbij gepakt. Talpa streams, die doen het wel goed.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...net geen last van? Ik heb hier nog geen problemen althans
Daarom ook mijn TTquote:Op zondag 5 februari 2006 20:22 schreef White_Pearl het volgende:
saaie boel in het hotel, de enige die je weer overal bovenuit hoort is Viool![]()
Geen hazenslaapje??quote:Op zondag 5 februari 2006 20:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daarom ook mijn TT
Dus straks ga ik maar Reportage kijken en optijd een berenslaapje doen![]()
op stream 1en2 is de jacuzzi met frank en monique te zien, ze praten alleen heel weinigquote:Op zondag 5 februari 2006 20:22 schreef White_Pearl het volgende:
saaie boel in het hotel, de enige die je weer overal bovenuit hoort is Viool![]()
Die had ik al dit weekend gehad (ging veel te laat slapenquote:
Ja ik zie het, zitten echt lekker even te relaxenquote:Op zondag 5 februari 2006 20:24 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
op stream 1en2 is de jacuzzi met frank en monique te zien, ze praten alleen heel weinig
Is wel eens lekker hoor een keertje op tijd slapen ik hoop dat het een heerlijke lange berenslaap wordtquote:Op zondag 5 februari 2006 20:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die had ik al dit weekend gehad (ging veel te laat slapen) dus nee, doe maar een lief berenslaapje
![]()
Yup, ik ben wel een beetje jaloers, wil ook wel een jacuzzi in mijn tuintje.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:25 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja ik zie het, zitten echt lekker even te relaxen
Lief hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 20:27 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Is wel eens lekker hoor een keertje op tijd slapen ik hoop dat het een heerlijke lange berenslaap wordt![]()
![]()
Dag Bergie veel plezier met de film en nog een leuke avond!quote:Op zondag 5 februari 2006 20:27 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Yup, ik ben wel een beetje jaloers, wil ook wel een jacuzzi in mijn tuintje.
Ben weer weg, ff lekker een filmpje kijken:W
Prettige avond allemaal !!!
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lief hoor![]()
Dat moet zeker lukken als jij me dat toewenst![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:29 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
zou je denken? ik hoop het maar
![]()
hello Deminsquote:Op zondag 5 februari 2006 20:29 schreef demins het volgende:
Zo, ben weer thuis! Hoe laat begint het leedvermaak om Viola, is de schatting? Of heb ik alles al gemist?
![]()
hallo Demins, geloof dat we niet veel leedvermaak krijgen ze zouden het er geloof ik niet meer over hebben, dus het wordt niet zo lachen als gisterquote:Op zondag 5 februari 2006 20:29 schreef demins het volgende:
Zo, ben weer thuis! Hoe laat begint het leedvermaak om Viola, is de schatting? Of heb ik alles al gemist?
![]()
Hey Deminsquote:Op zondag 5 februari 2006 20:29 schreef demins het volgende:
![]()
Even trekken...quote:Op zondag 5 februari 2006 20:17 schreef newsman het volgende:
Frank Pickwick zit in het warme water.
Kikkerbilletjes?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:32 schreef newsman het volgende:
Viola krijgt weer een lekker hapje van John
Dat heb ik gemist, jammer ik probeer alles te cappen wat ze in haar mond stoptquote:Op zondag 5 februari 2006 20:32 schreef newsman het volgende:
Viola krijgt weer een lekker hapje van John
jaaa en plonste toen weer terug het water in, handdoekje schoot wat omhoog, en ze lachte heel hard er riep.............quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:52 schreef Manu82 het volgende:
Monique is lieffffffffffff
voor Manuquote:Op zondag 5 februari 2006 20:52 schreef Manu82 het volgende:
Monique is lieffffffffffff
Het is maar goed dat we weten wie er bij haar in de sauna zitquote:
Ik zou best willen ruilen met Frank op zo\'n moment.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:57 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Het is maar goed dat we weten wie er bij haar in de sauna zit![]()
Hejquote:
Hoi Talithaquote:
Ik doelde meer op de plaatjesquote:Op zondag 5 februari 2006 21:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi Talitha
Laatste keer dat ik keek was ik nog geen mannetje iig dus feest even niet actief mee![]()
Daarom feest ik ook niet actief meequote:
quote:
En we kunnen zien waar je geweest bent!quote:
Hé MienJungquote:
quote:
Heb jij een adres van die zeug dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb hem ook maar even naar viola gemaild![]()
![]()
Die mailbox ontploft binnenkort van onze mails.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb hem naar bewoners@endemol.nl gemaild![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |