NEE!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:39 schreef Kleintje het volgende:
Mag ik me er even mee bemoeien???
Dit zijn de regels die over het algemeen op ieder subforum gelden.
Weet ook niet waarom dat eerst niet werd gehanteerd hier.
Waarschijnlijk het kliekjes (blijf ik een mooi woord vinden) idee.
Het gaat nu sneller, en nu wordt er intensief gemod.
Ik vind het een positief iets...
Grappig: afgelopen najaar werd er geklaagd dat er niet genoeg gemod werdquote:
En in de OP een link naar Fotowedstrijd Discussietopic: Abstract! gaarne.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:12 schreef oYo het volgende:
Mods?
Kunnen jullie bij Fotowedstrijd Discussietopic: Abstract! niet even (deel 2) in de topictitel verwerken? Is immers tweede deeltje.
Je bent geweldig.. maar dat wist je natuurlijk alquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:21 schreef Phoenixx het volgende:
Omdat de FOT-mods er even niet zijn, ben ik even creatief bezig geweest met bovenstaande verzoekjes...
Ik ben er gewoon hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:21 schreef Phoenixx het volgende:
Omdat de FOT-mods er even niet zijn, ben ik even creatief bezig geweest met bovenstaande verzoekjes...
NS he , altijd vertragingquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon hoor.ik zat alleen even in een treintjesoverleg
Gewoon gesloten. Volgelopen met bagger inmiddels, en bovendien meer voor ONZ of US.quote:Op donderdag 16 februari 2006 07:45 schreef Puckzzz het volgende:
Naar aanleding van dit topic: Ikea
Is het misschien handig om een soort snapshot hoekje te maken? Het is grappig enzo die foto, en ik zeur niet eens over het formaat. Maar om daar nou een heel topic aan te wijden
Ja okee, maar wie fotografeert er nou niet eens iets grappigs dat fototechnisch misschien niet super is, maar wel grappig.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Gewoon gesloten. Volgelopen met bagger inmiddels, en bovendien meer voor ONZ of US.
Eens. Ik wil het ook niet tegenhouden, maar in dit geval was US meer on topic, het ging m.i. niet om de foto, maar om de gebruiker. Verderop werd het verbaggerd, en dus was ONZ dan logischer geweest. Maar daar zou het ook gesloten worden. En inmiddels is de foto ook niet meer zichtbaar.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja okee, maar wie fotografeert er nou niet eens iets grappigs dat fototechnisch misschien niet super is, maar wel grappig.
Ik herken het probleem, maar weet er geen echte oplossing voor. Het nadeel is natuurlijk dat je dan weer een takke-end moet gaan rijden om bij iemand een Kever te gaan lenenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:42 schreef Puckzzz het volgende:
Andere vraag....
Ik ben regelmatig op zoek naar props voor een shoot die ik in gedachten heb. Nu heb ik geen zin om dat elke keer te kopen (als ik het al gevonden krijg) en er daarna niets meer mee te doen.
Als er meer mensen dat probleem hebben (dat weet ik dus niet) is het misschien een idee om daar een topic voor aan te maken?
Ik denk bij kleinere objecten meer aan opsturen op kosten van de vrager.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik herken het probleem, maar weet er geen echte oplossing voor. Het nadeel is natuurlijk dat je dan weer een takke-end moet gaan rijden om bij iemand een Kever te gaan lenenIk doe het dus maar zo veel mogelijk met wat er voorhanden is. Als je een voorraad van spullen voor een FOT-pool zou moeten aanleggen kan je wel een complete loods gaan afhuren
Daarvoor hebben we Ik heb vandaag een mooie foto gemaakt!quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja okee, maar wie fotografeert er nou niet eens iets grappigs dat fototechnisch misschien niet super is, maar wel grappig.
Da's voor mooie foto's, daar zie ik niet iemand een grappige niet mooie foto posten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:25 schreef Subhuman het volgende:
Daarvoor hebben we Ik heb vandaag een mooie foto gemaakt!
Ben ik het wel een beetje mee eens..quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Da's voor mooie foto's, daar zie ik niet iemand een grappige niet mooie foto posten.
Gelukkig kunnen users ook heel goed zelf een topic aanmakenquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:28 schreef Subhuman het volgende:
Ik vind nog een extra topic dus niet echt noodzakelijk.
De eigenaar heeft zelf zijn post al opgeschoond.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:45 schreef Puckzzz het volgende:
Kan iemand het topic ff opschonen? [centraal] Fotobewerking/Photoshop! Er is nl. geen vraag te bekennen, alleen een paar idiote plaatjes.
danku
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |