abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 februari 2006 @ 23:34:46 #76
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_35095487
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:27 schreef Xilantof het volgende:

[..]

mooie verhalen (je betogen), maar concrete zinnen zijn soms duidelijker.
Ik weet niet of je regelmatig terugleest, maar ik heb zowel hierboven in het algemeen als in verschillende SCs in concreto aangegeven wat er mis is. Ik heb zelfs de SC stopgezet en terwijl users (ook deze user) ernaar keken bagger verwijderd. Veel duidelijker kan ik echt niet zijn.
quote:
Stel het eens alsof de mens tegen wie je praat ook een gezond verstand heeft. Of help ze er aan herinneren.
Hoe veel herinnering wil je hebben? Voor ik mod werd, en in de week sinds ik mod werd heb ik gewaarschuwd. Ik ben geen kleuterjuf die geduldig blijft uitleggen. Op een zeker moment is het mooi geweest.
quote:
Volgens mij is ook moderaten een kwestie van je gezonde verstand gebruiken en steeds de situatie inschatten. Dat is imo een paar keer goed mislukt hier.
Volgens mij is het vooral een kwestie van duidelijk zijn. En daar ben je zelf ook een keer slachtoffer van geworden. Feit blijft dat er meerdere malen gevraagd is of het minder kon, en dat er verschillende malen is gewaarschuwd. En toch ging het verder. Sommigen verdenk ik er zelfs van om het gewoon op te zoeken.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_35095727
Mag ik me er even mee bemoeien???
Dit zijn de regels die over het algemeen op ieder subforum gelden.
Weet ook niet waarom dat eerst niet werd gehanteerd hier.
Waarschijnlijk het kliekjes ( blijf ik een mooi woord vinden) idee.

Het gaat nu sneller, en nu wordt er intensief gemod.
Ik vind het een positief iets...
  FOK!fotograaf dinsdag 14 februari 2006 @ 23:48:36 #78
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_35096061
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:34 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ik weet niet of je regelmatig terugleest, maar ik heb zowel hierboven in het algemeen als in verschillende SCs in concreto aangegeven wat er mis is. Ik heb zelfs de SC stopgezet en terwijl users (ook deze user) ernaar keken bagger verwijderd. Veel duidelijker kan ik echt niet zijn.
Ik voel er de laatste tijd minder voor om de SC's terug te lezen .
Dus het kan idd zijn dat ik concrete aanwijzingen niet gezien heb. Dus dan bij deze mijn excuus daarvoor.
quote:
[..]

Hoe veel herinnering wil je hebben? Voor ik mod werd, en in de week sinds ik mod werd heb ik gewaarschuwd. Ik ben geen kleuterjuf die geduldig blijft uitleggen. Op een zeker moment is het mooi geweest.

[..]

Volgens mij is het vooral een kwestie van duidelijk zijn. En daar ben je zelf ook een keer slachtoffer van geworden. Feit blijft dat er meerdere malen gevraagd is of het minder kon, en dat er verschillende malen is gewaarschuwd. En toch ging het verder. Sommigen verdenk ik er zelfs van om het gewoon op te zoeken.
Schat de situatie gewoon eens in... Mezelf als voorbeeld nemend... kom op. Bagger ik zoveel dat die ene post gelijk weg moest?
okee, dan krijg je het geval van "geen uitzonderingen maken". Maar daar valt denk ik ook nog wel wat voor te zeggen.
continu baggeren is niet goed, maar met mate wordt 't overal geaccepteerd.
zodra iemand de grens heeft bereikt moet je ze persoonlijk direct aanspreken.
en niet "wegpesten". Desnoods vraag je bij de hogere machten een afkoelban aan ofzo.

in de kwestie van 't opzoeken ligt het wel wat anders, maar ik zou niet weten wie van de users dat zou doen...

Volgens mij liggen onze ideeën over moderaten etc beetje op een ander vlak
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf dinsdag 14 februari 2006 @ 23:50:08 #79
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_35096134
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:39 schreef Kleintje het volgende:
Mag ik me er even mee bemoeien???
Dit zijn de regels die over het algemeen op ieder subforum gelden.
Weet ook niet waarom dat eerst niet werd gehanteerd hier.
Waarschijnlijk het kliekjes ( blijf ik een mooi woord vinden) idee.

Het gaat nu sneller, en nu wordt er intensief gemod.
Ik vind het een positief iets...
NEE!

Xilantof Flickrt
foto-nerd
  dinsdag 14 februari 2006 @ 23:51:33 #80
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_35096183
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:50 schreef Xilantof het volgende:

[..]

NEE!

Grappig: afgelopen najaar werd er geklaagd dat er niet genoeg gemod werd
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  woensdag 15 februari 2006 @ 18:12:08 #81
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_35120901
Mods?

Kunnen jullie bij Fotowedstrijd Discussietopic: Abstract! niet even (deel 2) in de topictitel verwerken? Is immers tweede deeltje.
  woensdag 15 februari 2006 @ 22:05:13 #82
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_35131901
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 18:12 schreef oYo het volgende:
Mods?

Kunnen jullie bij Fotowedstrijd Discussietopic: Abstract! niet even (deel 2) in de topictitel verwerken? Is immers tweede deeltje.
En in de OP een link naar Fotowedstrijd Discussietopic: Abstract! gaarne.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 15 februari 2006 @ 22:09:24 #83
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_35132102
En zouden jullie in de OP van Meimaand Modellen Fotografeer Maand - vervolg... de OP van Meimaand Modellen fotografeer-maand--Geef je op ! ook nog efkes willen plakken. a.u.b. met een link onderaan naar deel 1 a.u.b.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 15 februari 2006 @ 22:21:34 #84
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_35132765
Omdat de FOT-mods er even niet zijn, ben ik even creatief bezig geweest met bovenstaande verzoekjes...
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
  woensdag 15 februari 2006 @ 22:24:52 #85
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_35132937
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:21 schreef Phoenixx het volgende:
Omdat de FOT-mods er even niet zijn, ben ik even creatief bezig geweest met bovenstaande verzoekjes...
Je bent geweldig.. maar dat wist je natuurlijk al
  woensdag 15 februari 2006 @ 22:36:42 #86
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_35133565
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:21 schreef Phoenixx het volgende:
Ik ben er gewoon hoor. ik zat alleen even in een treintjesoverleg
- Privacy Matters
pi_35133742
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:36 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ik ben er gewoon hoor. ik zat alleen even in een treintjesoverleg
NS he , altijd vertraging
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_35142398
Naar aanleding van dit topic: Ikea

Is het misschien handig om een soort snapshot hoekje te maken? Het is grappig enzo die foto, en ik zeur niet eens over het formaat. Maar om daar nou een heel topic aan te wijden
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 16 februari 2006 @ 09:20:13 #89
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_35143258
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 07:45 schreef Puckzzz het volgende:
Naar aanleding van dit topic: Ikea

Is het misschien handig om een soort snapshot hoekje te maken? Het is grappig enzo die foto, en ik zeur niet eens over het formaat. Maar om daar nou een heel topic aan te wijden
Gewoon gesloten. Volgelopen met bagger inmiddels, en bovendien meer voor ONZ of US.
- Privacy Matters
pi_35147316
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 09:20 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Gewoon gesloten. Volgelopen met bagger inmiddels, en bovendien meer voor ONZ of US.
Ja okee, maar wie fotografeert er nou niet eens iets grappigs dat fototechnisch misschien niet super is, maar wel grappig.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 16 februari 2006 @ 12:06:29 #91
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_35147513
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 11:59 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ja okee, maar wie fotografeert er nou niet eens iets grappigs dat fototechnisch misschien niet super is, maar wel grappig.
Eens. Ik wil het ook niet tegenhouden, maar in dit geval was US meer on topic, het ging m.i. niet om de foto, maar om de gebruiker. Verderop werd het verbaggerd, en dus was ONZ dan logischer geweest. Maar daar zou het ook gesloten worden. En inmiddels is de foto ook niet meer zichtbaar.
- Privacy Matters
pi_35148652
Andere vraag....

Ik ben regelmatig op zoek naar props voor een shoot die ik in gedachten heb. Nu heb ik geen zin om dat elke keer te kopen (als ik het al gevonden krijg) en er daarna niets meer mee te doen.
Als er meer mensen dat probleem hebben (dat weet ik dus niet) is het misschien een idee om daar een topic voor aan te maken?
  donderdag 16 februari 2006 @ 12:45:41 #93
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_35148739
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 12:42 schreef Puckzzz het volgende:
Andere vraag....

Ik ben regelmatig op zoek naar props voor een shoot die ik in gedachten heb. Nu heb ik geen zin om dat elke keer te kopen (als ik het al gevonden krijg) en er daarna niets meer mee te doen.
Als er meer mensen dat probleem hebben (dat weet ik dus niet) is het misschien een idee om daar een topic voor aan te maken?
Ik herken het probleem, maar weet er geen echte oplossing voor. Het nadeel is natuurlijk dat je dan weer een takke-end moet gaan rijden om bij iemand een Kever te gaan lenen Ik doe het dus maar zo veel mogelijk met wat er voorhanden is. Als je een voorraad van spullen voor een FOT-pool zou moeten aanleggen kan je wel een complete loods gaan afhuren
- Privacy Matters
pi_35148831
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 12:45 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ik herken het probleem, maar weet er geen echte oplossing voor. Het nadeel is natuurlijk dat je dan weer een takke-end moet gaan rijden om bij iemand een Kever te gaan lenen Ik doe het dus maar zo veel mogelijk met wat er voorhanden is. Als je een voorraad van spullen voor een FOT-pool zou moeten aanleggen kan je wel een complete loods gaan afhuren
Ik denk bij kleinere objecten meer aan opsturen op kosten van de vrager.
  donderdag 16 februari 2006 @ 17:25:37 #95
40714 Subhuman
Televised confession
pi_35158215
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 11:59 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Daarvoor hebben we Ik heb vandaag een mooie foto gemaakt!
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:46:19 #96
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_35160987
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:25 schreef Subhuman het volgende:
Daarvoor hebben we Ik heb vandaag een mooie foto gemaakt!
Da's voor mooie foto's, daar zie ik niet iemand een grappige niet mooie foto posten.
pi_35162461
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:46 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Da's voor mooie foto's, daar zie ik niet iemand een grappige niet mooie foto posten.
Ben ik het wel een beetje mee eens..

Ik denk dat een topic voor de vele snapshots hier wel handig zou zijn. Kijk maar eens naar het vakantiefototopic, wat daar vaak voorbij komt .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:28:38 #98
40714 Subhuman
Televised confession
pi_35162642
Dat topic is juist bedoeld voor de snapshots waar je geen commentaar e.d. op wilt en die je alleen maar wilt showen. Ik vind nog een extra topic dus niet echt noodzakelijk.
  donderdag 16 februari 2006 @ 22:21:49 #99
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_35169963
Zijn de topics op dat het daar per sé moet?
pi_35170008
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:28 schreef Subhuman het volgende:
Ik vind nog een extra topic dus niet echt noodzakelijk.
Gelukkig kunnen users ook heel goed zelf een topic aanmaken
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')