Ik heb het ook een keer gehoord. Ze zijn het niet per definitie. De meeste hoofdconducteurs zijn het. Ik hoorde het van een HC toen ik een x geen kaartje kon kopen.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:56 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Hilarisch !
Tot zover mijn smiley-voor-de-zin-bijdrage. Heeft er iemand voor mij een betrouwbare bron waaruit blijkt dat een conducteur een buitengewoon opsporingsambtenaar is ?
Ben blij dat je het grappig vindt. Kan je ook reageren erop?quote:
Wat is het verschil, behalve een nuanceverschil? In beide gevallen hou je iemand vast totdat de politie komtquote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 19:53 schreef Drugshond het volgende:
Tja als het nieuwsbericht waar is, is het zo ie zo belachelijk dat iedereen langer dan 20 minuten in de trein moet blijven zitten. Er is toch een ID-plicht... nou vooruit namen opschrijven + foto mobieltje en klaar. De rekening komt vanzelf wel op de goede deurmat.
Bij weerstand of tegenstand inderdaad de politie erbij en alle schade verhalen op de dader.
quote:Op zondag 5 februari 2006 19:56 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Hilarisch !
Tot zover mijn smiley-voor-de-zin-bijdrage. Heeft er iemand voor mij een betrouwbare bron waaruit blijkt dat een conducteur een buitengewoon opsporingsambtenaar is ?
Bij vrijheidsberoving denk ik aan heel iets anders.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:00 schreef Oversight het volgende:
Iedereen die wel een kaartje had, en NIET mocht uitstappen bij station R-dam Alexander werd wederechtelijk van zijn vrijheid beroofd!
Je denkt toch niet dat wij het 5-voudige van de tijd die jij vast hebt gezeten er in gaan steken om na te gaan waar dat stukje ambtenaren-gekwetter over gaat?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:02 schreef Oversight het volgende:
*KWAAK* *KWEK* *KWEKKERDEKWAAK*
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:06 schreef Drugshond het volgende:
Maar soms denk ik dat ze beter politieagenten op de trein kunnen zetten
Iets conreter zou fijn zijn, maar ik zie alleen de spoorwegpolitie als buitengewoon opsporingsambtenaar staan, de conducteur zelf niet eigenlijk..quote:Op zondag 5 februari 2006 20:02 schreef Oversight het volgende:
[KNIP]
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:09 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat wij het 5-voudige van de tijd die jij vast hebt gezeten er in gaan steken om na te gaan waar dat stukje ambtenaren-gekwetter over gaat?
Hmmz good pointquote:Op zondag 5 februari 2006 20:10 schreef Oversight het volgende:
In een rijdende trein is da wa lastig te realiseren...
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:10 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Iets conreter zou fijn zijn, maar ik zie alleen de spoorwegpolitie als buitengewoon opsporingsambtenaar staan, de conducteur zelf niet eigenlijk..
zoals deze:quote:Op zondag 5 februari 2006 20:11 schreef Oversight het volgende:
[..]
Google is inderdaad sneller, maar dan moet je weer zoeken naar de juiste teksten....
Spoorwegpolitie is tegenwoordig gewone politie. (Valt onder KLPD).quote:Op zondag 5 februari 2006 20:10 schreef Dwaashaas het volgende:
Iets conreter zou fijn zijn, maar ik zie alleen de spoorwegpolitie als buitengewoon opsporingsambtenaar staan, de conducteur zelf niet eigenlijk..
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:14 schreef Tafkahs het volgende:
service zul je krijgen, wat zullen jullie je veilig hebben gevoeld daar
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:16 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Spoorwegpolitie is tegenwoordig gewone politie. (Valt onder KLPD).
Maar niemand die de conducteur wilde uitleggen dat het sleuteltje omdraaien ook bij z'n taken hoortquote:Op zondag 5 februari 2006 20:17 schreef Oversight het volgende:
[..]
Jah,.. die naar zweet en bier stinkende bouwvakkers die hun aansluiting misten waren érg vriendelijk, respectvol, absoluut niet angsaanjagend, en ook helemaal niet boos of zow....
Ook dreigden er geen rellen uit te breken in de trein, en was er geen groeje van 20 man die de zwartrijder even zélf wilde uitleggen waar de kaart-automaat stond....
Wél dus.....
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:19 schreef Drugshond het volgende:
Eerste link van 5 pagina\'s heb ik even in Fok!Wiki gestopt.
Die was wel erg lang.....
-- offtopic --quote:Op zondag 5 februari 2006 20:29 schreef Oversight het volgende:Mag ik je er als Fok!Wiki systeembeheerder er éven op wijzen dat nieuwe wiki-pagina\\\\\\\'s door de maker van een [[category]] behoren te worden voorzien ?
Kijk dat zocht ik, maar dat is dan ook een andere tekst als de eerdere lap zeg maar. Is het niet mogelijk om terug te vallen op de redelijkheid en billijkheid ? Oké, als BOA deed hij alles wat hij kon om te voorkomen dat de zwartrijder zou ontkomen. Maar dit is absoluut niet redelijk tegenover de andere reizigers.quote:
-- offtopic --quote:Op zondag 5 februari 2006 20:29 schreef Oversight het volgende:
Mag ik je er als Fok!Wiki systeembeheerder er éven op wijzen dat nieuwe wiki-pagina\\\'s door de maker van een [[category]] behoren te worden voorzien ?
Deze éérste overtreding zien we door de vingers, ik zal \\\'m voor je herstellen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |