De vrijheid van meningsuiting toetsen, dat is nogal een tegenspraak. Vind je niet ?quote:Op zondag 5 februari 2006 17:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, en die gaat nu getoetst worden.
wat heeft dat er nu mee te makenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wanneer je je ogen sluit wat VS allemaal in MO flikt?
ging het maar zo, of tenminste op een normale manier. Tuurlijk heb je hier randdebielen die een iq hebben van een bierviltje. Daar ben ik ook fel tegen, net als dus de reactie van een aantal moslims, zoals in Engeland (dreigen) of in Libanon en Syrië waar ze ambassades in de fik zetten.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Uiteraard, ik erger me alleen een beetje aan de sfeer van \"gelukkig lossen we hier alles via de rechter op\".
Dat is natuurlijk ook onzin. In de voorbeelden die jij aanhaalt zijn er ook geen zaken die je via de rechter op zou kunnen lossen en daarom grijpen die mensen naar geweld, wat natuurlijk hartstikke fout is.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Uiteraard, ik erger me alleen een beetje aan de sfeer van \"gelukkig lossen we hier alles via de rechter op\".
Waarom? Absolute vrijheid kan niet getoetst worden, vrijheid wel.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:01 schreef gelly het volgende:
[..]
De vrijheid van meningsuiting toetsen, dat is nogal een tegenspraak. Vind je niet ?
quote:Op zondag 5 februari 2006 18:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
wat heeft dat er nu mee te maken![]()
en deense krant publiceert een half jar geleden iets.
waar de moslims nu kwaad om worden en ambasades in de hens gaan zetten
hier gaat het mij omquote:Op zondag 5 februari 2006 17:52 schreef yoshimurak5 het volgende:
Hier wordt het tenminste via de rechter opgelost!.
Dat stelletje middeleeuwse geiteneukers in het MO moeten het weer met geweld oplossen
Dus we zijn het erover eens dat vrijheid van meningsuiting alleen bestaat bij gratie van de geldende wetgeving en dus niet vrij is. Waarom beroept men zich dan constant op die vrijheid als zijnde een westers gegeven dat men ten alle tijd mag gebruiken ?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom? Absolute vrijheid kan niet getoetst worden, vrijheid wel.
quote:Op zondag 5 februari 2006 18:05 schreef SCH het volgende:
Hoe vaak gaan we die foto\'s nog plaatsen jongens?
Het beginnen echt rechtse masturbatietopics te worden
Aan mensen die het gevaar van moslim-extremisme bagatelliseren heeft de maatschappij ook bar weinig.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik denk dat idioten als jij ook niet echt veel bijdragen aan de maatschappij.
Eng he ?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:05 schreef SCH het volgende:
sorry voor de waarheidquote:Op zondag 5 februari 2006 18:05 schreef SCH het volgende:
Het beginnen echt rechtse masturbatietopics te worden
die kotssmiley is in elk geval terecht. Die borden zijnquote:Op zondag 5 februari 2006 18:05 schreef SCH het volgende:
Liegen is wat anders dan de spot drijven met Mohammed.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:23 schreef SCH het volgende:
Waarom mag het AEl niet wat een Deense krant wel mag en waar iedereen de loftrompet over steekt.
Bovendien: waarom wordt dit meteen anti-semitisme genoemd? Gisteren stond op teletekst meteen: \"antisemitische spotprenten\" - belachelijke journalistiek want die prenten in de Deense krant werden echt niet vergelijkbaar gekwalificeerd.
Ja, zo eng dat je ze maar beter niet meer kunt laten zien, de waarheid moet niet teveel in beeld gebracht worden...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |