Je was het toch eens met het CIDI, of nu weer niet?quote:Op zondag 5 februari 2006 17:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Citeer de gedeeltes dan die raar zijn en waar ik zeg dat moslims bespot mogen worden en joden niet. Moet niet zo moeilijk zijn, het topic is nog niet zo lang.
Wou je zeggen dat ik ongelijk heb in mijn bovenstaande post?quote:Op zondag 5 februari 2006 17:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat een arrogant ventje ben jij roch![]()
Kun je citeren dat ik het CIDI gelijk geef, of desnoods geen gelijk geef?quote:Op zondag 5 februari 2006 17:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Je was het toch eens met het CIDI, of nu weer niet?
Hou op zeg, de talloze bedreigingen aan het adres van zowel linkse als rechtse politici, het met de dood bedreigen van een trainer omdat ie een verkeerde wissel maakt , een shoarmaboer in Urk die met geweld wordt weggepest. Laten we ons niet beter voordoen dan we zijn a.u.b.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:52 schreef yoshimurak5 het volgende:
[..]
Hier wordt het tenminste via de rechter opgelost!.
Ik walg van die mensen die zo nodig moeten zeggen: maar zij doen het veel erger.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Ah gut zielepoot.
Je bent zelf net zo selectief bezig man.
volgens mij heeft hij gelijk hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 17:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat een arrogant ventje ben jij toch![]()
''Hier'' kan ook gewoon in dit geval betekeken, natuurlijk.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:55 schreef gelly het volgende:
...
Ik vraag het je nu. Je mening is niet helder overgekomen dus enlighten us.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Kun je citeren dat ik het CIDI gelijk geef, of desnoods geen gelijk geef?
Allemaal fout. Net zo fout als de reactie van de moslims in het MO. Allemaal oppakken en de bak ingooien, dus.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:55 schreef gelly het volgende:
[..]
Hou op zeg, de talloze bedreigingen aan het adres van zowel linkse als rechtse politici, het met de dood bedreigen van een trainer omdat ie een verkeerde wissel maakt , een shoarmaboer in Urk die met geweld wordt weggepest. Laten we ons niet beter voordoen dan we zijn a.u.b.
Het is maar wat je wilt lezen natuurlijk.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
\'\'Hier\'\' kan ook gewoon in dit geval betekeken, natuurlijk.
wat heeft dat met de joden te makenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:55 schreef gelly het volgende:
[..]
Hou op zeg, de talloze bedreigingen aan het adres van zowel linkse als rechtse politici, het met de dood bedreigen van een trainer omdat ie een verkeerde wissel maakt , een shoarmaboer in Urk die met geweld wordt weggepest. Laten we ons niet beter voordoen dan we zijn a.u.b.
wanneer je je ogen sluit wat VS allemaal in MO flikt?quote:Op zondag 5 februari 2006 17:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij gelijk hoor
Uiteraard, ik erger me alleen een beetje aan de sfeer van "gelukkig lossen we hier alles via de rechter op".quote:Op zondag 5 februari 2006 17:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Allemaal fout. Net zo fout als de reactie van de moslims in het MO. Allemaal oppakken en de bak ingooien, dus.
Ja precies, heeft net zoveel nut.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:56 schreef basilisk het volgende:
Om de AEL een lesje te leren zouden de Israeliers eigenlijk een spotprent over Buddha moeten publiceren
helaas nietquote:Op zondag 5 februari 2006 17:27 schreef CeeJee het volgende:
De cartoons zijn van misdadig slechte kwaliteit, maar daar is geen wet tegen.
Ja, en die gaat nu getoetst worden.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat om vrijheid van meningsuiting.
Kijkend naar de dader en de gegeven motivatie kan ik niet anders. Die prent met Anne Frank, dat had een tekening van Kamagurka of een grap van Van Gogh kunnen zijn. Die over de Holocaust is gewoon fout. En, zoals gezegd, geen bespotting van het Deense staatshoofd, maar dit.quote:Het is natuurlijk echt te gek voor woorden dat je deze prenten meteen bestempelt als anti-semitisme
Waarom zou ik dat moeten doen? Da's de kwestie helemaal niet.quote:maar die anderen niet als anti-islamitisch.
Exact.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:57 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is maar wat je wilt lezen natuurlijk.
Ik denk dat idioten als jij ook niet echt veel bijdragen aan de maatschappij.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:58 schreef yoshimurak5 het volgende:
één ding is de laatste maand wel weer duidelijk geworden.
De grootste fasisten momenteel zijn de islamieten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |