quote:Op zondag 5 februari 2006 16:41 schreef Omaha het volgende:
Ach, het zou veel erger kunnen:
[afbeelding]
Als je houdt van knipperende balken en vloekende kleuren ben je bij de NOS aan het verkeerde adres, ja.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:34 schreef thedude0 het volgende:
nos journaal ziet er nog kutter uit.
[afbeelding]
whehe!quote:Op zondag 5 februari 2006 16:46 schreef KritischBlikje het volgende:
Alleen het NOS-journaal is objectief. De rest is pauper.
xxx,
KritischBlikje.
NOS Is redelijk links ja.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:46 schreef KritischBlikje het volgende:
xxx,
KritischBlikje.
NOS Journaal zuigt.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:46 schreef KritischBlikje het volgende:
xxx,
KritischBlikje.
Het NOS-journaal dwingt de lezer om een eigen mening te vormen, dit in tegenstelling tot (bijvoorbeeld) het RTL-Nieuws dat met de berichtgeving direct ook een mening meestuurt. Dat toekomstige uitkeringstrekkers die nu al te lui zijn om een eigen mening te vormen (zoals jij dus) daarvan moeten kotsen kan ik me goed voorstellen.quote:
:')quote:Op zondag 5 februari 2006 16:41 schreef Omaha het volgende:
[afbeelding]
idioot kut programma vol met non-nieuws dat telkens hippe films onderbreektquote:Op zondag 5 februari 2006 16:57 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Ik kijk zelf ook liever naar hart in nederland :\')
Jij meteen kotsen natuurlijk.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:58 schreef thedude0 het volgende:
[..]
idioot kut programma vol met non-nieuws dat telkens hippe films onderbreekt![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 16:26 schreef Zyggie het volgende:
Er was een kans op 1000 doden en jij vind het ophitserij? Dit is nieuws. De layout daarentegen is wel vrij kut ja; RTL-Z.![]()
ik heb medelijden met jequote:Op zondag 5 februari 2006 17:16 schreef northernlight81 het volgende:
al jaren strontziek
Die keiharde tunes ertussen door bedoel je? Ja, das pas ophitserij. Net of je bij het nieuws in slaap valt ofzo.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:16 schreef northernlight81 het volgende:
Ik wordt al jaren strontziek van die teringherrie tussen 2 nieuwsberichten door op rtl, en sindskort ook op de NOS.
Mijn ouders moeten ook nodig hun oren eens uit laten spuiten :|
quote:
[afbeelding]
Je doet je naam eer aan! >:Oquote:Op zondag 5 februari 2006 16:46 schreef KritischBlikje het volgende:
xxx,
KritischBlikje.
De lezer? Loopt de NOS zo ver achterquote:Op zondag 5 februari 2006 16:50 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Het NOS-journaal dwingt de lezer om een eigen mening te vormen, dit in tegenstelling tot (bijvoorbeeld) het RTL-Nieuws dat met de berichtgeving direct ook een mening meestuurt. Dat toekomstige uitkeringstrekkers die nu al te lui zijn om een eigen mening te vormen (zoals jij dus) daarvan moeten kotsen kan ik me goed voorstellen.
xxx,
KritischBlikje.
met deze stelling doe je je usernaam geen eer aan...quote:Op zondag 5 februari 2006 16:46 schreef KritischBlikje het volgende:
xxx,
KritischBlikje.
quote:Op zondag 5 februari 2006 16:50 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Het NOS-journaal dwingt de lezer om een eigen mening te vormen, dit in tegenstelling tot (bijvoorbeeld) het RTL-Nieuws dat met de berichtgeving direct ook een mening meestuurt. Dat toekomstige uitkeringstrekkers die nu al te lui zijn om een eigen mening te vormen (zoals jij dus) daarvan moeten kotsen kan ik me goed voorstellen.
xxx,
KritischBlikje.
Het RTL Nieuws is beter te vergelijken met het NOS Journaal dan met die programma's. De nieuwsbalk etc. wordt ook alleen overdag gebruikt bij RTL Z, die veel economisch en beurs nieuws heeft. Bij het normale RTL nieuws van half 8 en andere tijden ziet het er vrij rustig uit:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:04 schreef Koenholio het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit RTL-nieuws. Wel word ik soms gedwongen om Hart van Nederland, Shownieuws, of Actienieuws te kijken op SB
S
6
Omdat het door programma's/films heen komt, ouders die het willen zien enzo.
Is het RTL-nieuws erger dan/gelijk aan (één) van die drie? Dan weet ik namelijk ook weer waar ik liever niet naar kijk.
Precies, het RTL Nieuws oogt wat morderner dan het NOS Journaal, inhoudelijk is het voor een groot gedeelte hetzelfde.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:17 schreef thedude0 het volgende:
hm rtl is gewoon nos journaal maar dan hipper
en het is al helemaal niet zoals hart van nederland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |