nog nietquote:Op zondag 5 februari 2006 14:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Inderdaad. Sarpong is geen Rooney of Cristiano Ronaldo. En zelfs geen Aissati.
Seizoen uitzingen met Lem en Krolquote:Op zondag 5 februari 2006 14:03 schreef TC03 het volgende:
Het opstappen van Blind heeft nu ook geen nut denk ik. Als ik het Eedjeks bestuur was zou ik hem aan het eind van dit seizoen eruit gooien. Nieuw seizoen, nieuwe trainert, Perez, Stam, dan moet het wel goed komen zou je denken.
Olsen was ooit ontslagen, Cootje moest weg, Wouters was niet goed genoeg...quote:Op zondag 5 februari 2006 14:04 schreef c20h25n30 het volgende:
[..]
Nee, dan geven ze hem namelijk NOG een kans met nieuwe spelers in de selectie... :\'(.
Mwah je loopt wel te jennen maar dat hoort erbijquote:Op zondag 5 februari 2006 14:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
\'k Ben me nergens van bewust. [afbeelding]
Ik dacht ik ga even on-topic, als één van de weinigen.quote:
Blind vindt het blijkbaar wel prima zo...quote:Op zondag 5 februari 2006 14:06 schreef Urquhart het volgende:
Doe Babel en onze Griekse vriend er maar in.
Iedereen daar wat mij betreftquote:Op zondag 5 februari 2006 14:06 schreef GnAgn het volgende:
Pierre mag in de stront zakken
Lul van een vent.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:06 schreef GnAgn het volgende:
Pierre mag in de stront zakken
Een kleine nederlaag in de Kuip is ook nog te overzien :')quote:Op zondag 5 februari 2006 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blind vindt het blijkbaar wel prima zo...
of gerard jolingquote:Op zondag 5 februari 2006 14:04 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]. Misschien moet hij eens naar Dick Advocaat gaan. Die heeft een methode gevonden om haar weer aan te laten groeien. :\')
Hij zal wel weer hoofdschuddend op de bank zitten.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blind vindt het blijkbaar wel prima zo...
Omdat je cluppie verloren heeft? :')quote:
met schaal op leidsepleinquote:
Doorgaan is ook geen optie, simpel zat.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:05 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Oftewel: is het ontslag van Danny de oplossing?
Olsen had nooit weg moeten gaan, Cootje kan niet met mensen omgaan (remember kleedkamer 2) en had zich nog nergens bewezen, Wouters had zich nog nergens bewezen, Koeman hadden we tenminste nog wat kampioenschappen binnen, Blind heeft zich nog nergens bewezen.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:05 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Olsen was ooit ontslagen, Cootje moest weg, Wouters was niet goed genoeg...
Hebben die ontslagen en vertrekken nut gehad? Is het daarna stukken beter gegaan?
Oftewel: is het ontslag van Danny de oplossing?
Perez.quote:
Is dit incl. beker/cl e.d?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:05 schreef -Wolf- het volgende:
Moment van scoren:
Moment
1e kwartier 6
2e kwartier 8
3e kwartier 7
4e kwartier 6
5e kwartier 12
6e kwartier 22
AJAX scoort vaak in het laatste kwartier.
Wiequote:Op zondag 5 februari 2006 14:07 schreef -jos- het volgende:
Koemand wil gaan wisselen, Piere?!
Dat is, financieel gezien, zeker een optie, maar geen oplossingquote:Op zondag 5 februari 2006 14:07 schreef c20h25n30 het volgende:
[..]
Doorgaan is ook geen optie, simpel zat.
Waarom typrn zoveel mensen koemand?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:07 schreef -jos- het volgende:
Koemand wil gaan wisselen, Piere?!
Met Perez mss wel, dat hele middenveld moet verbouwd worden iig. Daar gaat het fout, die brengen amper een bal naar de aanval toe.quote:
Ik heb het niet over Blind.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
Blind laat het op z\'n beloop, waarom nou?
quote:Op zondag 5 februari 2006 14:08 schreef -jos- het volgende:
\"Danny moet blijven\" Zingen de Feyenoord-supporters:D:D!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |